700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

13.10.2021

Premia 100 lub 150 zł za otwarcie konta oraz po 100 zł dla polecającego w programie "Polecam PKO Bank Polski" (III edycja)

Największy bank w Polsce udostępnił nową edycję programu poleceń.

Program "Polecam PKO Bank Polski" (III edycja)
Tym razem premia dla otwierającego konto może wynieść 100 lub 150 zł (w zależności od typu zakładanego konta). Na polecającego niezmiennie czeka 100 zł za skuteczną rekomendację.

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w PKO BP.]

Program "Polecam PKO Bank Polski": do 150 zł za konto


Dla kogo promocja? Uczestnikiem (jako osoba polecona, która teraz założy konto dla premii 100-150 zł) może stać się osoba pełnoletnia, która w dniu złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji nie posiada, ani co najmniej od 13.10.2018 r. nie posiadała konta osobistego (Konta dla Młodych, Konta za Zero, Konta bez Granic, Aurum, Platinium II) w PKO BP, a także osoba, wobec której PKO BP rozpatruje wniosek o konto osobiste. Z promocji nie wyklucza ewentualne posiadanie konta Inteligo. 

Premia od PKO BP za otwarcie Konta za Zero lub Konta Bez Granic z polecenia


Zasady programu "Polecam PKO Bank Polski". By zgarnąć bonus w promocji największego banku w Polsce:
  • do 30.12.2021 r. złóż wniosek o konto w PKO BP, podając w nim kod polecenia (możesz go uzyskać od obecnego posiadacza konta w PKO BP, biorącego udział w programie poleceń; jeśli takowej osoby nie znasz, to wiarygodny kod uzyskasz za pomocą formularza dostępnego na końcu niniejszego wpisu) i zawrzyj z bankiem umowę o konto; otwierając konto możesz wybrać:
    • Konto za Zero - wtedy bonus dla Ciebie wyniesie 100 zł lub
    • Konto bez Granic - w tym przypadki bank przygotował 150 zł premii;
  • we wniosku wyraź zgody na otrzymywanie od banku "informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących";
  • w ciągu 30 dni kalendarzowych od otwarcia konta wykonaj: 
    • 3 płatności kartą wydaną do konta i 3 płatności BLIKiem lub
    • wykonaj płatności kartą wydaną do konta i/lub BLIKiem o równowartości 500 zł (w przypadku Konta za Zero) lub o równowartości 1 000 zł (jeśli zdecydujesz się na Konto bez Granic). 

I to tyle. Za spełnienie tych prostych warunków na Twe konto wpłynie premia - 100 zł na Konto za Zero lub 150 zł na Konto bez Granic.

Program "Polecam PKO Bank Polski" - ważne wskazówki


Spełniając warunki uzyskania premii 100 lub 150 zł za otwarcie konta w ramach programu "Polecam PKO", miej na uwadze poniższe kwestie:

▶️ Gdzie wykonać płatności? Płatności kartą na potrzeby promocji można wykonywać w dowolnych punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie.

W przypadku płatności BLIKiem chodzi o transakcje z wykorzystaniem 6-cyfrowego kodu (do spełnienia warunków promocji nie zaliczą się wypłaty w bankomatach, ani przelewy na telefon).

▶️ Wypłata nagród. W porównaniu z poprzednimi edycjami (gdy na weryfikację spełnienia warunków i wypłatę premii trzeba było czekać nawet do 80 dni, licząc od zakończenia promocji), tym razem nastąpiła pozytywna zmiana - wypłata premii dla poleconego (100-150 zł) i polecającego (100 zł) jest przewidziana znacznie szybciej. Ma to nastąpić do 14. dnia miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu spełnienia warunków promocji (a więc uzyskania premii).

▶️ Promocja ma być dostępna do 30.12.2021 r., przy czym nie wystarczy samo złożenie wniosku, ale do tej daty konto musi być już aktywowane (co w praktyce pokrywa się z dniem zawarcia umowy). Z udziałem w promocji nie warto więc zwlekać do ostatniej chwili, bo trzeba dać czas kurierowi na dotarcie (w przypadku wyboru tej formy zawarcia umowy), co zazwyczaj odbywa się w ciągu 2-4 dni roboczych, licząc od wniosku.

▶️ Promocja PKO BP, a posiadanie Konta Inteligo. Chociaż Konto Inteligo prowadzone jest przez PKO BP (tzn. jego internetowy oddział), to jego posiadacze mogą brać udział w promocji "Polecam PKO Bank Polski" i uzyskać premię 100-150 zł za założenie konta w PKO BP.

Samo posiadanie Konta Inteligo nie wystarcza jednak, by stać się osobą polecającą w ramach programu "Polecam PKO Bank Polski" (do tego konieczne jest posiadanie konta w PKO BP).

▶️ Polecającym w programie "Polecam PKO Bank Polski" może być osoba pełnoletnia, która posiada konto osobiste w PKO BP co najmniej od 90 dni.

By polecać, zarejestruj się na stronie polecam.pkobp.pl. Podaj m.in. numer telefonu komórkowego, zgodny z tym, który masz zarejestrowany w banku (podany przy umowie o konto), zaakceptuj regulamin i wyraź zgody na przekazywanie materiałów marketingowych przez bank. Twym kodem polecenia będzie właśnie numer Twego telefonu.

Za skuteczne polecenie PKO BP płaci polecającemu 100 zł (bez względu na to czy polecony wybierze Konto za Zero czy Konto bez Granic). W ramach III edycji programu "Polecam PKO Bank Polski" (dostępnej do 30.12.2021 r.) z tytułu poleceń można zgarnąć jednak maksymalnie 1 000 zł (co oznacza wynagrodzenie za maksymalnie 10 skutecznych poleceń).

Konta osobiste w PKO BP - prześwietlenie oferty banku


Główne cechy Konta za Zero (czyli konta, za które przysługiwać będzie premia 100 zł za otwarcie z polecenia), to:
  • 0 zł za prowadzenie konta (bez konieczności spełniania jakichkolwiek warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane poprzez bankowość internetową lub mobilną;
  • 0/10 zł - miesięczna opłata za kartę wydawaną do konta nie jest pobierana, jeśli w miesięcznym okresie rozliczeniowym wykonasz co najmniej 5 płatności kartą i/lub BLIKiem (na dowolną kwotę); okres rozliczeniowy liczony jest miesiącami, ale nie kalendarzowymi, a od daty otwarcia konta; 
  • 0 zł za wypłaty kartą w bankomatach PKO BP oraz 10 zł za wypłaty kartą z innych bankomatów w Polsce.

I zapewne to powyższe konto będzie najlepszym wyborem w przypadku większości osób. Konto bez Granic jest bowiem dedykowane dla osób, które m.in. podróżują za granicę - zawiera pewne przywileje, ale za to trzeba zapłacić:
  • 17,90 zł - bezwarunkowo pobierana opłata miesięczna za prowadzenie konta (w ramach tej opłaty bank daje powiadomienia SMS już bez dodatkowych opłat);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane poprzez bankowość internetową lub mobilną;
  • 0 zł - opłata miesięczna za kartę wydaną do konta;
  • 0 zł za wypłatę kartą we wszystkich bankomatach w Polsce i za granicą (uwzględnić należy jednak prowizję 3,5% za przewalutowanie oraz ewentualną prowizję, którą pobierają niektórzy zagraniczni operatorzy bankomatów).

Wnioski o konto objęte promocją z premią 100 lub 150 zł złożyć można wyłącznie na stronie programu "Polecam PKO Bank Polski"

Kod polecenia do PKO BP 


Jeśli chcesz zyskać gwarantowany bonus 100 lub 150 zł za otwarcie konta osobistego w PKO BP, koniecznie pamiętaj o kodzie polecenia, który należy wpisać we wniosku. Wiarygodny i sprawdzony kod uzyskasz dzięki poniższemu formularzowi (maksymalnie w ciągu 24 godzin otrzymasz w odpowiedzi mail wraz z kodem polecenia):


Przydatne dokumenty: 

14 komentarzy:

  1. Jako pełnomocnik do konta rodziców mogę założyć teraz takie konto dla siebie z premią 100 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełnomocników nie wykluczają. To nie Millennium :)

      Usuń



  2. Jaka firma kurierska wozi teraz umowy z PKO BP?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy doładowanie blikiem konta Zen wchodzi w grę? W banku widnieje to normalnie jako płatność blik internetowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym dla pewności zrobił po 3 zwykłe płatności w sklepach.

      Usuń
  4. Mr.ZŁOTÓWA

    Mam Konto Za Zero w PKO BP i  właśnie bank pobrał mi z konta 10 zł tytułem oplaty za kartę wydaną do konta, mimo  że wykonałam w okresie rozliczeniowym wymaganą ilość transakcji.

    Wszystko wskazuje na to, że opłata została dlatego pobrana,  bo bank pomniejszył ilość transakcji wykonanych przeze mnie kartą wydaną do KONTA ZA ZERO, o ilość  wpływających na konto w PKO BP, zwrotów za płatności dokonane przy użyciu karty innego banku/ obciazajace saldo innego banku, 

    PKO BP twierdzi, że  KAŻDY ZWROT NA KARTĘ  pomniejsza kwotę zrealizowanych transakcji.

    Mi nie mieści mi się  to w głowie, ale czy faktycznie tak jest ? Można obciążać konto uznając zwroty,  bez wczesniejszej transakcji zakupu? czy rzeczywiście  PKO BP może swoim Klientom pomniejszać ilość transakcji wykonanych kartą wydaną do konta Za ZERO ,  jesli na konto Za zero, wpłynęły  zwroty za zakupy obciążające rachunek w innych bankach?

    I pal licho te 10 zł , trudno, bo i tak z tego banku będę  odchodzić, ale jak to jest?

    Beata.





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam,że w zadnym innym banku nie zdarzyła mi się taka sytuacja. A zwrotów mam sporo. Kupuję, oddaję. Płacę Blikami kartą, GPay.. Zdarza mi się, że
      zwracam rzecz za ktorą placilam kartą z banku w ktorym już nie jestem kluentem. I nigdy nie mialam problemu, tj. zaden bank nie pomniejszał mi ilosci transajcji wykonanych kartą ICH banku, o ilość zwrotów za zakupy zrealizowane w innym Banku. Ostatnio nawet mialam taką sytuację, zwracalam kilka rzeczy za ktore akurat placilam jeszcze kartą Santander, ale z Santandera odeszlam jakiś czas temu i zwrot nastąpił na kartę Pekao SA. I nic sie działo, Pekao nie zabieralo mi pieniedzy z konta. Dopiero teraz w PKO taka sytuacja.
      Beata

      Usuń
    2. PKO jest chyba najbardziej rygorystyczny. Doładowanie Revoluta kartą też nie traktuje jak płatności ale przelew z karty (debetowej!),

      Usuń
    3. Ciekawy przypadek i dotychczas go nie znałem. Być może właśnie przez opisaną wyjątkowość podejścia. W regulacjach też nie natknąłem się dotąd na zapis odnoszących się do takich sytuacji (lub nie kojarzę teraz), więc to byłaby kwestia uznaniowości.

      Usuń
    4. Mam nadzieję że nie uznanowość, a raczej regulaminy, warunki zwolnienia z opłaty za kartę się  w tym banku liczą, chociaż już widzę że w zależności od pracownika Banku, opinie są skrajnie odmienne i tak pracownicy w oddziale Banku, konsultanci na infolinii uważają że zwroty za płatności dokonywane kartami innego banku nie mogą pomniejszać ilosci transacji dokonnywanych kartą wydaną do konta PKO BP i że doszło do pomyłki systemu, a osoba na Messengerze wypisuje wlasne interpretacje Bankowych regulaminów.

      Otóż w wiadomosciach na Messengerze, PKO BP przekonuje, że każdy zwrot środków, KAŻDY również za transakcje wykonane inną kartą obciążającą saldo konta w innym banku- pomniejszają liczbę bezgotówkowych transakcji płatniczych wykonanych kartą do konta wydaną przez PKO.

      Moje argumeny,, że aby Bank mógł pomniejszyć ilość wymaganych transakcji, wykonanych kartą do konta PKO BP, to wcześniej musialby otrzymać transakcję zakupu wykonanych tą kartą - nie docierają.

      Tymczasem transakcje zwrotu środków jakie wpłynęły na moje konto w PKO BP, nie byly poprzedzone transakcją zakupu, ponieważ pochodzily z transakcji wykonanych inną kartą innego banku i obciążały saldo rachunku w innym banku- i takie zwtoty nie mogą pomniejszać transakcji wykonanych kartą wydaną do konta przez PKO BP.

      Mało tego, w moim przypadku nie było żadnego zwrotu za transakcje dokonane wydaną przez PKO BP, KARTĄ DO KONTA obciążającą saldo rachunku płatniczego PKO , a tylko takie zwroty za transakcje wykonane KARTĄ DO KONTA wydaną przez PKO BP mogły pomniejszać ilość transakcji bezgotówkowych

      Ogolnie postawa Banku PKO BP w tej chwili jest żenująca i sprowadza się do przepychanek.

      Nawet gdy poprosiłam na Messengerze o podanie źródła takiego stanowiska Banku tj. dlaczego zwroty za płatności wykonane inną kartą, z konta innego banku- mają pomniejszać liczbę bezgotówkowych transakcji płatniczych wykonanych kartą wydaną do konta PKO BP - to Bank powołał się na zapis Rozdziału 5 § 47. pkt.3 jaki znajduje się w OGÓLNYCH WARUNKACH PROWADZENIA RACHUNKÓW BANKOWYCH I ŚWIADCZENIA USŁUG DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH PRZEZ PKO BANK POLSKI SA: a który brzmi: "zwrot towaru lub anulowanie transakcji zmniejsza wartość i liczbę bezgotówkowych transakcji płatniczych w okresie rozliczeniowym, w którym nastąpił zwrot albo anulowanie bezgotówkowej transakcji płatniczej"

      Jak widać Bank wychodzi poza obszar swojego oddziaływania, bo wyraźnie umknęło Bankowi, że w/w zapis i treść OGÓLNYCH WARUNKÓW PROWADZENIA RACHUNKÓW BANKOWYCH I ŚWIADCZENIA USŁUG DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH PRZEZ PKO BANK POLSKI SA- odnosi sie tylko Klientow i produktów BANKU PKO BP .... więc płatności jak i "zwroty" o ktorych mowa w w/w zapisie, które "zmniejszają wartość i liczbę bezgotówkowych transakcji płatniczych" odnoszą się do KARTY DO KONTA wydanej Klientowi Banku przez PKO BP

      Chcę  wierzyć  że  przez omyłkę system pobrał przedmiotową opłatę i po reklamacji pobrana kwota zostanie zwrócona,  jednak złe wrażenia już pozostaną.
      Beata

      Usuń
    5. Mr Złotówa, nie natknąłeś się, bo w regulaminach nie ma takiego zapisu, zadnych regulacji które odnosiłyby się do takich sytuacji :)
      Beata

      Usuń
    6. Piszę o tym, bo nie chodzi tu tylko o mnie i moje 10 zł , ale to sprawa dotyczaca polityki Banku i wszystkich Klientów Banku PKO BP,  a  w dzisiejszych czasach (przynajmniej tak jest u mnie w domu) ludzie  mają  indywidualne konta,  robią zakupy, stacjonarnie,  przez Internet, różnie,  do tego nie mają konta tylko w jednym banku, zmieniają, banki, robią  przelewy,  płacą gotowką,  blikami, kartami, przez gpay.....- wiec w przypadku zwrotu zakupu nie zawsze zwrot środków może  trafić bezpośrednio na rachunek, z którego była wykonywana płatność.

      Nigdy też sama nie zwracalam na to uwagi, co innego sprzedawca który decyduje o sposobie zwrotu co do formy zwrotu tj. by zwrot nastąpił w takiej samej formie jakiej byl zakup czyli: jeśli  płatność byla dokonywana kartą, to zwrot ma nastąpić na kartę, jeśli  gotowką to zwrot również nastepuje poprzez zwrot gotówki.

      Czyli zwrot ma zostać dokonany w takiej samej FORMIE/SPOSOBIE ale nie oznaczonym co do rodzaju (w rozumieniu tej samej karty która zostala użyta do zakupu zwracanego towaru), bo gdyby tak było to często zwrot w ogóle nie byłby  możliwy.

      A dlaczego?  bo nie zawsze jest możliwe by zwrot środków trafił bezpośrednio na rachunek, z którego była wykonywana płatność, dzieje się tak gdy zwrot rzeczy był  zakupiony z rachunku innej osoby, którego nie jest się  posiadaczem, gdy  zwracana rzecz została opłacona kartą obciążającą saldo banku którego nie jest się  już klientem itd..

      Co więcej w sytacji  gdy zwrot może nastąpić na ten sam rachunek z którego była oplacana zakupiona rzecz, to nie zawsze jest możliwe (w sytuacji takiego żądania)  by zwrot mógł nastąpić na tę samą kartę do konta, o tym samym numerze- co ma miejsce  w przypadku zmiany karty na tym samym rachunku.

      Etc, etc .... można  by wymieniać przykłady.

      Szkoda że Bank pokazuje swoją siłę  w tak prymitywny sposób, poprzez miażdżenie słabszej strony jaką jest Klient.
      Może  ktoś  z PKO BP czyta ten blog, wiec dodam, że  za wywody PKO BP na Messengerze- duuuży wstyd.
      Beata

      Usuń
    7. Zwrot pobranej opłaty za kartę otrzymam w ciągu 5 dni .. taką odpowiedź dzisiaj otrzymałam,   jednak bez wyjaśnienia przyczyn.

      I nie wiadomo co było powodem że  Bank pobrał opłatę , a tym samym nie wiadomo czy pobrał  ją  zasadnie: tylko wspanialomyslnie odstąpił od swojej decyzji, dlatego  zwróci na konto pobraną kwotę, czy też pobranie opłaty przez Bank  było bezzasadne...- tego niestety nie wiem, choć  chciałabym znać  powody.
      Beata

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...