Nadeszła finalizacja udziału w dwóch promocjach z kontem w BNP Paribas w roli głównej.
A to oznacza czas, w którym organizator promocji rozsyła wiadomości o przyznaniu pierwszych nagród i gdy uczestnik musi uzupełnić numer rachunku do wypłaty premii. Przy okazji podpowiadam też jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej, bo do wzięcia jest dodatkowo aż 550 zł.Wspomniana szansa na zwiększenie zysków w BNP Paribas skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów tego banku (posiadanie konta nawet założonego w promocji w niczym nie wadzi). A do zgarnięcia jest 550 zł w bonach Allegro za przetestowanie karty kredytowej (ta okazja na bankobranie dostępna jest już tylko do 30.09.).
Finalizacja promocji "Konto na upały" i "Bankowo rowerowo"
Obydwie promocje oczywiście na blogu szczegółowo już omawiałem we wpisach:
- Premia pieniężna do 350 zł w promocji "Konto na upały" w BNP Paribas oraz
- Zyskaj 200 zł za konto w BNP Paribas + nagrody do wygrania: rowery i sakwy rowerowe (promocja "Bankowo rowerowo").
... jak zarobić na bankach jeszcze więcej?
- do 350 zł premii i 120 zł na zakupy za konto w Santander Banku;
- do 200 zł premii i 100 zł na zakupy za konto w Pekao (nagród o takiej wartości za konto w tym banku nie było już od dawien dawna);
- 250 zł premii za konto w Millennium (teraz z ponownie nieco skróconym okresem wykluczenia dla byłych klientów posiadających już kiedyś konto w tym banku założone w promocji).
Co robić w przypadku braku maila od organizatora promocji w BNP Paribas?
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontonaupaly@bnpparibasplus.pl (w promocji "Konto na upały") lub rowerowo@bnpparibasplus.pl (w promocji "Bankowo rowerowo").
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e-mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub, w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego, na jego adres e-mail."
Premia za "upały"rzeszła mi koło nosa, na zapytanie o nią bank mi odpowiedział "Nagroda nie została przyznana ponieważ konto otworzyła Pani nie z linka Promocyjnego." Jak mam sprawdzić jak otworzyłam konto? Nie pamiętam tego.
OdpowiedzUsuńPo rejestracji na maila przychodzi wiadomość z potwierdzeniem i linkiem do wniosku. To jeden z dowodów (przynajmniej na chęć wzięcia udziału w promocji).
UsuńSugeruję zgłosić reklamację. Warto w niej wypunktować, że udział w promocji odbywał się z pełną świadomością i wiedzą dotyczącą warunków jakie należy spełnić. Świadczy o tym chociażby: czas złożenia wniosku, karencja, podpisanie umowy w określonych ramach czasowych, realizacja warunków aktywności w sierpniu i wrześniu itp. Tym samym i wniosek o konto został złożony w prawidłowy sposób - za pośrednictwem strony promocji.
Zgłoszenie warto wysłać zarówno do organizatora, jak i do wiadomości banku - dobrze załączyć do niego maila, o którym wspomniałem wyżej.
W skali liczebności i popularności promocji konta w tym banku podobne przypadki może nie są częste, ale zdarzały się. Po reklamacji/odwołaniu od reklamacji nie dochodziły do mnie już sygnały Czytelników, by to spotykało się z dalszą odmową banku.
Bank nie uznał reklamacji.
Usuń