Wspomniana szansa na zwiększenie zysków w BNP Paribas skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów tego banku (posiadanie konta nawet założonego w promocji w niczym nie wadzi). A do zgarnięcia jest 550 zł w bonach Allegro za przetestowanie karty kredytowej. Co ciekawe, to wyrobienie karty kredytowej premiuje również mBank, ale w tym przypadku uzyskać można jedynie 100 zł na zakupy w Biedronce.
Finalizacja 4 promocji w BNP Paribas oraz w mBanku
Każdą z promocji opisywałem już na blogu Bankobranie w momencie, gdy się pojawiła. Oto poświęcone im wpisy:
- Łatwe 250 zł do wzięcia w promocji "Złap premię" za konto w BNP Paribas
- Gwarantowana premia 300 zł za konto w BNP Paribas + nawet 5000 zł do wygrania w konkursie (promocja "Otwórz się na zmiany")
- Premia do 350 zł za konto osobiste w BNP Paribas w promocji "Mistrzostwa z bankiem"
- 300 zł w bonusach pieniężnych do wzięcia za konto w mBanku (+1,8% dla oszczędzających)
W przypadku promocji BNP Paribas zbliża się moment wypłaty bonusów za spełnienie warunków, których realizacja była przewidziana do końca lipca. Będzie to 250 zł (całość możliwej nagrody) w promocji "Złap premię" oraz pierwsze wypłaty nagród w pozostałych akcjach: 50 zł w promocji "Otwórz się na zmiany" oraz 150 zł w promocji "Mistrzostwa z bankiem".
Jeśli zaś chodzi o promocję z kontem w mBanku w roli głównej, to spodziewać się należy niebawem wypłaty 100 zł w ramach akcji "Twoje Konto z BONUSEM I PREMIĄ".
Kto warunki uzyskania nagród w wyżej wymienionych promocjach spełnił, ten powinien spodziewać się maila powiadamiającego o przyznaniu gratyfikacji. Organizatorzy na przesłanie wiadomości dali sobie czas:
- do 18.08.2021 r. (w promocji "Mistrzostwa z bankiem") oraz
- do 20.08.2021 r. (w promocjach "Złap premię", "Otwórz się na zmiany" i "Twoje Konto z BONUSEM I PREMIĄ".
Osoby, które w ramach promocji założyły konto w mBanku, na zalogowanie na stronie promocji, będą mieć czas w ciągu 7 dni od otrzymania wiadomości powiadamiającej o przyznaniu premii 100 zł. Jej wypłata ma być zrealizowana przez organizatora promocji najpóźniej do 6.09.2021 r.
Nieco niżej podpowiadam co robić, jeśli nie dotarł do Ciebie wyczekiwany mail powiadamiający o nagrodach, ale nim do tego przejdę, podpowiem...
... jak zarobić na bankach jeszcze więcej?
Już na wstępie wspomniałem o promocjach z kartami kredytowymi w BNP Paribas i mBanku, ale to nie wszystkie aktualnie dostępne okazje do bankobrania. Szans na gwarantowane bonusy i nagrody jest bowiem o wiele więcej, a szczególną popularnością wśród Czytelników bloga obecnie cieszą się te poniższe, w których do zgarnięcia jest:
- 300 zł premii i 120 zł na zakupy za konto w Santander Banku;
- 150 zł premii i 100 zł do wydania na Amazon.pl za konto w Millennium (w tej promocji bank w końcu zdecydował się na skrócenie okresu wykluczenia dla byłych klientów - cięcie karencji nie jest znaczne, ale na pewno jest to ruch w dobrym kierunku);
- do 300 zł w bonusach + zwroty za płatności do 20 zł miesięcznie za konto w Aliorze.
Co robić w przypadku braku maila od organizatora promocji?
Jeżeli wiadomości powiadamiającej o przyznaniu nagrody nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy" lub "inne". Jeśli jednak i tam nie ma wyczekiwanego maila, to pozostaje podjęcie kolejnych kroków...
W tym przypadku rozgraniczyć należy jednak promocje BNP Paribas i mBanku. W przypadku pierwszego banku, mail jest tak istotny, gdyż zawiera też kod niezbędny do zalogowania na stronie promocji, na której to należy podać numer rachunku konta do wypłaty premii. W przypadku spełnienia warunków uzyskania nagród, a braku maila od organizatora, niezbędnym będzie więc zgłoszenie reklamacji.
Zgodnie z regulaminem promocji ("Złap premię", "Otwórz się na zmiany", "Mistrzostwa z bankiem") proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: (w promocji "Złap premię") zlappremie@bnpparibasplus.pl , (w promocji "Otwórz się na zmiany") zmiany@bnpparibasplus.pl oraz (w promocji "Mistrzostwa z bankiem") euro@bnpparibasplus.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e-mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."
W promocji mBanku wygląda to nieco inaczej, bo mail przesyłany przez organizatora do 20.08.2021 r. pełni jedynie funkcję powiadamiającą, a na stronie promocji i tak można się zalogować - za pomocą hasła ustalonego przy okazji rejestracji do promocji (jeśli go nie pamiętasz, to możesz skorzystać z funkcji jego odzyskania - ta opcja dostępna jest na stronie logowania do panelu na stronie promocji). Jeśli tam będzie możliwe uzupełnienie numeru rachunku, to wskazuje na to, że wszystko poszło ok, poza jednym... nie dotarła wiadomość (np. wskutek działania filtrów antyspamowych). Jeżeli jednak i premia w obiecanym czasie nie dotrze, pozostaje reklamacja. Tutaj - zgodnie z regulaminem - ten proces wygląda tak:
"1. Reklamacje dotyczące Akcji należy składać (...) do dnia 20 września 2021 r. do Rankomat drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego za pośrednictwem Profilu Uczestnika w zakładce "Reklamacje" lub drogą pocztową na adres korespondencyjny Rankomat wskazany w § 1 pkt. 10 Regulaminu [ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa - przyp. Mr. Zlotówa] wraz z podaniem imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz szczegółowego opisu problemu będącego podstawą reklamacji.
2. Rankomat rozpatruje otrzymaną reklamację w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Termin, o którym mowa w zdaniu poprzednim uważa się za zachowany z chwilą wysłania odpowiedzi na reklamację drogą mailową lub listem poleconym na zasadach określonych w ust. 3 poniżej.
3. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana Uczestnikowi na adres e-mail użyty podczas rejestracji Profilu Uczestnika lub na adres e-mail podany w reklamacji przesłanej drogą pocztową. W razie braku adresu e-mail w reklamacji przesłanej pocztą, Rankomat udzieli odpowiedzi na piśmie i wyśle listem poleconym na adres w niej wskazany."
Uzupełnione :)
OdpowiedzUsuńA w której promocji?
UsuńNo to leci reklamacja, bo brak maila do promocji "Otwórz się na zmiany".
OdpowiedzUsuńJa w promocji Twoje Konto z BONUSEM i PREMIĄ mbanku też nie dostałam maila ani sms-a
OdpowiedzUsuńJa maila dostałem już dobrych kilka dni temu. Sprawdź spam koniecznie.
Usuńu mnie nie było (sprawdziłem dokładnie) napisałem reklamację
UsuńUważam, że ta promocja w BNP Paribas to ściema. Straciłam czas spełniwszy warunki zgodnie z tym co bank wyświetlał mi w aplikacji internetowej, po czym dowiedziałam się, że data którą wyświetlają jako datę transakcji to data ksiegowania, a data transakcji była w ostatnim dniu poprzedniego miesiąca i mi brakło do spełnienia warunków. Infolinia zapewniła mnie, że liczy się data księgowania i zadziałałam poprawnie, po czym organizator promocji odrzucił reklamację, po czym złożyłam reklamację na którą bank odpisał że nie jest stroną i odesłał do organizatora (jak problem to umywaja ręce), po czym mi nie odpisali na odwołanie od reklamacji i mimo ze w takim przypadku brak odpowiedzi należy reklamację traktować jako rozpatrzona pozytywnie, to odpisali mi ze ich zadniem moja odpowiedź na ich odp na reklamację to moja opinia a nie odwołanie więc nic mi się nie należy :D Dla mnie to żenujący brak odpowiedzialności, zamknęłam tam to konto i ostrzegam innych przed taką 'obsługą klienta'
OdpowiedzUsuńMaile miały być do 20-go. Jak to możliwe że w tak krótkim czasie udało ci się uzyskać odpowiedź na reklamację i jeszcze odpowiedź na odwołanie?
UsuńOni mają edycje uruchamiane co miesiąc.
UsuńDzisiaj wpadło 150 zł (promocja "Mistrzostwa z bankiem").
OdpowiedzUsuń