Nadszedł ważny moment dla uczestników dwóch promocji konta osobistego w BNP Paribas.
To czas, gdy organizator promocji rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu pierwszych bonusów pieniężnych. By je otrzymać, należy teraz uzupełnić numer rachunku konta do wypłaty premii. A przy okazji przypominam o tym, jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.Wspomniana szansa na zwiększenie zysków w BNP Paribas skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów tego banku (posiadanie konta - nawet założonego w promocji - w niczym nie przeszkadza). A do zgarnięcia jest 350 zł w bonach Allegro za przetestowanie karty kredytowej.
Finalizacja 2 promocji konta w BNP Paribas
Każdą z tych promocji oczywiście opisywałem już na blogu Bankobranie, gdy tylko się one pojawiały. Mowa tu o następujących akcjach:
- "Przyjazny bonus" z premią pieniężną do 350 zł oraz z bonem do Empiku o wartości 100 zł) oraz
- "Super okazja" z premią pieniężną do 450 zł.
... gdzie obecnie zarobić?
Co zrobić, gdy brak maila powiadamiającego o przyznaniu premii?
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: przyjaznybonus@bnpparibasplus.pl (w promocji "Przyjazny bonus") lub superokazja@bnpparibasplus.pl (w promocji "Super okazja").
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."
Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych (bo np. przegapisz maila od organizatora), to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulaminy promocji przewidują bowiem scenariusz dla osób, które się spóźnią. W przypadku promocji "Przyjazny bonus" znaleźć można następujący zapis:
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [czyli do 25.05.2022 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: przyjaznybonus@bnpparibasplus.pl. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 14 kwietnia 2023 r.."
Z kolei w promocji "Super okazja":
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [czyli do 25.05.2022 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: superokazja@bnpparibasplus.pl. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 6 kwietnia 2023 r"
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz