To bardzo istotny moment dla uczestników tytułowej promocji.
Organizator rozsyła bowiem maile powiadamiające o przyznaniu nagród. A na tę wiadomość trzeba zareagować, bo niezbędne jest teraz uzupełnienie numeru rachunku do wypłaty premii. Przypominam o tym i również przy okazji podpowiadam, jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.Wspomniana szansa na zwiększenie zysków w BNP Paribas skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów tego banku (posiadanie konta nawet założonego w promocji w niczym nie przeszkadza). A do zgarnięcia jest 400 zł w bonach Allegro za przetestowanie karty kredytowej.
Finalizacja promocji "Mega szansa"
Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia szczegółowo omówiłem we wpisie: "Rekordowe 500 zł premii pieniężnej za konto w BNP Paribas".
Kto spełnił warunki uzyskania pierwszej nagrody (premii 150 zł), ten teraz powinien otrzymać maila powiadamiającego (organizator na przesłanie tych wiadomości dał sobie czas do 17.06.2022 roku). Za pomocą kodu z tej wiadomości należy zalogować się na stronie promocji i tam najpóźniej do 26.06.2022 r. podać numer rachunku konta osobistego założonego w BNP Paribas w ramach promocji. I to właśnie na ten rachunek wpływać będą premie - 150 zł zostanie wypłacone przez organizatora do 30.06.2022 r.
Nim przejdę do podpowiedzi co zrobić, jeśli wyczekiwany mail od organizatora do Ciebie nie dotarł, to niżej podpowiadam...
... jak obecnie zarobić więcej?
Jeśli spodobał Ci się udział w niniejszej promocji BNP Paribas, to podobnych promocji nie brakuje. Na ten moment szczególnie warto sprawdzić poniższe propozycje:
- do 500 zł premii za konto w mBanku - choć nagrody gwarantowane o takiej wartości za konto w mBanku już bywały, to tym razem nie ma tu żadnych bonów na zakupy czy nagród rzeczowych, ale całość gratyfikacji stanowią wyłącznie bonusy pieniężne;
- co najmniej 480 zł za konto w Santander Banku - w skład pakietu powitalnego wchodzi premia 300 zł oraz bony na zakupy o łącznej wartości 180 zł. Zyskać można jednak jeszcze więcej, dzięki towarzyszącym promocji (w tym dzięki programowi poleceń, czy zwrotem za niektóre płatności z konta);
- bardzo łatwa premia 360 zł za konto w Millennium - to wzorcowo prosta promocja, w której warunki do spełnienia to bułka z masłem.
Co zrobić, gdy brak maila powiadamiającego o przyznaniu premii?
Wiadomość mailowa od organizatora jest tak istotna, bo nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod niezbędny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to koniecznie sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy" lub "inne".
W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wyczekiwanej wiadomości, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: megaszansa@bnpparibasplus.pl .
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."
Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych, bo przegapisz maila od organizatora, to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis:
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [czyli do 26.06.2022 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: megaszansa@bnpparibasplus.pl. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 22 maja 2023 r."
a ktoś już za słoneczną nagrodę dostał maila? do dzisiaj miały być...
OdpowiedzUsuńNo właśnie.. zero informacji, też nie dostałem maila
UsuńMają być dziś do końca dnia
UsuńJeśli biorę udział w promocji BNP Paribas z tego wpisu:
OdpowiedzUsuńhttps://bankobranie.blogspot.com/2022/04/bnp-paribas-sloneczna-nagroda.html
i poprzez kontakt w bankowości elektronicznej zmieniłem zgodę marketingową dotyczącą wyciągów drogą elektroniczną (taki wyciąg przyszedł mi raz listownie za co zapłaciłem 6zł) to ma to jakiś wpływ na tę promocję?
Nie ma.
UsuńJak na razie brak, żona która dziwnym zbiegiem okoliczności też bierze udział w tej promocji też nie ma.
OdpowiedzUsuńJa też wciąż nie dostałem tej wiadomości ... dziwne :)
OdpowiedzUsuńDołaczam się. Też uważają, że nie jestem zarejestrowany. Ale 2 x 6 zł ściągneli za miesięczne pisemne rozliczenie.Ostatnie pisemne rozliczenie transakcji dostałem w tamtym wieku😂. Bank niby on line, a oni posłańcem konno przysyłają mi opis transakcji rozliczonych elektronicznie. Tu nie popuściłem. Dzisiaj oddali 12 Zeta, ale uziemili mi Promocję. Mam ich w nosie. Bank jednak nie zdaje sobie sprawę z tego, że te negatywne głosy ( nie tylko na Bankobraniu) będą miały wpływ na postrzeganie tego...za przeproszeniem banku
OdpowiedzUsuńPostrzeganie nie ma tu nic do rzeczy. Ludzie dla kolejnej promocji z obietnicą kasy i tak w niej wezmą udział. Bank zatem takiego "postrzegania" nie musi się zupełnie obawiać. I dlatego dalej będzie robił swoje. Takie to jest życie w tej drugiej Japonii, drugiej Irlandii - i jeszcze czegoś tam bo się już dawno pogubiłem - oraz San Escobar.
UsuńDział marketingu i promocji robi taką akcję. Przyciąga klientów.
UsuńDział obsługi klienta zawodzi.
Klient wyciąga wnioski. Za darmo tego nie robi bo zarobi. I efekt jest jaki jest czyli konto do zamknięcia.
I masz rację. Są dużym bankiem i "olewają" tych kilkunastu ewentualnych klientów. Ale też z drugiej strony nazbiera im się. Nawet ci, którzy zakładają konto w tym banku on line nie wiedząc o istnieniu jakiejś promocji, bo np. usłyszeli w reklamie, że konto nic kosztuje to wpadną w pułapką np. za 6zł, czyli za wyciąg z konta przesyłany pocztą. Przecież to jawne naciąganie. Po to ludzie zakładają konta on line, aby nie mieć żadnego kontaktu z drukowanymi listami. Piszę to ja dziadek prawie 70lat. Przecież to bezsensowne i nie ma czasie.Konto on line a wyciąg....pocztą za 6 Zeta. W moim przypadku potrącili dwa razy, mimo, że od razu reagowałem. Ile ludzi nie zareagowało? Albo zareagowało ale tych niby mało, 6 zł nie dostało spowrotem? Podejrzewam że kilkanaście tysięcy ludzi. I na koniec. Nie wiem czy pamietasz, było to już dawno. PKO jako pierwsze w Polsce poszło z akcją Konto Za Zero. To ZERO to jednak były ukryte opłaty: za zdrapkę za drugi przelew ze starego konta itp,itd. Oj głośno się zrobiło. I sądzę, że po takim "numerze" PKO więcej straciło niż zyskało.
OdpowiedzUsuńPowiem jeszcze raz i krótko. Nic się nie zmieni. Ludzie sami są sobie winni. Dla 50 zł sprzedają w bankach swoje małe dzieci.
UsuńTo mocno nietrafione komentarze - promki dla nich od lat organizuje firma powiązana czyli Hagen. Przed laty szło im średnio i często konieczne były reklamacje, ale dziś ich procedury to raczej wzór do naśladowania przez innych.
UsuńOpłata za papierowe wyciągi pojawiła się niedawno w wyniku błędu, który pewnie wkrótce skorygują. Mnie zwrócili te 6 zeta już następnego dnia po wysłaniu wiadomości w bankowości.
@Anonimowy 24 czerwca 2022 13:51
UsuńNic podobnego, tę opłatę przywłaszczają sobie bezprawnie już od jakiegoś czasu. Wystarczy przeszukać wcześniejsze promocje. I dalej nic z tym nie robią? Nie, bo im tak pasuje. Gdyby to był błąd, to ja dziękuję za taki bank. Nigdy nie wiadomo czy jakiś inny błąd w takim banku nie pozbawi mnie wszystkich moich środków które w nim posiadam. Zatem to Twoje usprawiedliwianie tego co robią, tylko w jeszcze gorszym świetle ich stawia.