Nadszedł ważny moment dla uczestników dwóch tytułowych promocji Konta Otwartego na Ciebie.
To czas, w którym organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu nagród i tym samym trzeba też spełnić warunek uzupełnienia numeru rachunku konta do wypłaty premii. Przypominam o tym, a przy okazji podpowiadam też jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.Wspomniana szansa na zwiększenie zysków w BNP Paribas skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów tego banku (posiadanie konta nawet założonego w promocji w niczym nie przeszkadza). A do zgarnięcia jest 300 zł w bonach Allegro za przetestowanie karty kredytowej.
Finalizacja promocji "Wrześniowa premia" oraz "Konto na czas"
Obydwie promocje oczywiście na blogu szczegółowo już omawiałem we wpisach:
- Zyskaj 370 zł za konto osobiste w BNP Paribas (dot. promocji "Wrześniowa premia") oraz
- Premia gwarantowana do 300 zł za konto w BNP Paribas (+ konkurs i zegarek Swatch do wygrania) - o akcji "Konto na czas".
... jak zarobić na bankach jeszcze więcej?
- rekordowe 500 zł za konto w Santander Banku;
- 360 zł za konto w Millennium (tak wysokiej premii pieniężnej za samo konto w tym banku nie było od ponad 4 lat; a oprócz tego skróceniu uległ okres wykluczenia dla byłych klientów);
- 200 zł za konto w Pekao (tym razem w promocji, w której znacznie uproszczono warunki do spełnienia - niebo, a ziemia względem poprzedniej edycji).
Co robić w przypadku braku maila od organizatora promocji w BNP Paribas?
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: wrzesniowapremia@bnpparibasplus.pl (w promocji "Wrześniowa premia") lub zegarek@bnpparibasplus.pl (w promocji "Konto na czas").
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."
Pamiętaj też, że nawet jak Ci umknie termin uzupełnienia danych, bo przegapisz maila od organizatora, to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis:
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [tj. do 25.11. w promocji "Wrześniowa premia" lub do 26.11.2021 r. w promocji "Konto na czas" - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: wrzesniowapremia@bnpparibasplus.pl [w promocji "Wrześniowa premia" lub zegarek@bnpparibasplus.pl (w promocji "Konto na czas"). Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 27 września 2022 r. [w promocji "Październikowa premia" lub do 30 września 2022 r. w akcji "Konto na czas" - przyp. Mr. Zlotówa].
Bądź na bieżąco z promocjami. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz