700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

21.09.2021

Uczestniku promocji "Konto na upały" lub "Bankowo rowerowo" (w BNP Paribas): czas uzupełnić dane!

Nadeszła finalizacja udziału w dwóch promocjach z kontem w BNP Paribas w roli głównej.

Finalizacja 2 promocji konta w BNP Paribas: wrzesień 2021 roku
A to oznacza czas, w którym organizator promocji rozsyła wiadomości o przyznaniu pierwszych nagród i gdy uczestnik musi uzupełnić numer rachunku do wypłaty premii. Przy okazji podpowiadam też jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej, bo do wzięcia jest dodatkowo aż 550 zł.

Wspomniana szansa na zwiększenie zysków w BNP Paribas skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów tego banku (posiadanie konta nawet założonego w promocji w niczym nie wadzi). A do zgarnięcia jest 550 zł w bonach Allegro za przetestowanie karty kredytowej (ta okazja na bankobranie dostępna jest już tylko do 30.09.).

Finalizacja promocji "Konto na upały" i "Bankowo rowerowo"


Obydwie promocje oczywiście na blogu szczegółowo już omawiałem we wpisach:


Kto do końca sierpnia br. spełnił warunki uzyskania premii, ten teraz powinien otrzymać maila powiadamiającego o nagrodzie (uczestnicy promocji "Konto na upały" otrzymają już całość przysługujących gratyfikacji, a do osób biorących udział w akcji "Bankowo rowerowo" trafi pierwsza nagroda - premia 100 zł). Na przesłanie wiadomości organizator dał sobie czas do 20.09. (w promocji "Konto na upały") oraz do 21.09.2021 r. (w akcji "Bankowo rowerowo").

W obydwu przypadkach, najpóźniej do 26.09.2021 r. będzie należało zalogować się na stronie promocji "Konto na upały" lub na stronie promocji "Bankowo rowerowo" (za pomocą danych z maila przesłanego od organizatora) i podać tam numer rachunku konta założonego w promocji w BNP Paribas. To właśnie na ten rachunek nastąpi wypłata premii - jest ona przewidziana do 30.09.2021 r. 

Nieco niżej podpowiadam co robić, jeśli nie dotarł do Ciebie wyczekiwany mail powiadamiający o nagrodach, ale nim do tego przejdę, podpowiem... 

... jak zarobić na bankach jeszcze więcej? 


Już na wstępie wspomniałem o promocji z kartą kredytową w BNP Paribas, ale to nie jest jedyna promocja bankowa. Jest ich obecnie mnóstwo, ale do tych najpopularniejszych należą akcje z kontami, w których do wzięcia czeka:

Co robić w przypadku braku maila od organizatora promocji w BNP Paribas?


E-mail od organizatora jest bardzo ważny, gdyż nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod niezbędny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to koniecznie sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy" lub "inne". 

W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wyczekiwanej wiadomości, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji ("Konto na upały" lub "Bankowo rowerowo"). Wygląda on tak:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontonaupaly@bnpparibasplus.pl (w promocji "Konto na upały") lub rowerowo@bnpparibasplus.pl (w promocji "Bankowo rowerowo").
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e-mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub, w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego, na jego adres e-mail."


Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


3 komentarze:

  1. Premia za "upały"rzeszła mi koło nosa, na zapytanie o nią bank mi odpowiedział "Nagroda nie została przyznana ponieważ konto otworzyła Pani nie z linka Promocyjnego." Jak mam sprawdzić jak otworzyłam konto? Nie pamiętam tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po rejestracji na maila przychodzi wiadomość z potwierdzeniem i linkiem do wniosku. To jeden z dowodów (przynajmniej na chęć wzięcia udziału w promocji).

      Sugeruję zgłosić reklamację. Warto w niej wypunktować, że udział w promocji odbywał się z pełną świadomością i wiedzą dotyczącą warunków jakie należy spełnić. Świadczy o tym chociażby: czas złożenia wniosku, karencja, podpisanie umowy w określonych ramach czasowych, realizacja warunków aktywności w sierpniu i wrześniu itp. Tym samym i wniosek o konto został złożony w prawidłowy sposób - za pośrednictwem strony promocji.

      Zgłoszenie warto wysłać zarówno do organizatora, jak i do wiadomości banku - dobrze załączyć do niego maila, o którym wspomniałem wyżej.

      W skali liczebności i popularności promocji konta w tym banku podobne przypadki może nie są częste, ale zdarzały się. Po reklamacji/odwołaniu od reklamacji nie dochodziły do mnie już sygnały Czytelników, by to spotykało się z dalszą odmową banku.

      Usuń
    2. Bank nie uznał reklamacji.

      Usuń