700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

29.07.2022

20 000 punktów w programie Bezcenne Chwile za rejestrację karty Mastercard wydanej przez Bank Pocztowy

Promocje w Banku Pocztowym to rzadkość, ale za to teraz jest konkret.

Bank Pocztowy: "Bezcenne 20 tysięcy punktów"
Na osoby posiadające kartę z logo Mastercard wydaną przez ten bank, do wzięcia czekają powitalne punkty w programie Bezcenne Chwile, które przekładają się na nagrody o wartości aż 250 zł.

[Promocja zakończona. Na swej stronie bank poinformował o przedterminowym wyczerpaniu puli nagród, co oznacza zakończenie promocji.]

Na początek jednak krótkie objaśnienie dla osób, które być może pierwszy raz stykają się z taką ofertą. 

Co to jest program Bezcenne Chwile? W dużym skrócie to program lojalnościowy dla użytkowników wybranych kart Mastercard oferowanych przez niektóre banki w Polsce. 

Płacąc kartą, zbierać można punkty, które dalej da się wymieniać na nagrody z katalogu. A mogą to być m.in. vouchery na zakupy (np. Carrefour, Decathlon, RTV Euro AGD, Circle K, Empik.com - w zależności od dostępności), nagrody rzeczowe czy bilety do kina (voucher o wartości 50 zł najczęściej "kosztuje" 4000 punktów). 

Wcześniej program funkcjonał pod nazwą Mastercard Priceless Specials. Bezcenne Chwile to jego kontynuacja. 

Punkty można też zbierać w ofertach specjalnych oraz na powitanie. I na te punkty jest teraz okazja w Banku Pocztowym. Sprawdź: Bezcenne Chwile - co to jest i jak działa program Mastercard.


Bank Pocztowy: "Bezcenne 20 tysięcy punktów"


Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która posiada aktywną kartę wydaną przez Bank Pocztowy dla klientów indywidualnych (może to być: karta z logo Poczty Polskiej, karta wirtualna, karta biometryczna, karta kredytowa Mastercard) lub dla klientów firmowych (karta biometryczna Mastercard Biznes, karta Mastercard Biznes).

Limit nagród. Organizator promocji przewidział 17 500 000 punktów do rozdania, co oznacza 875 nagród (po 20 000 punktów każda). Tym samym, choć promocja ma być dostępna do 15.09.2022 r., pod uwagę należy wziąć, że może zakończyć się wcześniej - komunikat o tym fakcie pojawi się na stronie banku (regulamin nie precyzuje gdzie dokładnie szukać takiej informacji). Dodatkowo tamże ma być opublikowana informacja na 7 dni przed szacunkowym terminem wyczerpania puli nagród.

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "Bezcenne 20 tysięcy punktów" i zgarnąć tytułową nagrodę:

  • w okresie od 6.07. do 15.09.2022 r. (choć miej na uwadze ewentualność wcześniejszego zakończenia promocji) przystąp do programu Bezcenne Chwile, rejestrując swą kartę Mastercard wydaną przez Bank Pocztowy (lub dodaj tę kartę, jeśli już jesteś uczestnikiem programu z kartą wydaną przez inny bank) - można to zrobić poprzez stronę bezcennechwile.pl; 
  • w ciągu 30 dni od momentu przystąpienia do programu/rejestracji karty w programie, wykonaj płatności kartą (w punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie) na sumę min. 50 zł.

I to wszystko. Punkty mają być przyznane w ciągu 30 dni roboczych od spełnienia powyższych warunków, a możliwość ich wykorzystania (czyli wymiany na nagrody z katalogu) będzie przysługiwać przez 6 miesięcy.

Wykonując płatności kartą na potrzeby promocji, pamiętaj jedynie, że w myśl regulaminu nie każda transakcja będzie zaliczona. Można płacić (w PLN) w punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie, z wyjątkiem (cytuję zapis z regulaminu):
"wszelkich transakcji, w przypadku których nastąpił zwrot świadczenia (np. towaru, usługi lub pieniędzy); 
operacji przeniesienia sald; transakcji z wykorzystaniem czeków w tym czeków podróżnych; transakcji dot. składek ubezpieczeniowych, podatków lub danin publicznych; zapłaty wszelkich odsetek lub innych opłat za zwłokę; innych opłat lub obciążeń; wszelkich płatności związanych z grami losowymi (w tym zakupu losów w loteriach); 
transakcji dokonanych w punktach o następujących kodach MCC (Merchant Category Code) – (i) 4829 – określający internetowe przekazy pieniężne, (ii) 5122 - określający m.in. właścicieli aptek, (iii) 5715 – określający hurtownie napojów alkoholowych, (iv) 5813 – określający pijalnie (napoje alkoholowe), bary, tawerny, kluby nocne i dyskoteki, (v) 5912 – określający drogerie i apteki, (vi) 5921 określający sklepy z piwem, winem, alkoholem, (vii) 6010 – określający instytucje finansowe (gotówkę z kas banków), (viii) 6011 – określający instytucje finansowe (gotówkę z bankomatów), (ix) 6012 – określający instytucje finansowe (towary i usługi), (x) 6050 – określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, (xi) 6051 – określający przekazy pieniężne w instytucjach niefinansowych (waluta obca, zlecenia pieniężne i czeki podróżne), (xii) 6540 – określający instytucje niefinansowe (zakup / obciążenie karty), (xiii) 7511 – określający obstawianie zakładów (włącznie z loteriami), żetony w kasynach, (xiv) 8999 – określający wolne zawody, (xv) 9311 – określający podatki oraz wszelkie doładowania portfeli cyfrowych/wirtualnych (w tym portfela elektronicznego „SkyCash”) oraz 
zakup lub doładowanie wszelkich kart podarunkowych, prezentowych oraz elektronicznych bonów, nawet jeżeli nie znajdują w ramach powyższych MCC; a także z wyłączeniem wszelkich pozycji obciążających saldo gotówkowe Uczestnika."


Każdy uczestnik promocji zdobyć może tylko jedną nagrodę (20 000 punktów).

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelniczce Sylwii.

Przydatne dokumenty:

90 komentarzy:

  1. Skorzystałem, mogę jako ciekawostkę że od złożenia wniosku do naliczenia punktów minęło 18 dni, z tego 10 dni szła karta, a transakcję księgowali 3 dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio próbowałem u nich założyć konto. Odrzucili mi wniosek. Nie potrafili podać powodu i odesłali do oddziału. Mają tylko kilka w całej Polsce więc to nie jest proste. Wybrałem się ale mimo spędzenia tam 1,5 godziny konta założyć się nie udało. Odpuściłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każda poczta to ich odział, tylko nie zawsze będzie pracownik

      Usuń
  3. Ale ile punktów będzie w Citibanku. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizatorem akcji jest Mastercard Europe SA, a partnerem jest Bank Pocztowy SA - co Handlowy ma z tym wspólnego?

      Usuń
    2. Nic 🤪

      Usuń
  4. wniosek o konto i kartę wirtualną, żeby było szybciej złożony, dośc długo się wypełnia ale poszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko że karta wirtualna jest z opłatą.

      Usuń
    2. Tylko, że poco dodatkowy plastik na miesiąc, lepiej zapłacić. Nie trzeba wypełniać online można iść do oddziału.

      Usuń
    3. a to nie wiedziałam, ile kosztuje?

      Usuń
  5. Próbował ktoś z inną kartą na dane współwłaściciela konta? Jeden współwłaściciel skorzystał już z wcześniejszej promocji, jeśli teraz drugi zamówi kartę i ją zarejestruje to załapie się na nagrodę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma przeszkód. Liczy się per karta a nie per konto.

      Usuń
    2. Ale chyba nie da się tego zrobić przez bankowość elektroniczną pierwszego współwłaściciela? Pewnie drugi współwłaściciel musiałby najpierw uzyskać własny dostęp elektroniczny, bo kartę Pocztowego można zapisać do BCh tylko przez bankowość, nie da się jej zarejestrować bezpośrednio na stronie BCh

      Usuń
  6. Pocztowy to zdecydowanie nie bank, a klasyczna przechowalnia znajomych królika - totalna porażka w każdym możliwym aspekcie: bankowość, infolinia oraz tzw. oddziały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100% prawdy. Totalna prowizorka od strony organizacyjnej i niekompetencja pracowników na każdym szczeblu.

      Usuń
    2. Wchodzenie z tą instytucją w jakiekolwiek relacje tylko z powodu jakichś punktów w tym programie to nieporozumienie!

      Usuń
    3. Zamykanie konta w Pocztowym to spore wyzwanie logistyczne 😂

      Usuń
    4. Dlaczego podobno można zamknąć przez e- maila. Wystarczy poczekać. Polemizował bym z tym, że wchodzenie z powodu jakiś punktów i zamykanie, to nieporozumienie. Zwłaszcza że nie trzeba czekać długo. Bank nie oferuje żadnych super ofert od dawna i nie jest w czołówce o pozyskiwanie klientów.

      Usuń
    5. Mnie zamykali konto blisko 2 m-ce, mimo że dyspozycję zamknięcia złożyłem w tzw. oddziale. Zamykanie poprzez e-mail trwa dłużej, a ponadto istnieje prawdopodobieństwo, że zakwestionują podpis i nawet o tym nie poinformują. W międzyczasie należy wykonywać obrót kartą na 300 zeta miesięcznie, aby uniknąć opłaty - cyrk to mało powiedziane!

      Usuń
    6. Nawet w Credit Agricole nie czeka się na infolinii pół godziny!

      Usuń
    7. Anonimowy1 sierpnia 2022 08:34
      Mnie zamykali konto blisko 2 m-ce, mimo że dyspozycję zamknięcia złożyłem w tzw. oddziale.
      2 miesiące, to mają 30 dni wypowiedzenia umowy, więc płacisz za kartę tylko w miesiącu, w którym wypowiadasz. Zresztą kartę można wcześniej zastrzec. Jednak ludzie zakładają tam konta.

      Usuń
    8. Konto w Porządku:
      - opłata miesięczna za prowadzenie konta w wysokości 7,99 zł nie jest pobierana jeśli do konta wydana jest karta płatnicza
      - opłata miesięczna za kartę wydaną do konta w wysokości
      6,99 zł nie jest pobierana jeśli w danym miesiącu kalendarzowym wykonane zostały płatności kartą na sumę min. 300 zł

      Usuń
    9. Czyli konto bez karty kosztuje miesięcznie 7,99 zł ??

      Usuń
    10. Tak i trzeba wziąć z kartą, lecz zgodnie z regulaminem zamknięcie konta to miesiąc max.

      Usuń
    11. Tak, m-c od dnia gdy centrala w Bydgoszczy otrzyma dokumenty wysłane z oddziału z dyspozycją wypowiedzenia - to nie żart :)

      Usuń
    12. @Anonimowy, 1 sierpnia 2022, 19:18 - "Jednak ludzie zakładają tam konta"

      Też mnie to dziwi 😋

      Usuń
    13. a jeśli nie aktywuję karty to też za nią płacę?

      Usuń
  7. Cytat z Regulaminu:
    § 3. ZASADY PROMOCJI
    2. [Warunki otrzymania Nagrody]
    Do otrzymania Nagrody uprawnieni są Uczestnicy, którzy w Czasie trwania Promocji spełnią łącznie wszystkie poniższe warunki:
    b) w Czasie trwania Promocji są uprawnionymi posiadaczami aktywnej i ważnej Karty i dotychczas, tj. przed dniem rozpoczęcia Czasu trwania Promocji, o którym mowa w ust. 1 powyżej, nie byli Uczestnikami Programu w odniesieniu do Karty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy, że nie mogłeś mieć Karty z banku pocztowego zarejestrowanej w bezcennych chwilach przed dniem rozpoczęcia promocji. Jeśli zarejestrowałeś wcześniej to klops.

      Usuń
  8. Teoretycznie drugi współwłaściciel spełnia warunki tylko, że rejestracja do BCh w Pocztowym odbywa się nie przez stronę BCh ale przez bankowość Pocztowego, czyli trzeba się zarejestrować z tego samego konta, z którego już rejestrował swoją kartę pierwszy współwłaściciel więc nie wiem czy to wypali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z regulaminem w czasie trwania promki uczestnik musi być uprawnionym posiadaczem aktywnej i ważnej karty.

      Usuń
    2. Ktos dostał punkty za obie karty jeśli były powiązane z jednym kontem wspólnym?

      Usuń
  9. Jeśli mam inne karty zarejestrowany w programie Bezcenne Chwile to mogę wziąć udział w tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytanko ...
    Jeśli zarejestrowałam drugą kartę na inne konto bo mam 2 w BP to też mogę skorzystać?
    Jak sprawdzić termin rejestracji bo tych pkt jeszcze nie ma. Ten mail mi zniknął...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezcenne Chwile są obsługiwane przez firmę Majorel Polska - infolinia:
      Z telefonów stacjonarnych: 801 055 990
      Z telefonów komórkowych: 61 664 60 10
      Infolinia jest czynna od poniedziałku do soboty godzinach 8:00-22:00
      pl.mastercard@majorel.com

      Usuń
  11. Czy można skorzystać z promocji bez otwierania konta w banku pocztowym? Kartę można zarejestrować i wyrejestrować. Konto niepotrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak chcesz uzyskać tę kartę Pocztowego?

      Usuń
    2. Naturalnie.

      Usuń
    3. Mogę w oddziale zawnioskować o kartę wirtualna? Czy konto jest wtedy bezpłatne?

      Usuń
    4. Nie, karta do konta jest płatna pod warunkiem wydawania 300 złotych kartą, lub karta wirtualna za 5 złotych zawsze płatna. Opłata jest pobierana ostatniego dnia miesiąca. Konto jest bez oplat. Więc kartę należy wypowiedzieć po otrzymaniu punktów.

      Usuń
    5. Opłata za kartę wirtualną to kuriozum!

      Usuń
    6. To Bank Pocztowy, zatem nie wymagaj za dużo ;)

      Usuń
    7. @Anonimowy, 31 lipca 2022, 10:24 - Konto w Porządku jest bezpłatne tylko wtedy, gdy jest wydana do niego karta.

      Usuń
  12. Punkty dodano 30.07.2022 . Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć,
    A można zarejestrować kartę kredytową, czy tylko debetowa bierze udział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat z powyższego opisu: "Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która posiada aktywną kartę wydaną przez Bank Pocztowy dla klientów indywidualnych (może to być: karta z logo Poczty Polskiej, karta wirtualna, karta biometryczna, karta kredytowa Mastercard) lub dla klientów firmowych (karta biometryczna Mastercard Biznes, karta Mastercard Biznes)"

      Usuń
  14. Jak długo od momentu złożenia wniosku o konto przyjechał do Was kurier? I czy od razu daje wtedy kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie jechał całą noc z Bydgoszczy 🤪

      Usuń
    2. To chyba raczej dość długo:)

      Usuń
    3. 1 wniosek składałam w sb, dwa w ndz, dziś był kurier - bez karty, bo zamówione wirtualne ;)

      Usuń
    4. To chyba długo, w oddziale zakładają od ręki. Zamykają też, pewnie z okresem wypowiedzenia.
      W Bydgoszczy mają siedzibę. Pozdrawiam.

      Usuń
    5. Karta przyjdzie listem - trzeba być cierpliwym :)

      Usuń
  15. a ja mam pytanie po jakim czasie po wizycie kuriera aktywują konto i tak to się odbywa, gdzie jest login itd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Login jest w umowie, a hasło do 1. logowania przychodzi w wiadomości SMS na podany nr tel. co jest równoznaczne z aktywacja konta.

      To hasło jest ważne bardzo krótko.

      Usuń
  16. Jakie konto mam założyć? Mam 25 lat. Na stronie jest napisane, że konto start jest do 25 roku życia, a konto standardowe od 26 roku życia 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy poczekać jeszcze rok i o problemie :)

      Usuń
    2. Skoro nie masz jeszcze 26 lat to odpowiedź jest prosta :)

      Usuń
    3. https://bankobranie.blogspot.com/2021/12/konto-w-porzadku-z-nagrodami.html

      Usuń
  17. jak dodac tę kartę do becennych chwil?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bankowości Pocztowego.

      Usuń
    2. no w pocztowym zarejestrowałam, ale dalje nie widac jej w programie, logując się danymi karty piszą ze zły nr, trzeba odczekac parę dni?

      Usuń
    3. Ja widzę 2 poprzednie karty, a nie pojawiła mi się 3 mimo że się zarejestrowałem wczoraj na pocztowym w promce i dzisiaj płatności zrobiłem.

      Usuń
  18. Punkty z nagrody naliczają się od razu razem z transakcjami przekraczającymi 50zł czy z opóźnieniem? Transakcje się mi właśnie naliczyły w programie, ale punktów promocyjnych brak, tylko zwykłe punkty - karta wirtualna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Punkty pojawiają się później zgodnie z regulaminem.

      Usuń
    2. To czy zrobić 2 transakcje na 50 zł, czy wiele mniejszych w sumie 50 zł?

      Usuń
    3. Cytat z powyższego opisu promki: "w ciągu 30 dni od momentu przystąpienia do programu/rejestracji karty w programie, wykonaj płatności kartą na sumę min. 50 zł"

      Usuń
  19. Czy to prawda, że punkty znikają z kont?

    OdpowiedzUsuń
  20. no to trzy konta ogarnięte, teraz tylko czekamy na punkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jaki sposób można dodać aż 3 karty?

      Usuń
    2. 3 osoby, trzy konta, trzy karty :)

      Usuń
  21. wniosek o konto i kartę w sb, kurier we wtorek, aktywacja konta w czw, dodanie karty i płatnośc w piątek, dziś punkty na koncie. Takie akcje to lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak dodałaś kartę do systemu? W pocztowym to się odznacza, lecz można już wejść na swoją kartę i zobaczyć pkt.?

      Usuń
    2. Kasia ma rację trzeba nowego maila dodać. Wszystko działa, tylko trzeba punkty wydać, a u niektórych max to 4 nagrody, a nie 5.

      Usuń
    3. Anonimowy 20:48 w bankowości zakładce Market Cyfrowy rejestracja do Bezcennych. Od razu karty nie dało się dodac dopiero na drugi dzień. Jak logowałam się nr karty to nie dało się, cały czas komunikat że jakiś błąd, więc zalogowałam się na jakiś wcześniejszy mail i tam tylko dodałam tę kartę z pocztowego. Kiedy da się wybrać nagrodę to konto już aktywne, wtedy można wydać 50 zł i czekać na pkt. Dziś po zalogowaniu na wierzchu jest GRATULACJE ....itd, mozna odbierać nagrodę

      Usuń
    4. Nagrody lepiej szybko wybierać, bo procz pkt. Niema nic.

      Usuń
  22. Założyłem konto, karta dodana do BCh ale przy próbie logowania stronie BCh wyskakuje informacja że bank potrzebuje do 5 dni na dokończenie rejestracji. Czy mogę już dzisiaj zapłacić kartą i płatności zalicza się do uzyskania nagrody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jeszcze nie płać. Z tego co piszesz to karta zarejestrowana, a nie dodana. Dodana będzie dopiero jak ją tam zobaczysz. Jak rejestracja byłą dziś to może wieczorem, a jutro już na pewno, będzie można ją dodać. I dopiero wtedy płatność. U mnie na 3 osobach było to raz tego sameg dna, dwa razy na następny dzień.

      Usuń
  23. Informujemy, że z puli 875 szt. nagród z Promocji „Bezcenne 20 tysięcy punktów” zostało rozdanych już 575 szt. Biorąc pod uwagę dynamikę spełniania warunków Promocji przez Uczestników, informujemy, że Promocja zakończy się wcześniej niż planowano (15 września 2022r). Szacowany obecnie termin zakończenia to 16 sierpnia 2022r.

    O faktycznej dacie wyczerpania nagród poinformujemy odrębnym Komunikatem.
    taki komunikat jest od 9 sierpnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info. Miałem zakładać konto ale wychodzi na to że byłoby już za późno.

      Usuń
  24. No i koniec promocji:
    "Wszystkim Klientom dziękujemy za tak liczny udział w Promocji! Informujemy, że z puli 875 szt. nagród z Promocji „Bezcenne 20 tysięcy punktów” wszystkie zostały rozdane. Oznacza to, że  Promocja zakończyła się wcześniej niż planowano (15 września 2022r). O fakcie wyczerpywania się puli nagród informowaliśmy, zgodnie z regulaminem promocji we wcześniejszym Komunikacie.

    Zapraszamy do śledzenia naszych promocji na stronie Banku Pocztowego."

    Na promocję zapisałem się późno, tak więc specjalnie otworzyłem konto w oddziale i wybrałem kartę wirtualną (płatną), żeby nie czekać na kuriera. Płatność 50zł dokonana 15.08, do dzisiaj (17.08) widnieje jako blokada na karcie. W regulaminie nie jest jasno sprecyzowane że transakcję uznaje się za wykonaną w momencie jej zaksięgowania - jest po prostu mowa o wykonaniu transakcji na kwotę 50zł. Tak samo nie jest jasne czy rejestracji karty w programie należało dokonać przez Market Cyfrowy czy można było przez stronę bezcennechwile.pl (ja właśnie w ten sposób dodałem ją do programu), ale wydaje mi się że nie ma to znaczenia, sposób który wybrałem podejrzewam że był szybszy. No to teraz ciekawe jak to będzie z tą nagrodą, coś czuję że bez reklamacji się nie obejdzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trafisz za nimi, ja zakładałam 3 konta, jedna płatność 5 sierpnia - piątek, punkty na koncie 8 sierpnia - poniedziałek. Dwa pozostałe konta płatność 6 sierpnia pkt do dziś nie ma :( JUż do nich pisałam czemu tak, bo nają czas 30 dni roboczych wiec do 19 września!!! mogą się pkt naliczyć, jak nie to dopiero wtedy reklamacja.

      Usuń
  25. napiszcie proszę czy szybko otrzmaliści pkt powitalne, bo u mnie na jednym kocie po płatności w pt punkty były już w pn, a na drugim płatnośc była w sb i pkt nie ma do dziś - 11 dni, a na tym pierwsym były po 3 dniach. Jak to u Was było, czy też czekacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie punkty naliczyli po 4 dniach.

      Usuń
  26. Otworzyłem konto - czekam jeszcze na kartę, rozumiem że na promocję się już nie załapię :) Jak najszybciej zamknąć to konto bez opłat? Rozumiem, że karty nie trzeba aktywować - będą pewnie dodatkowe opłaty za nią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej odstąpić od umowy, jeśli zawierałeś na odległość

      Usuń
  27. pomóżcie może coś, bo zaraz mnie coś trafi. Spełniłam warunki 6 sierpnia, do dziś nie mam punktów, dzwoniałam kilka razy ale do 19 września nie mogli przyjąc reklamacji bo był to czas na realizację. 19 września przyjęli w końcu tę reklamację, która miała być załatwieona do max 17 października. Wczoraj tumany przysłali maila, że się nie wyrobili i muszą przedłużyć ja o kolejne 28 dni. Czy ja mogę coś z tym zrobić? Konsultant przez tel sprawdza w 2 minuty, że wszytsko jest spełnione a jakiś tuman specjalista nie potrafi tego zrobić przez 28 dni. Ma, miał ktoś podobnie?

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...