Łatwy bonus 20 zł czeka zarówno na obecnych, jak i nowych klientów Santander Banku.
Bank płaci 20 zł za uruchomienie automatycznego oszczędzania (przy okazji płatności kartą lub Blikiem) w ramach darmowej usługi "Moje cele". Z promocji skorzystać może w praktyce każdy posiadacz konta (a jeśli takowego jeszcze nie masz, to teraz możesz zyskać do 350 zł za jego otwarcie).[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w Santander Banku.]
💡 Na wstępie parę słów dla osób, które konta w Santanderze jeszcze nie mają. Bank ten przygotował obecnie kumulację promocji, w której zgarnąć można nagrody o łącznej wartości aż 350 zł za Konto Jakie Chcę.
Jako że promocja z bonusem 20 zł za Moje cele dostępna jest tylko do 17.12.2021 r., to z zakładaniem konta osobistego nie ma co zwlekać - warto wybrać opcję z e-kurierem (opisuję ją tutaj), która nieco przyspiesza czas aktywacji konta.
"Moje cele z bonusem": 20 zł za uruchomienie oszczędzania
Na wstępie krótkie wyjaśnienie czym jest usługa Moje cele w Santander Banku? Definicja banku brzmi tak:
Usługa „Moje cele w usługach Santander online” daje klientowi możliwość zdefiniowania reguły (metody oszczędzania) pozwalającej na wpłaty na rachunek do celowego oszczędzania, utworzony dla określonego przez klienta celu.
W ten sposób można więc odkładać (najczęściej drobne) kwoty na jakiś określony, samodzielnie wybrany cel. Bank sugeruje np. oszczędzanie na dziecko, na przyjemności lub emeryturę. Wpłat można dokonywać samodzielnie, automatycznie lub w postaci zaokrągleń transakcji wykonywanych kartą lub Blikiem.
Usługa "Moje cele" jest udostępniana i prowadzona za 0 zł (bez konieczności spełniania jakichkolwiek warunków). Środki na rachunku "Moje cele" nie są oprocentowane (czyli to bardziej taka skarbonka, a nie rachunek oszczędnościowy).
Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, będąca klientem indywidualnym, która nie ma zgłoszonego sprzeciwu na marketing banku.
Nagroda. Limit nagród w promocji. Promocja ma być dostępna do 17.12.2021 roku. Co prawda pula nagród jest ograniczona, ale wątpię by w tak krótkim czasie miała się wyczerpać, bo bank przygotował aż 250 tys. bonusów po 20 zł każdy.
Dla formalności dodam jedynie, że o kolejności przyznawania nagród ma decydować czas akceptacji regulaminu "Moje cele" w bankowości internetowej lub mobilnej Santandera (czyli w praktyce czas włączenia usługi "Moje cele").
Zasady promocji. W czasie promocji, dostępnej od 7. do 17.12.2021 r.:
- posiadaj aktywną usługę "Moje cele" w usługach bankowości elektronicznej Santander Banku;
- w usłudze "Moje cele" włącz metodę "zaokrąglania transakcji" na dowolnym celu oszczędnościowym (nieco niżej wyjaśniam jak to dokładnie zrobić) oraz
- wykonaj min. 1 płatność (w PLN) kartą lub Blikiem.
Wypłata bonusu 20 zł ma nastąpić najpóźniej do 31.12.2021 r. na rachunek do celowego oszczędzania - do tego czasu ten rachunek musi być więc aktywny. W promocji każdy uczestnik może uzyskać tylko jeden bonus 20 zł.
Jak włączyć usługę Moje cele w Santander Banku?
Usługę można uruchomić wyłącznie w aplikacji mobilnej. Szukałem jej po zalogowaniu do bankowości internetowej (poprzez przeglądarkę na komputerze), ale tam jest ona niedostępna. Czego nie udało się mnie znaleźć, to znaleźli Czytelnicy. Możliwość włączenia usługi "Moje Cele" istnieje także w bankowości internetowej (w zakładce "Pulpit" - na dole strony). Poniżej instrukcja z zakładaniem poprzez aplikację.
Zaloguj się do
aplikacji mobilnej Santander Banku - u dołu głównego ekranu, pod rachunkami i kartami
znajdziesz: "MOJE CELE (NOWOŚĆ)" i tam wybierz "Dodaj", a
dalej "Dodaj cel" - na trzecim etapie jego konfiguracji, jako metodę
oszczędzania (wymaganą regulaminem promocji z bonusem 20 zł), wybierz
"Końcówki transakcji",
W kolejnym kroku wskaż konto osobiste, z którym ma być powiązane
oszczędzanie (płatność kartą lub Blikiem musi być z tego konta) i dzięki temu,
bank będzie zaokrąglać Twoje transakcje – i tak, jeśli kartą lub Blikiem
zapłacisz np. 3,50 zł, to z Twego konta bank pobierze dodatkowo 0,50 zł (będące
zaokrągleniem do pełnego złotego) i przerzuci na rachunek służący oszczędzaniu.
Jeśli chcesz przyspieszyć odkładanie na wyznaczony cel, to możesz
wybrać mnożnik (x 5 lub x 10) i wtedy, bazując na powyższym przykładzie,
zamiast 0,50 zł, bank na "Moje cele" przerzuci odpowiednio 2,50 lub 5 zł.
Dalej kliknij w przycisk "Załóż cel" i zaakceptuj regulamin usługi "Moje cele".
"Moje cele" pojawią wśród posiadanych przez Ciebie produktów i usług - będą widoczne na ekranie głównym po zalogowaniu do aplikacji mobilnej. Pamiętaj by "Moje cele" posiadać do momentu otrzymania bonusu (jego wypłata ma nastąpić najpóźniej do 31.12.2021 r.).
Przydatne dokumenty:
Jak to wyłączyć po 31.12?
OdpowiedzUsuńWchodząc w "Moje cele" i w aplikacji w górnym prawnym narożniku trzeba kliknąć w 3 kropeczki (tak to przynajmniej wygląda na telefonie z Androidem) - tam będzie opcja "Zakończ cel".
UsuńA co z klientami co mają już spełnione warunki przed rozpoczęciem promocji?
OdpowiedzUsuńNie ma wykluczeń.
UsuńA co jak się miało już włączone przed promocja?
OdpowiedzUsuńWłączasz nowe, robisz płatność, czekasz na 20 zł.
UsuńA zaokraglanie moze byc wtedy przy 2 celach? Tez mialam wlaczone juz wczesniej i chcialabym skorzystac z promocji.
Usuńjeśli miało się już aktywny cel i włączoną metodę to pozostaje jedynie wykonać min 1 transakcję wskazaną w regulaminie promocji i cieszyć się 20 zł. pod koniec roku
Usuń:)
20 zł. dla klienta więc nieważne ile masz aktywnych celów i włączonych metod
Usuń20 zł będzie dla każdego konta?
OdpowiedzUsuńDo jednego.
Usuńza regulaminem promocji:
Usuń7. Nagroda z tytułu promocji zostanie zaksięgowana do 31.12.2021r. na rachunku do celowego oszczędzania, który na moment rozliczenia musi być aktywny. W przypadku posiadania kilku rachunków do celowego oszczędzania - nagroda zostanie zaksięgowana na rachunku z najwyższym saldem na dzień uznania rachunku. Możesz otrzymać jedną nagrodę w tej promocji.
Cel włączony. Dziękuję za podpowiedź.
OdpowiedzUsuńA co jak wczoraj zrobiłem płatność blik a dzisiaj włączyłem cel?Warunek spełniony czy muszę wykonać jeszcze jedną płatność?
OdpowiedzUsuńNo to wczoraj było przed włączeniem i ci nie ma prawa pobrać zaokrąglenia na Moje cele. Musisz jeszcze raz zrobić płatność kartą/blikiem.
UsuńJak może być spełniony warunek skoro nawet nie miałeś założonego celu. Najpierw cel, potem płatność. Trochę logiki a nie zadawać głupie pytania.
UsuńRegulamin mówi, że warunkiem jest minimum jedna transakcja kartą lub blikiem w czasie promocji czyli od 7 do 17 grudnia więc to pytanie wcale nie jest głupie i różnie można to interpretować.
UsuńWcale nie musi nic pobrać na moje cele.Można zrobić płatność na okrągłą kwotę i na moje cele nic nie wpłynie a warunek zostanie spełniony.
UsuńZałożyłam Moje Cele. Zrobiłam płatność kartą za 1,79 zł ale nic mi z konta nie zeszło. Na Moich Celach mam 0 zł choć wg mnie powinno być tam 0,21 zł.
OdpowiedzUsuńPewnie pobiorą przy zaksięgowaniu a na razie masz blokadę.
UsuńTak, trzeba zaczekać na to aż się zaksięguje.
Usuńteż tak mam, nie pobrane
UsuńTrzy transakcje karta i na celu ZERO.
UsuńBo muszą ci zaksięgować te transakcje.
UsuńSzkoda, że zapomnieli to oprocentować
OdpowiedzUsuńAle jaka jest różnica między 0, a 0,01% które pewnie by było? xD
UsuńFakt :d ale w mBanku jakoś im się udaje :)
UsuńW Santander bank nie mam ROR tylko KK, czy mogę skorzystać z tej promocji ?
OdpowiedzUsuńNiestety, zgodnie z regulaminem Moich celów klient musi posiadać ROR. - ten rachunek wymagany jest też do tej metody z odkładaniem końcówek, ponieważ z tego r-ku nastąpi przeksięgowanie wyliczonej końcówki (od transakcji Blik czy karty debetowej).
UsuńA można mieć w jednym celu zaznaczoną opcje odkladania co miesiąc i końcówek transakcji? - czy za to tez będzie 20 zl
OdpowiedzUsuńmożna mieć włączone obie metody, ale aby otrzymać te 20 zł należy wykonać transakcję kartą debetową bądź blik-iem do 17 grudnia 2021.
Usuńpytanie techniczne - czy koniecznym jest określenie salda celu? czy można zostawić 0,00 zł czyli nie wpisywać kwoty?
OdpowiedzUsuńz tego co widziałem to możesz wybrać cel bez kwoty albo otworzyć cel z kwotą ale takiej kwoty nie definiować - wyjdzie na to samo
UsuńNajciekawsze jest to że można zrobić cel bez kwoty, ale jak się wpisze jakiś kwotowy cel to musi być min. 10 zł bo np. 5 zł nie przejdzie.
UsuńNigdzie podczas zakładania celu nie miałem informacji o zapoznaniu się z regulaminem promocji a jedynie akceptowałem regulamin usługi moje cele. Nie mam sprzeciwu na marketing. U Was też tak samo się to odbyło?
OdpowiedzUsuńpo podaniu adresu email na następnym ekranie jak pamiętam był checkbox do zaznaczenia i zaakceptowaniu regulaminu - poza tym powinien on być przesłany na maila.
UsuńJest do zaznaczenia (przynajmniej u mnie) tylko regulamin usługi moje cele i tylko taki przysłali na e-mail, o promocji z 20zł nigdzie żadnej informacji.
UsuńZrobione. Łatwa i przyjemna promocja a jutro włączę mamusi.
OdpowiedzUsuńW bankowości po zalogowaniu na komputerze na planszy PULPIT też są cele.
OdpowiedzUsuńAle po zalogowaniu do bankowości internetowej (poprzez przeglądarkę na komputerze) moje cele są również dostępne ... tylko trzeba przewinąć ekran ;) wg. mnie można otworzyć cele w apce jak i normalnie w przeglądarce.
OdpowiedzUsuńFaktycznie, wygląda na to, że jest w bankowości też. Zatem można założyć i tam (regulamin promocji dopuszcza).
Usuńwarto skorzystać ... 20 zł to bez odliczenia podatku aby tyle otrzymać na koncie oszczędnościowym czy lokacie z oprocentowanie 0,50% na 12 miesięcy należałoby ulokować 4 tys .. a w santanderze na kontach oszczędnościowych jest oprocentowanie w wys.0,01% co daje kwotę depozytu równą 200 tys zł. .. z lokat to elokata (identycznie oprocentowana co KOszcz) która jest jednomiesięczna i chyba odnawialna na kolejny okres z kapitalizacją odsetek.
OdpowiedzUsuńCele oprocentowanie są na 0 procent
OdpowiedzUsuńnic mi się nie odkłada zaokraglonego na tych celach płaciłem już 3 x w necie kartą
OdpowiedzUsuńLudzie piszą że transakcja musi się zaksięgować, poczekaj ze dwa dni.
UsuńDzisiaj zaksięgowali mi wczorajszą płatność kartą. I przelali 20 gr na Moje cele.
UsuńHejka. Płatność telefonem też się wlicza? Kwota dowolna?
OdpowiedzUsuńMoże być płatność kartą lub Blikiem. Jeśli będzie to płatność Google Pay lub Apple Pay, to ciągle jest to płatność kartą (acz podpiętą pod elektroniczny portfel). Kwota dowolna.
UsuńPytanie moje może głupie, ale nie wiem czy czegoś nie pokręciłem.
OdpowiedzUsuńZałożyłem cel na 10 zł. Zrobiłem płatność kartą i bank wpłacił z 0,23 zł z mojego osobistego. Do osiągnięcia celu zostało 9,77 zł. I pytanie czy bank czasem mi tylko tyle nie wypłaci bonusu zamiast 20 zł?
Regulamin promocji nie wymaga minimalnej kwoty celu i mówi o bonusie w wysokości 20 zł (ani o grosz mniejszym, ani większym).
UsuńPłatność kartą zaksięgowana, końcówkę zabrali na Moje cele ale 20 zł nie ma :(
OdpowiedzUsuńA dlaczego ma już być? Czy minął 31.12??
UsuńKonto cele 0 procent wolą płacić telewizji za reklamę niż oprecentowac konto
OdpowiedzUsuńWłaśnie Santander wypłacił bonus 20 zeta za cel. Sprawdźcie u siebie ;)
OdpowiedzUsuń20 zł już wpadło! :)
OdpowiedzUsuńCzy jak wpadło 20 PLN można wyłączyć CEL?
OdpowiedzUsuńA po co trzymać? 0%
UsuńA czy ktos z Państwa spełnił warunki a nie dostał 20 zl? Moj mąż dostał, mama też a ja nie. Niewiem dlaczego
OdpowiedzUsuńZgodnie z regulaminem na wypłatę czas jest do 31-go XII.
UsuńTeż dostałem
OdpowiedzUsuńDzięki Bankobranie za Twoją pracę! Prezencik od banku wpłynął. Wesołych Świąt Bankobranie!
OdpowiedzUsuńMam i ja. Warunki spełnione 17-go, a dziś wpadło 20 zł.
OdpowiedzUsuńMinął 31.12 a bank nie wypłacił 20 zl premii. Co zrobić? Dzwonić z reklamacją?
OdpowiedzUsuńTak, to czas na reklamację (można telefonicznie, można wiadomością w bankowości).
UsuńJa też nie dostałem premii, mimo że warunki zostały spełnione. W jaki sposób dokonać reklamacji?
OdpowiedzUsuńOrganizatorem promocji był bank. Najprościej i najwygodniej reklamację można zgłosić wiadomością poprzez bankowość internetową - w zakładce KONTAKT.
UsuńZałożyłem sobie ten cel, przy jednej płatności nawet jakieś grosze mi tam wpadły, ale już 03.01, a 20zl jak nie było tak nie ma.. Zastanawiam się dlaczego
OdpowiedzUsuńChyba wiem dlaczego niektórzy (w tym ja) nie otrzymali bonusu 20zł. Płatność kartą/BLIKiem należało dokonać w czasie promocji tj. od dnia 7.12.2021. do dnia 17.12.2021r.
OdpowiedzUsuńJa błędnie założyłem, że wystarczy dokonać płatności w tym miesiącu i dokonałem jej dopiero 28.12, przez co bonus mi przepadł. :(
Czy już ktoś dostał odpowiedź na reklamacje i jaki był wynik tej odpowiedzi?
OdpowiedzUsuńJakby ktoś szukał tego bonusu to Santander wypłaca go Moje Cele.
OdpowiedzUsuń