Czas na promocję, jakiej jeszcze nie było.
Do wzięcia czeka premia 200 zł za wyrobienie karty kredytowej Visa Comfort z oferty Santander Consumer Banku (którego nie należy mylić z Santander Bankiem, czyli z dawnym BZ WBK). To odrębny bank. Warunki uzyskania premii są proste, bo... wystarczy wykonać jedną płatność na dowolną kwotę. I już za to wpadnie bonus![Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje kart kredytowych.]
W serwowaniu promocji z kartą kredytową w roli głównej brylują inne banki - głównie Citibank, BNP Paribas i Millennium. Do tego grona najwyraźniej postanowił dołączyć Santander Consumer Bank. Takie sytuacje zawsze cieszą.
Promocja "Zyskaj 200 zł na dowolne zakupy"
Dla kogo promocja? Regulamin promocji w praktyce nie zawiera żadnych wykluczeń, ani obwarowań. Wystarczy być osobą pełnoletnią.
Nagroda. Do wzięcia czeka gwarantowana premia w wysokości 200 zł, którą bank wypłaci na rachunek karty kredytowej. Premia spowoduje więc spłatę ewentualnie wykorzystanego limitu lub nadpłatę. W tym drugim przypadku pamiętaj, by tych środków nie wypłacać w bankomacie (bo w przypadku kart kredytowych jest to dość drogie) - lepiej będzie wykonać płatności kartą (w dowolnych miejscach) i tak wykorzystać uzyskaną premię.
Realny zysk z udziału w promocji (wskutek jednej opłaty) wyniesie 190,50 zł. Kolejnych opłat miesięcznych za kartę można natomiast uniknąć, o czym piszę niżej w prześwietleniu.
Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "Zyskaj 200 zł na dowolne zakupy" i zgarnąć tytułową nagrodę:
- do 13.08.2021 r. złóż wniosek o kartę kredytową Visa Comfort i zdalnie zawrzyj umowę z bankiem (można to zrobić za pośrednictwem kuriera lub za pomocą przelewu weryfikacyjnego);
po wysłaniu zgłoszenia, gdy dzwoni bank, po odebraniu połączenia panuje cisza - na zgłoszenie konsultanta trzeba poczekać do kilkudziesięciu sekund (to efekt systemu, który automatycznie łączy, a dopiero później wyszukuje wolnego konsultanta do rozmowy); - najpóźniej do 30.09.2021 r. wykonaj co najmniej 1 płatność kartą (na dowolną kwotę);
- do dnia otrzymania premii (co ma nastąpić najpóźniej do 31.10.2021 r.):
- nie miej zaległości w spłacie kwoty wykorzystanej z karty w kwocie wyższej niż 50 zł i w okresie dłuższym niż 10 dni oraz
- nie wypowiadaj umowy o kartę.
"Z Promocji wyłączone są transakcje kartą dokonane w punktach prowadzących działalność sklasyfikowaną jako MCC 7995 – obstawianie zakładów (włącznie z loteriami), żetony w kasynach, oraz MCC 4829 (Przelew środków pieniężnych), 6010 (Instytucje finansowe - ręczne wypłaty gotówkowe), 6012 (Instytucje finansowe -Towary i usługi), 6051 Instytucje niefinansowe - waluta obca, zlecenia pieniężne i czeki podróżne), 6211 (Pośrednicy ubezpieczeniowi), 6540 (Instytucje niefinansowe - Zakup /obciążenie karty). Nie uwzględniamy także: operacji przelewu lub doładowania innych portfeli cyfrowych lub rachunków płatniczych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemów płatności internetowych takich jak np. Revolut, SkyCash czy PayPal"
Można za to płacić w sklepach, marketach, lokalach gastronomicznych, na stacjach paliw czy w Internecie.
Karta kredytowa Visa Comfort - prześwietlenie oferty
Za wydanie karty Visa Komfort bank nie pobiera opłaty. W cenniku pojawia się jednak opłata miesięczna (9,50 zł), która obciąża przyznany limit w dniu aktywacji karty, ale kolejnych comiesięcznych opłat da się uniknąć. Tego kosztu nie ma, jeśli w miesięcznym okresie rozliczeniowym wykonane zostaną płatności na sumę min. 1 000 zł.
Przydatne dokumenty:
Te wykluczenia MCC i doładowań portfeli dotyczą tylko promocji? Obrotu 1000/m-c już chyba nie?
OdpowiedzUsuńdla promocji to chyba dasz radę w jednym sklepie, wiesz są bułki za 50 gr...
UsuńNA to wygląda. Wykluczenia są tylko w regulaminie promocji a nie ma w TOIP. Zresztą tak samo jest przy kartach ex-T-mobile Usługi Bankowe.
UsuńJak wygląda wypowiedzenie umowy o taką kartę?
OdpowiedzUsuńJuż się tego dowiedziałem. Można telefonicznie.
UsuńW zeszłym roku zrezygnowałem z TurboKarty po zmianie moneybacku. Rozumiem że teraz mogę wrócić i za tę kartę dostanę 200 zł?
OdpowiedzUsuńTak, możesz brać udział.
UsuńJak wygląda kwestia dokumentów dochodów? Czy i jak trzeba dostarczyć? Czy w całym procesie jest potrzebna wizyta w placówce? U mnie odpada bo nie mam banku w swojej miejscowości.
OdpowiedzUsuńList polecony albo kurier.
UsuńJaki list lub kurier? Wszystko można zdalnie. Wnioskując będzie informacja czy jakiś dokument jest potrzebny. U mnie przeszło bez czyli wszystko na oświadczenia.
UsuńKartę wydali bez przedstawiania żadnych dokumentów? Jakie oświadczenia wymagają?
UsuńChodzi o to że podajesz we wniosku a nie potrzeba żadnych zaświadczeń.
Usuńa skąd ten wniosek wziąc?
UsuńAle podobno później dzwonią w celu weryfikacji.
UsuńNa stronie wypełnia się tylko wniosek kontaktowy. Później dzwoni konsultant i tam się składa wniosek właściwy.
UsuńWcześniej ktoś pisał, że wniosek składa się zdalnie, a po przelewie weryfikacyjnym jest przyznawana karta. Czy ktoś mógłby to potwierdzić lub zaprzeczyć?
UsuńJakie są u nich kryteria przyznawania kart? Wie ktoś?
OdpowiedzUsuńPodbijamy pytanie.
UsuńChyba są dość wymagające, bo odrzucili mi wniosek o 2k PLN, a wczesniej miałem chyba z 5 kart kredytowych i mniejsze zarobki
Usuńwg mnie nie są wymagające, dostałam kk, własnie dziś przyszła, a nie mam nawet umowy o pracę tylko świadczenie z zus do końca października.
UsuńCześć, a jak to wygląda z tymi płatnościami na 1000 zł/msc, aby uniknąć opłaty za kartę 15 zł? Czy może to być po prostu doładowanie Revoluta? Chodzi o to, czy za taką transakcję bank nie pobierze opłat, bo w jednej z kart kredytowych pamiętam że tak było.
OdpowiedzUsuńpodbijam pytanie
UsuńNie ma wykluczeń. Można poradzić sobie wspomagaczami jak R.
Usuńw regulaminie jest, że revolutem nie można
UsuńAle to wykluczenie jest z regulaminu promocji. To jasne. Ale do obrotu 1000 zł/m-c?
UsuńKarta przyznana. Maksymalny możliwy limit to 5000 zł. Fajnie, że umowa jest podpisywana przelewem, więc nie trzeba czekać na kuriera.
OdpowiedzUsuńczy dzwonią z nr 71 368 33 50? Dwóch połączeń nie mogłam odebrać, dwa razy odebrałam i czekałam prawie minutę i nikt się nie odzywa. JAk oddzwaniam to nie ma takiego numeru. Czy wymagają zatrudnienia czy inny dochód może być?
UsuńTak, to ten nr z Wrocka.
UsuńW jakim celu mieliby dzwonić skoro umowa jest podpisywana przelewem?
UsuńPodobno dzwonią w celu weryfikacji :)
UsuńNajpierw jest wniosek o kontakt telefoniczny. Gdy zadzwoni konsultant to składa się wniosek o kartę.
UsuńJak wygląda to wnioskowanie przez telefon, bo nigdy tego nie robiłem.
UsuńKonsultant pyta, Ty podajesz dane, konsultant wklepuje. Potem tłumaczy co dalej. U mnie akurat wyszło że żadne dokumenty nie były wymagane.
UsuńCzy najpierw robi się przelew weryfikacyjny? Jakie pytania zadają?
Usuńnajpierw rozmowa, potem przelew. pytają o dane kontaktowe, pesel, dochód, pracodawcę, koszty utrzymania, inne kredyty i alimenty, jaki się chce limit itp.
UsuńPonieważ jest to bank bez placówek to jak wyglądać będzie likwidacja karty?
OdpowiedzUsuńMają sporo oddziałów własnych oraz partnerskich.
UsuńMożna telefonicznie.
UsuńPierwsze słyszę - SC ma sporo oddziałów. Jakiś czas temu zakładałem lokatę w oddziale.
UsuńZłotówa, czy wykonując obrót kartą na co najmniej 1000 zł w m-cu wnioskowania o kartę (oraz jej wydania) ta inicjalna opłata w wysokości 9,50 zł będzie zwrócona?
OdpowiedzUsuńPonawiam pytanie.
UsuńPodbijam!
UsuńTak, będzie zwrócona. Wyjaśniałem to z konsultantką która dzwoniła w sprawie wniosku. Jak w m-cu wykona się płatności na 1000 zł to wtedy oddają 9,50 zł.
UsuńMasz na myśli również 1. m-c, w którym przyznają kartę?
UsuńZłotówa, jestem posiadaczem Turbokarty, czy mogę skorzystać z tej promocji ? Z góry dzięki za odpowiedź.
OdpowiedzUsuńRagulamin w praktyce nie ma wykluczeń. Zatem droga do udziału w promocji jest otwarta.
UsuńPS. W kwestii technicznej to pytanie jedynie czy dany klient może mieć kolejną kartę kredytową. Gdyby to była karta tego samego typu, to mogłoby być ograniczenie. Ale to inna karta (Visa Komfort, a tamta TurboKarta) :)
Dostałem odmowę bo mam TurboKartę, pomimo ze w trakcie rezygnacji z niej...
UsuńByć może ich zdaniem masz w chwili obecnej za wysokie łączne limity kredytowe w relacji do przychodu - każdy bank ma dostęp do takiej info z BIK.
UsuńPani powiedziała, ze coś jest nie tak i oddzwoniła z informacją że mam turboKartę. Spróbuję jeszcze raz na na początku sierpnia...
UsuńJak kwestia dochodów? Obecnie jestem na zasiłku chorobowym z powodu ciąży .Przejdzie?
OdpowiedzUsuńChyba mało gdzie (gdziekolwiek?) dają komuś kto jest na zasiłku/chorobowym. No ale możesz wysłać formularz i jak zadzwoni konsultant to ci odpowie na to pytanie.
Usuńw Santanderze ale tym drugim, jak skłądałam o KK na stronie bankowości to zaznaczyłąm dochód inny (też byłąm na zwolnieniu) i przeszło. Tu w rozmowie może być trudniej, choć warto spróbować, puki co czekam na tel więc nie wiem jeszcze jak mnie potraktują
UsuńDziś ponowiłąm zgłoszenie, po 5 min tel, karta przyznana. Jestem na zasiłku rehabilitacyjnym przyznanym do końca października, więc chorobowe a potem macierzyński też poowinno przejść.
UsuńMam już kartę kredytowa od roku z Santandera, czy mogę wziąsc druga w tej promocji ?
OdpowiedzUsuńMożesz.
UsuńJeśli mam już konto osobiste w Santanderze to da się taką kartę wyklikać w bankowości?
OdpowiedzUsuńSą dwa banki: Santander Bank Polska i Santander Consumer Polska.
UsuńPromocja dotyczy tego drugiego podmiotu, i w SCB nie ma produktu konta bankowego.
Jest. Mam w SCB konto oszczędnościowe
Usuń1.podpinam się pod pytanie..czy robiąc obrót kartą na 1000zl w miesiącu wydania karty i spłacenia w tymże miesiącu..będzie pobrana ta opłata ,9.50 ???
OdpowiedzUsuń2.czy w okresie wypowiedzenia konta i karty 30dni...oczywiście po przyznaniu bonusu..trzeba również mieć obrót kartą na 1000zl by nie pobrano opłat??..wiele banków w czasie wypowiedzenia nie pobiera opłat za kartę...jak jest w Santander Consumer?
1. tej opłaty nie unikniesz. zatem właśnie chyba dlatego mowa o tym, że realny zysk z udziału w promocji (wskutek jednej opłaty) wyniesie 190,50 zł.
UsuńNawet gdybym wykonał płatności na kwotę 1000 zł w m-cu założenia karty? O co tu może chodzić?
UsuńNa mój rozum i z tego co zrozumiałem w rozmowie z konsultantem opłata jest pobierana automatycznie w pierwszym dniu cyklu. Jeśli przed końcem cyklu zrobisz transakcje na 1000 zł to wtedy opłata jest zwracana na konto karty. W pierwszym dniu następnego cyklu znów pobiorą 9,50 zł i gdy uzyskasz 1000 zł w tansakcjach znów zwrócą. Pobrania opłaty nie można uniknąć. Jest pobierana "z góry".
UsuńIle trzeba czekać na telefon z banku?
OdpowiedzUsuńWczoraj zgłoszenie. Dziś dzwonili.
UsuńJak wygląda ta rozmowa? O co pytają?
UsuńPodbijam pytanie.
UsuńDane osobowe, o dochodach, zatrudnieniu. Typowo to co w każdym wniosku o kartę kredytową.
UsuńOd wypełnienia formularza wykonują po 6 głuchych telefonów dziennie do mnie. Czy można bank zgłosić na policję przy takim nękaniu?
OdpowiedzUsuńWystarczy zablokować ich numer :)
UsuńTrzeba zaczekać. U mnie konsultant odezwał się po ok. 40 sekundach.
UsuńPo odebraniu połączenia na konsultanta trzeba zaczekać.
UsuńPołączenia generuje automat i gdy ktoś (klient) odbierze, to ten automat "szuka" wolnego konsultanta - jeśli na dany moment wszyscy rozmawiają, to kilka chwil trzeba zaczekać.
W ten sposób bank zaoszczędza (pewnie) dziesiątki/setki godzin pracy konsultantów, bo w przeciwnym razie gdyby oni wybierali połączenia, to czy by ktoś odbierał, czy nie, to zawsze kilka sygnałów upłynie. W skali dziesiątek telefonów wykonanych dziennie przez każdego konsultanta razy dziesiąt lub więcej pracowników call center, robią się duże oszczędności.
Acz pewnie należałoby to dopracować - odbierający połączenie klient np. powinien usłyszeć komunikat z prośbą o chwilę oczekiwania. A gdy w słuchawce panuje cisza, to część osób szybko odkłada.
Jak mam TurboKartę ro mogę brać udział?
OdpowiedzUsuńRegulamin promocji w praktyce nikogo nie wyklucza.
UsuńTo kiedy robi się ten przelew weryfikacyjny? Wie ktoś?
OdpowiedzUsuńpo rozmowie z konsultantem przychodzi mail i tam jest wszytsko krkok po kroku co trzeba zrobić, łącznie z przelewem
Usuń1000 zł miesięcznie trzeba wydać!!!
OdpowiedzUsuńA jak nie to ile zostanie realnie z tej nagrody???
Jaki jest minimalny limit na karcie kredytowej w Santander Consumer, o który można wnioskować ?
OdpowiedzUsuń1000 - 5000
Usuń1000 zł.
Usuńdostalam dziś kartę, jak ją aktywuję w sierpniu to od razu to 9,50 się pobierze, tak? Czyli jak nie będę wydawać nią po tysiącu na msc to wezmą mi co najmniej 3 x 9,50 (a może i 4 jak na wypowiedzeniu też).
OdpowiedzUsuńDlatego pomyślałam, że może lepiej aktywować kartę dopiero we wrześniu, wtedy będzie 2 x 9,50 (ew 3x9,50).Czy jest jakiś czas na aktywację karty? czy może i tak i tak opłata będzie od sierpnia?
@Anonimowy 30 lipca 2021 23:07
UsuńCytując z TOiP dla KK:
"Pierwsza opłata naliczana jest i obciąża przyznany limit kredytowy w dniu aktywacji karty, każda następna – w odstępie miesięcznym".
Na spokojnie bez obaw KK możesz aktywować dopiero we wrześniu (zobacz odpowiedni zapis zawarty w regulaminie umowy dla tej KK). Pamiętaj tylko że aby spełnić warunki promocji musisz do dnia 30 września zrobić przynajmniej jedną płatność tą kartą kupując choćby bułkę. :)
kto mi to wytłumaczy:
OdpowiedzUsuń"nie miej zaległości w spłacie kwoty wykorzystanej z karty w kwocie wyższej niż 50 zł i w okresie dłuższym niż 10 dni oraz"
Generalnie chodzi o to, żeby wykorzystaną z karty kwotę spłacać w okresie bezodsetkowym (co się zresztą opłaca, bo wtedy oddajemy dokładnie tyle, ile z karty wydano i ani grosza więcej).
UsuńJest furtka dla tych, którzy coś by przegapili - ale niewielka, bo nie można się spóźnić ze spłatą dłużej niż 10 dni i max. 50 zł.
Dzięki
UsuńPo podpisaniu umowy przelewem mogliście odrazu zalogować się do swojej bankowości internetowej ?
OdpowiedzUsuńU mnie pojawia się błąd po zalogowaniu.
Tak, też tak miałem. Umowa podpisana w sobotę. Nie mogłem się zalogować ani na kompie ani na smartfonie. W poniedziałek cały dzień szalałem, bo potrzebowałem kasy na gwałt z oszczędnościowego - niestety nie można tego zlecić telefonicznie. Dzwoniłem tam chyba z 5 razy kazali mi zmieniać hasło, przeglądarkę, komputer i przeinstalowywać aplikację. Zagotowałem! Ale dziś od rana wszystko działa.
Usuńnie przyznali mi :( W Citibanku nie było problemu z KK Citisimplicity
OdpowiedzUsuńczy oddali 9,50 jak ktoś wydał 1000 w sierpniu?
OdpowiedzUsuńTak. W pierwszym okresie po aktywacji zrobiłem transakcje ponad 1000 zł i w pierwszym dniu drugiego cyklu miałem zwrot 9,50 zł i zaraz pobranie 9,50 zł za drugi cykl.
UsuńJa już pisałem ale z jakiegoś powodu nie wszystko jest tu udostępniane!
UsuńMi nic nie oddali za pierwszy miesiąc i nic nie pobrali za drugi.
Napisałem też, że prędzej znów pobiorą nić oddadzą. Niestety, ten kraj to kraj totalnej cenzury, a cenzorzy to nie tylko ci rządowi.
Cykl niekoniecznie pokrywa sie z miesiącami. Początek cyklu to dzień aktywacji karty. Mój wypada od 20 jednego miesiąca do 19 drugiego.
Usuń@Valdi 4 października 2021 18:14
UsuńZgadza się. Jest też ustalony dzień generowania wyciągów. problem w tym, że choć ten wyznaczony dzień już minął, to u mnie wyciągu brak.
Mi się nigdzie nie śpieszy póki co. Czekam tylko na czas otrzymania premii. Jak nie będzie to się zacznę martwić. Póki co warunki spełniam.
Ten dzień generowania wyciągu to porażka :) u mnie to 10 dzień miesiąca i nijak się ma do cyklu :D Wyciąg miałem wygenerowany 10 ale dostępny dla mnie był chyba 3 lub 4 dni później dopiero. Zresztą ten wyciąg do niczego mi nie jest potrzebny.
UsuńJest 200 zł na karcie. To teraz tylko zakupy i ją zamknąć.
OdpowiedzUsuńJak najwygodniej zamknąć ?
OdpowiedzUsuńMożna nagrodą zasilić R-a bez opłat jak ktoś nie chce zakupów robić.
1) można telefonicznie na infolinii
Usuń2) można
po otrzymaniu nagrody można złożyć wniosek o zamknęcie od razu? czy trzeba odczekać jakiś okres?
OdpowiedzUsuńMożna. Nie trzeba nic czekać.
Usuńdziś weszły nagrody na kartę
OdpowiedzUsuńPotwierdzam. Dostałem kasę.
OdpowiedzUsuńTeż dziś dostałem nagrodę. Od razu chciałem zrezygnować z karty ale zwolnili mnie z opłaty za kartę na 6 miesięcy więc zostawiłem na razie.
OdpowiedzUsuńzłożyłam wypowiedzenie kk 19 października, 20 listopada miała zostać zamknięta. 25 listopada byłą aktywna, zadzwoniłąm do nich, a oni mi mówią, że nie złożyłąm wypowiedzenia. JAk mam im to udowodnić? Złożyłam reklamację, podałam dokładny czas tej rozmowy nakazując im odsłuchanie, dziś naliczyli mi kolejną opłatę. Na odpowiedź pewnie poczekam, czy mogę jeszcze coś zrobić?
OdpowiedzUsuńChyba jedynie to (bo dowód jest po stronie banku - w postaci nagranej rozmowy; po stronie klienta może być tylko billing z połączeniem na ten numer telefonu). Takie sytuacje zaniechania/błędu konsultanta, gdy infolinia nagrywa rozmowy, raczej zdarzają się rzadko, ale do takiego mocnego zobligowania pracownika do zajęcia się sprawą, ja na koniec ważnej rozmowy z infolinią uprzejmie proszę jeszcze o "przypomnienie imienia i nazwiska, w razie ewentualnego kontynuowania tematu". Działa bardzo skutecznie ;)
Usuń