Jak w letniej edycji, tak i teraz z promocji skorzystać mogą zarówno obecni, jak i nowi klienci Santander Banku...
... którzy w najbliższym czasie pojadą autostradą A1 lub A4. Korzystając z aplikacji mobilnej Santandera i za jej pomocą opłacając przejazd w ramach usługi Autopay, uzyskać można zwrot kosztów za dwa pierwsze przejazdy.[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne w Santander Banku.]
Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która ma konto w Santanderze. Trzeba też korzystać z aplikacji mobilnej tegoż banku.
💡 Jeśli jeszcze nie masz konta osobistego w Santander Banku, sprawdź jak zyskać rekordowe 500 zł na zakupy za Konto Jakie Chcę. Z kolei za konto firmowe można zgarnąć bonusy pieniężne do 1850 zł.
Zasady promocji "Autopay na jesień".
By wziąć udział i uzyskać zwroty:
- do 30.11.2021 r. (włącznie) opłać przejazd/przejazdy autostradą A1 (na odcinku Gdańsk-Toruń) i/lub A4 (Kraków-Katowice) za pomocą usługi Autopay dostępnej w aplikacji Santander Banku - należność musi być uiszczona z konta w tym banku (dostęp do usługi Autopay znajdziesz na ekranie startowym aplikacji mobilnej - pod ikonką "bilety, parkingi, taxi");
- do momentu uzyskania zwrotu posiadaj aktywne konto Autopay w ramach aplikacji mobilnej Santandera.
Zwrot opłaty przewidziany jest w ciągu 14 dni roboczych od zrealizowania transakcji. Całkowita kwota zwrotu w ramach pojedynczego przejazdu może wynieść maksymalnie 200 zł.
"W Promocji biorą udział tylko dwie pierwsze płatności automatyczne za Usługi Autopay w ramach jednego indywidualnego Konta Autopay zrealizowane w Okresie Trwania Promocji [tj. od 8. do 30.11.2021 r. - przyp. Mr. Złotówa]"
Krótką instrukcję uruchomienia i korzystania z usługi Autopay można znaleźć na stronie banku. Wygląda to tak:
W przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą, uzyskany zwrot z tytułu promocji stanowi przychód firmy i to po stronie uczestnika promocji jest obowiązek jego uwzględnienia w rozliczeniu podatkowym.
Na koniec przypomnę, że obecnie to nie jest jedyna promocja, z której korzystać mogą także obecni klienci Santandera. W listopadzie i grudniu bank podwaja zwroty za płatności za media wykonywane z Konta Jakie Chcę. Ponadto niezmiennie można zarabiać dzięki programowi poleceń, w którym premia za skuteczne polecenie wynosi 50 zł (a polecać jest obecnie o wiele łatwiej, gdy na osobę poleconą, a więc otwierającą konto, czekają wspomniane nagrody o łącznej wartości 500 zł).
Bądź na bieżąco z promocjami. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:Przydatne dokumenty:
Ja korzystam jedynie z A2 - zonk!
OdpowiedzUsuńNa odcinku GDDKiA możesz płacić eToll. Autopay nie ma. Tak samo jak na Autostradzie Kulczykowej.
UsuńDobrze widzę że nawet jeśli miałem 2 zwroty w promocji w wakacje to teraz mogę znowu skorzystać?
OdpowiedzUsuńDobrze.
UsuńNie za bardzo. Jeśli już robiłeś przejazdy, a zwracają za 2 pierwsze przejazdy to jak?
UsuńSłuchajcie, dzisiaj dzwonił do mnie oszust podający się za pracownika Banku, przedstawił się, podając imię, nazwisko i numer pracownika, twierdził że dzwoni w zw z weryfikacją dyspozycji przelewu, która wydała się podejrzana i zadział system bezpieczeństwa.
UsuńTwierdził że dyspozycja przelewu byla wykonana na konto (tutaj podal imie i nazwisko mężczyzny) oszusta, którego BANK już "poznał" bo wiele takich przypadków z przelewami na rachunek tego oszusta było. No ale tym razem system bezpieczeństwa banku zadziałał dlatego ON kontaktuje się ze mna i by zablokować ten przelew i by to zrobić, potrzebuje tylko kilku moich danych do weryfikacji.
Oczywiście oszustowi się to nie udało, bo ja od razu się z nim rozłaczylam ;) i skontaktowałam z moim Bankiem.
Także BĄDŹCIE CZUJNI I UWAŻAJCIE !!! ROZŁĄCZAJCIE SIĘ I nigdy, ale to nigdy NIE ODDZWANIAJCIE!
Niech was nie zmyli numer telefonu oszusta, bo przestępcy wykorzystują fałszowanie identyfikatora dzwoniącego, powodując wyświetlenie numeru telefonu innego niż numer telefonu, z którego wykonano połączenie (spoofing). NIE DAJCIE SIĘ ZWIEŚĆ!
B.
Dzięki za ten cynk - bądźmy czujni, zwarci, gotowi :)
UsuńAnonimowy18 listopada 2021 16:40
Usuń"W Promocji biorą udział tylko dwie pierwsze płatności automatyczne za Usługi Autopay w ramach jednego indywidualnego Konta Autopay zrealizowane w Okresie Trwania Promocji [tj. od 8. do 30.11.2021 r. - przyp. Mr. Złotówa]"
Zatem nie 2 pierwsze kiedykolwiek, ale 2 pierwsze w "Okresie Trwania Promocji" (tej a nie jakiejś innej).
W historii widzę zwrot z 14.11, tego samego dnia co przejazd. Pod koniec wakacji także zwracali :)
OdpowiedzUsuń