BNP Paribas przygotował kolejną promocję swego konta osobistego.
I tym razem do wzięcia czeka 400 zł w postaci najbardziej pożądanej, czyli jako premia pieniężna (a nie jako bony na zakupy w wyznaczonych miejscach).
[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w BNP Paribas.]
Promocja "Świąteczny czas": zyskaj do 400 zł za konto w BNP Paribas
Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie jest stroną umowy ramowej z BNP Paribas, a także nie ma i w okresie 12 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji nie miała konta osobistego w BNP Paribas i/lub w Raiffeisen Polbanku. Wykluczenie obejmuje też współposiadaczy kont w BNP Paribas.
Nagrody. W akcji "Świąteczny czas" czekają 2 bonusy pieniężne: 150 oraz 250 zł, co łącznie da tytułowe 400 zł.
Limit rejestracji. Promocja przewidziana jest dla 1700 uczestników (to o 1300 mniej, niż zazwyczaj w tego typu akcjach BNP Paribas - warto mieć to na uwadze i nie zwlekać z rejestracją). W przypadku wyczerpania puli rejestracji, na stronie promocji pojawi się komunikat o tym fakcie, a kolejne rejestracje nie będą możliwe. Tym samym dobra wiadomość jest taka, że każdy kto zdąży się zarejestrować, ten będzie pewien zdobycia nagród (ale oczywiście po spełnieniu wszystkich warunków, które przedstawiam poniżej).
By wziąć udział w promocji:
Zasady promocji "Świąteczny czas"
By wziąć udział w promocji:
- zarejestruj się na stronie promocji, zaznaczając wszystkie oświadczenia (udział w promocji wziąć można tylko za pośrednictwem tej strony);
- w kolejnym kroku (na tej samej stronie) do 21.12.2021 r. przejdź do złożenia wniosku o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą (najlepiej wybrać Kartę Otwartą na Dzisiaj - o tym dlaczego, piszę nieco niżej); pamiętaj przy tym, by wniosek uzupełnić tymi samymi danymi co formularz rejestracji na stronie promocji;
- zawrzyj umowę z bankiem o konto, kartę i dostęp do bankowości internetowej;
- nadaj PIN do karty wydanej do konta w ciągu 7 dni od jej otrzymania (zrób to jednak nie później niż do 4.01.2022 r.);
- w styczniu 2022 r.:
- wykonaj przelew za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej BNP Paribas na kwotę min. 1 000 zł (może być to np. przelew na Twe konto w innym banku) oraz
- zapewnij min. 5 wpływów na konto w BNP Paribas (na dowolne kwoty; ten warunek też łatwo można spełnić, bo wystarczą np. przelewy z własnego konta w innym banku).
Spełnienie powyższych warunków da Ci pierwszy bonus w wysokości 150 zł oraz otworzy drogę do zdobycia kolejnej nagrody. By otrzymać premię 250 zł, w lutym, marcu i kwietniu 2022 r. (w każdym z tych trzech miesięcy kalendarzowych):
- wykonaj przelew za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej BNP Paribas na kwotę min. 1 000 zł (może być to np. przelew na Twe konto w innym banku);
- zapewnij min. 5 wpływów na konto w BNP Paribas (na dowolne kwoty; tak samo mogą to być np. przelewy z własnego konta w innym banku) oraz
- wykonaj min. 2 płatności Blikiem (na dowolne kwoty).
Kiedy otrzymasz nagrody za konto w BNP Paribas?
O kolejnych nagrodach organizator promocji powiadomi Cię mailowo (przesyłając wiadomości z adresu swiatecznyczas@bnpparibasplus.pl):
- do 18.02.2022 r. o przyznaniu pierwszej premii 150 zł (za spełnienie warunków w styczniu);
- do 24.05.2022 r. o przyznaniu drugiej premii 250 zł (za spełnienie warunków w lutym, marcu i kwietniu)
Na pierwszą z wymienionych wiadomości będzie trzeba zareagować. Za pomocą danych z maila od organizatora będzie należało zalogować się na stronie promocji i tam najpóźniej do 22.02.2022 r. podać numer rachunku konta założonego w BNP Paribas w ramach promocji. To właśnie na ten rachunek będą wpływać premie: do 28.02. (150 zł) oraz do 31.05.2022 r. (250 zł).
Jeśli nie chcesz przegapić maila o przyznaniu bonusów pieniężnych, a tym samym stracić szansy na premię, to zapisz się na bezpłatny newsletter - za jego pomocą nie tylko powiadamiam o promocjach, w których zyskasz najwięcej, ale i przypominam o ważnych terminach w najpopularniejszych promocjach, takich jak ta:
Do momentu otrzymania nagród posiadaj konto założone w promocji wraz z wydaną do niego kartą oraz z dostępem do bankowości elektronicznej.
Przydatne wskazówki dla uczestników promocji "Świąteczny czas"
Spełniając warunki niniejszej promocji, pamiętaj o wytycznych:
▶️ Rejestrując się na stronie promocji i wnioskując tam o konto, warto wyłączyć AdBlock'a (lub inne, podobnie działające programy), jeśli z takowych korzystasz. Czytelnicy bloga sygnalizowali, że bez tego wniosek o konto może się nie otwierać.
▶️ Przelewy, jakie należy wykonać z konta w BNP Paribas zlecić należy za pomocą bankowości internetowej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile. Może to być zwykły przelew nawet na własne konto w innym banku (z wyłączeniem przelewów natychmiastowych oraz przelewów dokonanych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemów płatności internetowych, tj.: Dotpay, Przelewy 24, Blue Media, BLIK i tym podobnych).
▶️ Płatności Blikiem na potrzeby promocji można wykonywać zarówno w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie. Zaliczone zostaną wyłącznie transakcje z wykorzystaniem 6-cyfrowego kodu. Na potrzeby promocji bank nie uwzględni wypłat Blikiem w bankomacie, ani przelewów na telefon.
▶️ Regulamin promocji wyklucza płatności Blikiem wykonywane w miejscach, w których terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (to kod mający na celu wskazywać dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy):
Choć ta lista może wydawać się obszerna, to w praktyce bankowi chodzi właściwie o wyeliminowanie tych miejsc, gdzie można zrobić większy obrót, a najczęściej bez faktycznego robienia zakupów. Za to płacić można w różnych sklepach (spożywczych, odzieżowych), marketach, na stacjach paliw, w kinach, lokalach gastronomicznych, drogeriach czy aptekach itp. Te transakcje będą zaliczone.
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, - 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), - 6012, określający instytucje finansowe, - 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, - 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, - 4829, określający internetowe przekazy pieniężne
Choć ta lista może wydawać się obszerna, to w praktyce bankowi chodzi właściwie o wyeliminowanie tych miejsc, gdzie można zrobić większy obrót, a najczęściej bez faktycznego robienia zakupów. Za to płacić można w różnych sklepach (spożywczych, odzieżowych), marketach, na stacjach paliw, w kinach, lokalach gastronomicznych, drogeriach czy aptekach itp. Te transakcje będą zaliczone.
▶️ Wpływy na konto (na potrzeby promocji) mogą pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BNP Paribas, Raiffeisen Polbank i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi).
Ten warunek najprościej będzie spełnić, wykonując przelew z własnego konta w innym banku na konto w BNP Paribas. Wpływ oznacza jedynie pojawienie się środków w historii konta - nie ma wymogu ich utrzymywania przez jakikolwiek określony czas.
Ten warunek najprościej będzie spełnić, wykonując przelew z własnego konta w innym banku na konto w BNP Paribas. Wpływ oznacza jedynie pojawienie się środków w historii konta - nie ma wymogu ich utrzymywania przez jakikolwiek określony czas.
Konto Otwarte na Ciebie - szczegóły oferty BNP Paribas
Główne cechy Konta Otwartego na Ciebie, czyli konta osobistego w BNP Paribas zakładanego w powyższej promocji, to:
- 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
- 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane poprzez bankowość internetową lub mobilną;
- do konta można wyrobić jedną z trzech poniższych kart:
Karta Otwarta na Dzisiaj - 0/5 zł - opłata miesięczna nie jest pobierana, jeśli w poprzednim miesiącu kalendarzowym wykonasz min. 3 płatności kartą (na dowolną kwotę) lub jeśli użytkownik karty nie ukończył 26. roku życia; z tą kartą darmowe wypłaty gotówki są wyłącznie z bankomatów własnych banku oraz sieci Planet Cash (darmowe wypłaty z dowolnych bankomatów w Polsce dotyczą tylko osób w wieku 18-26 lat);
Choć regulamin promocji nie wymaga wykonywania płatności kartą, to jej wyrobienie i posiadanie do momentu otrzymania nagród jest wymagane. Pamiętaj więc o wykonaniu 3 płatności kartą, by uniknąć opłaty miesięcznej. Do tych transakcji nie wliczają się płatności Blikiem (wymagane w promocji), bo bank traktuje je odrębnie.
Karta Otwarta na eŚwiat - za którą bank pobiera 6 zł miesięcznie, ale umożliwia bezpłatną wypłatę gotówki kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce. Dodatkową korzyścią przy tej karcie jest ubezpieczenie "CYBER Pomoc", które obejmuje ochroną w przypadku utraty danych, kradzieży tożsamości, awarii komputera itp.;
Karta Otwarta na Świat - za tę kartę bank bezwarunkowo pobiera opłatę 10 zł miesięcznie, ale w zamian daje możliwość wypłaty gotówki bez prowizji ze wszystkich bankomatów w Polsce, a na świecie prowizja za wypłaty wynosi 5 zł (zamiast 10 zł jak w przypadku Kart otwartych na Dzisiaj i na eŚwiat). Karta daje również możliwość korzystania z bezpłatnego ubezpieczenia "Rezygnacja z Podróży", które w określonych przypadkach pozwoli na zwrot kosztów (do 40 000 zł na osobę) w związku z niespodziewanym anulowaniem podróży.
Najlepszym wyborem - z punktu widzenia osoby, która nie chce ponosić opłat za kartę - jest wybór Karty Otwartej na Dzisiaj. Za jej posiadanie bank nie pobierze opłaty, jeśli w danym miesiącu kalendarzowym wykonasz 3 płatności kartą na dowolne kwoty.
Złożenie wniosku o Konto Otwarte na Ciebie objętego promocją "Świąteczny czas" możliwe jest wyłącznie na stronie promocji. Wówczas umowę z bankiem można zawrzeć za pomocą kodu z SMSa przesłanego przez bank - po tym przyjedzie kurier celem dopełnienia formalności (zweryfikuje tożsamość i przy okazji dostarczy też kartę do konta). Po nadaniu PINu do karty możliwa będzie aktywacja dostępu do bankowości internetowej (wystarczy wpisać login z umowy, a hasło do pierwszego logowania przyjdzie wtedy SMSem).
Alternatywnym sposobem zawarcia umowy o konto z bankiem jest wideoweryfikacja. W tym przypadku trzeba zarejestrować się na stronie promocji i tam zacząć składać wniosek, a dopiero na etapie wyboru metody zawarcia umowy będzie trzeba wskazać ścieżkę "Online". Wtedy będzie niezbędne pobranie aplikacji i za jej pomocą będzie należało kontynuować otwieranie konta (już zgodnie ze wskazówkami w aplikacji).
💡 Na koniec dodam, że gdy już otworzysz konto (najlepiej zachować taką kolejność), to możesz też skorzystać z innej promocji BNP Paribas: za wyrobienie karty kredytowej czeka 300 zł w bonach Allegro. Dzięki obydwu promocjom (konta i karty kredytowej) łącznie można więc wzbogacić się o 700 zł!
Przydatne dokumenty:
Czy można założyć konto bez karty?
OdpowiedzUsuńDoczytaj do końca. Trzeba kartę wyrobić i mieć do wypłaty premii.
UsuńTen komentarz został usunięty przez administratora bloga.
UsuńUsunąłem powyższy komentarz, gdyż wprowadzał w błąd.
UsuńNa potrzeby promocji (tak, jak słusznie pisze @Anonimowy 3 grudnia 2021 22:10) wyrobienie karty do konta jest wymagane. I choć na potrzeby promocji nie trzeba wykonywać transakcji kartą, to trzeba ją posiadać do momentu otrzymania nagrody.
Czy jest możliwe podpisanie umowy w placówce?
OdpowiedzUsuńNie. Zgodnie z regulaminem promocji do uzyskania premii kwalifikują wyłącznie wnioski o konto złożone na stronie promocji (po uprzedniej rejestracji na niej). Tenże regulamin wymienia też 2 sposoby zawarcia umowy (kuriera lub wideoweryfikację) i tylko te dwie opcje są dostępne we wniosku.
UsuńTo zresztą dość powszechna polityka banków, że tego typu promocje nie są dostępne w placówkach (włącznie ze sposobem podpisywania umowy). Utrzymanie placówek jest drogie (najem nieruchomości, media, pensje pracowników). A załoga placówek ma swoje zadania: obsługę obecnych klientów i pozyskiwanie nowych (ale innymi sposobami, niż promocje). Wizyty w placówkach osób, które przychodzą z finalizacją wniosków internetowych "zjadłyby" sporo roboczogodzin pracowników. A z punktu widzenia banku to tylko formalność, więc woli wysłać kuriera (automatyzując cały proces). I w taki sposób bank generując oszczędności ma budżet na organizowanie promocji i bonusy dla nas :)
skan dowodu wymagany we wniosku online czy wpisujemy dane a potem kurier weryfikuje??? ???
UsuńTrzeba załączyć skan.
UsuńA czy to ma być jeden przelew na 1000 zł czy może być kilka tylko żeby w sumie dawały 1000 zł?
OdpowiedzUsuńTo chyba pierwszy taki przypadek w historii promocji konta w BNP Paribas, że wymagany przelew z tego konta jest na minimalną kwotę. Zazwyczaj wymagano wpływu/wpływów na minimalną kwotę. W przypadku wpływów (jak, to było wymagane w innych edycjach promocji tego banku) mogła być suma mniejszych wpływów (byle w sumie wyszła wymagana kwota minimalna).
UsuńW regulaminie obecnej promocji zapisy dotyczące przelewu już tak precyzyjne nie są. Wymóg brzmi dokładnie: "[Uczestnik - przyp. Mr. Złotówa] wykona Przelew/y za pomocą Bankowości elektronicznej (GOonline lub Aplikacja mobilna GOmobile) na min. 1000 zł"
Ja byłbym za interpretacją, że trzeba wykonać (min.) 1 przelew na kwotę min. 1000 zł. To daje pewność spełnienia warunku.
Czy suma mniejszych przelewów, by łącznie wyszło z konta min. 1000 zł w miesiącu, też spełni wymóg regulaminu? Prawdopodobnie tak, ale ręki uciąć sobie nie dam (byłbym przekonany tylko wtedy, gdyby doszło sformułowanie "łączną kwotę", a więc gdyby zapis brzmiał '[Uczestnik - przyp. Mr. Złotówa] wykona Przelew/y za pomocą Bankowości elektronicznej (GOonline lub Aplikacja mobilna GOmobile) na łączną kwotę min. 1000 zł').
Zatem osobiście, dla świętego spokoju, wykonałbym 1 przelew na min. 1000 zł.
Jakie trzeba mieć zgody marketingowe lub na udostępnianie danych zaznaczone? Jak osiągnie się limit 1700 uczestników to strona promocji przestanie być aktywana? Czy dopiero za miesiąc się dowiemy kto się załapał na tą promocję?
OdpowiedzUsuńNa stronie promocji, gdzie następuje rejestracja, zaznaczyć należy wszystkie oświadczenia (bo bez nich dalej nie da się przejść), ale są to tylko zgody dot. promocji. Regulamin promocji nie wymaga z kolei wyrażania jakiś określonych oświadczeń w samym wniosku o konto.
UsuńJeśli zaś chodzi o limit, to on dotyczy rejestracji - kolejność zawartych umów o konto czy spełnionych warunków nie ma już znaczenia. Zatem też nie ma ryzyka, że ktoś się zarejestruje i weźmie udział w promocji, a nagród nie dostanie. Jeśli limit się wyczerpie przed czasem, to na stronie promocji pojawi się stosowny komunikat, a zniknie formularz rejestracyjny. Jednak kto przed zakończeniem promocji (nawet tym przedterminowym) zdąży się zarejestrować, ten może mieć pewność wzięcia udziału i otrzymania premii (oczywiście po spełnieniu pozostałych warunków).
Niestety otrzymałem SMS Niestety nie udało się elektronicznie złożyć wniosku o konto "Otwarte na Ciebie". Prosimy, złóż wniosek w oddziale
OdpowiedzUsuńPróbować jeszcze raz przez internet?
mi tak wyskoczyło jak miałam tylko dwie pierwsze zgody zaznaczone, jak spróbowałam ponownie złożyć wniosek i zaznaczyłam wszystko to przeszło
UsuńDziała jeszcze promocja ?
OdpowiedzUsuńWchodzę na stronę i nie widzę przycisku do wysłania zgłoszenia.
Działa. Chwilę temu wysłałem wniosek. Masz formularz rejestracyjny na górze strony.
UsuńWitam
OdpowiedzUsuńCzy po zakończeniu promocji mogę zamknąć konto online? Bez wizyty w oddziale? Czy dodatkowo muszę wycofać zgody marketingowe? Czy automatycznie się anulują z chwilą zamknięcia konta?
Dzięki za odp.Pozdrawiam
Wypowiedzenie umowy o konto w BNP Paribas można złożyć w placówce, listownie lub na infolinii (ta ostatnia opcja jest więc najwygodniejsza).
UsuńNa przyszłość polecam wpis o tym jak zamknąć konto w poszczególnych bankach? Tam opisuję dostępne metody (bo każdy bank rozwiązuje to po swojemu).
Dyspozycję wycofania zgód zgłasza się odrębnie.
Pozdrawiam również :)
Czy jeśli zamknęłam konto w BNP 2.12.2020 to mogę złożyć wniosek?
OdpowiedzUsuńTak, jeśli konto zostało zamknięte 2.12.2020 r., to już można powrócić (właściwie można to na spokojnie zrobić nawet od 3.12.2021 r.).
UsuńJedynie doprecyzuję czy tego 2.12.2020 r., to już faktyczna data zamknięcia konta przez bank? Czy to była data złożenia dyspozycja zamknięcia konta? Bo jeśli to drugie, to trzeba doliczyć miesięczny okres wypowiedzenia. Jednak jeżeli mowa o zamknięciu konta z tą datą, to teraz droga do promocji otwarta :)
Mieliście przypadek, że zarejestrowaliście się a po 2 dniach mail, że wniosek anulowany?
OdpowiedzUsuńzapisałem się w formularzu ale nie zdążyłem założyć konta, na to miałem czas do 21/12.
Proszę o informację czy w kroku nadaj PIN w ciągu 7 dni, wystarczy po prostu zadzwonić na infolinię i nadać pin czy trzeba jeszcze aktywować kartę wykonując jakaś transakcję?
OdpowiedzUsuńInstrukcję nadania PINu masz w liście załączonym do karty. Trzeba wysłać SMS i dostaniesz w odpowiedzi PIN.
UsuńZastanawia mnie ten warunek: ,,nadaj PIN do karty wydanej do konta w ciągu 7 dni od jej otrzymania". Na liście widnieje data nadania listu 08.12.2021. Dzisiaj mamy 18.12.2021 dopiero teraz znalazłam tą kartę w skrzynce, czy jeśli dzisiaj nadałam PIN wszystko będzie ok? Nie wiem kiedy list został wrzucony do skrzynki.
OdpowiedzUsuńNadawaj i działaj. Nie przejmuj się tym. Zachowaj sobie kopertę z datą nadania w razie reklamacji.
UsuńCzy posiadając kredyt mieszkaniowy w BNP i mając konto tylko kredytowe na który dokonuje wpłat z innego banku, jest się stroną umowy ramowej z BNP Paribas? Czy nie? Nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi na to pytanie.
OdpowiedzUsuńJeśli nie posiadasz konta, ani umowy ramowej (która dotyczy konta, wydawanej do niego karty i dostępu do bankowości elektronicznej w związku z tym kontem osobistym), to droga do udziału w promocji jest otwarta. Posiadanie innych produktów (np. karty kredytowej, kredytu itp.) nie wyklucza.
UsuńMam już aplikację goonline w związku z faktem że kiedyś już miałem tam konto, które zamknąłem półtora roku temu a obecnie służy mi ona do kontrolowania posiadanej w banku karty kredytowej MasterCard Carrefour. Przy wnioskowaniu o ponowne założenie konta muszę podpisać umowę o dostęp do bankowości internetowej. Nie będzie tu jakiejś kolizji? Jest szansa że będę miał dostęp do konta i karty kredytowej w ramach tego samego loginu i hasła w goonline?
UsuńZasięgnąłem informacji u źródła (infolinia) i dowiedziałem się że w przypadku tej promocji WYKLUCZA SIĘ również bycie stroną ramową w przypadku karty kredytowej i dostępu do bankowości internetowej. Także ten tego. Nie wiem dlaczego autor pisze że posiadanie innych produktów nie wyklucza. Pozdrawiam.
UsuńWiążące jest to co w regulaminie i to jest źródło a nie żaden randomowy pracownik na infolinii. Ludzie nauczcie się w końcu tej zasady.
UsuńPS. Mam kartę kredytową w BNP i bez problemu wziąłem udział w promocji i nagrody dostałem.
Potwierdzam. Posiadanie karty kred. nie wyklucza.
UsuńPełna nazwa umowy ramowej: "Umowa ramowa Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu nr XXXXXXXXXXXX" i jest określona następująco: "Niniejsza Umowa określa warunki otwierania i prowadzenia rachunków bankowych, użytkowania karty debetowej oraz udostępniania systemów bankowości telefonicznej i internetowej, na zasadach zawartych w Szczegółowych Warunkach Umowy (SWU) i Ogólnych Warunkach Umowy (OWU) stanowiących integralną część Umowy, przy czym pojęcia pisane wielką literą w SWU zdefiniowane są w OWU.". Nie ma w niej mowy o karcie kredytowej.
UsuńWitam. Jeśli założyłam konto w grudniu to muszę spełnić warunki w grudniu dla darmowego konta tj. 3 płatności kartą, czy dopiero od stycznia razem z warunkami promocji?
OdpowiedzUsuńW miesiącu kalendarzowym w którym otwierasz konto nie trzeba.
UsuńWczoraj zarejestrowałem się w promocji i wpisałem dane do umowy - wszystko, wraz ze skanem dowodu. Na ostatnim ekranie (na którym miało być okienko do weryfikacji przez SMS) wniosek się zawiesił - pojawił się komunikat, że przetwarzanie trwa za długo i otrzymam maila z linkiem. Wczoraj jednak link nie działał. Dopiero dzisiaj udało się podpisać umowę - dostałem ponownie mail z linkiem. Wysłałem zapytanie do banku, czy podpisanie po północy kwalifikuje do promocji. Brak odzewu i nie wiem co robić w tej sytuacji (otrzymałem maila, że karta została nadana).
OdpowiedzUsuńSpokojnie kwalifikujesz się. Ja miałem podobną sytuację parę edycji wstecz. Pierwsza premia już na koncie.
UsuńPotwierdzam. Na zawarcie umowy jest czas nawet do 4.01.2022 r. (to też ten ostateczny termin nadania PIN-u do karty).
UsuńDziękuję za odpowiedzi :)
UsuńCzy jesli po otrzymaniu karty nie nadałam pinu w ciągu 7 dni to nagroda pierwsza przepada?
OdpowiedzUsuńJa w innej edycji też nadałem później. Nie przepadło więc chyba tego tak wnikliwie nie sprawdzają.
UsuńCzy to normalne, że otrzymałem ten sam login, co przed laty (konto zamknięte jakiś czas temu, kwalifikuję się wg regulaminu - upłynęło 12 miesięcy)?
OdpowiedzUsuńTak, login może być ten sam. A nawet starą historię konta często można znaleźć. Ale to nic nie szkodzi - ważne, że minęło 12 miesięcy od zamknięcia konta. Sprawdzone w praktyce :)
UsuńMr. Złotówa, dziękuję! Bo już zacząłem się zastanawiać, czy na pewno dobrze wówczas zamknąłem konto - zleciłem to w placówce i nie pamiętam teraz, czy było to zamknięcie czy wypowiedzenie umowy ramowej również (nie jestem biegły w tych niuansach i nie sprawdzałem - bo nie wiedziałem, że jest takie rozróżnienie). Dała mi do myślenia odpowiedź Aliora co do zamknięcia: "Gdy zamkniemy Panu konto, nie straci Pan automatycznie dostępu do Alior Online. Jeśli nie chce Pan korzystać z naszej bankowości internetowej, powinien Pan wypowiedzieć tzw. umowę ramową, która daje dostęp do kanałów elektronicznych."
UsuńNadal nie dostałam mejla do uzupełnienia numeru konta. A jak u Was ?
OdpowiedzUsuńJa też jeszcze nie mam...
UsuńTeż nie mam.
UsuńNadal nie ma nic, jak u Was?
UsuńPodobnie jak u Ciebie.
UsuńTeż nie mam
UsuńJa dalej nie mam
Usuńbrak emaila
OdpowiedzUsuńDziś ostatni dzień a maila brak
OdpowiedzUsuńU mnie też
OdpowiedzUsuńNadal brak.
OdpowiedzUsuńMa już ktoś ?
OdpowiedzUsuńNic pusto dajcie znać jak komuś przyjdzie
OdpowiedzUsuńWyslano informacje z przeprosinami
OdpowiedzUsuńSzanowni Państwo,
Dziękujemy za udział w promocji „Świąteczny czas”
Informujemy, że z przyczyn technicznych informację o tym czy zostali Państwo Laureatami pierwszej nagrody wraz z instrukcją do uzupełnienia numeru konta wyślemy na początku przyszłego tygodnia.
juz email przyszedl z banku
OdpowiedzUsuńHej. Ja też nie otrzymałam emaila. Gdzie złożyć reklamację? Infolinia ja przyjmie ale z terminem odpowiedzi 30 dni.
OdpowiedzUsuńJa napisałem na swiatecznyczas@bnpparibasplus.pl i dołączyłem potwierdzenia spełnienia warunków. Po 7 dniach dostałem odpowiedz o przyznaniu nagrody.
OdpowiedzUsuńswiatecznyczas@bnpparibasplus.pl
UsuńAle tak czy siak 30 dni to czas rozpatrywania reklamacji.
Dziękujemy za udział w promocji „Świąteczny czas”
UsuńChcielibyśmy poinformować, że regulaminowy okres spełniania warunków do nagrody drugiej w ramach promocji zostanie skrócony o jeden miesiąc. Zgodnie z zapisem w regulaminie warunki należało spełniać w miesiącach: luty 2022 r., marzec 2022 r. oraz kwiecień 2022 r.
Po zmianie w regulaminie warunki należy spełnić w miesiącach: luty 2022 r. oraz marzec 2022 r. zgodnie z okresem, który znajduje się na stronie promocji https://swiatecznyczas.bnpparibasplus.pl/
W związku ze zmianami laureatów drugiej nagrody poinformujemy o jej zdobyciu do 22 kwietnia 2022 r. z adresu swiatecznyczas@bnpparibasplus.pl. natomiast wydanie (tzn. wykonanie przelewu) nastąpi do dnia 30 kwietnia 2022 r. włącznie.
Dostałam dziś maile.
Dokladnie dostalem taką samą informację, ciekawe jak do tego podejść
UsuńMacie tą wiadomość z informacją o nagrodzie? Mamy już 22 kwietnia.
UsuńJa jeszcze nie mam.
UsuńJa nie mam jeszcze
OdpowiedzUsuńTeż nie mam.
OdpowiedzUsuń