700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

18.11.2021

2 darmowe przejazdy płatnymi odcinkami autostrad (A1 lub A4) z Autopay w aplikacji Santander Banku

Jak w letniej edycji, tak i teraz z promocji skorzystać mogą zarówno obecni, jak i nowi klienci Santander Banku...

Promocja "Autopay na jesień" w Santander Banku
... którzy w najbliższym czasie pojadą autostradą A1 lub A4. Korzystając z aplikacji mobilnej Santandera i za jej pomocą opłacając przejazd w ramach usługi Autopay, uzyskać można zwrot kosztów za dwa pierwsze przejazdy.

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne w Santander Banku.]

Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która ma konto w Santanderze. Trzeba też korzystać z aplikacji mobilnej tegoż banku.

💡 Jeśli jeszcze nie masz konta osobistego w Santander Banku, sprawdź jak zyskać rekordowe 500 zł na zakupy za Konto Jakie Chcę. Z kolei za konto firmowe można zgarnąć bonusy pieniężne do 1850 zł.


Zasady promocji "Autopay na jesień".


By wziąć udział i uzyskać zwroty:

  • do 30.11.2021 r. (włącznie) opłać przejazd/przejazdy autostradą A1 (na odcinku Gdańsk-Toruń) i/lub A4 (Kraków-Katowice) za pomocą usługi Autopay dostępnej w aplikacji Santander Banku - należność musi być uiszczona z konta w tym banku (dostęp do usługi Autopay znajdziesz na ekranie startowym aplikacji mobilnej - pod ikonką "bilety, parkingi, taxi");
  • do momentu uzyskania zwrotu posiadaj aktywne konto Autopay w ramach aplikacji mobilnej Santandera.

Zwrot opłaty przewidziany jest w ciągu 14 dni roboczych od zrealizowania transakcji. Całkowita kwota zwrotu w ramach pojedynczego przejazdu może wynieść maksymalnie 200 zł.

Ponadto, zgodnie z regulaminem:
"W Promocji biorą udział tylko dwie pierwsze płatności automatyczne za Usługi Autopay w ramach jednego indywidualnego Konta Autopay zrealizowane w Okresie Trwania Promocji [tj. od 8. do 30.11.2021 r. - przyp. Mr. Złotówa]"


Krótką instrukcję uruchomienia i korzystania z usługi Autopay można znaleźć na stronie banku. Wygląda to tak:

Jak używać Autopay w Santander Banku?


W przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą, uzyskany zwrot z tytułu promocji stanowi przychód firmy i to po stronie uczestnika promocji jest obowiązek jego uwzględnienia w rozliczeniu podatkowym.

Na koniec przypomnę, że obecnie to nie jest jedyna promocja, z której korzystać mogą także obecni klienci Santandera. W listopadzie i grudniu bank podwaja zwroty za płatności za media wykonywane z Konta Jakie Chcę. Ponadto niezmiennie można zarabiać dzięki programowi poleceń, w którym premia za skuteczne polecenie wynosi 50 zł (a polecać jest obecnie o wiele łatwiej, gdy na osobę poleconą, a więc otwierającą konto, czekają wspomniane nagrody o łącznej wartości 500 zł).

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


Przydatne dokumenty:

9 komentarzy:

  1. Ja korzystam jedynie z A2 - zonk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na odcinku GDDKiA możesz płacić eToll. Autopay nie ma. Tak samo jak na Autostradzie Kulczykowej.

      Usuń
  2. Dobrze widzę że nawet jeśli miałem 2 zwroty w promocji w wakacje to teraz mogę znowu skorzystać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za bardzo. Jeśli już robiłeś przejazdy, a zwracają za 2 pierwsze przejazdy to jak?

      Usuń
    2. Słuchajcie, dzisiaj dzwonił do mnie oszust podający się za pracownika Banku, przedstawił się,  podając imię, nazwisko i numer pracownika, twierdził że dzwoni w zw z weryfikacją dyspozycji przelewu, która wydała  się  podejrzana i zadział system bezpieczeństwa.
      Twierdził że dyspozycja przelewu byla wykonana na konto (tutaj podal imie i nazwisko mężczyzny)  oszusta,  którego BANK już "poznał" bo wiele takich przypadków z przelewami na  rachunek tego oszusta było.  No ale tym razem system bezpieczeństwa banku zadziałał dlatego ON kontaktuje się  ze mna i by zablokować ten przelew i by to zrobić, potrzebuje tylko kilku moich danych do weryfikacji. 

      Oczywiście oszustowi się to nie udało, bo ja od razu się z nim rozłaczylam ;) i  skontaktowałam z moim Bankiem.

      Także   BĄDŹCIE CZUJNI I UWAŻAJCIE !!! ROZŁĄCZAJCIE SIĘ I nigdy, ale to nigdy NIE ODDZWANIAJCIE!
      Niech was nie zmyli numer telefonu oszusta, bo przestępcy wykorzystują fałszowanie identyfikatora dzwoniącego, powodując wyświetlenie numeru telefonu innego niż numer telefonu, z którego wykonano połączenie (spoofing). NIE DAJCIE SIĘ ZWIEŚĆ!
      B.

      Usuń
    3. Dzięki za ten cynk - bądźmy czujni, zwarci, gotowi :)

      Usuń
    4. Anonimowy18 listopada 2021 16:40

      "W Promocji biorą udział tylko dwie pierwsze płatności automatyczne za Usługi Autopay w ramach jednego indywidualnego Konta Autopay zrealizowane w Okresie Trwania Promocji [tj. od 8. do 30.11.2021 r. - przyp. Mr. Złotówa]"

      Zatem nie 2 pierwsze kiedykolwiek, ale 2 pierwsze w "Okresie Trwania Promocji" (tej a nie jakiejś innej).

      Usuń
  3. W historii widzę zwrot z 14.11, tego samego dnia co przejazd. Pod koniec wakacji także zwracali :)

    OdpowiedzUsuń