Wystartowała kolejna edycja programu poleceń konta w PKO BP.
Na osobę otwierającą konto z polecenia czeka premia 100 zł. Tyle samo dostanie obecny klient - polecający. Na zgarnięcie premii za otwarcie konta w PKO BP załapać się mogą nawet obecni posiadacze Konta Inteligo!
[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w PKO BP.]
Program "Polecam PKO Bank Polski": 100 zł za konto
Dla kogo promocja? Udział (jako osoba polecona, która teraz założy konto dla premii 100 zł) wziąć może osoba pełnoletnia, która w dniu złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji nie posiada, ani co najmniej od 23.07.2018 r. nie posiadała konta osobistego w PKO BP, a także osoba, wobec której bank rozpatruje wniosek o Konto Za Zero. Z promocji nie wyklucza ewentualne posiadanie konta Inteligo.
Premia 100 zł za otwarcie konta w PKO BP?
- do 30.09.2021 r. złóż wniosek o konto w PKO BP, podając w nim kod polecenia (możesz go uzyskać od obecnego posiadacza konta w PKO BP, biorącego udział w programie poleceń; jeśli takowej osoby nie znasz, to wiarygodny kod uzyskasz za pomocą formularza dostępnego na końcu niniejszego wpisu) i zawrzyj z bankiem umowę o konto;
- we wniosku wyraź zgody na otrzymywanie od banku "informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących";
- w ciągu 30 dni kalendarzowych od otwarcia konta wykonaj:
- 3 płatności kartą wydaną do konta i 3 płatności BLIKiem lub
- wykonaj płatności kartą wydaną do konta i/lub BLIKiem o równowartości 500 zł.
I to tyle. Za spełnienie tych prostych warunków na Twe konto wpłynie 100 zł.
Program "Polecam PKO Bank Polski" - ważne wskazówki
Spełniając warunki uzyskania premii 100 zł za otwarcie konta w ramach programu "Polecam PKO", miej na uwadze poniższe kwestie:
▶️ Gdzie wykonać płatności? Płatności kartą na potrzeby promocji można wykonywać w dowolnych punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie.
W przypadku płatności BLIKiem chodzi o transakcje z wykorzystaniem 6-cyfrowego kodu (do spełnienia warunków promocji nie zaliczą się wypłaty w bankomatach, ani przelewy na telefon).
▶️ Wypłata nagród. W ciągu 50 dni od zakończenia edycji programu poleceń (a ma być ona dostępna do 30.09.2021 r.) bank weryfikuje spełnienie warunków, a w ciągu kolejnych 30 dni wypłaci premię. Praktyka poprzednich edycji programu poleceń konta w PKO BP na szczęście pokazuje, że premie zazwyczaj wypłacane są znacznie szybciej.
▶️ Promocja ma być dostępna do 30.09.2021 r., przy czym nie wystarczy samo złożenie wniosku, ale do tej daty konto musi być już aktywowane (co w praktyce pokrywa się z dniem zawarcia umowy). Z udziałem w promocji nie warto więc zwlekać do ostatniej chwili, bo trzeba dać czas kurierowi na dotarcie (w przypadku wyboru tej formy zawarcia umowy), co zazwyczaj odbywa się w ciągu 2-4 dni roboczych, licząc od wniosku.
▶️ Promocja PKO BP, a posiadanie Konta Inteligo. Chociaż Konto Inteligo prowadzone jest przez PKO BP (tzn. jego internetowy oddział), to jego posiadacze mogą brać udział w promocji "Polecam PKO Bank Polski" i uzyskać premię 100 zł za założenie konta w PKO BP.
Samo posiadanie Konta Inteligo nie wystarcza jednak, by stać się osobą polecającą w ramach programu "Polecam PKO Bank Polski" (do tego konieczne jest posiadanie konta w samym PKO BP).
▶️ Polecającym w programie "Polecam PKO Bank Polski" może być osoba pełnoletnia, która posiada konto osobiste w PKO BP co najmniej od 90 dni.
By polecać, zarejestruj się na stronie polecam.pkobp.pl. Podaj m.in. numer telefonu komórkowego, zgodny z tym, który masz zarejestrowany w banku (podany przy umowie o konto), zaakceptuj regulamin i wyraź zgody na przekazywanie materiałów marketingowych przez bank.
Za skuteczne polecenie PKO BP płaci 100 zł, ale w ramach II edycji (dostępnej do 30.09.2021 r.) z tytułu poleceń można zgarnąć maksymalnie 1 000 zł (co oznacza wynagrodzenie za maksymalnie 10 skutecznych poleceń).
Główne cechy konta zakładanego na potrzeby promocji, to:
Wnioski o konto objęte promocją z premią 100 zł złożyć można wyłącznie na stronie programu "Polecam PKO Bank Polski".
Jeśli chcesz zyskać gwarantowany bonus 100 zł za otwarcie konta osobistego w PKO BP, koniecznie pamiętaj o kodzie polecenia. Wiarygodny i sprawdzony kod uzyskasz dzięki poniższemu formularzowi (maksymalnie w ciągu 24 godzin otrzymasz w odpowiedzi mail wraz z kodem polecenia):
Przydatne dokumenty:
Konto za Zero - prześwietlenie promocji
Główne cechy konta zakładanego na potrzeby promocji, to:
- 0 zł za prowadzenie konta (bez konieczności spełniania jakichkolwiek warunków);
- 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane poprzez bankowość internetową lub mobilną;
- 0/10 zł - miesięczna opłata za kartę wydawaną do konta nie jest pobierana, jeśli w miesięcznym okresie rozliczeniowym wykonasz co najmniej 5 płatności kartą i/lub BLIKiem (na dowolną kwotę); okres rozliczeniowy liczony jest miesiącami, ale nie kalendarzowymi, a od daty otwarcia konta;
- 0 zł za wypłaty kartą w bankomatach PKO BP oraz 10 zł za wypłaty kartą z innych bankomatów w Polsce.
Wnioski o konto objęte promocją z premią 100 zł złożyć można wyłącznie na stronie programu "Polecam PKO Bank Polski".
Kod polecenia do PKO BP
Jeśli chcesz zyskać gwarantowany bonus 100 zł za otwarcie konta osobistego w PKO BP, koniecznie pamiętaj o kodzie polecenia. Wiarygodny i sprawdzony kod uzyskasz dzięki poniższemu formularzowi (maksymalnie w ciągu 24 godzin otrzymasz w odpowiedzi mail wraz z kodem polecenia):
Przydatne dokumenty:
Mr. Złotówa, napisałeś "premią 100 zł złożyć można wyłącznie na stronie programu "Polecam PKO Bank Polski". Wtedy jedyną opcją zawarcia umowy o konto jest kurier. "
OdpowiedzUsuńJa widzę też na selfie .
https://polecam.pkobp.pl/produkt/
Pobrałam już IKO, by na selfie założyć konto z kodem od osoby która już tam konto posiada.
Chcę zarobić tę 100zl, więc jak to w końcu jest?
Zgadza się, stosunkowo niedawno bank wprowadził też taką formę otwarcia konta.
UsuńNa selfie w IKO dzisiaj zalozylam, a mężowi się nie udało...w ciągu 6 godzin z 5x próbował w aplikacji założyć, ale już po zdjeciach i zaznaczeniu akceptacji - odrzucalo niespodziewanie. Tak samo przy probie z kurierem,
Usuńpo jakimś czasie przyszedł mail z info o odrzuceniu....
Sposebem na selfi, Wyświetlał się natomiast komunikat o błędzie i że nad nim pracują, albo nie udało się potwierdzić twoich danych. Także tak. Kilku konsultantów, wiele telefonów i rad, łącznie z wizytą w placowce - do ktorej poszliśmy- i nic. Poszla reklamacja przez infolinię. Także tak. Zaznaczę że w 2014 czy 2016 zrezygnowaliśmy z konta w pko, które mieliśmy wspólne, więc warunki z karencją spelniliśmy obywoje.
Zamiast przecierać szlaki z wynalazkami lepiej tradycyjnie postawić na kuriera :)
Usuń@Anonimowy, 28 lipca 2021, 21:05
UsuńByć może wówczas nie zamknęli dostępu do bankowości internetowej?
@Anonimowy, 28 lipca 2021, 21:05 - czy używaliście tego samego smartka do składania wniosków?
Usuń1.
UsuńPróbowaliśmy też. Jak wróciliśmy z banku - bo tak poradzila konsultantka na infolinii banku- mąż odinstalował iko i podjął próbę założenia konta z kurierem. Wszystko się udało, ale po ok.30 min na adres @ przyszla wiadomość o odrzuceniu wniosku.
2.
Tamtem rachunek w PKO ktory był rachunkiem wspólnym dla 3 osób, nie posiadał dostępu do bankowości internetowej.
Zresztą byliśmy w banku i potwierdzono że mąż nie jedt ich klientem, nke ma żadnych produktów etc
3.
Kazde z nas korzystalo ze swojego smartfona. Mąż pobrał iko na swoj smartfon, ja na swój.
Zresztą-liczy się tylko treść regulaminu promocji, a ten dokładnie precyzuje kim dla Banku jest Nowy Klient:
Usuń"Nowy Klient – osobę fizyczną, także prowadzącą działalność gospodarczą lub będącą wspólnikiem w spółce cywilnej, która w dniu złożenia wniosku z podanym Kodem polecenia o Produkt lub usługę PKO Banku Polskiego:
a) nie posiadała w jakimkolwiek okresie ostatnich trzydziestu sześciu miesięcy liczonych od daty rozpoczęcia Edycji Programu, w
ramach której składa wniosek, Produktu lub usługi PKO Banku Polskiego,
b) nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o Produkt lub usługę PKO Banku Polskiego"
@Anonimowy 29 lipca 2021 17:29
UsuńJeżeli robiliście to na tym samym smartfonie, to może nie wystarczy samo odinstalowanie aplikacji.
@Anonimowy3 sierpnia 2021 12:25
UsuńNie, nie robiliśmy na jednym smartfonie. Napisałam że każdy z nas ma swój smartfon. Beata
Czyli jeśli teraz założę konto to nie będę mógł polecać? Muszę odczekać 90 dni?
OdpowiedzUsuńU kogoś z Was też odrzucili wniosek? Wczoraj wieczorem składałam wszystko poprawnie uzupełnione a dziś rano mail że wniosek o założenie konta odrzucony. Pierwszy raz w życiu coś takiego spotkałam.
OdpowiedzUsuńMojemu mężowi odrzucili, poszła reklamacja i tydzień czekamy na rozwiazanie. Kuriozalna sytuacja, ale ten bank tak ma, kiedyś z niego w końcu odeszlisny nie bez prxyczyny. ech..
UsuńMoże rachunek techniczny z kredytu też się liczy...
OdpowiedzUsuńMoże, nie wiem bo nie braliśmy kredytu.
Usuńile czasu czekaliście na premię? u mnnie z poziomu polecającego nie ma informacji o spełnieniu warunków przez osobę,któej polecałam a te zostały na pewno spelnione. Reklamacja?
OdpowiedzUsuńCzy ktoś już dostał premię?
OdpowiedzUsuń22.10 dostałam premię.
UsuńA mogę spytać w jakim miesiącu spełnione warunki? Ja założyłem konto we wrześniu, spełniłem warunki w październiku i na razie cisza.
Usuń