Naszedł ważny moment dla osób, które założyły konto w BNP Paribas w ramach tytułowej promocji.
To czas, gdy organizator przesłał maile powiadamiające o przyznaniu premii. Na wyczekiwaną wiadomość trzeba teraz zareagować - niezbędne jest bowiem podanie numeru rachunku do wypłaty bonusów. Przy okazji podpowiadam też jak w BNP Paribas zyskać można jeszcze więcej - do wzięcia czeka bowiem aż 550 zł!A tą okazją na zwiększenie zysków, jest najnowsza promocja, w której udział wziąć mogą zarówno nowi klienci BNP Paribas, jak i osoby, które już posiadają konto w tym banku (choćby otwarte w niniejszej promocji). Kliknij i sprawdź: jak uzyskać do 550 zł w bonach Allegro za przetestowanie karty kredytowej BNP Paribas.
Finalizacja promocji konta w BNP Paribas
Promocja "Decyduj i korzystaj" z kontem w BNP Paribas dostępna była od 13.04. do 16.05.2021 r. By wziąć w niej udział, w tym okresie należało zarejestrować się na stronie promocji i zawnioskować o konto, a do 31.05.2021 r. podpisać umowę z bankiem o konto wraz z kartą i dostępem do bankowości internetowej oraz nadać PIN do karty.
Co ciekawe, to w tej akcji każdy uczestnik mógł samodzielnie wybrać warunki do spełniania. Dostępne były 3 opcje:
- przelewy i wpływy
- BLIK i wpływy
- transakcje i wpływy
... jak zyskać jeszcze więcej dzięki innym promocjom?
- 350 zł premii pieniężnej oraz 70 zł do wykorzystania w CCC za konto w Santander Banku;
- nawet 450 zł za konto - co jest rekordową pulą bonusów gwarantowanych za otwarcie eKonta osobistego w mBanku;
- 300 zł w bonusach + zwroty za płatności dla otwierających konto w Alior Banku.
Co zrobić gdy nie dotarł mail od BNP Paribas?
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: decydujikorzystaj@bnpparibasplus.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."
Zapewne z racji tego, że z powodu niezauważania maila, część osób może zapomnieć o finalizacji promocji, organizator dał sporo czasu na wysyłanie reklamacji (choć oczywiście lepiej z tym nie zwlekać):
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie (...), nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu podania numeru Konta Osobistego. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: decydujikorzystaj@bnpparibasplus.pl. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 16 maja 2022 r."
Nie mogę dodać konta, które otworzyłem w BNP Paribas pisze kono nie należy do tego banku. Gdy sprawdzam w internecie to podaje mi że numer konta należy do Raiffeisen Bank Polska SA. Cz koś tak ma.?
OdpowiedzUsuńnapisz na decydujikorzystaj@bnpparibasplus.pl
UsuńWysłałem już reklamację ale teraz znalazłem maila z kodem do logowania. Był w spamie. I co teraz zrobić? Czekać na rozpatrzenie reklamacji czy uzupełniać?
OdpowiedzUsuńUzupełniaj, a nie martw się reklamacją. Możesz im też napisać że temat nieaktualny.
UsuńA ja nie dostałem choć spełniłem wszystkie warunki poszła reklamacja
OdpowiedzUsuńDzisiaj wpadła nagroda nr 1 :)
OdpowiedzUsuńCzy jeśli w pierwszym miesiącu nie spełniłam warunków, ale w drugim już tak to i tak nie mam szans na nagrody za 2 i 3 miesiąc? coś mi się poplątało i zrobiłam mniejszy przelew z wpłatą na konto :(
OdpowiedzUsuńW promocjach BNP Paribas jest tak, że zdobycie kolejnych bonusów uzależnione jest od spełnienia warunków uzyskania bonusu poprzedniego. Jeśli więc nagroda nr 1 nie przysługuje z powodu niespełnienia warunków, to niestety nie będzie kolejnych nagród. Można jeszcze spróbować zgłosić reklamację (skoro wpływ był, ale na mniejszą kwotę, więc jest to uchybienie, ale jednak nie tak duże). Gwarancji jej pozytywnego rozpatrzenia nie ma, ale zawsze warto spróbować - a nuż się uda :)
UsuńHej, czy konto podaje się tylko raz, czy przy kolejnych tj drugiej i trzeciej nagrodzie również?
OdpowiedzUsuń1 raz.
UsuńDostał już ktoś drugą nagrodę?
OdpowiedzUsuń