700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

20.10.2021

400 zł premii pieniężnej za konto osobiste w BNP Paribas w promocji "Październikowa premia"

W nowej promocji do wzięcia czeka to co najbardziej pożądane, czyli gotówka.

Promocja "Październikowa premia"
W sumie zgarnąć można aż 400 zł - tym razem nie w postaci bonów na zakupy, ale premii pieniężnej. Środki te wpłyną na konto, więc będzie można je wykorzystać na dowolny cel - według własnego uznania. A warunki do spełnienia w celu uzyskania tej nagrody gwarantowanej są bardzo proste.


[Promocja zakończona. Na stronie promocji pojawił się komunikat:
"Zgodnie z Regulaminem zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji"


A to oznacza, że kto zdążył się zarejestrować, ten udział w promocji bierze (mogą złożyć wniosek o konto do 7.11.2021 r., do godz. 23:59; nie są już jednak przyjmowani nowi uczestnicy.)]


Promocja "Październikowa premia": do 400 zł za konto w BNP Paribas


Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie jest stroną umowy ramowej z BNP Paribas, a także nie ma i w okresie 12 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie miała konta osobistego w BNP Paribas i/lub w Raiffeisen Polbanku. Wykluczenie obejmuje też współposiadaczy kont w BNP Paribas.

Nagrody. W akcji "Październikowa premia" do wzięcia są 2 premie pieniężne w wysokości 150 oraz 250 zł.

Limit rejestracji. Promocja przewidziana jest dla 3000 uczestników. W przypadku wyczerpania puli rejestracji, na stronie promocji pojawi się komunikat o tym fakcie, a kolejne rejestracje nie będą możliwe. Tym samym dobra wiadomość jest taka, że każdy kto zdąży się zarejestrować, ten będzie pewien zdobycia nagród (ale oczywiście po spełnieniu wszystkich warunków, które przedstawiam poniżej).

Zasady promocji "Październikowa premia"


By wziąć udział w promocji:
  • zarejestruj się na stronie promocji, zaznaczając wszystkie oświadczenia (udział w promocji wziąć można tylko za pośrednictwem tej strony);
  • w kolejnym kroku (na tej samej stronie) do 7.11.2021 r. przejdź do złożenia wniosku o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą (najlepiej wybrać Kartę Otwartą na Dzisiaj - o tym dlaczego, piszę nieco niżej); pamiętaj przy tym, by wniosek uzupełnić tymi samymi danymi co formularz rejestracji na stronie promocji; 
  • zawrzyj umowę z bankiem o konto, kartę i dostęp do bankowości internetowej;
  • nadaj PIN do karty wydanej do konta w ciągu 7 dni od jej otrzymania (zrób to jednak nie później niż do 21.11.2021 r.);
  • w listopadzie 2021 r. wykonaj min. 3 przelewy za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej BNP Paribas (mogą być to przelewy na dowolne kwoty - np. na własne konto w innym banku).

I już za to przysługiwać Ci będzie pierwsza nagroda - premia pieniężna 150 zł. 

Spełnienie powyższych warunków otworzy Ci również drogę do zdobycia drugiej premii - tym razem już w wysokości 250 zł. By ją uzyskać, w grudniu 2021 oraz w styczniu i lutym 2022 roku (w każdym z tych trzech miesięcy):
  • wykonaj min. 5 płatności Blikiem (na dowolne kwoty) oraz
  • zapewnij wpływ(y) na sumę min. 1 000 zł (ten warunek też można zrealizować łatwo - wystarczy przelew z własnego konta w innym banku). 

Kiedy otrzymasz premie za konto w BNP Paribas?


O kolejnych nagrodach organizator promocji powiadomi Cię mailowo (przesyłając wiadomości z adresu pazdziernikowapremia@bnpparibasplus.pl):
  • do 20.12.2021 r. o przyznaniu premii 150 zł (za spełnienie warunków do końca listopada) oraz 
  • do 23.03.2022 r. o przyznaniu premii 250 zł (za spełnienie warunków w grudniu, styczniu i lutym).

Na pierwszą z wymienionych wiadomości koniecznie zareaguj - do 26.12.2021 r. zaloguj się na stronie promocji (dane do logowania otrzymasz mailem) i podaj numer rachunku konta założonego w BNP Paribas w promocji. 

Premie mają być wypłacone do 31.12.2021 r. (150 zł) oraz do 31.03.2022 r. (250 zł). Do momentu otrzymania nagród posiadaj konto założone w promocji wraz z wydaną do niego kartą oraz dostępem do bankowości elektronicznej.

Jeśli nie chcesz przegapić maila o przyznaniu bonusów pieniężnych, a tym samym stracić szansy na premię, to zapisz się na bezpłatny newsletter - za jego pomocą nie tylko powiadamiam o promocjach, w których zyskasz najwięcej, ale i przypominam o ważnych terminach w najpopularniejszych promocjach, takich jak ta:

Przydatne wskazówki dla uczestników promocji "Październikowa premia"


Spełniając warunki niniejszej promocji, pamiętaj o wytycznych:

▶️ Rejestrując się na stronie promocji i wnioskując tam o konto, warto wyłączyć AdBlock'a (lub inne, podobnie działające programy), jeśli z takowych korzystasz. Czytelnicy bloga sygnalizowali, że bez tego wniosek o konto może się nie otwierać.

▶️ Przelewy, jakie należy wykonać z konta w BNP Paribas zlecić należy za pomocą bankowości internetowej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile. Może to być zwykły przelew nawet na własne konto w innym banku (z wyłączeniem przelewów natychmiastowych oraz przelewów dokonanych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemów płatności internetowych, tj.: Dotpay, Przelewy 24, Blue Media, BLIK i tym podobnych).

▶️ Płatności Blikiem na potrzeby promocji można wykonywać zarówno w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie. 

Zaliczone zostaną wyłącznie transakcje z wykorzystaniem 6-cyfrowego kodu. Na potrzeby promocji bank nie uwzględni wypłat Blikiem w bankomacie, ani przelewów na telefon.

▶️ Regulamin promocji wyklucza płatności Blikiem wykonywane w miejscach, w których terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (to kod mający na celu wskazywać dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy):
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, - 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), - 6012, określający instytucje finansowe, - 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, - 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, - 4829, określający internetowe przekazy pieniężne

Choć ta lista może wydawać się obszerna, to w praktyce bankowi chodzi właściwie o wyeliminowanie tych miejsc, gdzie można zrobić większy obrót, a najczęściej bez faktycznego robienia zakupów. Za to płacić można w różnych sklepach (spożywczych, odzieżowych), marketach, na stacjach paliw, w kinach, lokalach gastronomicznych, drogeriach czy aptekach itp. Te transakcje będą zaliczone.

▶️ Wpływy na konto (na potrzeby promocji) mogą pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BNP Paribas, Raiffeisen Polbank i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi).

Ten warunek najprościej będzie spełnić, wykonując przelew z własnego konta w innym banku na konto w BNP Paribas. Wpływ oznacza jedynie pojawienie się środków w historii konta - nie ma wymogu ich utrzymywania przez jakikolwiek określony czas.

Konto Otwarte na Ciebie - szczegóły oferty BNP Paribas


Główne cechy Konta Otwartego na Ciebie, czyli konta osobistego z oferty BNP Paribas otwieranego w powyższej promocji, to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków); 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane poprzez bankowość internetową lub mobilną; 
  • do konta można wyrobić jedną z trzech poniższych kart: 

    Karta Otwarta na Dzisiaj - 0/5 zł - opłata miesięczna nie jest pobierana, jeśli w poprzednim miesiącu kalendarzowym wykonasz min. 3 płatności kartą (na dowolną kwotę) lub jeśli użytkownik karty nie ukończył 26. roku życia; z tą kartą darmowe wypłaty gotówki są wyłącznie z bankomatów własnych banku oraz sieci Planet Cash (darmowe wypłaty z dowolnych bankomatów w Polsce dotyczą tylko osób w wieku 18-26 lat);

    O wykonywaniu tych 3 płatności kartą w każdym z kolejnych miesięcy kalendarzowych pamiętaj, gdyż w BNP Paribas płatności wykonywane Blikiem nie są zamiennikiem płatności wykonywanych kartą.

    Karta Otwarta na eŚwiat - za którą bank pobiera 6 zł miesięcznie, ale umożliwia bezpłatną wypłatę gotówki kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce. Dodatkową korzyścią przy tej karcie jest ubezpieczenie "CYBER Pomoc", które obejmuje ochroną w przypadku utraty danych, kradzieży tożsamości, awarii komputera itp.; 

    Karta Otwarta na Świat - za tę kartę bank bezwarunkowo pobiera opłatę 10 zł miesięcznie, ale w zamian daje możliwość wypłaty gotówki bez prowizji ze wszystkich bankomatów w Polsce, a na świecie prowizja za wypłaty wynosi 5 zł (zamiast 10 zł jak w przypadku Kart otwartych na Dzisiaj i na eŚwiat). Karta daje również możliwość korzystania z bezpłatnego ubezpieczenia "Rezygnacja z Podróży", które w określonych przypadkach pozwoli na zwrot kosztów (do 40 000 zł na osobę) w związku z niespodziewanym anulowaniem podróży. 

Najlepszym wyborem - z punktu widzenia osoby, która nie chce ponosić opłat za kartę - jest wybór Karty Otwartej na Dzisiaj. Za jej posiadanie bank nie pobierze opłaty, jeśli w danym miesiącu kalendarzowym wykonasz 3 płatności kartą na dowolne kwoty. 

Złożenie wniosku o Konto Otwarte na Ciebie objętego promocją "Październikowa premia" możliwe jest wyłącznie na stronie promocji. Wówczas umowę z bankiem można zawrzeć za pomocą kodu z SMSa przesłanego przez bank - po tym przyjedzie kurier celem dopełnienia formalności (zweryfikuje tożsamość i przy okazji dostarczy też kartę do konta). Po nadaniu PINu do karty możliwa będzie aktywacja dostępu do bankowości internetowej (wystarczy wpisać login z umowy, a hasło do pierwszego logowania przyjdzie wtedy SMSem).

Alternatywnym sposobem zawarcia umowy o konto z bankiem jest wideoweryfikacja.

⭐⭐⭐⭐⭐ - w ratingu ofert, czyli systemie oceny promocji bankowych, stosowanym na blogu Bankobranie, powyższej promocji przyznaję notę, która zdarza się rzadko. To aż 5 gwiazdek, czyli maksimum. Tu mamy bowiem i wysoką wartość nagrody gwarantowanej, i łatwe warunki do spełnienia. Do tego dochodzi względnie przyzwoity okres wykluczenia dla byłych klientów, a i samo konto i wydawaną do niego kartę łatwo utrzymać za 0 zł.
💡 Na koniec dodam, że gdy już otworzysz konto (najlepiej zachować taką kolejność), to możesz też skorzystać z innej promocji BNP Paribas: za wyrobienie karty kredytowej czeka 300 zł w bonach Allegro. Dzięki obydwu promocjom (konta i karty kredytowej) łącznie można więc wzbogacić się nawet o 700 zł!

Przydatne dokumenty:

192 komentarze:

  1. konto zamknięte 9 listopada, to ię nazywa pech :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie łapię na promkę e ING przez jedynie 5 dni :)

      Usuń
    2. to masz jeszcze gorzej, paribas pewnie za chwilę odpali nastepną na którą juz się załapię, w ING bedzie trzeba chwile dłużej poczekać

      Usuń
    3. Zgadza się, ale myślę,, ż kolejna promka w ING będzie 1. stycznia.

      Usuń
    4. 20.12 - były już te maile? dostał ktoś?

      Usuń
  2. Witaj, czy jeśli moje zamknięcie rachunku nastąpiło w dniu 6 listopada 2020 roku to czy skladajac wniosek w ostatni dzień promocji tj. 7 listopada załapie się na nagrody? I czy mogę zrobić tak że teraz zarejestruje się na stronie tak aby zdążyć przed wyczerpaniem puli a potem tego 7 złożę dopiero wniosek o otwarcie konta. Czy rejestrując się na stronie trzeba odrazu złożyć wniosek o otwarcie konta? I czy ta karencja liczy się już przy rejestracji czyli ze nie mogę się zarejestrować do 6 listopada czy liczyć będzie się dzień złożenia wniosku o otwarcie konta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wniosek złożony 7.11. będzie brał udział w promocji (można dokonać wcześniejszej "rezerwacji" poprzez dokonanie rejestracji już teraz; później - tj. 7.11. wniosek będzie należało złożyć za pomocą linka, który przyjdzie mailem po rejestracji).

      A jest to możliwe, gdyż regulamin zawiera zapis, że uczestnik może wziąć udział w promocji, jeśli "w okresie 12 miesięcy przed złożeniem wniosku o otwarcie Konta Osobistego w Promocji nie był posiadaczem ani współposiadaczem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku" (zatem karencja odnosi się do dnia złożenia wniosku, a nie do rejestracji na stronie promocji).

      Usuń
    2. Złożona dyspozycja zamknięcia konta w dniu 10.09.2020 z 30 dniowym okresem wypowiedzenia.
      12.10.2020 wizyta w Banku (zamknięcie kanału dostępu bankowości internetowej).

      Widzę, że się łapię, ale zapytam na przyszłość: zamknięte konto, a nadal aktywny kanał dostępu do bankowości internetowej to nie jest przeszkoda we wzięciu udziału w (tej) promocji bankowej?

      Usuń
    3. Kanał dostępu mógł być zamknięty nawet wczoraj. W niczym by to nie przeszkodziło.

      Usuń
    4. Ba, można nawet mieć dostęp do bankowości ale pod warunkiem że nie był on do konta kiedyś, ale jest np. do karty kredytowej. Wtedy to nie przeszkadza. Przerobiłem i nagrody dostałem.

      Usuń
    5. Dzień dobry,
      Mam pytanie - 17 stycznia 2020 złożyłem dyspozycję zamknięcia rachunku ROR w BNP i został on poprawnie wyłączony po miesiącu (17 lutego 2020) - od tamtej pory nie widzę go w bankowości internetowej. 17 stycznia 2020 złożyłem również dyspozycję zamknięcia karty kredytowej, jednak bank chyba sobie z tym nie poradził - karty nie używam więc jest zablokowana, jednak cały czas widoczna w bankowości internetowej.
      Podsumowując:
      Po zalogowaniu do bankowości rachunku ROR nie widzę od momentu jego wyłączenia (czyli 17 lutego 2020), natomiast widzę kartę kredytową (nie używam, jest zablokowana). Czy te warunki pozwalają mi na udział w promocji?

      Usuń
    6. Posiadanie karty kredytowej nie wyklucza z udziału w promocji konta osobistego.

      Usuń
    7. Serdecznie dziękuję za szybką odpowiedź :-) Wolałem dopytać ponieważ nieco zbił mnie z tropu fragment komentarza "można nawet mieć dostęp do bankowości ale pod warunkiem że nie był on do konta kiedyś". Pomyślałem, że może dostęp do bankowości, który miało się kiedyś (nawet do nieistniejącego już ROR) wyklucza. Wszystko jasne. Spokojnej niedzieli :-)

      Usuń
    8. Złożyłem wniosek jednak na końcowym etapie całego procesu otrzymałem błąd i informację na maila "niestety nie udało się elektronicznie złożyć wniosku o konto "Otwarte na Ciebie".
      Prosimy, zrób to w dowolnym naszym oddziale."
      Miał ktoś może podobny problem?

      Usuń
    9. Mnie zasugerowano żebym poszedł założyć konto i zgłosić reklamację żeby mnie dopisali. Zobaczymy czy coś z tego wyjdzie.

      Usuń
  3. Konto można założyć bez karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karta do konta jest wymagana. Musisz ją mieć do dnia wpływu premii.

      Usuń
  4. Mam kartę kredytową u nich dawna Wizz air z raifaosenaw, łapie się w tą promocje czy nie ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę znaleźć żadnych oficjalnych informacji o promocji. Dlaczego? Czy link jest bezpieczny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link jest bezpieczny - prowadzi do strony promocji. Do innej bym nie linkował (ten blog ma już prawie 8 lat - bez rzetelności i wiarygodności przekazywanych informacji już by dawno nie istniał). Na stronie promocji następuje tylko rejestracja, a później przechodzi się już na stronę banku i wniosek jest wysyłany bezpośrednio do banku.

      Promocje tego typu często (a właściwie najczęściej) nie są do znalezienia na stronie głównej banku (piszę o tym m.in. w FAQ). Dlaczego? W skrócie: na stronę banku trafiają przede wszystkim obecni klienci (po co ich więc "atakować" promocjami dla nowych klientów?) oraz nowi, ale już jakoś zachęceni - np. reklamą w tv (więc bankowi nie opłacałoby się płacić podwójnie, tj. i za reklamę w tv, i premią w promocji). A co, jak co, ale to banki najlepiej potrafią liczyć.

      Tego typu promocja tak działają, by wzbudzić chęć założenia konta w danym banku u osoby, która jeszcze wczoraj nawet o tym nie myślała ;)

      Usuń
  6. Chyba szybko wyczerpał się limit bo właśnie ruszyła promocja Jesienny Szał z trochę gorszymi profitami, niby 420 zł ale jednak nie w gotówce (w cudzysłowie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powyższa promocja "Październikowa premia" (400 zł) jest nadal dostępna - pula się nie wyczerpała - póki w miejscu formularza rejestracyjnego nie pojawi się komunikat o zakończeniu promocji (tak by nikt kolejny nie mógł się zarejestrować; zasada jest bowiem taka, że każdy kto zdąży to zrobić, to nagrody dostanie; a gdy pula się wyczerpie, to rejestracje są wyłączone, by nikt z kwitkiem nie odszedł).

      Promocja "Jesienny szał" to akurat promocja, która wystartowała wcześniej (opisuję ją tutaj) i jest jeszcze dostępna. Do wzięcia jest 20 zł więcej, ale w skład nagród wchodzi: tylko 100 zł premii pieniężnej. 300 zł to są bony do Allegro, a do tego jest jeszcze 20 zł do Costa Coffee. W promocji "Jesienny szał" trzeba jednak wykazać się większą aktywnością w płaceniu kartą.

      Usuń
  7. Wszystko wypełniłam. Przyszedł mail z informacją by kliknąć link ale linku w mailu nie ma. Jest puste miejsce. Jak to doprowadzić do końca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może ukrywa go program blokujący reklamy (typu Adblock - sugeruję go wyłączyć i odświeżyć stronę) albo operator maila? W tym drugim przypadku sugeruję przekazanie wiadomości na swój inny adres u innego operatora.

      Wniosek można też złożyć zaraz po rejestracji na stronie promocji, klikając (po wypełnieniu formularza) w przycisk "Otwórz konto".

      Usuń
    2. miałam taką sytuację na swojej poczcie, wystarczy kliknąć przekaż dalej a w cytowanej wiadomości link się pokaże :)

      Usuń
  8. Witam,
    Po przejściu weryfikacji online w apk GoMobile, wyskoczył komunikat ze weryfikacja jest wciąż w toku (pomarańczowe tło), informacja ze dalsze postępy przyjdą na adres email. Od paru godzin nic nie przyszło. Czy to normalne, miał tak ktoś? Dzwonić na infolinie czy czekać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nie przetworzyło automatycznie w nocy to w następnym dniu roboczym weryfikują ręcznie. Dziś dostaniesz jakieś info.

      Usuń
    2. czekać, z doświadczenia wiem, że takie maile przychodzą nawet na drugi dzień, w mailu będzie link do dokończenia wniosku i będzie on aktywny 30 min od momentu wejścia w link

      Usuń
  9. Miałam już kiedyś konto w tym banku, umowa ramowa została wypowiedziana. Dziś złożyłam wniosek przez aplikację, konto zostało aktywowane i jedt to numer "starego" konta. Czy to normalne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, BNP chyba jako jedyny bank zachowuje ten sam numer konta. I historię nawet też. Ale to niczemu nie wadzi. Miałem tak samo w jednej z poprzednich edycji. Trochę się zdziwiłem i obawiałem czy to jakoś nie wpłynie negatywnie ale ostatecznie wszystko było okej i nagrody dostałem.

      Usuń
    2. miałam tak samo, a dodatkowo nawet wyświetlały się transakcje zrobione poprzednim razem jak zakładałam konto

      Usuń
    3. Mnie w ostatniej promce nadali numer z wcześniej zamkniętego konta w Raiffeisen - ten bank ta już ma :)



      Usuń
    4. Dzięki za odpowiedź, jestem spokojna! :)

      Usuń
    5. Nawet dawni odbiorcy są widoczni oraz cała korespondencja.

      Usuń
    6. Login, zapisani odbiorcy i historia korespondencji zostają w wielu bankach. Są widoczne po ponownym otwarciu konta.

      Usuń
    7. W jakich bankach też tak robią?

      PS. Gdy dostęp do bankowości jest prawidłowo zamknięty, to nadany będzie nowy numer konta.

      Usuń
  10. Minął rok od zamknięcia rachunku. Teraz, dziś, system przy rejestracji wniosku na czerwono informuje, że nieprawidłowy mail i pesel. Jak z tego wybrnąć?

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam karte kredytową w promocji 500zł w bonach na Allegro. Mogę skorzystac z tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz. Też mam kartę kredytową BNP i konto założyłem parę edycji temu.

      Usuń
  12. Cześć. Chcieliśmy razem z chłopakiem skorzystać z promocji. Ja otworzyłam konto bez problemów, poprzez wideoweryfikacje. Chłopak miał problem, wniosek był weryfikowany do 1 w nocy. O godzinie 1.34 dostał SMS że ma 30 minut na to żeby go dokończyć. Nie udało się bo spał. Rano złożył nowy wniosek i dostał wiadomość, że nie udało się elektronicznie otworzyć dla niego konta i ma udać się do placówki. Ktoś miał podobna sytuację, co w tej sytuacji zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokończenie wniosku jest ważne 30min od momentu kliknięcia w link, a nie od momentu przyjścia maila
      przerabiałam to i taką informację potwierdził mi pan na infolinii
      a nowy wniosek nie przeszedł prawdopodobnie dlatego, że stary był rozpoczęty a nie zakończony

      Usuń
    2. Infolinia powinna potrafić to naprostować :)

      Usuń
  13. Właśnie bank zakończył przyjmowanie nowych wniosków w promocji. Dość szybko rozeszło się 3 tys. kont.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja cały czas jest dostępna. Jak długo można zarejestrować się na stronie promocji, tak długo każdy kto to zrobi, załapie się na premie w promocji (jest to tak zrobione, by nikt kto założy konto nie odszedł z kwitkiem - sprawdzone nie tylko w teorii, ale i w praktyce poprzednich edycji).

      Jeśli pula się wyczerpie, to na stronie promocji zamiast formularza rejestracyjnego pojawi się stosowny komunikat o zakończeniu.

      Usuń
    2. Przed chwilą rejestracja przeszła i wniosek wysłany.

      Usuń
  14. Czy trzeba zaznaczać wszystkie zgody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie rejestracji tak. Bez zaznaczenia nie przejdziesz dalej.

      Usuń
  15. Dostałem umowę i login. Jak się teraz zalogować? Hasło skąd mam wziąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero jak dostaniesz kartę i nadasz pin do niej będziesz mógł się zalogować. Po wpisaniu loginu przyjdzie SMS z hasłem startowym.

      Usuń

    2. @Anonimowy, 22 października 2021, 09:37

      Wcześniej jednak trzeba aktywować kartę poprzez wysłanie wiadomości SMS.

      Usuń
  16. Kurier już przywozi kartę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Karta jest wysyłana listem.

      Usuń
    2. Ale jak otwierałeś konto? W apce? To wtedy listem oczywiście. Ale jak ja otwierałem z kurierem to kurier kartę przywiózł razem z dokumentami do podpisu. Konto zakładałem jakoś z 2 m-ce temu.

      Usuń
  17. Kiedy najrozsądniej zrezygnować z karty, żeby nie narazić się na dodatkowe opłaty, ale zgarnąć całą pulę nagród?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna transakcja kartą w danym m-cu znosi opłaty za przyszły m-c. Prościej już być nie może :)

      Usuń
    2. @Anonimowy 22 października 2021 11:01
      To chyba nie ten bank i nie ta promocja z tą jedną płatnością w miesiącu.

      Usuń
    3. Jak zrezygnować z konta po otryzmaniu premii? Wypowiedziec umowe ramowa? jest jakis wzro? gdzie wysać?

      Usuń
    4. Rezygnacja na papierze - tylko oddział, rezygnacja werbalna - infolinia.

      Mnie zamykali na infolinii dwukrotnie, bo za pierwszym razem się 'nie udało' :)

      Usuń
    5. Anonimowy22 października 2021 10:30

      Zrezygnować możesz dopiero po tym jak dostaniesz premię. W miesiącu rezygnacji musisz mieć wcześniej wykonane 3 płatności to wtedy opłaty nie pobiorą. Z karty można zrezygnować na infolinii albo w placówce.

      Anonimowy22 października 2021 11:01
      Aktualnie 3 płatności miesięcznie, a nie 1.

      Usuń
    6. Opłata za kartę nie jest pobierana, jeśli w poprzednim m-cu kalendarzowym wykonasz min. 3 płatności kartą na dowolną kwotę.

      Usuń
  18. Można korzystać tylko z Blika i darować sobie wyrabianie karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrobienie karty do konta jest wymagane i trzeba ją posiadać do momentu otrzymania premii.

      Usuń
  19. Karta wysłana 16 dni temu jeszcze nie dotarła. Czy wy też tak długo czekacie/czekaliscie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przyszła po ok. 5-6 dniach. Jak nie dostałaś w ciągu 2 tygodniu to zadzwoń na infolinię i niech wyślą nową.

      Usuń
  20. Hej, mam utworzone konto, ale karta widnieje jako "w produkcji" czy mogę już teraz zrobić te 3 przelewy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Należy złożyć wniosek o otwarcie Konta Osobistego z Kartą koniecznie używając w tym celu Linku promocyjnego (tzn. za pomocą przycisku „Otwórz konto” od razu po rejestracji lub korzystając z linku znajdującego się poniżej w przycisku „Kliknij tutaj”) do dnia 07.11.2021 r.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja przewidziana jest dla 3000 uczestników. W przypadku wyczerpania puli rejestracji, na stronie promocji pojawi się komunikat o tym fakcie, a kolejne rejestracje nie będą możliwe.

      3000 premii * 400 zł = 1,2 mln zł

      Usuń
  22. Chyba pomyliłem mejla podczas rejestracji i zamiast gmail dałem qmail. Jak to skorygować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz maila na pazdziernikowapremia@bnpparibasplus.pl żeby ręcznie ci zmienili dane.

      Usuń
  23. dlaczego oni tam chcą zdjęcie dowodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to żeby nikt inny nie założył tego konta na twoje dane. Normalny wymóg w większości banków (chyba tylko poza mBankiem i PKO).

      Usuń
  24. Jaka firma kurierska wozi umowy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy karta debetowa w "październikowej premii" dostarczana jest bezpłatnie czy pobierana jest opłata za dostarczenie.
    W tabeli opłat i prowizji str. 4 pkt 24 Dostarczenie karty debetowej
    lub PIN-u przesyłką kurierską - wg kosztów rzeczywistych, min. 35 zł.

    Czy karta po prostu przychodzi przesyłka pocztowa za free ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy kartę przywozi kurier przy okazji podpisania dokumentów do otwarcia konta, to kartę przywozi na koszt banku (sprawdzone w teorii i w praktyce).

      Ta przywołana pozycja z cennika, dotyczy jedynie przesyłki karty na życzenie klienta. Standardowo (np. przy wznowieniu karty) bank przesyła ją listem (klient nie jest obciążany kosztem przesyłki).

      Usuń
  26. Jak można sprawdzić, czy biorę udział w promocji? Zarejestrowałem się, założyłem konto, otrzymałem kartę, wypełnię warunki, tylko czy otrzymam premię, bo mija rok i kilka dni od zamknięcia konta w BNP Paribas..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak minął rok to się łapiesz. Ja konto miałem zamknięte 7.04.2020. Założyłem nowe 8.04.2021 i wszystko dostałem.

      Usuń
  27. Jeżeli przegapiłem termin 7 dni na nadanie pinu do karty, to czy mozna to gdzies jeszcze zareklamowac by przywrocic termin czy juz po ptakach i po promocji?
    Czy masz jakies doswiadczenia w takich sytuacjach?

    OdpowiedzUsuń
  28. Płatności Blikiem należy wykonywać na telefonie, który jest podany do banku? Bo osoba, która chciałaby założyć konto ma tel starego typu bez możliwości zainstalowania apki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez znaczenia. Aplikacja może być na telefonie z innym numerem. To jest bez znaczenia.

      Usuń
    2. Dzięki !!

      Usuń
  29. W zadaniu: nadaj PIN do karty wydanej do konta w ciągu 7 dni od jej otrzymania - Gdy otrzymałem kartę pocztą 26.10.2021 i tego samego dnia aktywowałem oraz nadałem pin. Czy muszę w ciągu 7 dni płacić lub aktywować w bankomacie ???Czy to już co zrobiłem wystarczy ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o nadanie PINu. Regulamin nie mówi nic o robieniu płatności już w ciągu tych 7 dni.

      Usuń
  30. A jak z zamknięciem konta, nadal trzeba lecieć do banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można na infolinii. Sam przerabiałem to. Konto zamknięte.

      Usuń
  31. Ja mam w tym banku coś takiego jak "Limit odnawialny". Łapię się na tą promocję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Limit odnawialny to nie konto. Możesz zakładać

      Usuń
    2. Limit odnawialny to nie konto. Możesz zakładać

      Usuń
  32. Jeżeli konto założone w listopadzie, to trzeba też wykonać 3 płatności kartą, aby nie pobrali za nią opłaty? Czy w niepełnym miesiącu nie ma takiego obowiązku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. W niepełnym miesiącu nie trzeba.

      Usuń
    2. Złotówa pisze, że "opłata miesięczna nie jest pobierana, jeśli w poprzednim miesiącu kalendarzowym wykonasz min. 3 płatności kartą".
      Zatem jeśli teraz w listopadzie (czyli niepełnym miesiącu) nie wykona się min. 3 transakcji kartą, to w grudniu pobiorą opłatę 5 zł.
      Nie wiem, czy dobrze rozkminiłem??

      Usuń
    3. W niepełnym miesiącu nie trzeba robić robić tych płatności.

      Usuń
  33. Jak aktywować i nadać pin karcie? Trzeba jakiś login i hasło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W liście dołączonym do karty jest instrukcja. Trzeba wysłać smsa i w odpowiedzi przychodzi PIN. Wtedy dopiero można logować się do bankowości. Login jest w umowie a hasło przyjdzie Smsem przy próbie pierwszego logowania.

      Usuń
    2. U mnie w liście jest tylko zdanie, aby skontaktować się telefonicznie z ich Centrum i podane są 2 numery telefonów. Nie da rady przez sms ani internetowo.

      Usuń
  34. Cześć,
    Jestem świeżakiem jeśli chodzi o promocje bankowe.

    Czy spełnienie warunku 1000 zł miesięcznie wpływu będzie skuteczne gdy od razu je sobie zwrotnie przeleje ?

    Jak do tego podchodzi bank ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie skuteczne. Ważne jest bowiem, by wpływ został odnotowany w historii konta. I tyle wystarczy.

      Gdyby środki trzeba było utrzymywać przez jakiś czas, to byłaby mowa o "utrzymaniu salda". Jednak to wymóg już bardzo, bardzo rzadki (na szczęście, bo bywał skomplikowany, gdy była mowa o średnim miesięcznym saldzie itp.).

      Usuń
  35. Nie jest już za późno? Czy jak teraz złożę wniosek to się załapię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, promocja jest nadal dostępna i można się na nią załapać. Jest to możliwe tak długo, jak na stronie promocji dostępny jest formularz rejestracji. Promocja zakończy się, gdy formularz zniknie, a w jego miejscu pojawi się komunikat o zakończeniu akcji. Każdy kto zdąży się zarejestrować przed tym komunikatem, ma zagwarantowany udział w promocji.

      Usuń
  36. Założyłem konto jeszcze w piątek i do dzisiaj nie mam informacji odnośnie karty. Po zalogowaniu do bankowości pojawia się mi się komunikat "Nie posiadasz kart" Długo musieliście czekać na pojawienie się informacji, że karta jest w produkcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie od razu po założeniu konta było pokazane, że karta jest w produkcji. Spróbuj zadzwonić na infolinię i dowiedzieć się, czy na pewno ją zamówiłeś.

      Usuń
    2. Okazało się, że kartę zamówiłem, ale w wyniku jakiegoś błędu technicznego automatycznie po zamówieniu została zastrzeżona. Po kilkugodzinnej weryfikacji zgłoszenia, bardzo miła konsultantka zaproponowała mi wysyłkę karty kurierem, tak aby karta na pewno dotarła do mnie przed upływem promocyjnego terminu :) Także brawa za super obsługę :)

      Usuń
  37. Składałam wniosek za męża 6 listopada i wpisałam inny adres zamieszkania niż mąż wpisał w formularzu rejestracyjnym (mąż adres zameldowania a ja adres gdzie obecnie mieszkamy). Wniosek oczywiście nie przeszedł weryfikacji i moje pytanie jest takie, czy jeśli dzisiaj tj. 8 listopada podejdziemy do banku aby zweryfikować te dane to mąż zostanie objęty promocja czy Bank potraktuje dzien 8 listopada jako termin złożenia wniosku z poprawnymi danymi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W formularzu rejestracyjnym podawało się tylko imię, nazwisko pesel i nr tel. więc nie o to chodzi.

      Usuń
  38. Jak zalogować się do BI pierwszy raz???
    Login wpisuje z umowy, następnie woła hasło, ale skąd mam je wziąć? Na telefon nic nie przychodzi.
    Kartę do konta aktywowałem już wcześniej telefonicznie i mam pin, ale bankowości nie mogę przeskoczyć. Zawsze się to udawało a teraz nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wpisaniu loginu przychodzi SMS z hasłem. U mnie przyszedł od razu.

      Usuń
    2. U mnie po wpisaniu loginu z umowy z uporem maniaka woła hasła ("Wpisz hasło dla loginu 14*****"), ale na telefon nic nie przychodzi (nr telefonu się zgadza).
      Męczę się już drugi dzień.
      Świetny ten "Najlepszy Bank w Polsce 2021 według: Instytucja Roku" )))

      Usuń
    3. Zadzwoń i może na infolinii będą w stanie zweryfikować.

      Usuń
  39. Cześć, mam taką sprawę, założyłem wczoraj 2 konta, jedno dla siebie i drugie dla dziewczyny. Obydwoje założyliśmy konto z linku promocyjnego po rejestracji na stronie i wybraliśmy otwarcie konta na selfie. U dziewczyny wszystko przeszło pomyślnie, dostała potwierdzenie podpisania umowy, jednak dopiero dziś (tj. 8 listopada) dostała informację, że konto jest aktywne. U mnie natomiast, po weryfikacji tożsamości wyskoczył komunikat ze weryfikacja jest wciąż w toku, i że dalsze postępy przyjdą na adres email. Dzisiaj dostałem wiadomość odnośnie możliwości podpisania umowy, więc zalogowałem się na aplikację i to zrobiłem, lecz musiałem ponownie zweryfikować tożsamość (robić zdjęcia dowodu oraz selfie). Email z informacją o aktywacji konta przyszedł po paru minutach. Czy w związku z tym, że dopiero dziś (8 listopada) konta zostały aktywowane, to czy bank może tego nie uznać i nie przyznać nam premii? W regulaminie napisane jest, że należy złożyć wniosek do 7 listopada, co według mnie uczyniłem, a to że konto zaczęło być aktywne 8 listopada leży po stronie banku. Z góry dziękuję za pomoc :>.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wniosek złożony do 7 listopada to jest wszystko w porządku. To że procedowali dłużej to nie nasza sprawa. Kilka edycji wstecz żona miała podobnie. Kasę dostała.

      Usuń
  40. U mnie w umowie pisze że wystarczy jedna a nie trzy płatności kartą otwartą na dzisiaj (w przeciwnym razie 3zl) to gdzie jest błąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błąd jest tam gdzie informacje nie są zgodne z taryfą opłat i prowizji banku. Kiedyś faktycznie wymagana była 1 płatność (a opłata wynosiła 3 zł). Jednak już od 1.08.2021 r. obowiązuje nowy cennik (do którego linkuję na końcu powyższego wpisu; rozdział 4, pkt 2 w tabeli) - z opłaty miesięcznej 5 zł zwalnia wykonanie 3 płatności w miesiącu (lub wiek posiadacza, który nie ukończył 26. roku życia).

      Choć faktem jest, że takie zapisy w umowie pozwalają na (całkiem zasadne) zgłoszenie reklamacji w przypadku pobrania opłaty po wykonaniu 1 płatności.

      Usuń
    2. W miesiącu otwarcia konta (otwarłem konto w listopadzie i kartę też dostałem w listopadzie) nie muszę robić tych trzech płatności, żeby nie ponieść kosztów? Dopiero od grudnia, tak?

      Usuń
    3. W miesiącu otwarcia konta (niepełnym) nie trzeba płacić kartą. W listopadzie wystarczą tylko 3 przelewy (na potrzeby promocji).

      Usuń
  41. Nie uwierzycie. Dwa tygodnie walczę, aby uaktywnić kartę i zalogować się do bankowości internetowej. Nie pomogła infolinia ani wizyta w placówce banku.
    Zgodnie z instrukcją przesłaną wraz z kartą, aby ją aktywować trzeba było zadzwonić pod wskazany numer i niby wszystko poszło dobrze, ale karta nadal nie jest aktywna.
    W banku powiedzieli, że karta jest aktywowana, tylko brak środków. Ok, przelewam kilka razy pieniądze na rachunek podany w umowie, a pieniądze jak bumerang wracają na rachunek wyjściowy.
    Próbuję zalogować się przez komputer do BI - po podaniu loginu z umowy woła hasła, na tel. nic nie przychodzi (nr prawidłowy, inne smsy od paribasu przychodzą). Próbuję jeszcze przez aplikację mobilną na telefonie - po podaniu loginu i nazwiska panieńskiego wyskakuje komunikat - zły login albo nazwisko panieńskie!
    No tego nie wymyślił by nawet Kawka!
    Nie mam się już do kogo zwrócić.
    Gdybym wiedział od razu ile to będzie wymagało męki, to wolałbym iść dodatkowo na dzień - dwa gdzieś zarobić te pieniądze.
    Szczerze nie polecam tego banku.

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam,

    Zarejestrowałem się do promocji ostatniego dnia tj. 7.11.2021. Niestety był jakiś problem z weryfikacją danych przy zakładaniu konta i konto udało się założyć dopiero 10.11.2021 (Pan na infolinii banku zapewniał, że to nie jest przeszkoda do wzięcia udziału w promocji ponieważ zarejestrowałem się w terminie). Jest jednak inny problem, do dzisiaj nie otrzymałem jeszcze karty. Dzwoniłem na infolinię banku i dostałem informację, że karta została wysłana 3 dni temu zwykłym listem więc pewnie przyjdzie początkiem przyszłego tygodnia (po 21.11.2021). Moje pytanie brzmi, czy nadając pin do karty po 21.11.2021 (ale w ciągu 7 dni od jej otrzymania) mogę dalej skorzystać z promocji? Czy niestety automatycznie promocja nie zostanie mi przyznana.
    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. To nie z twojej winy było opóźnienie. Nadaj jak dostaniesz dopiero i działaj. Ja też miałem problem z kartą i tak mi powiedziano na infolinii organizatora. Pierwszą premię już dostałem.

      Usuń
    2. Tzn nie w tej promocji ale w starszej.

      Usuń
  43. @Mr. Złotówa, proszę Cię rozjaśnij mi pewną kwestię:
    W miesiącu otwarcia konta (otwarłem konto w listopadzie i kartę też dostałem w listopadzie) nie muszę robić tych trzech płatności, żeby nie ponieść kosztów? Dopiero od grudnia, tak?

    OdpowiedzUsuń
  44. czy ktos juz dstał maila o przyznaniu pierwszej premii w grudniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie, a Ty?

      Usuń
    2. Nie ma. Chyba trzeba czekać do poniedziałku.

      Usuń
    3. Ja jeszcze nie.
      Jak ktoś dostanie to prośba dajcie tutaj znać.
      Pozdrawiam

      Usuń
    4. Dostał już ktoś maila?

      Usuń
    5. Taką odpowiedź otrzymałam przed chwilą na czacie z Bankiem Paribas: E-mail może być wysłany do końca dnia. Proszę sprawdzać też folder spam lub oferty, bo często wiadomości trafiają tam, zamiast do głównej skrzynki. Gdyby do końca dnia nie dostała Pani wiadomości, proszę o kontakt pod numer telefonu lub e-mail dedykowany dla promocji.

      Usuń
    6. Ja też nie dostałam. Czekam. Godzina 15.23.

      Usuń
    7. Już jest mail

      Usuń
  45. Też czekam na maila, jak do tej pory cisza

    OdpowiedzUsuń
  46. Przed chwilą przyszedł mail (wysłany o 15h48) o przyznaniu nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  47. numer konta podany. CZekamy więc na kasiorkę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nadal nie dostałem, jest ktoś kto również jeszcze nie otrzymał maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z żoną również nie

      Usuń
    2. Ja też nie otrzymałem.

      Usuń
    3. Sprawdźcie spam.

      Usuń
    4. Dziś nadal nic. Sprawdzałem Spam, oferty itd. Po podpisaniu umowy pani na infolinii potwierdzała że konto jest otwarte w promocji

      Usuń
  49. Z jednego konta otrzymałem, natomiast z drugiego już nie

    OdpowiedzUsuń
  50. Panie Złotówa, nie doczytał Pan i wprowadził część ludzi w błąd. Napisał Pan, że 1 warunek to 3 przelewy do 30 listopada zaś w regulaminie promocji JEST: W LISTOPADZIE. Duży błąd a dla mnie nauczka aby jednak czytać regulaminy a nie ich opisy i interpretacje ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sugeruję zgłoszenie reklamacji (można to robić na adres pazdziernikowapremia@bnpparibasplus.pl). Opisałem tą sytuację w wiadomości do organizatora promocji z wielką prośbą o uwzględnianie takich zgłoszeń i pozytywne rozpatrywanie reklamacji. W przypadku niektórych osób, jeśli przelewy zostały wykonane już w październiku, to wymagana aktywność w końcu została zrealizowana (acz nieco za wcześnie). Mam nadzieję, że ta prośba przyniesie pozytywny skutek - umotywowałem ją również (m.in. tym, że dzięki mym spostrzeżeniom, jak i zgłoszeniom Czytelników już nieraz do organizatora promocji zgłaszałem - by pomóc - różne błędy czy braki na stronie promocji bądź w regulaminach; traf chciał, że jedno z tych zgłoszeń dotyczyło nawet błędu, acz innego, w regulaminie powyższej promocji "Październikowa premia").

      Usuń
    2. Jestem w tej samej sytuacji, porażka...

      Usuń
    3. tak samo, zrobilem 3 bliki 28 paździzernika.... i co ja mam im napisac? Ej sorry ale przeczytalem na blogu ze trzeba tak a nie u was na stronie :D?

      Usuń
  51. Tutaj macie adres do strony promocji - https://pazdziernikowapremia.bnpparibasplus.pl/ - jest tam zakładka "reklamacje". Pan na czacie BNP powiedział, żeby tam kierować zapytania.

    OdpowiedzUsuń
  52. Czy komuś udało się złożyć reklamację? Dzwoniłam na infolinię i Pani stanowczo odmówiła twierdząc że ich obowiązuje regulamin promocji z ich strony a nie informacje z bloga 😕 przelewy wykonałam 28.10 🙄 oj Mr. Złotówa... zawsze uzyskiwałam od Pana rzetelne informację i straciłam czujność... 😕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg regulaminu reklamacje pisemne listem albo na maila. Ale informacja z bloga to żaden argument w tej reklamacji. Wymyśl jakiś inny powód.

      Usuń
  53. jestem w tej samej sytuacji... zrobiłem przelewy 28 pazdziernika i co ja mam teraz im napisać w reklamacji zeby mi przyznali te 150zł? Dodatkowo jak nie spelnie tego 1 warunku to przepada mi 250 :D?

    OdpowiedzUsuń
  54. Mr. Złotówa - wiadomo coś? Jest jakaś odpowiedź na Pańskiego e-maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostałem odpowiedzi. Trochę to tłumaczę okresem świątecznym, ale dodatkowo wysłałem wiadomość przypominającą.

      Usuń
    2. Ja dziś otrzymałem odpowiedź jedynie na zapytanie dlaczego premia nie została przyznana - na tamten moment nie znałem powodu. Uargumentowałem teraz moją reklamację i zobaczymy.

      Usuń
    3. Jeżeli będzie jakaś odpowiedź na to Pańskie wyjaśnienie to proszę o jakieś info.

      Usuń
  55. Premia 150,- zł właśnie wpłynęła na konto. Jest dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu tak pozno? Kiedy przelew robiles/as?

      Usuń
    2. Przelewy zrobiłam w listopadzie. Nr konta potwierdziłam 20/12 zaraz po otrzymaniu maila z banku. Ważne, że jest wpływ, a tobie gratuluję, że wcześniej premię otrzymałeś :-) i wszystkim innym szczęśliwcom :-)

      Usuń
    3. Upsss..... sorry Ikaes. Dopiero teraz przeczytałam twoje posty o problemie. Przykro mi,

      Usuń
  56. MIałem dać znać czy dostałęm premię. Nie, nie dostałem. Brak meila mimo spełnienia wymagań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz reklamację. Też tak miałem, napisałem reklamację i wysłali mi jeszcze raz to potwierdzenie. Prawda jest taka że mają jakiś bałagan i do mnie ten mail nie dotarł za pierwszym razem, przeglądnąłem wszystkie foldery.

      Usuń
    2. Po ilu dniach otrzymałeś odpowiedź ?

      Usuń
    3. Reklamację pisałem 21.12 a odpowiedź dostałem dopiero 29.12. Napisali mi że nagroda zostanie przesłana pod koniec stycznia.

      Usuń
  57. Czy ktoś dostał odpowiedź na reklamacje (ponowne przeslanie danych do banku w cele weryfikacji?)

    OdpowiedzUsuń
  58. Czy ktos otrzymał pozytywna odpieiedź na reklamacje? Czy tylko zdawkowe " konto nie itwirzone z linku"?

    OdpowiedzUsuń
  59. Też nie dostałem nagrody z powodu ... Konto nie zostało utworzone z linku promocyjnego choć jestem pewny na sto procent że postępowałem jak w instrukcji i na pewno je utworzyłem poprawnie.. no ale nie wiem w jaki sposób miałbym to im teraz udowodnić ... Także lipa straszna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sugeruję się odwołać, wskazując na pełną świadomość woli uczestnictwa w promocji i spełniania jej warunków, o czym świadczy czas złożenia wniosku oraz zawarcia umowy, karencja, realizacja wymaganych aktywności - to wszystko przyda się wypunktować. Warto też załączyć wiadomość, która po rejestracji przychodzi jako potwierdzenie (to będzie kolejny dowód na intencję udziału).

      Usuń
    2. Ok. Dzięki za podpowiedź

      Usuń
  60. Ktoś dostał 250 zł? dziś ostatni dzień a kasy nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  61. Pytanie - zapłaciłam 28.02 lutego blikiem, po 23, bo brakowało mi wymaganych 5 platnosci. Płatność została zaksieęgowana 1 marca :/ Czy wg Was zostanie uznana za lutowa? Jak nie, premia 250 mnie ominie :/ buuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie masz wymóg wykonania transakcji więc nie to kiedy ją zaksięgują. A jeśli ci tego nie uznają to złóż reklamację.

      Usuń
  62. 28 lutego dostalem 150zl czemu nie 250 :D? Czy to pomylka i jeszcze do 23 marca dosla mi 100zl ( a moze dodatkowe 250zl :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypłata pierwszej premii (150 zł) w promocji "Październikowa premia" była przewidziana do 31.12.2021 r., a druga premia (250 zł) ma wpaść do 31.03.2022 r. Jeśli dostałeś 150 zł 28.02. to raczej bierzesz udział w innej edycji promocji - w tej wypłata premii w lutym nie była przewidziana, bo w lutym należało jeszcze spełniać warunki.

      Usuń
    2. Mam tą samą sytuację, brałem udział w promocji z 150 +250zł...

      Usuń
  63. Dostał już ktoś marcowego maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ciągle cicho, ale poprzedni przyszedł ostatniego dnia, więc mama nadzieję, że juro dotrze ;)

      Usuń
    2. U mnie również brak maila

      Usuń
    3. Właśnie przyszedł mail o przyznaniu nagrody

      Usuń
  64. Wg regulaminu druga transza do końca marca :) Także czekamy cierpliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Szanowni Państwo,

    Pragniemy poinformować Państwa o zdobyciu drugiej nagrody, gratulujemy!

    Nagroda druga w wysokości 250 zł zostanie przekazana przelewem (tj. przelew zostanie wysłany) do 31 marca 2021 r.

    Pozdrawiamy,
    Zespół promocji „Październikowa premia”

    OdpowiedzUsuń
  66. Przyszedł mail o nagrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  67. Też otrzymałem maila. Przypomnijcie czy zrezygnować z konta można telefonicznie na infolinii czy osobiście w placówce banku trzeba

    OdpowiedzUsuń
  68. Mam i ja :-)
    Mail przyszedł dziś 23.03 o 12.43.

    OdpowiedzUsuń
  69. Mail nie przyszedł. Zapomniałem w lutym zrobić przelew. Za to w marcu zrobiłem aż 5 przelewów po 1000 zł. Czy jest jakaś szansa na wskóranie czegoś w drodze reklamacji?

    OdpowiedzUsuń
  70. Jak zalogować się na pazdziernikowapremia.bnpparibasplus.pl kiedy nie mam tego 10 znakowego kodu? Nawet nie pamiętam, gdzie go otrzymałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomość z danymi do logowania przyszła (z adresu pazdziernikowapremia@bnpparibasplus.pl) do 20.12.2021 r. Wtedy (jednorazowo; najpóźniej do 26.12.2021 r.) należało podać numer rachunku do wypłaty premii. Jeśli to umknęło, to na szczęście nic nie przepada - pozostaje zgłosić reklamację.

      Zgodnie z regulaminem:
      "Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [czyli do 26.12. ub.r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: pazdziernikowapremia@bnpparibasplus.pl. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 30 września 2022 r."

      Usuń
    2. Jeśli nie otrzymałem maila do odbioru nagrody mimo że wszystko spełniłem, a poprzedni mail w grudniu doszedł normalnie, to pisać z reklamacją?

      Usuń
  71. Czy ktoś dostał drugą nagrodę 250zł? Ja otrzymałem w grudniu nagrodę nr 1 - 150 zł. W marcu nie dostałem maila o przyznaniu nagrody nr 2. Wszystkie warunki promocji zostały spełnione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam. Yupii! Oczywiście na konto bnp paribas :) Sprawdź dokładnie wszystko, czy na pewno kryteria zostały spełnione, a jak tak - reklamuj!

      Usuń
    2. Dostałem.250 zł wczoraj.

      Usuń
  72. Niesamowite, właśnie składałem dyspozycję zamknięcia rachunku i powiedziałem, że nie podaję przyczyny zamknięcia. Konsultant był tak niemiły, że czułem się jak na przesłuchaniu. Nie docierały do niego słowa, że nie podaję przyczyny zamknięcia konta i mam do tego prawo. Wprost zmusić mnie do tego, żebym "przyznał się", że otworzyłem konto dla promocji i teraz zamykam. Już pomijając kwestie tego jak było. Nie jestem osobą mało asertywną, ale zamurowało mnie. Tłumaczę, kolejny raz, a słyszę, że gdyby to nie było powodem to chyba nie było by problemem, żeby podać przyczynę. "Czyli Pan zamyka konto po promocji" itp. itd.. I jeszcze do tego ten pretensjonalny ton. Niesamowite, że Bank na coś takiego pozwala. Będę wiedział gdzie jest najgorsza infolinia.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...