700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

15.07.2022

Hit powraca! Walizka podróżna + bonus pieniężny (25 EUR lub 25 USD, lub 180 HRK) za bezwarunkowo darmowe CitiKonto

Citibank odpalił drugą edycję swej bardzo łatwej promocji, która cieszyła się ogromnym wzięciem.

Promocja "Na wakacje z walizką i CitiKontem"
I jak wcześniej, tak i teraz do wzięcia czeka walizka podróżna Vip Collection oraz bonus pieniężny (w walucie obcej). To nagrody o łącznej wartości nawet 449 zł. A dla zainteresowanych jest jeszcze 5,5% na koncie oszczędnościowym.

[Promocja zakończona (w związku z wyczerpaniem promocyjnej puli) - sprawdź aktualnie dostępne promocje w Citibanku.]

Poprzednia edycja niniejszej promocji trwała niespełna 3 dni. (zakończyła się tak szybko w związku z ograniczoną liczbą nagród). Bank widząc tak duże zainteresowanie, postanowił wznowić akcję, acz pula walizek też jest limitowana. Wniosek jest więc jeden: z udziałem nie warto zwlekać.

Na wstępie dodam jeszcze, że w Citibanku dostępna jest jeszcze promocja, w której do wzięcia czeka premia do 270 zł za CitiKonto, ale jest to promocja alternatywna, która nie łączy się z poniższą.

Walizka podróżna + bonus za konto w Citibanku


Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, która nie ma i po 31.12.2020 r. nie miała konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Citibanku (wykluczenie obejmuje też współposiadaczy tego typu rachunków). 

Ewentualne posiadanie innych produktów Citibanku (np. karty kredytowej, kredytu czy pożyczki albo rachunku firmowego) nie wyklucza z niniejszej promocji CitiKonta. Pamiętaj jednak, że nawet jeżeli posiadasz już dostęp do bankowości internetowej Citibanku, to na potrzeby promocji o konto należy zawnioskować na stronie promocji.

Nagrody. Na uczestników promocji czekają następujące nagrody:
  • voucher na zakup walizki podróżnej wyprodukowanej przez Grupę "VIP Collection" - pozwoli on na zakup walizki o wartości 329 zł oraz
  • bonus pieniężny w wysokości 25 EUR lub 25 USD, lub 180 HRK (samodzielnie wybierzesz sobie walutę, w której chcesz uzyskać bonus).

Limit uczestników. Choć promocja CitiKonta ma być dostępna do 12.08.2022 r., to należy jednak uwzględnić, że może zakończyć się wcześniej, bo bank przewidział nagrody dla 400 klientów, którzy jako pierwsi założą CitiKonto. Z udziałem warto się pospieszyć.

Zasady promocji "Z walizką i CitiKontem na wakacje"


By wziąć udział w promocji i zdobyć voucher na zakup walizki:
  • złóż wniosek o CitiKonto i do 12.08.2022 r. zawrzyj umowę z bankiem oraz w ciągu 10 dni od otwarcia konta zaakceptuj regulamin promocji (w praktyce robi się to jednak już podczas zawierania umowy o konto);
  • do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta zapewnij wpłatę (tudzież wpływ) na CitiKonto kwoty min. 2 000 zł z dowolnego tytułu (przy czym nie może być to przelew z innego konta prowadzonego przez Citibank dla klientów indywidualnych).

Za spełnienie powyższych warunków bank przyzna Ci pierwszą nagrodę - voucher na zakup walizki o wartości 329 zł. Otrzymasz go wiadomością w bankowości internetowej najpóźniej do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta, a zrealizować go będzie można jednorazowo tutaj (voucher będzie ważny przez 180 dni).

Z kolei w celu zdobycia drugiej nagrody, czyli bonusu pieniężnego (25 EUR lub 25 USD, lub 180 HRK):
  • otwórz rachunek walutowy EUR lub USD, lub HRK (rachunek musisz mieć w takiej walucie, w jakiej zadeklarujesz, że chcesz otrzymać bonus - ta deklaracja odbywa się podczas składania wniosku o CitiKonto);
  • w drugim miesiącu kalendarzowym następującym po miesiącu otwarcia CitiKonta (w PLN) zapewnij na to konto (w PLN) wpłatę (tudzież wpływ) kwoty min. 2 000 zł z dowolnego tytułu (przy czym tak samo nie może być to przelew z innego konta prowadzonego przez Citibank dla klientów indywidualnych).

Wpływy na CitiKonto, o których mowa powyżej, oznaczają wyłącznie pojawienie się środków w historii konta (w PLN) - nie ma konieczności ich utrzymywania przez jakikolwiek określony czas, więc część lub całość środków można w dowolnym momencie wydać, wypłacić bądź przelać.

Rachunek walutowy w Citibanku można założyć w bankowości internetowej (już po założeniu CitiKonta w PLN). W promocji można uzyskać tylko jeden bonus pieniężny (bez względu na liczbę założonych kont walutowych). Bank wypłaci go na Twe konto walutowe do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia Citikonta.

Przykładowo: jeśli CitiKonto otworzysz w lipcu, to wpływy będzie należało zapewnić 2 razy (do końca sierpnia oraz we wrześniu), a nagrody będziesz otrzymywać do końca września (voucher na walizkę) oraz do końca października (bonus pieniężny).

Do czasu otrzymania każdej z nagród posiadaj CitiKonto i nie zmieniaj go na rachunek innego typu (do momentu wypłaty bonusu w EUR/USD/HRK posiadaj też rachunek walutowy).

[Aktualizacja: z sygnałów jakie otrzymuję od Czytelników wynika, że strona promocji płata figle na urządzeniach mobilnych (np. ciężko uzupełnić formularz kontaktowy). Bezproblemowo strona działa za to na przeglądarce internetowej w wersji komputerowej - na chwilę obecną to najlepszy sposób na wzięcie udziału w promocji.]

CitiKonto - szczegóły oferty Citibanku?


Główne cechy konta osobistego z oferty Citibanku to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez konieczności spełniania jakichkolwiek warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej; 0 zł za pierwsze 3 (w miesiącu kalendarzowym) przelewy Express Elixir; 
  • 0 zł za kartę do konta (bank nie pobiera opłat miesięcznych, ani opłaty za wydanie karty - bez warunków); 
  • 0 zł za wypłatę gotówki kartą w bankomatach Citi (w pozostałych bankomatach darmowe są pierwsze 4 wypłaty kartą w miesiącu kalendarzowym, a piąta i każda kolejna kosztuje 8 zł).

W Citibanku warto mieć na uwadze opłaty za usługi dodatkowe np. CitiPhone, za którą bank pobiera 9 zł miesięcznie. To usługa dobrowolna, która na potrzeby promocji nie jest wymagana, więc warto dopilnować by jej nie włączyć.

Rachunek walutowy EUR prowadzony jest bez opłat, gdy w danym miesiącu średnie saldo na tym rachunku wynosi poniżej 10 tys. EUR.

Rachunek walutowy USD prowadzony jest za 0 zł bez warunków.

Za rachunek walutowy HRK standardowo bank pobiera opłatę w wysokości 15 zł rocznie, ale uczestnicy niniejszej promocji są zwolnieni z opłaty.

A na koniec coś dla oszczędzających (otwieranie Konta SuperOszczędnościowego nie jest wymagane na potrzeby promocji z walizką i bonusem w walucie obcej).

Konto SuperOszczędnościowe: 5,5% w skali roku do 20 tys. zł


Kto ma oszczędności, tego dodatkowo do otwarcia CitiKonta może zachęcić propozycja Citibanku dla oszczędzających. Bank oferuje 5,5% w skali roku na Koncie SuperOszczędnościowym do 20 tys. zł (powyżej tej kwoty bank nalicza oprocentowanie 2,5% w skali roku). Oferta obowiązuje do odwołania.

Konto SuperOszczędnościowe prowadzone jest za 0 zł, gdy w danym miesiącu wpływy z tytułu wynagrodzenia na konto osobiste (czyli CitiKonto) wyniosą min. 3 000 zł (w przeciwnym wypadku bank pobierze opłatę miesięczną w wysokości 15 zł). 

W danym miesiącu kalendarzowym z Konta SuperOszczędnościowego pierwszy przelew na własne konto osobiste w Citibanku realizowany jest za 0 zł (za drugi i każdy kolejny w tym samym miesiącu kalendarzowym bank przewiduje opłatę w wysokości 10 zł).

Konto SuperOszczędnościowe da się założyć już po otwarciu konta osobistego, logując się do bankowości internetowej. Na stronie banku można znaleźć taką oto instrukcję założenia rachunku oszczędnościowego:
"- przejdź do sekcji OSZCZĘDNOŚCI I INWESTYCJE znajdującej się na stronie głównej, 
- wybierz + Otwórz konto walutowe lub oszczędnościowe 
lub 
- przejdź do dowolnego rachunku konta w sekcji KONTA OSOBISTE lub OSZCZĘDNOŚCI I INWESTYCJE, 
- wybierz Otwórz konto walutowe lub oszczędnościowe"

Bądź na bieżąco z najlepszymi promocjami bankowymi. Niezawodnym sposobem uzyskiwania powiadomień o nowościach jest newsletter dla Czytelników bloga - zapis na niego zajmuje chwilę (podobnie, jak rezygnacja, jeśli kiedyś z jakiejkolwiek powodu tak zechcesz zrobić):

Przydatne dokumenty:

118 komentarzy:

  1. No i super bo ostatnio się nie załapałam. Widzę że zmienili bonus w kunach chorwackich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ostatnio to im się chyba coś pomyliło z tym bonusem 50 HRK (kurs 0,64 zł) przy 25 USD/EUR. Teraz te 180 kun to już ma sens.

      Usuń
  2. W poprzedniej edycji zakładanie konta było bardzo dziwne. Konsultat z banku(?) dzwonił już po zamknięciu promocji i żądał wysłnia skanu dowodu osobistego na podany przez niego adres mailowy (czy można ten adres wiarygodnie zweryfikować?). Nie skorzystałam. Też tak mieliście? W tej edycji jest tak samo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w tej promocji zostawia się formularz a wniosek składa przez telefon. Tak miałem, konto założone.

      Usuń
  3. Poszło!

    Przy okazji mam pytanie o te 5,5% na koncie oszczędnościowym. Na jaki to jest czas? Rozumiem że można je założyć później?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można później

      Usuń
    2. Oprocentowanie na Koncie SuperOszczędnościowym obowiązuje do odwołania.

      Usuń
  4. To w sumie nic poza wpływem 2000 zł nie trzeba robić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W skrócie wystarczy:
      - założyć CitiKonto (PLN) + rachunek walutowy
      - zapewnić wpływ 2000 zł na CitiKonto w dwóch miesiącach.

      I to wszystko :)

      Usuń
    2. A są jakieś warunki żeby za konto i kartę nie płacić?

      Usuń
    3. Już w tytule masz "bezwarunkowo darmowe CitiKonto". I tak samo karta do konta jest darmowa bez żadnych warunków do spełniania.

      Usuń
    4. @Anonimowy 15 lipca 2022 16:08, jak w każdym wpisie poświęconym promocji, tak i tu, na końcu omawiam też konto z oferty banku. Tam są wszystkie szczegóły, acz w praktyce tutaj wszystko sprowadza się do jednego stwierdzenia: CitiKonto i wydawana do niego karta są bez warunków za 0 zł.

      Usuń
    5. W drugim miesiacu przelew należy wykonać na konto walutowe ? Czy normalne ?

      Usuń
    6. Także na CitiKonto (w PLN).

      Konto walutowe jest właściwie tylko po to, by odebrać bonus.

      Usuń
  5. tu link do tych walizek:
    https://vip-collection.pl/301-citibank

    można sprawdzić ile których zostało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten link jest też w powyższym wpisie - gdy wskazuję gdzie można zrealizować voucher.

      Usuń
    2. Jak jest się w trakcie zakładania konta w promce 270, to nie można z tej skorzystać?

      Usuń
    3. Możesz uczestniczyć albo w jednej albo w drugiej promocji.

      Usuń
    4. A jak uczestniczyć w tej promocji to pewnie będzie trzeba zaznaczyć coś w poprzedniej weszło się z linku na stronę 270 i się zakładało ja zamówiłem kuriera i dzwoniła pani że przyjedzie Pocztex i żadnego potwierdzenia niema.

      Usuń
    5. O tym w której promocji bierze się udział, decyduje strona złożenia wniosku/wysłania zgłoszenia.

      Usuń
  6. Chce założyć ale nie działa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie działa? Przed chwilą wysłałem zgłoszenie. I tyle. Dalej czekasz na telefon z banku.

      Usuń
    2. Dodalem właśnie informację we wpisie: z sygnałów jakie otrzymuję od Czytelników wynika, że strona promocji płata figle na urządzeniach mobilnych (np. ciężko uzupełnić formularz kontaktowy). Bezproblemowo strona działa za to na przeglądarce internetowej w wersji komputerowej - na chwilę obecną to najlepszy sposób na wzięcie udziału w promocji.

      Usuń
    3. Mr. Jak na komputerze zrobić zdjęcie, nieda się. Tylko mobilnie.

      Usuń
    4. Tu nie robisz zdjęcia bo nie otwierasz konta online. Trzeba zostawić kontakt i oddzwonią. Wniosek telefonicznie.

      Usuń
  7. @Mr Złotówa - a przysłali Ci SMSa, że konto zostało otwarte? Bo mi jeszcze nie. Był kurier, podpisałem umowę, zaczęły przychodzić maile i SMSy z ofertami, ale brak info co do otwarcia konta - nie otrzymałem ani maila ani SMSa. Czekać nadal do końca miesiąca, czy do nich dzwonić? Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie info o aktywacji konta było po 3 dniach.

      Usuń
    2. Ja zakładałem konto w Citibanku już akurat jako obecny klient (posiadając kartę kredytową i tym samym dostęp do bankowości internetowej). Dzwonił do mnie konsultant, ale umowę miałem do zatwierdzenia po zalogowaniu do bankowości (bez udziału kuriera).

      Usuń
    3. @Mr Złotówa, dobrze że sobie samemu ogarnąłem na podstawie Twoich i kolegów informacji. Trzeba wejść na stronę City, kliknąć zarejestruj konto i tam podać numer rachunku oraz PESEL. Potem chyba trzeba podać e-mail na które rejestrowane było konto. Z tym mailem trzeba się zarejestrować. Należy wymyślić swój login i hasło. Po rejestracji logujemy się na konto i widzimy oba rachunki. Ważne, żeby sobie wejść na City Alerts i wyłączyć usługę, gdyż w przeciwnym razie będzie biło 6/10 zł miesięcznie. Teraz pozostaje zrobić przelew na 2k zł do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym zostały otwarte konta - w moim przypadku 28.06, a więc muszę puścić przelew, aby się zaksięgował do końca lipca. Dzięki wszystkim za pomoc ;-)

      Usuń
  8. Mi też nie przysłali sms, że konto jest otwarte. Miałem u nich kartę kredytową zamkniętą 2 lata temu, ale dostęp elektroniczny pozostał. Zalogowałem się za pomocą starych danych i okazało się, że mam tam założone to konto pln i walutowe z promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info i wskazówki. Wszedłem na stronkę i zarejestrowałem konto wprowadzając numer rachunku z umowy. Po rejestracji widzę już oba moje konta bankowe. Oczywiście nie było żadnego sms’a ani mail’a o tym. :-) Trzeba się samemu domyślić. :-)

      Usuń
  9. Pytanie czy samo zgłoszenie juz daje nam pewność udziału w promocji?? Czy trzeba pytać jak będą dzwonić czy się łapiemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli dostałeś komunikat, że pomyślnie zarejestrowano w promocji - to tak - pracownik z banku oddzwoni do Ciebie, ale może to trochę potrwać. Ja czekałem dobrych kilka dni i już byłem przekonany, że nie załapałem się. Tak więc trzeba cierpliwie czekać.

      Usuń
    2. Jest ok , dziś już dzwonili :)

      Usuń
  10. A jaki kurier obsługuje przesyłki z Citi?

    OdpowiedzUsuń
  11. W mastercardzie można dostać 8000 punktów powitalnych, jak w aliorze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja z powitalnym pakietem 8000 punktów w programie Bezcenne Chwile już się zakończyła (była dostępna do 15.07.2022 r.).

      Usuń
    2. To znaczy, że z rejestracją trzeba się wstrzymać aż będzie nowa.

      Usuń
  12. Konto założone. Czy ten pierwszy wpływ mogę zrobić już w lipcu czy czekać do sierpnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy przelew (dla uzyskania walizki) należy zapewnić do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta.

      Jedynie drugi przelew (dla uzyskania bonusu pieniężnego) zapewnić należy konkretnie w drugim miesiącu kalendarzowym następującym po miesiącu otwarcia kotna.

      Zatem w przypadku konta otwartego w lipcu, pierwszy wpływ ma być do końca sierpnia (więc może być już w lipcu) oraz drugi we wrześniu.

      Usuń
  13. 1. Kto jest organizatorem promocji?
    2. czy trzeba wyrażać zgody na marketing?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Citibank
      2. W regulaminie takiego wymogu nie ma, więc wyrażanie zgód jest dobrowolne.

      Usuń
  14. "do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta zapewnij wpłatę (tudzież wpływ) na CitiKonto kwoty min. 2 000 zł z dowolnego tytułu (przy czym nie może być to przelew z innego konta prowadzonego przez Citibank dla klientów indywidualnych)." -
    po rozmowie z konsultantem stwierdził on, że wpływ musi nastąpić z konta firmowego a nie indywidualnego.
    Czy to można jakoś zweryfikować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można zweryfikować. Od tego jest regulamin promocji :)

      W nim (punkt 8) można znaleźć następujący zapis:

      "(...) Uczestnik (...) otrzyma na to Konto wpłatę w wysokości minimum 2 000 PLN z dowolnego tytułu (...), przy czym wpłata ta musi pochodzić z rachunku, który nie jest prowadzony przez Bank dla Klientów indywidualnych (...)".

      Pogrubiłem słowo "Bank", gdyż ono zapisane jest wielką literą, co oznacza pojęcie zdefiniowane w regulaminie (już w 1. punkcie regulaminu dowiadujemy się, że Bank = Citibank).

      Zatem podmieniając jedno słowo w regulaminie (Citibank zamiast Bank), mielibyśmy:
      "(...) Uczestnik (...) otrzyma na to Konto wpłatę w wysokości minimum 2 000 PLN z dowolnego tytułu (...), przy czym wpłata ta musi pochodzić z rachunku, który nie jest prowadzony przez Citibank dla Klientów indywidualnych (...)".

      Zatem: wpływ 2 000 zł nie może pochodzić z innego konta prowadzonego przez Citibank dla klientów indywidualnych (o czym piszę w powyższym prześwietleniu promocji), ale może pochodzić z konta prowadzonego przez jakikolwiek inny bank dla klientów indywidualnych.

      Jeszcze innymi słowy. Wpływ może być z:
      - konta firmowego w Citibanku
      - konta dla klientów indywidulanych w jakimkolwiek innym banku
      - kotna firmowe w jakimkolwiek innym banku.

      Nie może być jedynie z konta dla klientów indywidualnych prowadzonego przez Citibank.

      I to jest jedyna właściwa, niepodważalna interpretacja, nie budząca najmniejszych wątpliwości. Konsultant niestety zinterpretował to błędnie (co niestety zdarza się często wśród pracowników banków - nie tylko tego banku, ale generalnie. Ich podejście/interpretacja jest niewiążąca, ale i tak w takiej sytuacji przyjmują to, co bardziej zachowawcze, asekurują się; no i też częściowo trzeba ich zrozumieć - na co dzień zajmują się wieloma kwestiami, niekoniecznie związanymi z tak wysublimowaną tematyką promocji bankowych, więc po prostu czegoś mogą nie wiedzieć/nie rozumieć - choć oczywiście warto by było to nadrobić).

      Usuń
    2. No niestety ja już kiedyś zostałem tak wprowadzony w błąd przez pracownika jednego z banków (nie Citi). Kosztowało mnie to wtedy 350 zł. Od tego czasu sam zacząłem czytać regulaminy a na infolinii dowiadywać się czegokolwiek nie ma sensu.

      Usuń
  15. Jak później najkorzystniej wymienić walutę na PLN?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kantorze internetowym Citibanku albo (ale to różnica niewielka zwłaszcza przy tak małej kwocie) w jakimś kantorze internetowym.

      Usuń
  16. Jak długo trzeba czekać na telefon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W piątek wysłałem formularz, dziś do mnie zadzwonili.

      Usuń
    2. U mnie telefon dziś. Czekałem od soboty.

      Usuń
    3. Czy ktoś może podać z jakiego numeru telefonu dzwonią? Jeden numer od razu wrzuca do spamu i nie wiem czy to ten

      Usuń
    4. Dzwonią z numerów komórkowych.

      Usuń
    5. 793 to początek numeru komórkowego z którego do mnie dzwonili.

      Usuń
  17. Czy konieczne jest wysyłanie zdjęcia dowodu osobistego na podany przez konsultanta mail? Czy wszyscy tak mieliście? Czy to bezpieczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również chciałbym się tego dowiedzieć.
      Możecie podać nazwę emaila na który macie wysłać zdjęcia dowodu, bo ja dostałem: dokument.konto@citi.com
      I po wysłaniu dostałem od razu zwrotkę ze swojej poczty, że podany email nie istnieje i wiadomość nie została wysłana.

      Usuń
    2. Ja miałem we wniosku zdjęcie dowodu. Trzeba było zmniejszyć jakość, bo nie przeszło.

      Usuń
    3. Właściwy adres to dokumenty@citi.com

      Usuń
  18. Do mnie dzisiaj dzwonili. Formularz wysyłałem w sobotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja żona składała już 3 razy i za każdym razem jak odbierze to odkładają słuchawkę .

      Usuń
  19. Czy walizkę można wybrać tylko z tych 9, które pokazują się po kliknięciu w link czy ze wszystkich z ich oferty, które kosztują 329 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wybrać tylko spośród walizek dostępnych na podlinkowanej stronie.

      Usuń
    2. przypadku wyboru kuriera - oferta promocyjna nie obowiązuje.

      Usuń
    3. Jak to ? To prawda ? Przeciez wiekszosc na pewno zaklada przez kuriera. Wiadomo ile zostalo walizek ?

      Usuń
    4. Nigdzie nie ma takiego wymogu więc po co siać ferment?

      Usuń
  20. zglosilem sie w niedziele do dzi zadnego kontaktu od nich. Ktos tez tak ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij zgłoszenie jeszcze raz. U mnie możliwe że to pomogło bo wtedy miałem telefon już następnego dnia.

      Usuń
  21. w niedziele zglosilem akces do dzis bez telefonu od nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam ale od wtorku.

      Usuń
    2. Ja czekam już tydzień, a wy? Piszcie jak długo czekacie.

      Usuń
    3. Rejestrowałem się na stronie we wtorek (19 lipca). Oddzwonili dzisiaj (w poniedziałek).

      Usuń
    4. Tylko jak tu się zarejestrować, trzeba podawać swoje dane i konta i jest napisane że 3 krotne źle wpisany numer trzeba dzwonić na infolinię?

      Usuń
  22. Nie mogłam spotkać się z kurierem aby podpisać umowę. Kurier zostawił umowę na poczcie (mam 7 dni aby ją odebrać/podpisać).
    Po podpisaniu jej na poczcie Co mam dalej robić? Komu mam przekazać? Jak będzie wyglądać dalszy przebieg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest przesyłka Pocztex Procedura. Na poczcie skopiują z Twojego dowodu pięć ostatnich liczb numeru Pesel i numer dowodu i prześlą z powrotem do Banku, a Ty podpiszesz odbiór. Otrzymasz także kopię umowy dla siebie. Niczego sama nie odsyłasz, poczta zajmuje się przesyłką zwrotną.

      Usuń
  23. Jak długo czeka sie na aktywację konta , po wizycie kuriera? U mnie to już tydzień trwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw kurier nie chce przyjść i leży 5 dni na poczcie, a jak już przeleży czekasz na aktywację, chyba, że zostawisz kontakt, to oddzwonią i powiedzą, abyś tydzień czekał. Bo otwieranie konta u nich trwa wieki.

      Usuń
  24. Czy Citi oferuje jakąś ofertę utrzymaniową dla ROR?

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, czy otrzymaliście już vouchery na walizkę?? konto założone pod koniec lipca, warunki spełnione i cisza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Sprawdź w bankowości na przeglądarce. W apce nie ma.

      Usuń
    2. niestety u mnie cisza, zatem czekam

      Usuń
    3. Ja sprawdzałem za każdym razem w aplikacji ale okazało się że już od 2 tyg miałem w wiadomości w bankowości internetowej. W aplikacji tych wiadomości nie widać.

      Usuń
    4. U mnie jeszcze brak vouchera. Zarówno w aplikacji jak i bankowości internetowej przez przeglądarkę :/

      Usuń
  26. Czy jeśli dokonałam wpłaty 2x1000zł, to spełniłam warunki promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie mowa o liczbie pojedynczej więc albo nadrób to jeszcze albo przygotuj się na reklamację.

      Usuń
  27. Dostaliście już wszyscy voucher , bo ja jeszcze nie i nie wiem czy coś źle zrobiłem:/

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie też nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy konto zakładałeś?

      Usuń
    2. Ja zakładałam pod koniec lipca i nie mam jeszcze

      Usuń
    3. Warto sprawdzić w bankowości internetowej po zalogowaniu poprzez przeglądarkę internetową na komputerze. Jakiś czas temu miałem wiadomość od Czytelnika (który brał udział w pierwszej edycji) - wyczekiwał vouchera, sprawdzając w apce, a okazało się, że nagroda od 3 tygodni była już w zakładce "Kontakt" (niewidocznej w tym zakresie w aplikacji).

      Usuń
  29. czas mija a vouchera nie ma-ktoś jeszcze tak ma??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka dni czekamy. konto zakładałam 20 lipca. vouchera brak

      Usuń
    2. Mija w piątek. Spokojnie.

      Usuń
  30. A ja zamiast walizki dostałem 25 euro. Też tak ktoś miał? Zakładałem konto w lipcu. Powinienem teraz mieć walizkę a euro w październiku. Dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy zamiast to nie wiem. Po prostu wcześniej wpadł bonus a przesłać voucher mogą jeszcze do jutra.

      Usuń
    2. miałeś rację przyszedł kod na walizkę przed chwilą, czyli dostałem 2 nagrody w 1 miesiąc :) super

      Usuń
    3. Też dostałam 25 euro a vouchera brak, ale dzień sie jeszcze nie skończył. czekam nadal na voucher

      Usuń
    4. Żon dostał też euro. Teraz czekamy na walizkę. Ja swoj juz kupilem za grosz.

      Usuń
  31. Chwalić się kto wybrał bonus w USD bo teraz to on sporo więcej wart niż w momencie zakładania konta.

    OdpowiedzUsuń
  32. czy ktoś dostał 2 przelewy na 25 euro ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  33. termin minął i pojawiło się 25$ A VOUCHERA brak- ktoś jeszcze tak ma?pisać reklamację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. voucher przyszedł dzisiaj :)

      Usuń
    2. Dostałem. Jak nie masz to pisz reklamację.

      Usuń
    3. Trzeba logować się przez stronę internetową, w aplikacji nie widać. Takie pytanie czy uzupełniają te walizki?

      Usuń
    4. Kojarzę, że w momencie publikacji wpisu było 9 walizek do wyboru i nadal jest tyle samo.

      Usuń
  34. czy po otrzymaniu vouchera i 25$ można już zamykać konto??

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy ktoś pisał reklamację? Macie jakąś odpowiedź?

    OdpowiedzUsuń
  36. Wykorzystałem voucher na walizke niby wszystko okej, ale walizka nie przychodzi, Pani z tego sklepu twierdzi ze oni wysłali i się z tego wywiązali i rozkłada ręce a ja walizki nie dostałem. Nawet nie mają linków do śledzenia kuriera nic. Ktoś ma podobnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po nadaniu walizki, sklep wysłał do mnie link do śledzenia kuriera (DPD). Walizka dotarła następnego dnia. Może zapytaj się o link do śledzenia kuriera - sklep powinien mieć te dane, jeśli walizka została wysłana.

      Usuń
    2. Też nic. Nikt nic nie odpisuje ani sklep ani Citi. Na stronie sklepu pisze że oczekują na przelew który już otrzymali miesiąc temu. Lipa

      Usuń
    3. Na stronie był podany sposób, w jaki należało zamówić walizkę i tam było istotne żeby wybrać płatność przy odbiorze i nie robić przelewu. W oddziale stacjonarnym Citi też zwracali uwagę na to, żeby w taki sposób dokonać zamówienia, inaczej walizka może do nas nie dotrzeć.

      Usuń
  37. Niestety ten sklep z walizkami to chyba już jakaś firma krzak. Walizka zakupiona z voucherem za 1 grosik ale w ogóle nie dotarła. Wysyłałem mail do tej firmy i zero odpowiedzi.. poszła reklamacja do Citibanku i jak narazie też zero odpowiedzi. Prawdopodobnie scam.

    OdpowiedzUsuń