700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

10.05.2022

Nawet 400 zł w bonach do Allegro dla zakładających konto w PKO BP

Po prawie aż rocznej przerwie wraca promocja konta osobistego w takim wydaniu w największym banku w Polsce.

Promocja konta w PKO BP: "Sprawdza się w działaniu"
Kto więc się łapie, ten teraz tej okazji przepuścić nie powinien. Do wzięcia czekają bony Allegro o wartości 200 zł za otwarcie Konta Za Zero. W uprzywilejowanej sytuacji są rodzice, gdyż za konta dla dzieci (w wieku 0-17 lat) można zgarnąć kolejne bony (do 200 zł).

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w PKO BP.]

Promocja "Sprawdza się w działaniu" z bonami Allegro od PKO BP


Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, która w okresie od 1.01.2021 do 8.05.2022 r. nie posiadała, ani nie współposiadała rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO BP. Z udziału w promocji nie wyklucza ewentualne posiadanie Konta Inteligo.

Dla jasności dodam, że posiadanie konta w Banku Pekao (z żubrem w logo) nie jest przeszkodą do wzięcia udziału w niniejszej promocji. To dwa odrębne banki.

Nagrody. W promocji do wzięcia czekają:
  • 2 bony do Allegro o wartości 100 zł każdy za Konto za Zero (dla osoby pełnoletniej) oraz 
  • nawet 2 bony do Allegro o wartości 100 zł każdy za konta dla dzieci (to nagrody dodatkowe).

Bony Allegro mają mieć ważność do 31.12.2022 r.

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "Sprawdza się w działaniu":
  • złóż wniosek o Konto Za Zero wraz z wydawaną do niego kartą, wyrażając przy tym zgodę na marketing elektroniczny (tj. zgodę na otrzymywanie od banku informacji o charakterze marketingowym - w tym informacji handlowych - za pomocą środków komunikacji elektronicznej); 
  • do 30.06.2021 r. zarejestruj się na stronie promocji - jest to dodatkowo wymagane, gdyż tu wskazać należy czy zakładasz konto tylko dla siebie (wtedy zyskasz bony o wartości 200 zł), czy też może oprócz tego dla jednego dziecka lub dwójki dzieci (za każde z nich otrzymasz dodatkowy bon o wartości 100 zł);
  • w każdym z dwóch kolejnych miesięcy kalendarzowych następujących po miesiącu otwarcia Konta Za Zero wykonaj min. 10 płatności kartą wydaną do konta lub Blikiem (mogą, ale nie muszą być to płatności na Allegro; warunek jest o tyle prosty, że jego spełnienie jednocześnie może sprawić, że karta do konta będzie za 0 zł - ale o tym piszę jeszcze nieco niżej).

Promocja ma być dostępna do 30.06.2022 r., ale trzeba mieć na uwadze, że może zakończyć się wcześniej, bo bank przygotował 3 000 nagród głównych (2 x 100 zł do Allegro, czyli o łącznej wartości 200 zł) za Konto za Zero oraz 4 000 bonów za konta dla nieletnich (o wartości 100 zł każdy). Gdyby miało się tak stać, to bank o wcześniejszym zakończeniu promocji powiadomi tutaj.

Wykonując płatności kartą i/lub Blikiem możesz płacić w dowolnych punktach handlowo-usługowych (np. w sklepach, marketach, na stacjach paliw, w aptekach, lokalach gastronomicznych itp.) i/lub w Internecie (np. na Allegro). Na potrzeby promocji bank nie uwzględni jedynie transakcji w punktach oznaczonych jako kasyna gry, salony gier, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory.

Nagrody za Konto za Zero mają być przekazywane wiadomością w bankowości internetowej i mobilnej najpóźniej do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu spełnienia warunków uzyskania danego bonu (do momentu otrzymania nagrody nie zamykaj konta, ani wydanej do niego karty oraz nie wycofuj zgody marketingowej).

Nagrody za konto/konta dla dziecka/dzieci


Oprócz dwóch bonów do Allegro o łącznej wartości 200 zł za Konto za Zero, do wzięcia jest również bon (lub nawet dwa bony) Allegro o wartości 100 zł za założenie konta dla dziecka/dzieci (o ile Twe dziecko nie posiadało konta w PKO BP w okresie od 1.01.2021 do 8.05.2022 r.; z wyłączeniem SKO Konta Ucznia, kont Inteligo): 
  • do 30.06.2022 r. otwórz PKO Konto dla Dziecka (dla dzieci do 13. roku życia) wraz z wydawaną do niego kartą Junior lub (w przypadku dzieci w wieku 13-18 lat) PKO Konto Pierwsze wraz z wydawaną do niego kartą; 
  • w każdym z dwóch kolejnych miesięcy kalendarzowych następujących po miesiącu otwarcia konta dla dziecka zapewnij wykonanie min. 2 płatności kartą wydaną do konta (w przypadku PKO Konta Pierwszego dopuszczone są też płatności Blikiem).

Założenie konta dla dziecka możliwe jest na jeden z dwóch sposobów: albo w placówce banku, albo po złożeniu wniosku w bankowości internetowej (gdy już będziesz mieć Konto Za Zero dla siebie).

Nagroda za Konto dla Dziecka i/lub Konto Pierwsze wydana będzie jednorazowo - do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu spełnienia warunków (bony bank prześle wiadomością w bankowości internetowej i mobilnej).

Do momentu otrzymania bonu/bonów nie zamykaj Konta za Zero (wraz z wydaną do niego kartą), ani konta/kont dla dzieci (jak również z wydanych do nich kart) oraz nie odwołuj zgody marketingowej.

Jeśli założysz 2 konta dla dwójki dzieci, to otrzymasz dwie nagrody dodatkowe (każda o wartości 100 zł). Za ewentualne założenie kolejnego konta (jeśli np. masz trójkę dzieci) nagroda nie będzie już przyznana.

Konta można założyć w dowolnej konfiguracji: 2 PKO Konta Dziecka lub PKO Konto Dziecka i PKO Konto Pierwsze, lub 2 PKO Konta Pierwsze.

Więcej korzyści


Lokata Mobilna w PKO BP: 5,75% w skali roku
[Aktualizacja w dn. 20.05.2022 r.:
w ofercie PKO BP pojawiła się nowa propozycja, która dodatkowo może zachęcić oszczędzających. Na 1-miesięcznej Lokacie Mobilnej (do 50 tys. zł) można obecnie uzyskać aż 5,75% w skali roku. 

A wybór lokat w PKO BP z całkiem wysokim - jak na obecne czasy - oprocentowaniem, niebawem będzie większy. Więcej na ten temat piszę tutaj.]

Konto za Zero w PKO BP - szczegóły oferty


Główne cechy konta osobistego dla pełnoletnich zakładanego w promocji to:
  • 0 zł za prowadzenie konta (bez konieczności spełniania jakichkolwiek warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane poprzez bankowość internetową lub mobilną; 
  • 0/10 zł - miesięczna opłata za kartę wydawaną do konta nie jest pobierana, jeśli w miesięcznym okresie rozliczeniowym wykonasz co najmniej 5 płatność kartą i/lub BLIKiem (na dowolną kwotę); okres rozliczeniowy liczony jest miesiącami, ale nie kalendarzowymi, a od daty otwarcia konta;
  • 0 zł za wypłaty kartą w bankomatach PKO BP oraz 10 zł za wypłaty kartą z innych bankomatów w Polsce. 

Po złożeniu wniosku o konto na stronie promocji, umowę z bankiem zawrzeć można za pośrednictwem kuriera lub (wchodząc na stronę promocji na urządzeniu mobilnym) metodą "na selfie" (gdy zgodnie z instrukcjami podawanymi przez bank, w celu weryfikacji, będzie należało wykonać m.in. zdjęcia twarzy). Z relacji Czytelników bloga biorących udział w poprzednich promocjach PKO BP wynika, że skuteczniejszym sposobem otwarcia konta okazuje się kurier (który przy okazji przywozi też kartę do konta i konto aktywowane jest już najczęściej zaraz po podpisaniu umowy - bank nie czeka aż kurier odeśle mu dokumenty).

Konto Dziecka i Konto Pierwsze - prześwietlenie oferty 


PKO Konto Dziecka to rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy dla dzieci do 13. roku życia. Jego otwarcie i prowadzenie jest bezpłatne. Za wydanie (i wznowienie) karty PKO Junior bank pobiera opłatę w wysokości 15 zł. Nie ma opłat miesięcznych za tę kartę. Za jej pomocą za 0 zł można wypłacać środki z bankomatów PKO BP. W przypadku wypłat z innych bankomatów prowizja wynosi 5 zł.

PKO Konto Pierwsze to konto osobiste zakładane młodzieży w wieku 13-18 lat. Jego główne cechy to: 
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta;
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir (PLN) zlecane w bankowości internetowej;
  • 0/3,90 zł - opłata miesięczna za kartę PKO Ekspres nie jest pobierana jeśli w danym miesiącu wykonano co najmniej 2 płatności kartą i/lub BLIKiem na dowolne kwoty;
  • 0 zł za wypłatę gotówki z dowolnych bankomatów w Polsce i na świecie.

Przydatne dokumenty:

168 komentarzy:

  1. Z programem poleceń się łączy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin promocji (cz. 3, pkt 5) zastrzega: "Promocja „Sprawdza się w działaniu” nie łączy się z innymi promocjami lub programami promocyjnymi banku".

      Jak pamięcią sięgam, to w tym banku (co też najczęściej obowiązuje w innych) program poleceń nigdy nie łączył się z jakąkolwiek inną promocją (raz za wyjątkiem Konta dla Młodych w wieku 18-26 lat).

      Usuń
    2. Podczas wypełniania wniosku jest miejsce na wpisanie kodu polecenia, więc może mozna

      Usuń
  2. I karencja krótka bo zawsze mieli 3 lata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja konto zamknąłem w listopadzie 2020 więc pięknie się łapię.

      Usuń
  3. okres rozliczeniowy liczony jest miesiącami, ale nie kalendarzowymi, a od daty otwarcia konta; to znaczy że otwierając 15 dnia miesiąca, okres rozliczeniowy bede mial 15 do kolejnego 15 dnia miesiąca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 15-go do 14-go kolejnego miesiąca. Bo od 15-go już kolejny okres.

      Usuń
  4. Czyli jak żona ma już tam konto i dwa konta dla dzieci. Od dawna. To może teraz w placówce banku założyć konto dla 3 dziecka i skorzysta ono z promocji?poprzednie były zakładane dawno temu, promocji nie było żadnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli w teorii, za konto Konto dla dziecka (do 13 lat), jest tylko 85 zl bonusu, bo trzeba zaplacic za karte, zeby spelnic warunki promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to wygląda. Bo karta też musi byc wyrobiona. Ale bzdura. Pierwszy raz się z czymś takim spotykam żeby płacić za wyrobienie karty.

      Usuń
    2. Poniżej 13 r.ż. za wyrobienie karty płaci się też w Millennium

      Usuń
  6. Pełnomocnictwo do konta w PKO wyklucza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełnomocnik może brać udział bo to nie jest ani właściciel ani współwłaściciel konta.

      Usuń
  7. Czy podczas zakładania konta dla dziecka jest wymagany jakiś dokument?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W formularzu było do wyboru"dokument tożsamości". Przy małych dzieciach wymagany akt urodzenia i nr i serię trzeba wpisać, bo jest gwiazdka, że obowiązkowe

      Usuń
  8. Czy ktoś wie jak można sprawdzić kiedy zamknęło się konto? Kiedyś miałem na pewno, ale nie mogę znaleźć kiedy je zamknąłem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj na infolinii. Ale w PKO to chyba tylko pisemnie.

      Usuń
  9. Złotówa, piszesz "Jeśli założysz 2 konta dla dwójki dzieci, to otrzymasz dwie nagrody dodatkowe (każda o wartości 100 zł). Za ewentualne założenie kolejnego konta (jeśli np. masz trójkę dzieci) nagroda nie będzie już przyznana."

    Mam 4 dzieci. Możemy zrobić z żoną tak że ja założę sobie konto i dla 2 dzieci, a żona osobno i dla drugiej dwójki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że tak, 1 konto dorosłe +2 dzieci + 2 konto dorosłe + 2 dzieci

      Usuń
  10. Jaki jest sposób otwarcia konta? Kurier?

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak konto IKO miałem zamknięte 01.03.2021 to załapię się na ta promocję ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, która w okresie od 1.01.2021 do 8.05.2022 r. nie posiadała, ani nie współposiadała rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO BP.

      Usuń
    2. Czyli nie załapię się ?

      Usuń
  12. Czyli jak ktoś założy konto w maju to warunki trzeba spełnić czerwiec lipiec? Czy można już w maju?i w czerwcu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwiec i lipiec. W 2-óch m-cach kalendarzowych po otwarciu konta.

      Usuń
  13. Czy zarejestrować w promocji mogę się jeszcze przed przyjazdem kuriera, tzn zarz po złożeniu wniosku online?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez znaczenia. Możesz przed albo po.

      Usuń
  14. Po jakim czasie od wypełnienia wniosku o założenie rachunku przyjeżdża kurier i konto może być aktywne, czy jak w dniu dzisiejszym zawnioskuje o otwarcie rachunku to konto uda się otworzyć do 16.05.22?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. da się, ja wnioskowałam 10 koło południa, a kuriej był 11 z kartą i od razu po jego wyjściu konto było w pełni aktywne.

      Usuń
    2. Potwierdzam. Działają błyskawicznie. Wniosek wczoraj rano a dziś kurier z kartą i do tego konto też już aktywowane.

      Usuń
    3. To samo u mnie: wniosek złożony wczoraj ok. południa, kurier InPost dzisiaj rano dostarczył wniosek wraz z imienną kartą - tego jeszcze nie grali w mojej ponad 7-letniej historii udziału w tej zabawie 😀

      Usuń
    4. A macie możliwość pobrania umowy z bankowości internetowej? U mnie cały czas wyskakuje jakiś błąd.

      Usuń
    5. Dlatego lepiej brać niezawodnego kuriera. Przyjeżdża następnego dnia i jeszcze jest elastyczny bo u mnie nie było problemu żeby umówić się po g. 17.

      Usuń
    6. Anonimowy 17 maja 2022 17:43
      No ale właśnie chodzi o konto otwarte przez kuriera. Kurier nie przywozi umowy, tylko potwierdza dane, a umowę powinno się dać pobrać z bankowości internetowej. W moim przypadku nie daje się tego zrobić, bo wyskakuje jakiś błąd.

      Usuń
    7. Anonimowy 18 maja 2022 15:10
      Umowę można pobrać dopiero po kilku dniach od wizyty kuriera.

      Usuń
  15. Nie bardzo rozumiem jak otworzyć to konto. Przeszłam na stronę promocji i wypełniłam jakie konto chce promocyjnie otworzyć podając imię, nazwisko i pesel. Dostałam maila od PKP "dziękujemy za zgłoszenie udziału w promocji." I co dalej. Na stronnie jest jeszcze przycisk "otwórz konto kurier" czy mam teraz w to wejsc i wypełnić formularz? jakieś to niejasne wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz rejestracji na stronie tej promocji musisz tam też złożyć wniosek o Konto Za Zero.

      Usuń
    2. Monika, tak jak Złotówa opisał to powyżej:
      - składasz wniosek używają linku z opisu promki
      - do 30.06.2021 zarejestruj się na tej samej stronie promocji (nieco poniżej przycisku "Otwórz konto kurier"

      Umowę wraz z kartą kurier InPost dostarczy następnego dnia roboczego.

      Powodzenia!

      Usuń
    3. Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie udziału w promocji.

      Pozdrawiamy
      PKO Bank Polski.

      Usuń
  16. @Mr Złotówa Mam pytanie: czy Ty byłbyś w stanie podawaćć np. co tydzień jaka pula z tych 3000 wniosków jeszcze pozostała? Czy takie informacje dałbyś radę uzyskać w PKO? Moja prośba/ pytanie wynikają z tego, iż zależy mi aby dopiero w czerwcu przystąpić do tej promocji, ale nie wiem czy nie będzie to już za późno:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka info jest zapewne dostępna w tym dziale banku, który organizuje tą promkę. Zresztą myślę, że te 3000 rejestracji wyczerpie się niebawem 😂

      Usuń
    2. Anonimowy12 maja 2022 15:44
      Niestety nie mam takich informacji.

      Usuń
  17. Jak zamowić kartę do konta dla dziecka? Konto założyłem ale podczas składania wniosku nie zauważyłem żeby gdzieś była opcja zamawiania karty. Czy kartę należy zamówić już po założeniu konta, osobno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy dziecko prawnie może mieć kartę płatniczą?

      Usuń
    2. Może. Oczywiście nie samo a za zgodą opiekuna prawnego.

      Usuń
  18. Złotówa, konto zostało aktywowane dzisiaj, tj. 13. maja.
    1. Do 13. czerwca nie muszę wykonywać żadnych transakcji kartą, tak?
    2. Wykonanie 10 transakcji kartą od 14. do końca czerwca załatwi 2 kwestie: darmowości karty oraz spełnienia warunków promki, tak?
    3. Wykonanie 10 transakcji kartą od 14. do końca lipca załatwi 2 kwestie: darmowości karty oraz spełnienia warunków promki, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie:
      1. Nie. Jeśli do 12 czerwca nie zrobisz 5 transakcji, to naliczą opłatę za kartę za pierwszy miesiąc rozliczeniowy (nie pokrywa się z kalendarzowym).
      2. Tak, ale... W związku z pkt 1 powyżej, lepiej wykonać 10 transakcji kartą między 1 a 12 czerwca.
      3. Analogicznie jak w pkt 2 powyżej.

      Usuń
    2. 1. W tym okresie trzeba już wykonać 5 płatności kartą lub Blikiem (na dowolne kwoty), by uniknąć opłaty za kartę.

      Opłaty za kartę w pierwszym niepełnym miesiącu kalendarzowym często nie są pobierane (właśnie przez to, że chodzi o miesiąc kalendarzowy, więc czasem bardzo mało, a tu mowa o okresie rozliczeniowym, który zaczyna się w dniu aktywacji konta - w tym momencie klient ma już kartę, więc ma cały miesięczny okres rozliczeniowy, w którym może warunki spełnić).

      Oczywiście w takim przypadku można zaczekać do czerwca i do 13.06. zrobić min. 5 płatności (z tych 10 które w sumie trzeba wykonać w czerwcu na potrzeby promocji).

      2 i 3. Płatności kartą i/lub Blikiem realizują jednocześnie warunki zwolnienia z opłaty za kartę i warunki promocji.

      Usuń
    3. Anonimowy 13 maja 2022 20:23
      Mała poprawka do pkt 2: najlepiej zrobić 5 transakcji między 1 a 12 czerwca (zwolnienie z opłaty i połowa transakcji do promocji) i 5 transakcji przez resztę czerwca (druga połowa transakcji do promocji).

      Usuń
    4. Śląski nie pobiera opłaty w 1. okresie obliczeniowym, który się nie pokrywa z miesiącem kalendarzowym.

      Usuń
    5. Ale jest różnica. Okres rozliczeniowy jest sztywno narzucany przez ING. Tu jest inny u każdego.

      Usuń
    6. Hmm. A mi się wydaje, że to chodzi o pełne miesiące. Nawet na górze tej strony jest zapis "w każdym z dwóch kolejnych miesięcy kalendarzowych" więc jak otworzę konto w maju, to warunki 10 płatności kart muszę spełnić w czerwcu (1-30.06) i lipcu (1-31.07).

      Usuń
    7. Płatności na potrzeby promocji należy wykonywać w miesiącach kalendarzowych. A więc jeśli ktoś otworzy konto np. 17.05., to na wykonanie po 10 płatności będzie mieć czas w czerwcu i lipcu.

      Ale trzeba pamiętać, że okres rozliczeniowy dla karty nie pokrywa się z miesiącami kalendarzowymi - dla konta aktywowanego 17.05. będzie to okres od 17. dnia miesiąca do 16. dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego.

      Może więc być tak, że ktoś wykona 10 płatności np. 1-5.06. i 19-25.07. - wtedy spełni warunki uzyskania bonów Allegro, ale umknie mu spełnienie warunków uniknięcia opłaty miesięcznej za kartę (bo by nie miał wykonanych 5 transakcji w okresie od 17.06. do 16.07.) - wykonywanie transakcji warto więc rozłożyć sobie w czasie.

      Usuń
    8. W opisanym powyżej scenariuszu chyba najwygodniej jest kupić 10 bułek w samoobsługowej kasie Biedry w okresie od 1. do 16. czerwca i powtórzyć to samo w lipcu 🤪

      Usuń
    9. Anonimowy17 maja 2022 14:40
      dokładnie! Za jednym zamachem załatwiona promka i karta za darmo.

      Usuń
    10. To właśnie sugerował Złotówa, nie?

      Usuń
    11. Nie, on tego bynajmniej nie sugerował.

      Usuń
  19. Złotówa, wydaje się, że w akapicie "Dla kogo promocja?" wdarł się błąd. Piszesz w nim, że uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, która w okresie od 1.01.2021 do 8.05.2022 r. nie POSIADAŁA, ani nie WSPÓŁPOSIADAŁA rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO BP.

    Na stronie banku jest widnieje, że: "W promocji mogą wziąć udział osoby, które od 1 stycznia 2021 r. do 8 maja 2022 r. nie ZAWARŁY umowy o konto w PKO BP. Jeśli masz już u nas konto, pamiętaj, że możesz wziąć udział w promocji, otworzyć konto dla swojego dziecka i odebrać kod 100 zł do Allegro."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłby korzystniejszy zapis (z tym zawarciem umowy w tym okresie, a nie z posiadaniem wtedy konta). Jednak kluczowe jest to, co w regulaminie: "Możesz wziąć udział w naszej promocji, jeśli spełnisz łącznie te warunki: (...) dla PKO Konta za Zero: w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 8 maja 2022 r. włącznie bank nie prowadził dla Ciebie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (z wyłączeniem kont Inteligo)".

      Usuń
    2. Wygląda na to, że posiadając konto jeszcze przed 1. stycznia 2021 r. można przystąpić do promki tylko po to, żeby otworzyć konto dla swojego dziecka i odebrać kod 100 zł do Allegro.

      Usuń

  20. Witam,
    czy zaznaczenie tych dwóch zgód też jest wymagane:
    - Zgoda na przetwarzanie danych przez PKO Bank Polski w celu marketingu dotyczącego podmiotów współpracujących.
    - Zgoda na marketing elektroniczny i telefoniczny PKO Banku Polskiego dotyczący podmiotów współpracujących (np. SMS, e-mail, iPKO, IKO)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza wymagana. Druga chyba nie ale ja zaznaczyłem też.

      Usuń
    2. W regulaminie promocji wyraźnie pisze: "wyraź zgodę na marketing elektroniczny, tj. przynajmniej zgodę na otrzymywanie od banku informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) za pomocą środków komunikacji elektronicznej", o podmiotach współpracujących nie ma żadnego słowa, więc chyba zgody dla tych podmiotów nie są wymagane. Panie Złotówa może rozstrzygnął byś tę wątpliwość.

      Usuń
    3. Wyraź zgody na wszystko, a zamykając konto je wycofaj.

      Usuń
  21. Jeszcze jedno pytanko – dla świętego spokoju;)… Na wcześniejszym etapie (niż etap dot. zgód marketingowych) wypełniania wniosku pojawia się następująca zgoda:
    "Zgadzam się na przetwarzanie przez PKO Bank Polski SA moich danych osobowych zamieszczonych we wniosku o konto w celu jednorazowego kontaktu telefonicznego, w trakcie którego bank przedstawi mi swoją ofertę produktów lub usług"
    Czy trzeba ją zaznaczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obojętnie. Choć pewnie zaznaczyć lepiej tak. Ja zaznaczyłem.

      Usuń
    2. W ustawieniach po rozwinięciu treści zgód w menu "Zarządzanie zgodami" obie zgody i tak występują razem:
      - Zgody marketingowe
      Marketing banku: telefon, SMS, e-mail, iPKO, IKO
      - Marketing podmiotów współpracujących: telefon, SMS, e-mail, iPKO, IKO

      Usuń
  22. A Wiosenne Przyspieszenie czyli 8000 punktów za rejestrację karty Mastercard na Bezcennych Chwilach też tu działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyną kartą wydawaną przez PKO BP, która bierze udział w programie Bezcenne Chwile jest karta kredytowa Platinum.

      Karty wydawana do konta nie biorą udziału (a do Konta za Zero bank wydaje kartę Visa).

      Usuń
  23. "Uprzejmie informujemy, że Twój wniosek o otwarcie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO Banku Polskim, nie może zostać zrealizowany.

    W celu otwarcia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego zapraszamy do dowolnego oddziału PKO Banku Polskiego."

    Jestem na jakiejś czarnej liście???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz wciąż aktywny dostęp do bankowości internetowej z poprzedniej promki?

      Usuń
    2. Może być też kwestia 'historii' w BIK 😂

      Usuń
    3. Też miałem taką sytuację. Okazało się, że podałem inny numer telefonu niż do konta, które miałem u nich kilka lat temu i dlatego musiałem złożyć nowy wniosek.

      Usuń
    4. Podanie nowego numeru telefonu do kontaktu uniemożliwia złożenie wniosku? To jakiś ponury żart!

      Usuń
  24. Czy trzeba złożyć 2 osobne wnioski dla dzieci czy na jednym wniosku dodajemy kolejne dziecko i będzie to traktowane jako 2 konta?

    OdpowiedzUsuń
  25. A czy jeśli zawrze się umowę przez kuriera, konieczne jest udanie się do banku celem dopełnienia jakichś formalności?

    OdpowiedzUsuń
  26. "Uprzejmie informujemy, że Twój wniosek o otwarcie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO Banku Polskim, nie może zostać zrealizowany.

    W celu otwarcia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego zapraszamy do dowolnego oddziału PKO Banku Polskiego." Nie mam i nie miałem żadnych rachunków w PKO BP, nigdy nie miałem żadnych złych zapisów w BIK. Oczywiście nie wybieram si do kolejki w
    oddziale PKO bp. Wkrótce pojawią się lepsze oferty lokat w innych bankach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne usiłowałeś otworzyć to konto poprzez tzw. selfie - to jeszcze nikomu się nie udało 🤪

      Usuń
    2. Nie. Stawiam, że chodzi o to, że podałem adres pracy a nie domowy dla kuriera. Kurier pewnie musi poświadczyć, że ten ktoś naprawdę mieszka tam gdzie podał.

      Usuń
    3. Jedno nie ma żadnego związku z drugim.

      Usuń
  27. czy założenie konta przez kuriera jest bezpieczne? czytałam opinie w internecie i są rózne, chciałam zadzzownić na infolinię i zmienic formę założenia konta na w placowce banku jeśli się da żeby wziąć udział ale ten nr 800302302 ludzie piszą, że wyłudzanie danych i podszywanie się pod bank... mam już mętlik, przerwałam składanie wniosku o konto ale juz zarejstrowalam się na stronie promocji i dostałam meila chyba od Banku. czy moje dane są bezpieczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to numer podany na stronie banku to co tu wymyślać? Jak się czyta wszystkie historie w internecie to można zeschizować. Lepiej odpuścić takie czytanie. Choć tak, oszuści podszywają się pod numery telefonów ale to wtedy oni dzwonią do ciebie a nie na odwrót.

      Ale wracając do meritum. We wniosku o konto jest tylko kurier albo otwarcie konta na selfie. Tak działa większość promocji. Placówki odpadają co kiedyś autor bloga dokładnie tłumaczył ale nie mogę teraz tego znaleźć. Chodziło o kasę na działania marketingowe i to że w taki sposób generują oszczędności i kasę na nagrody.

      Ja korzystam często z kurierów. Najczęściej nawet bo to dla mnie najwygodniejsze i najskuteczniejsze.

      Usuń
    2. dzięki :) faktycznie nie ma co czytać opinii, o kazdym numerze są zle, sprawdziłam z innych banków też

      Usuń
  28. Mr. Złotówa, mam konto Inteligo i korzystam z aplikacji IKO. Nie można mieć osobnej aplikacji do Konta za Zero, a nie chce rezygnować z apki do Inteligo. Czy aby otrzymać premię za powyższą promocję muszę koniecznie otwierać Iko do Konta za Zero ? Z góry dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spis w tej promce nie jest do niczego potrzebna.

      Należy spełniać jedynie następujące warunki: w każdym z dwóch kolejnych miesięcy kalendarzowych następujących po miesiącu otwarcia "Konta za zero" wykonaj min. 10 płatności kartą wydaną do konta LUB Blikiem.

      Usuń
  29. "w każdym z dwóch kolejnych miesięcy kalendarzowych następujących po miesiącu otwarcia konta dla dziecka zapewnij wykonanie min. 2 płatności kartą wydaną do konta (w przypadku PKO Konta Pierwszego dopuszczone są też płatności Blikiem)."
    wg pani na infolinii dla konta pierwszego nie jest wydawana karta więc zostaje tylko BLIK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pani nie zna oferty banku w którym pracuje...
      Oczywiście że można

      Usuń
    2. tez mialem ten dylemat. o karte dla dziecka mozna wnioskowac w bankowosci internetowej z konta rodzica. nastepnie wybiera sie u gory swoje inicjaly i przechodzi na konto dziecka. Potem wchodzi sie w karty i wnioskuje o nowa karte.

      Usuń
  30. Czy przy zakładaniu konta dla dziecka też trzeba wyrazić zgodę na marketing? Jestem pewna że zaznaczyłam ją na tak, a w umowie jest na nie. Może dlatego że nie podałam maila ani numeru dziecka? Czy wtedy promocja też się naliczy?

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy otwierając konto dla dziecka należy zaznaczyć zgody marketingowe? Wypełniając formularz online zaznaczyłam wszystkie zgody na TAK, ale nie podałam nr tel i adresu email dziecka (dziecko nie posiada) i w otrzymanym dokumencie do podpisania mam zgody marketingowe zaznaczone na NIE. Pani na infolinii mówiła, że skoro mam zgody marketingowe na swoim koncie to na koncie dziecka już nie muszę ich zaznaczać. Czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy dziecku też zaznaczyłem wszystko na tak ale chyba faktycznie nie ma takiego wymogu.

      Usuń
  32. Dziś był u mnie kurier z umową - mam w bankowości status do weryfikacji. Dziś zakładałem konto dola dziecka i umowa została odrzucona. Pani na infolinii twierdzi że dlatego że ja ma status - do weryfikacji! Teraz pytanie kiedy zakładaliście konta dla dzieci tj. w jakim czasie od przyjazdu kuriera konto miało status inny niż do weryfikacji?

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam jak wygląda sprawa bonów, czy można je wykorzystać w jednej transakcji jednocześnie, czy tylko po 100 zł na aukcję.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziś ostatni dzień promocji - złożyłam wniosek dla siebie, z tego co rozumiem konta dla dzieci mogę dopiero po podpisaniu umowy z kurierem. Czy jeśli złoże wnioski o te konta w lipcu to jeszcze sie załapie ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwsza nagrody będą na koniec lipca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli założyłeś konto już w maju.

      Usuń
  36. Dajcie znać, gdy pojawi się u Was pierwszy z tych bonów. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dalej nie ma

    OdpowiedzUsuń
  38. Na dzien 26.07.2022 bon nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tez cisza

      Usuń
    2. Sprawdźcie bo jeszcze raz bo dzisiaj popołudniu przyszły.

      Usuń
  39. Otrzymałem 100 zł do allegro za czerwiec.

    OdpowiedzUsuń
  40. JEST WIADOMOŚĆ!

    Dzień dobry

    dziękujemy za otwarcie PKO Konta za Zero i udział w promocji "SPRAWDZA SIĘ W DZIAŁANIU".

    Mamy dla Ciebie nagrodę w postaci kodu elektronicznego o wartości 100 zł do wykorzystania na Allegro.pl.

    Nr kodu elektronicznego: XXXXXXXXXXXX
    Kod możesz wykorzystać do 31 grudnia 2022r.

    Regulamin promocji

    Gratulujemy i życzymy udanych zakupów
    Zespół PKO Banku Polskiego

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzisiaj przyszedł pierwszy bon 100 zł.

    OdpowiedzUsuń
  42. Gdzie się pojawia ta wiadomość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bankowości internetowej.

      Usuń
    2. A dziś przyszło też powiadomienie w IKO.

      Usuń
    3. W iPKO w prawym górnym narożniku jest koperta. I tam przychodzi to w wiadomości.

      Usuń
  43. Ja spełniłem warunki ale widziano m wiadomości o nagrodzie w bankowości internetowej ani aplikacji nie otrzymałem. Może wysyłają etapami bo część osób już dostała.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ktoś jeszcze nie dostał tak jak ja mimo spełnienia warunków?

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja, syn, i zona nie dostaliśmy mimo spełnienia warunków.

    OdpowiedzUsuń
  46. ja dostałam wczoraj, koleżanka nie dostała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka też nie dostała.
      Patrycja.

      Usuń
  47. dostał ktoś jeszcze dziś bony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój kolega też nie dostał.
      Dawid.

      Usuń
  48. Odpowiedzi
    1. U mnie również. Chyba będę musiała reklamować.
      Lusy.

      Usuń
    2. ja złożyłam chyba 28 to odpisali, że nagroda będzie wypłacona do końca msc , zobaczymy....

      Usuń
    3. Wypłacili już?

      Usuń
    4. a skąd, 31 lipca złożyłam ponownie i cisza

      Usuń
  49. Każą składać reklamacje.

    OdpowiedzUsuń
  50. czy dostał ktoś bony później niż 26-27 lipca?

    OdpowiedzUsuń
  51. czy wszyscy już dostali i nikt tu nie zagląda?

    OdpowiedzUsuń
  52. Niestety dwa różne konta, warunki spełnione i brak bonów. Może ktoś podpowiedzieć gdzie i jak składać reklamację w sprawie tych bonów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Logujesz się do iPKO. W prawym górnym narożniku jest koperta. Tam wybierz kategorię. Będzie coś w stylu "Zgłoszenie reklamacji".

      Usuń
  53. Ja złożyłem reklamacje w iPKO (tak mi kazano) w serwisie telefonicznym banku) 30 lipca lecz nadal cisza. I to jest największy bank w Polsce, WSTYD.

    OdpowiedzUsuń
  54. Odpowiedź:
    Szanowny Panie,
    dziękuję za kontakt.
    Nie przyznaliśmy Panu nagrody, bo nie spełnił Pan warunku promocji (1), jakim była rejestracja na stronie
    https:pkobp.pl/sprawdzasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo trzeba było. Ale napisz reklamację z prośbą o zaliczenie. Może się uda.

      Usuń
    2. ja złożyłąm 31 i dalej cisza

      Usuń
    3. dziś mi tak samo odpisali, że się nie zarejestrowałam na stronie a na 100% się zarejestrowałam, jak im to udowodnić? Nieraz robiłam zdjęcia, a tym razem nie mam :(

      Usuń
    4. Udowodnić nie sposób, bo to jest po stronie banku.

      Od odpowiedzi na reklamację warto się jednak odwołać, wskazując, że udział w promocji odbywał się z pełną świadomością wszystkich warunków i wiedzą dotyczącą promocji - o tym najlepiej świadczy spełnienie wszystkich warunków. I tu można wypunktować wszystko: spełnienie warunku uczestnictwa w promocji - czyli upłynięcie okresu wykluczenia dla byłych klientów (czy bycie nowym klientem), złożenie wniosku w czasie dostępności danej promocji, zawarcie umowy w określony regulaminem promocji sposób, wyrażenie wymaganych zgód, wykazanie się wymaganą aktywności (a więc tu warto wypisać wszystko, co spełnione). Zatem nie mogło być intencją niezarejestrowanie się na stronie promocji, bo wszystko powyżej wymienione wskazuje na zaznajomienie się z wymogami regulaminu.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. dziękuję bardzo, skorzystam z tych rad.

      Usuń
    7. Powinniscie miec mail potwierdzajacy na mailu, ja takiego otrzymalem po zarejestrowaniu sie na stronie promocji.

      Usuń
    8. Dostałem do nich wiadomość email po zarejestrowaniu się w promocji, że dziękują za zgłoszenie udziału w Promocji, a oni mi odpisują na reklamację, że nie mają mnie w bazie i nie biorę udziału w promocji. Porażka to mało powiedziane.

      Usuń
    9. Odwołaj się. Kiedyś Zlotówa mi poradził jak to zrobić. Co prawda w innym banku ale poskutkowało więc może u ciebie też przejdzie.

      "Sugeruję odwołanie od odpowiedzi na reklamację. Warto w niej podkreślić, że udział w promocji odbywał się z pełną świadomością i wiedzą dotyczącą warunków. Świadczy o tym spełnienie wszystkich pozostałych warunków:
      - czas złożenia wniosku
      - czas zawarcia umowy
      - kwalifikowanie się do promocji (a więc bycie nowy klientem lub upływ okresu wykluczenia dla byłych posiadaczy konta)
      - spełnienie wszystkich wymogów dot. aktywności (to wszystko warto wypunktować).

      Tym samym nie mogło być żadnej intencji, by wniosek złożyć w sposób inny, niż wymagał tego regulamin promocji."

      No może poza tym ostatnim (bo to dotyczyło innej promocji) napisz że się zarejestrowałeś jak należy i jesteś tego pewny na 100%. A że bank nie potwierdzał tego mailem to klient jest postawiony w gorszej sytuacji bo nie ma jak udowodnić.

      Usuń
  55. uznali komuś reklamację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa - ja dopiero będę reklamować. Też mi napisali, że się nie rejestrowałam, a pamiętam, że to zrobiłam. Nie odpuszczę tak od razu :)

      Usuń
    2. co za dziady, ja też wiem, że się rejestrowałam, zawsze wszytsko robię od razu, nie odkładam

      Usuń
    3. Na moim koncie dostałem taką odpowiedź:
      "Rejestrując się na stronie internetowej pkobp.pl/sprawdzasie zadeklarował Pan otwarcie w promocji tylko
      dwóch rachunków dla dzieci.
      W drodze wyjątku, mając na uwadze dalszą współpracę, jeśli spełnił Pan pozostałe warunki promocji w
      przypadku Konta za Zero wraz z kartą Kz0 w lipcu 2022 roku, nagrodę za ten miesiąc wydamy w terminie
      zgodnym z Regulaminem."

      Z kolei na żony rachunku była odmowa nagrody ale złozyłem reklamację.

      Ogólnie to porażka

      Usuń
  56. Czy komuś Z Was rozpatrzyli pozytywnie odwołanie od reklamacji?

    OdpowiedzUsuń
  57. Czy dostał już ktoś bon w sierpniu za wykonane transakcje w lipcu?

    OdpowiedzUsuń
  58. Dzisiaj otrzymałem kod do Allegro za lipiec.

    OdpowiedzUsuń
  59. U mnie bony też wpadły. Zatem szybko, miło i sprawnie.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ktoś wie, czy na infolinii można zrezygnować z karty do konta (tak żeby nie przysłali nowej)? W bankowości internetowej takiej opcji nie widzę (można tylko zastrzec i z automatu wyślą nową).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko w placówce niestety.

      Usuń
    2. Nie w tej firmie. Kartę zamykają tylko w oddziale przecinając ją nożyczkami - to nie żart :)

      Usuń
    3. W aplikacji można zastrzec kartę i zaznaczyć żeby nie przysyłali nowej.

      Usuń
    4. Jest jednak możliwość złożenia dyspozycji zamknięcia konta w bankowości choć tylko w trybie 30-dniowym. Jak dla nich to postęp :)

      Mnie dziś w oddziale udało się zamknąć w trybie natychmiastowym. Na początku pracowniczka się upierała, że to niemożliwe, ale po moim naleganiu skontaktowała się z centralą i została poinformowana jak to zrobić, jako że w przypadku gdy ROR jest jedynym/ostatnim 'produktem' tryb natychmiastowy jest dopuszczalny.

      Usuń
    5. @Ptok, 28 sierpnia 2022, 21:08 - Czy zastrzec oznacza to samo co zamknąć?

      Usuń
    6. Różne banki różnie interpretują zastrzeżenie i nie w każdym jest to tożsame z zamknięciem.

      Jedno jest pewne - karta jest zamknięta gdy zniknie w zakładce "Karty" 😋

      Usuń
    7. Czy to prawda, że podczas składania dyspozycji zamknięcia konta w oddziale przecinają nożyczkami tak jak w Pekao, mimo że konto i tak będzie otwarte przez kolejne 30 dni?

      Usuń
    8. To prawda. W środę składałam wypowiedzenie i moją kartę spotkał ten los :)

      Usuń
  61. Złotówa, czy przy zamykaniu konta warto również zamknąć dostęp do bankowości?

    Mam tu na myśli udział w przyszłych promkach.

    Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto zamknąć. Nie wiem jak PKO ale są banki które z automatu zamykają jak zamykasz ostatni produkt u nich. Inne nie zamykają ale to nie przeszkadza w przyszłych promocjach a jeszcze inne (tu BNP) jak nie zamkniesz to blokuje to udział w promocji.

      Usuń
    2. Czy w PKO aktywny dostęp do bankowości wyklucza z uczestnictwa w promce?

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...