700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

23.11.2021

Uczestniku promocji "Wrześniowa premia" lub "Konto na czas" w BNP Paribas: czas uzupełnić dane!

Nadszedł ważny moment dla uczestników dwóch tytułowych promocji Konta Otwartego na Ciebie.

Finalizacja dwóch promocji konta w BNP Paribas
To czas, w którym organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu nagród i tym samym trzeba też spełnić warunek uzupełnienia numeru rachunku konta do wypłaty premii. Przypominam o tym, a przy okazji podpowiadam też jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.

Wspomniana szansa na zwiększenie zysków w BNP Paribas skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów tego banku (posiadanie konta nawet założonego w promocji w niczym nie przeszkadza). A do zgarnięcia jest 300 zł w bonach Allegro za przetestowanie karty kredytowej.

Finalizacja promocji "Wrześniowa premia" oraz "Konto na czas"

Obydwie promocje oczywiście na blogu szczegółowo już omawiałem we wpisach:


Kto do końca października spełnił wszystkie warunki wynikające z regulaminu promocji, ten teraz powinien otrzymać wiadomość z powiadomieniem o przyznaniu nagrody i kodem niezbędnym do zalogowania na stronie promocji "Wrześniowa premia" lub "Konto na czas". Na przesłanie tych maili organizator w wyżej wymienionych akcjach dał sobie czas odpowiednio do 19. oraz do 23.11.20221 r. 

Na zalogowanie i podanie numeru rachunku konta założonego w BNP Paribas w ramach promocji uczestnik promocji ma czas do 25.11.2021 (w przypadku akcji "Wrześniowa premia") lub do 26.11.2021 r. (w promocji "Konto na czas"). Wypłata pierwszej premii w obydwu przypadkach przewidziana jest do 30.11.2021 r.

Warto przypomnieć, że dla uczestników promocji "Konto na czas" dostępny był też konkurs "Wygraj zegarek". O przyznaniu zegarków Swatch zwycięzcy mają być powiadomieni mailowo także do 23.11. i w tym przypadku do końca listopada będzie należało podać organizatorowi adres korespondencyjny do wysyłki nagrody.

Nieco niżej podpowiadam co robić, jeśli nie dotarł do Ciebie wyczekiwany mail powiadamiający o nagrodach, ale nim do tego przejdę, podpowiem...

... jak zarobić na bankach jeszcze więcej? 


Już na wstępie wspomniałem o promocji z kartą kredytową w BNP Paribas, ale to nie jest jedyna promocja bankowa. Jest ich obecnie mnóstwo, ale do tych najpopularniejszych należą akcje z kontami, w których do wzięcia czeka:

To promocje z kontem osobistym w roli głównej. Jednak nie brakuje też innych: w Citibanku można zgarnąć telefon Vivo Y11s za przetestowanie karty Citi Simplicity. Z kolei osoby prowadzące działalność gospodarczą mogą uzyskać nawet 1850 zł za konto firmowe w Santander Banku.

Co robić w przypadku braku maila od organizatora promocji w BNP Paribas? 


E-mail od organizatora jest bardzo ważny, gdyż nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod niezbędny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to koniecznie sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy" lub "inne". 

W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wyczekiwanej wiadomości, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji ("Wrześniowa premia" lub "Konto na czas"). Wygląda on tak:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: wrzesniowapremia@bnpparibasplus.pl (w promocji "Wrześniowa premia") lub zegarek@bnpparibasplus.pl (w promocji "Konto na czas"). 
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."


Pamiętaj też, że nawet jak Ci umknie termin uzupełnienia danych, bo przegapisz maila od organizatora, to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis: 

"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [tj. do 25.11. w promocji "Wrześniowa premia" lub do 26.11.2021 r. w promocji "Konto na czas" - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: wrzesniowapremia@bnpparibasplus.pl [w promocji "Wrześniowa premia" lub zegarek@bnpparibasplus.pl (w promocji "Konto na czas"). Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 27 września 2022 r. [w promocji "Październikowa premia" lub do 30 września 2022 r. w akcji "Konto na czas" - przyp. Mr. Zlotówa].


Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...