700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

20.07.2021

Uczestniku promocji "Decyduj i korzystaj" z premią 300 zł od BNP Paribas: czas uzupełnić dane!

Naszedł ważny moment dla osób, które założyły konto w BNP Paribas w ramach tytułowej promocji.

Finalizacja promocji "Decyduj i korzystaj" w BNP Paribas
To czas, gdy organizator przesłał maile powiadamiające o przyznaniu premii.  Na wyczekiwaną wiadomość trzeba teraz zareagować - niezbędne jest bowiem podanie numeru rachunku do wypłaty bonusów. Przy okazji podpowiadam też jak w BNP Paribas zyskać można jeszcze więcej - do wzięcia czeka bowiem aż 550 zł!

A tą okazją na zwiększenie zysków, jest najnowsza promocja, w której udział wziąć mogą zarówno nowi klienci BNP Paribas, jak i osoby, które już posiadają konto w tym banku (choćby otwarte w niniejszej promocji). Kliknij i sprawdź: jak uzyskać do 550 zł w bonach Allegro za przetestowanie karty kredytowej BNP Paribas.

Finalizacja promocji konta w BNP Paribas


Promocja "Decyduj i korzystaj" z kontem w BNP Paribas dostępna była od 13.04. do 16.05.2021 r. By wziąć w niej udział, w tym okresie należało zarejestrować się na stronie promocji i zawnioskować o konto, a do 31.05.2021 r. podpisać umowę z bankiem o konto wraz z kartą i dostępem do bankowości internetowej oraz nadać PIN do karty.

Co ciekawe, to w tej akcji każdy uczestnik mógł samodzielnie wybrać warunki do spełniania. Dostępne były 3 opcje:

  • przelewy i wpływy
  • BLIK i wpływy
  • transakcje i wpływy

W każdej z nich pojawiały się nieco inne wytyczne, jeśli chodzi o aktywność - szczegółowo omówiłem je we wpisie >>Premia 300 zł na 3 sposoby za konto w BNP Paribas w promocji "Decyduj i korzystaj"<<. Kto spełnił warunki w czerwcu, ten do 19.07.2021 r. powinien otrzymać maila od organizatora, powiadamiającego o przyznaniu pierwszego z bonusów (w wysokości 100 zł). W tejże wiadomości znajduje się też kod niezbędny do zalogowania na stronie promocji, gdzie najpóźniej do 25.07.2021 r. należy uzupełnić numer rachunku konta założonego w BNP Paribas w promocji. 

Wypłata bonusu ma nastąpić do 31.07. (kolejne bonusy - za spełnienie warunków w lipcu i sierpniu - mają wpływać odpowiednio do 31.08. i 30.09.2021 r.). Pamiętaj, by do dnia wypłaty premii, nie zamykać konta, ani karty wydanej do konta i dostępu do bankowości elektronicznej.

A skoro już o karcie wydanej do konta wspomniałem, to przypomnę, że BNP Paribas od 1.08.2021 r. wprowadza nowy cennik. I właśnie w zakresie Karty Otwartej na Dzisiaj (wydawanej do Konta Otwartego na Ciebie) nastąpiły zmiany. Z opłaty miesięcznej (która wzrośnie z 3 do 5 zł) zwalniać będzie wykonanie nie jednej, ale co najmniej trzech płatności kartą (na dowolne kwoty) w miesiącu poprzednim. I to oznacza, że już w lipcu należy wykonać tyle transakcji, by w sierpniu bank nie pobrał opłaty. 

Nim przejdę do podpowiedzi co zrobić, jeśli nie dotarł do Ciebie mail powiadamiający o przyznaniu bonusu w promocji "Decyduj i korzystaj", to podpowiem...

... jak zyskać jeszcze więcej dzięki innym promocjom?


Jeśli spodobała Ci się taka promocja, jak to powyższa, sprawdź gdzie można zarobić równie łatwo (a czasem nawet jeszcze łatwiej). Do wzięcia jest:

Sporo też można zyskać za wyrobienie karty kredytowej. Oprócz wspomnianych wyżej bonów do Allegro o wartości nawet 550 zł od BNP Paribas, dostępna jest też promocja, w której Citibank daje (do wyboru) telefon Xiaomi Redmi Note 9 albo 400 zł do Allegro.

Na sporo bonusów załapać mogą się również osoby prowadzące działalność gospodarczą. Do wzięcia są bonusy do 2000 zł za konto w Alior Banku albo premie do 1600 zł za konto firmowe w Santander Banku.

Co zrobić gdy nie dotarł mail od BNP Paribas?


Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, bo nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod niezbędny do zalogowania na stronie promocji. 

Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy" lub "inne". W sytuacji gdy jednak i tam nie ma maila, pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). 

Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji "Decyduj i korzystaj":
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: decydujikorzystaj@bnpparibasplus.pl 
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."


Zapewne z racji tego, że z powodu niezauważania  maila, część osób może zapomnieć o finalizacji promocji, organizator dał sporo czasu na wysyłanie reklamacji (choć oczywiście lepiej z tym nie zwlekać):

"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie (...), nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu podania numeru Konta Osobistego. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: decydujikorzystaj@bnpparibasplus.pl. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 16 maja 2022 r."


Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


11 komentarzy:

  1. Nie mogę dodać konta, które otworzyłem w BNP Paribas pisze kono nie należy do tego banku. Gdy sprawdzam w internecie to podaje mi że numer konta należy do Raiffeisen Bank Polska SA. Cz koś tak ma.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz na decydujikorzystaj@bnpparibasplus.pl

      Usuń
  2. Wysłałem już reklamację ale teraz znalazłem maila z kodem do logowania. Był w spamie. I co teraz zrobić? Czekać na rozpatrzenie reklamacji czy uzupełniać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzupełniaj, a nie martw się reklamacją. Możesz im też napisać że temat nieaktualny.

      Usuń
  3. A ja nie dostałem choć spełniłem wszystkie warunki poszła reklamacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj wpadła nagroda nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jeśli w pierwszym miesiącu nie spełniłam warunków, ale w drugim już tak to i tak nie mam szans na nagrody za 2 i 3 miesiąc? coś mi się poplątało i zrobiłam mniejszy przelew z wpłatą na konto :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promocjach BNP Paribas jest tak, że zdobycie kolejnych bonusów uzależnione jest od spełnienia warunków uzyskania bonusu poprzedniego. Jeśli więc nagroda nr 1 nie przysługuje z powodu niespełnienia warunków, to niestety nie będzie kolejnych nagród. Można jeszcze spróbować zgłosić reklamację (skoro wpływ był, ale na mniejszą kwotę, więc jest to uchybienie, ale jednak nie tak duże). Gwarancji jej pozytywnego rozpatrzenia nie ma, ale zawsze warto spróbować - a nuż się uda :)

      Usuń
  6. Hej, czy konto podaje się tylko raz, czy przy kolejnych tj drugiej i trzeciej nagrodzie również?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostał już ktoś drugą nagrodę?

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...