Nadszedł ważny moment dla uczestników wakacyjnej promocji konta osobistego w BNP Paribas.
Promocję i jej zasady szczegółowo omówiłem we wpisie "Zyskaj aż 400 zł za konto osobiste w BNP Paribas", który publikowałem, gdy tylko promocja się pojawiła. Dziś przypomnę jednak to, co najistotniejsze.
By wziąć udział w akcji "Słoneczna promocja" i zdobyć premię 200 zł (z puli nagród gwarantowanych o łącznej wartości 100 zł) należało:
- zarejestrować się na stronie promocji i za jej pośrednictwem do 6.08. złożyć wniosek o konto oraz najpóźniej do 20.08.2021 r. zawrzeć umowę o konto wraz z kartą i dostępem do bankowości internetowej, a także nadać PIN do karty;
- w sierpniu i wrześniu (w każdym z tych dwóch miesięcy) wykonać min. 1 płatność Google Pay lub Apple Pay oraz wykonać min. 3 przelewy z konta za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
Kto te warunki spełnił, ten teraz powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu nagrody (na przesłanie tych wiadomości organizator dał sobie czas do 18.10.2021 r.). W tej wiadomości znajdziesz też kod niezbędny do zalogowania na stronie promocji - a właśnie tam, najpóźniej do 25.10.2021 r. trzeba podać numer rachunku konta założonego w ramach promocji w BNP Paribas. Wypłata premii 200 zł przewidziana jest do 31.10.2021 r.
W październiku pozostanie jeszcze spełnienie warunków, które uprawnią Cię do otrzymania pozostałych nagród: kolejnej premii (tym razem w wysokości 100 zł) oraz bonu na zakupy w Biedronce o wartości 100 zł.
Jeżeli wiadomości powiadamiającej o przyznaniu premii nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to koniecznie sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy" lub "inne". Wiadomość powinna przyjść z adresu sloneczna@bnpparibasplus.pl.
W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wyczekiwanej wiadomości, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: sloneczna@bnpparibasplus.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."
Pamiętaj też, że nawet jak Ci umknie termin uzupełnienia danych, bo przegapisz maila od organizatora, to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis:
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [tj. do 25.10.2021 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: sloneczna@bnpparibasplus.pl. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 27 maja 2022 r."
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz