Nadszedł ważny moment dla uczestników tytułowej promocji.
To czas, w którym organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu nagród. Na tę wiadomość trzeba zareagować, bo niezbędne jest teraz uzupełnienie numeru rachunku do wypłaty premii. Przypominam o tym i również przy okazji podpowiadam, jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.Wspomniana szansa na zwiększenie zysków w BNP Paribas skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów tego banku (posiadanie konta nawet założonego w promocji w niczym nie przeszkadza). A do zgarnięcia jest 300 zł w bonach Allegro za przetestowanie karty kredytowej (acz tu ważna uwaga: promocja dostępna jest już tylko do 31.03.2022 r. - to czas, w którym nie wystarczy złożenie wniosku o kartę, ale trzeba też zawrzeć umowę z bankiem).
Finalizacja promocji "Dobry start"
Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia szczegółowo omówiłem we wpisie: Premia 350 zł za konto w BNP Paribas w promocji "Dobry start".
Kto spełnił warunki uzyskania pierwszej nagrody (premii 100 zł), ten teraz powinien otrzymać maila powiadamiającego (organizator na przesłanie tych wiadomości dał sobie czas do 22.03.2022 roku). Za pomocą kodu z tej wiadomości należy zalogować się na stronie promocji i tam najpóźniej do 27.03.2022 r. podać numer rachunku konta osobistego założonego w BNP Paribas w ramach promocji. I to właśnie na ten rachunek wpływać będą premie - 100 zł zostanie wypłacone przez organizatora do 31.03.2022 r. A w marcu i kwietniu pozostanie jeszcze spełnianie pozostałych warunków w celu uzyskania dwóch premii po 125 zł każda.
Co zrobić, gdy brak maila powiadamiającego o przyznaniu premii?
Wiadomość mailowa od organizatora jest tak istotna, bo nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod niezbędny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to koniecznie sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy" lub "inne".
W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wyczekiwanej wiadomości, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: dobrystart@bnpparibasplus.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."
Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych, bo przegapisz maila od organizatora, to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis:
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [tj. do 27.03.2022 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: dobrystart@bnpparibasplus.pl. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 23 stycznia 2023 r"
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz