Nadszedł ważny moment dla uczestników trzech promocji z kontem osobistym w BNP Paribas w roli głównej.
To czas, gdy organizator promocji rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu pierwszych bonusów pieniężnych. By je otrzymać, teraz trzeba uzupełnić numer rachunku konta do wypłaty premii. Przypominam o tym, a przy okazji podpowiadam, jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.Wspomniana szansa na zwiększenie zysków w BNP Paribas skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów tego banku (posiadanie konta - nawet założonego w promocji - w niczym nie przeszkadza). A do zgarnięcia jest 350 zł w bonach Allegro za przetestowanie karty kredytowej.
Finalizacja 3 promocji konta w BNP Paribas
Każdą z tych promocji oczywiście opisywałem już na blogu Bankobranie, gdy tylko się one pojawiały. Mowa tu o następujących akcjach:
- "Jazda po nagrodę" (z gwarantowaną premią 400 zł i z szansą na wygraną roweru lub sakw rowerowych w towarzyszącym konkursie);
- "Kawa z premią" (dzięki której można było załapać się na 400 zł w bonusach pieniężnych oraz bon 20 zł do Costa Coffee);
- "Bonus na wiosnę" (z premią 300 zł i bonem o wartości 35 zł do Legimi).
... gdzie obecnie zarobić?
Co zrobić, gdy brak maila powiadamiającego o przyznaniu premii?
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: jazdaponagrode@bnpparibasplus.pl (w promocji "Jazda po nagrodę"), kawazpremia@bnpparibasplus.pl (w promocji "Kawa z premią") lub bonusnawiosne@bnpparibasplus.pl (w promocji "Bonus na wiosnę").
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."
Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych (bo np. przegapisz maila od organizatora), to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis:
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie (...) [do 26.04.2022 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: jazdaponagrode@bnpparibasplus.pl (w promocji "Jazda po nagrodę"), kawazpremia@bnpparibasplus.pl (w promocji "Kawa z premią") lub bonusnawiosne@bnpparibasplus.pl (w promocji "Bonus na wiosnę"). Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 5 marca 2023 r. (w promocji "Jazda po nagrodę"), do 6 lutego 2023 r. (w promocji "Kawa z premią") lub do 14 marca 2023 r. (w promocji "Bonus na wiosnę").
Ja trochę z innej beczki, ale też o finansach domowych. Co sądzicie w obecnych dziwnych czasach o zakupie obligacji. Co prawda nie bardzo mam ochotę wchodzić w obligacje, ale może ze względów finansowych to nie taki głupi pomysł. Dziś przy inflacji ok. 11 proc. banki dają w porywach, jak ktoś dobrze trafi 3 proc. Jak zerknąłem na obligacje, to z tych z krószymi terminami, jako tako sensowne wydają się 3 i 4 letnie. Te pierwsze mają pierwsze pół roku 2.10 proc, a potem dalej WIBOR 6M czyli obecnie ok. 5 proc. Plus wypłata odsetek co pół roku (procent składany). Te drugie mają pierwszy rok 2.30 proc., a potem 1 proc. + inflacja, czyli obecnie wychodziłoby ok. 12 proc. Plus wypłata odsetek co rok. Co prawda nie bardzo mam ochotę wchodzić w inwestycję 3-4 letnią (o ile tu można w ogóle mówić o inwestycji, a nie o próbie zmniejszenia strat), ale z drugiej strony patrząc, jak banki lekceważą drobnych ciułaczy, może to jest jakaś opcja. Pierwsze pół roku lub pierwszy rok to ewidentnie strata (zależy które), ale kolejne to już nie tak złe warunki. Może warto choć częściowo się tym zainteresować? Mam dużo wątpliwości stąd pytanie.
OdpowiedzUsuńCzy Was Paribas też dziabnął na 6 zł? Tyle wynosi prowizja za wyciąg z konta, który podobno z automatu wysyłają w formie papierowej dla nowych kont. Mnie to umknęło przy zakładaniu konta, że mogą coś takiego zrobić. Dopiero ściągnięte z konta prowizja mnie oswiecila. Złożone reklamacja, zobaczymy z jakim skutkiem. Ale niesmak ogromny. Papierowy wyciąg z automatu dla konta zakładanego online??? I które z założenia ma być kontem online?
OdpowiedzUsuńBłąd banku. Składaj reklamację. Zwrócą.
UsuńMi dziabnął. Reklamacja przez czat. Odp.: "Niestety nie została wyrażona zgoda na e-korespondencję stąd naliczenie opłaty za wysyłkę wyciągu w formie papierowej. Czy chciałby Pan to zmienić podczas naszej rozmowy?". Po czym trzeba wyrazić zgodę na formułkę i proponują jednorazowe cofnięcie opłaty w terminie 14 dni.
Usuń