700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

2.08.2022

Zgarnij 450 zł premii za konto w BNP Paribas w promocji "Mega okazja"

Po wielu edycjach, w których część nagród stanowiły bony na zakupy, teraz do wzięcia jest tylko i wyłącznie premia pieniężna.

Promocja "Mega okazja": 450 zł premii za konto w BNP Paribas
I to premia wysoka, bo tym razem zgarnąć można aż 450 zł. Udział w promocji wziąć mogą zarówno nowi, jak i powracający klienci (wystarczy bowiem nie posiadać konta w tym banku od min. 12 miesięcy).


[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w BNP Paribas.]

Promocja "Mega okazja": 450 zł premii za konto w BNP Paribas


Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie jest stroną umowy ramowej z BNP Paribas, a także nie ma i w okresie 12 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji nie miała konta osobistego w BNP Paribas i/lub w Raiffeisen Polbanku. Wykluczenie obejmuje też współposiadaczy kont w BNP Paribas.

Nagrody. Na każdego uczestnika niniejszej promocji czekają 4 bonusy pieniężne w wysokości 50, 2 x 150 zł oraz 100 zł (co w sumie da tytułowe 450 zł).

To nagrody gwarantowane, gdyż nie jest to loteria, ani konkurs, a promocja bankowa - a to na nich głównie skupiam się na blogu Bankobranie. Bonusy pieniężne otrzymasz, jeśli spełnisz określone warunki, które szczegółowo omawiam poniżej.

Limit rejestracji. Promocja przewidziana jest dla 6000 uczestników. W przypadku wyczerpania puli rejestracji, na stronie promocji pojawi się komunikat o tym fakcie, a kolejne rejestracje nie będą możliwe. Tym samym dobra wiadomość jest taka, że każdy kto zdąży się zarejestrować, ten będzie pewien zdobycia nagród (ale oczywiście po spełnieniu wszystkich warunków, które przedstawiam poniżej).

Zasady promocji "Mega okazja"


By wziąć udział w promocji:
  • zarejestruj się na stronie promocji, zaznaczając wszystkie oświadczenia (udział w promocji wziąć można tylko za pośrednictwem tej strony);
  • w kolejnym kroku (na tej samej stronie) do 25.09.2022 r. przejdź do złożenia wniosku o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą; pamiętaj przy tym, by wniosek uzupełnić tymi samymi danymi co formularz rejestracji na stronie promocji;
  • zawrzyj umowę z bankiem o konto, kartę i dostęp do bankowości internetowej (najpóźniej do 9.10.2022 r.);
  • nadaj PIN do karty wydanej do konta w ciągu 7 dni od jej otrzymania (zrób to jednak nie później niż do 9.10.2022 r.);

Już za samo spełnienie powyższych warunków przysługiwać będzie Ci pierwsza premia - 50 zł.

By zdobyć kolejne dwie premie, każdą w wysokości 150 zł, w pierwszym i drugim miesiącu kalendarzowym następującym po miesiącu nadania PIN-u do karty (w każdym z tych dwóch miesięcy):
  • zapewnij wpływ(y) na sumę min. 1 000 zł (warunek ten można spełnić całkiem łatwo, bo wystarczy np. przelew z własnego konta w innym banku) oraz
  • wykonaj płatności kartą wydaną do konta na sumę min. 300 zł.

Z kolei by zdobyć następną, już ostatnią, premię w wysokości 100 zł, w trzecim miesiącu kalendarzowym następującym po miesiącu nadania PIN-u do karty, wykonaj płatności kartą wydaną do konta na sumę min. 300 zł. 

W uproszczeniu:
  • jeśli PIN do karty nadasz w sierpniu, to płatności na sumę min. 300 zł (w każdym z miesięcy), będzie należało wykonywać we wrześniu, październiku i listopadzie, a wpływ(y) na sumę min. 1 000 zł będą wymagane we wrześniu i październiku lub
  • jeśli PIN do karty nadasz  we wrześniu, to płatności na sumę min. 300 zł (w każdym z miesięcy), będzie należało wykonywać w październiku, listopadzie i grudniu, a wpływ(y) na sumę min. 1 000 zł będą wymagane w październiku i listopadzie, lub
  • jeśli PIN do karty nadasz w październiku, to płatności na sumę min. 300 zł (w każdym z miesięcy), będzie należało wykonywać w listopadzie, grudniu i styczniu, a wpływ(y) na sumę min. 1 000 zł będą wymagane w listopadzie i grudniu.

Pamiętaj, że warunkiem uzyskania każdej kolejnej premii jest uprzednie spełnienie warunków uzyskania premii w miesiącu poprzednim, a więc np. by zdobyć trzecią nagrodę, to w miesiącu poprzednim musisz mieć zrealizowane warunki zdobycia nagrody drugiej.

Kiedy otrzymasz nagrody za konto w BNP Paribas?


Organizator promocji o przyznaniu pierwszej premii 50 zł powiadomi Cię mailowo (przesyłając wiadomość z adresu megaokazja@promocja.bnpparibas.pl) do 22. dnia miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków jej uzyskania (czyli w praktyce po miesiącu nadania PIN-u do karty). A więc o przyznaniu premii 50 zł dowiesz się:
  • do 22.09., jeśli PIN do karty nadasz do końca sierpnia lub
  • do 22.10., jeśli z nadaniem PIN-u do karty wyrobisz się we wrześniu, lub
  • do 22.11. w sytuacji, gdy PIN do karty nadasz w październiku. 

Na tę wiadomość będzie należało zareagować i za pomocą podanych w niej danych będzie trzeba zalogować się na stronie promocji, by tam najpóźniej do 26. dnia miesiąca, w którym otrzymasz maila, podać numer rachunku konta założonego w BNP Paribas.

Termin wypłaty poszczególnych premii uzależniony jest od czasu nadania PIN-u do karty, a więc:
  • jeśli PIN nadasz w sierpniu, to premie będziesz dostawać do 30.09. (50 zł), do 31.10. (150 zł), do 30.11. (150 zł) oraz do 31.12.2022 r. (100 zł) lub
  • jeśli PIN nadasz we wrześniu, to premie będziesz otrzymywać do 31.10. (50 zł), do 30.11. (150 zł), do 31.12.2022 r. (150 zł) oraz do 31.01.2023 r. (100 zł), lub
  • jeśli PIN nadasz w październiku, to premie będą wpływać na Twe konto do 30.11. (50 zł), do 31.12.2022 r. (150 zł), do 31.01. (150 zł) oraz do 28.02.2023 r. (100 zł).

Do momentu otrzymania nagród posiadaj konto założone w promocji wraz z wydaną do niego kartą oraz z dostępem do bankowości elektronicznej.

Przydatne wskazówki dla uczestników promocji "Mega okazja"


Spełniając warunki niniejszej promocji, pamiętaj o wytycznych:

▶️ Rejestrując się na stronie promocji i wnioskując tam o konto, warto wyłączyć AdBlock'a (lub inne, podobnie działające programy), jeśli z takowych korzystasz. Czytelnicy bloga sygnalizowali, że bez tego wniosek o konto może się nie otwierać.

▶️ Wpływy na konto (na potrzeby promocji) mogą pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BNP Paribas, Raiffeisen Polbank i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi). 

Ten warunek najprościej będzie spełnić, wykonując przelew z własnego konta w innym banku na konto w BNP Paribas. Wpływ oznacza jedynie pojawienie się środków w historii konta - nie ma wymogu ich utrzymywania przez jakikolwiek określony czas.

▶️ Płatności kartą na potrzeby promocji można wykonywać zarówno w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie. W tym drugim przypadku BNP Paribas nie będzie brał pod uwagę transakcji wykonanych: "za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy 24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym Google Pay i Apple Pay)".

▶️ Regulamin promocji wyklucza płatności kartą wykonywane w miejscach, w których terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (to kod mający na celu wskazywać dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy):
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, - 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), - 6012, określający instytucje finansowe, - 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, - 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, - 4829, określający internetowe przekazy pieniężne

Choć ta lista może wydawać się obszerna, to w praktyce bankowi chodzi właściwie o wyeliminowanie tych miejsc, gdzie można zrobić większy obrót, a najczęściej bez faktycznego robienia zakupów. Za to płacić można w różnych sklepach (np. spożywczych, odzieżowych, budowlanych czy motoryzacyjnych), marketach, na stacjach paliw, w kinach, lokalach gastronomicznych, drogeriach czy aptekach itp. Te transakcje będą zaliczone.

Konto Otwarte na Ciebie - szczegóły oferty BNP Paribas


Główne cechy Konta Otwartego na Ciebie, czyli konta osobistego w BNP Paribas zakładanego w powyższej promocji, to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków); 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane poprzez bankowość internetową lub mobilną; 
  • 0/5 zł - opłata miesięczna za Kartę Otwartą na Dzisiaj wydawaną do konta nie jest pobierana, jeśli: 
    • w poprzednim miesiącu kalendarzowym wykonasz min. 3 płatności kartą (na dowolną kwotę) lub 
    • jeśli użytkownik karty nie ukończył 26. roku życia; 
  • 0 zł wypłaty gotówki kartą z bankomatów własnych banku oraz sieci Planet Cash (darmowe wypłaty z dowolnych bankomatów w Polsce dotyczą tylko osób w wieku 18-26 lat).

Złożenie wniosku o Konto Otwarte na Ciebie objętego promocją "Mega okazja" możliwe jest wyłącznie na stronie promocji. Wówczas umowę z bankiem można zawrzeć za pomocą kodu z SMSa przesłanego przez bank - po tym przyjedzie kurier celem dopełnienia formalności (zweryfikuje tożsamość i przy okazji dostarczy też kartę do konta).

Alternatywnym sposobem zawarcia umowy o konto z bankiem jest wideoweryfikacja. W tym przypadku trzeba zarejestrować się na stronie promocji i tam zacząć składać wniosek, a dopiero na etapie wyboru metody zawarcia umowy będzie trzeba wskazać ścieżkę "Online". Wtedy będzie niezbędne pobranie aplikacji i za jej pomocą będzie należało kontynuować otwieranie konta (już zgodnie ze wskazówkami w aplikacji). Z relacji Czytelników biorących udział w poprzednich edycjach promocji wynika, że o wiele skuteczniejszym sposobem otwarcia konta jest opcja z kurierem.


Przydatne dokumenty:

115 komentarzy:

  1. Jeśli zarejestrowałem się w poprzedniej promocji ale jeszcze nie złożyłem wniosku to co teraz mam zrobić żeby jednak wziąć udział w tej promocji z premią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu rejestrujesz się w tej i składasz wniosek na stronie nowej promocji.

      Usuń
    2. Koniecznie zadzwoń i sorawdź w której jesteś promocji

      Usuń
    3. W jakim celu, skoro nie składałem wniosku?

      Usuń
    4. Nigdzie nie musisz dzwonić jeśli wniosku nie składałeś. Po prostu rejestracja teraz + wniosek na stronie nowej promocji.

      Usuń
    5. Dziękuję!

      Usuń
  2. Czy trzeba wyrażać zgody na marketing?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy otwieraniu konta są one opcjonalne

      Usuń
    2. Przy rejestracji czy we wniosku?

      Usuń
    3. Na stronie rejestracji trzeba zaznaczyć wszystkie oświadczenia dotyczące udziału w promocji (ale tego obejść się nie da, bo strona wymaga, by móc przejść dalej). We wniosku zgody już są dobrowolne.

      Usuń
  3. Jeśli mam kartę kredytową to mogę skorzystać z tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz. W tej samej sytuacji wziąłem udział w promce w maju. Nagrody już dostaję.

      Usuń
  4. Gospodarzu, dziękujemy, że jesteś z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W jaki sposób można zawrzeć umowę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę o tym na samym końcu wpisu :) Finalizacja na dwa sposoby: kurier albo wideoweryfikacja za pomocą aplikacji.

      Usuń
  6. czy komuś odrzucili wniosek przez apkę i zaprosili do oddziału?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi odrzucili ale w oddziale powiedzieli ze nie mogą połączyć z promocja wiec spróbowałem jeszcze raz z linku który wysłali zaraz po zapisaniu się do promocji i wybrałem opcje kuriera i przeszło

      Usuń
  7. Czy komuś udało się złożyć wniosek poprzez silfi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założyłem kilka miesięcy temu. Chociaż weryfikacja była dość długa.

      Usuń
    2. Ja założyłam przez selfie. Za pierwszym podejściem odrzucono mi. Zadzwoniłam i dowiedziałam się, że na zdjęciu dowód jest odrobinę ucięty. Lepiej zrobić takie zdjęcie, że jest trochę miejsca poza dowodem. I takie zrobiłam za drugim razem i wszystko poszło sprawnie.

      Usuń
  8. Czy płatność 300zł musi być jednorazowa czy płatności może być kilka a ich suma musi wynosić 300zł??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być jedna, ale może być wiele (na mniejsze kwoty - ważne, by łącznie wyszło min. 300 zł w miesiącu). Właściwie to najlepiej, by były to co najmniej 3 transakcje, bo wtedy jednocześnie da to zwolnienie z opłaty miesięcznej za kartę.

      Usuń
    2. Czy może być też tak, że raz wydam 300 zł np. za tankowanie na stacji a później jeszcze dorobię jakiekolwiek 2 płatności na małe kwoty by obejść opłatę za kartę? I to wystarczy?

      Usuń
    3. Kombinacja dowolna. Ważny by w co najmniej trzech transakcjach na dowolne kwoty wydać min. 300 zł.

      Usuń
    4. Podpisałem umowę na konto w obecnym tygodniu i z załącznika do umowy wynika że karta będzie darmowa pod warunkiem wykonania 1 transakcji w miesiącu. W przeciwnym razie opłata będzie wynosić 3zl. Konto otwarte na Ciebie wraz z kartą otwarta na dziś założone w promocji.
      Czy ktoś ma takie same warunki, czy może ja źle czytam umowę?

      Usuń
    5. W tabeli opłat i prowizji jest jasno rozpisane. 3 transakcje miesięcznie = 0 zł za kartę. Jedna to była kiedyś ale zmienili to już z rok temu.

      Usuń
  9. BNP Paribas to bank o wątpliwej reputacji. Współpracował z Raiffeisen, który wyceniał fundusze i pieniądze tam wyparowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raiffeisen Polbank to został przejęty przez BPN Paribas.

      Usuń
  10. Zarejestrowałam się dziś i złożyłam wniosek o konto w promocji. W ramach sprostowania (prośba o weryfikację informacji) w przypadku karty wystarczy wykonać jedną płatność w miesiącu, by uniknąć opłaty miesięcznej (3zł)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku Karty Otwartej na Dzisiaj - zgodnie z taryfą prowizji i opłat - by uniknąć opłaty miesięcznej należy wykonać min. 3 płatności w miesiącu poprzednim (wymóg nie dotyczy miesiąca, w którym konto zostało otwarte).

      Usuń
    2. Czy to informacja sprawdzona?

      Usuń
    3. Innych, niż sprawdzone, to na blogu nie publikuję. Tabela prowizji i opłat, rozdział 4, wiersz tabeli z Lp. 2, przypis 3.

      Usuń
    4. Ja również podpisałem umowę na otwarcie konta w promocji. Z załącznika do umowy, która przedstawia podstawowe opłaty wynika, że karta jest darmowa w przypadku wykonania 1 płatności w miesiącu. W przeciwym razie zostanie pobrane 3 zł.

      Usuń
    5. Wygląda to na błąd - wysyłają starą umowę.

      PS. Nie pobierają obecnie opłaty za użycie bankomatów Euronet.

      Usuń
    6. Od ubiegłego roku 3 transakcje albo opłata 5zł, wcześniej była jedna transakcja albo opłata 3zł.

      PS. Z czego wynika brak prowizji za wypłatę gotówki z bankomatów Euronet? nigdzie nie widać żadnej informacji na ten temat.

      Usuń
    7. Taka info jest wyświetlana na ekranie ATM-ów Euronetu.

      Usuń
  11. Promocja skończyła się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powyższa promocja jest nadal dostępna (aż do 25.09. lub do wcześniejszego wyczerpania puli rejestracji - jeśli tak się stanie, to w miejscu formularza rejestracyjnego pojawi się komunikat o zakończeniu promocji; póki co go nie ma).

      Zakończyła się za to alternatywna promocja konta w BNP Paribas, w której do wzięcia było 400 zł w bonach do Allegro.

      Usuń
    2. Też dostałem informację właśnie "Zgodnie z Regulaminem zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji. Zapraszamy do skorzystania z aktualnej promocji"

      Usuń
    3. Ta promka jest wciąż aktualna.

      Usuń
    4. W jakim celu jest to sianie fałszywych pogłosek o jej zakończeniu?

      Usuń
    5. Także kilka dni temu dostałam informację , że ".zgodnie z regulaminem zakończyliśmy ...", Po kilku dniach spróbowałam ponownie i udało się zarejestrować, więc nie wiem z jakiego powodu powyższy komunikat się pojawiał.

      Usuń
  12. Czy wniosek o konto "przyjmuje" polską literę ć w polu nazwisko? W poprzedniej edycji nie mogłem wypełnić wniosku gdyż wywalało błąd właśnie z powodu tej nieszczęsnej litery dodam, że inne polskie znaki diakrytyczne przyjmowało oprócz ć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jest z ą, ę, ł, ó, ś, ź, oraz ż. Nie wspomnę nawet o ã, ä, ç, ė, ë, ö, õ czy ú - tragedia!

      Usuń
  13. Jak długo po wzięciu udziału w promocji, trzeba utrzymywać konto? Czy spełniając wszystkie warunki i otrzymając całą premie 450 zł, mogę np. w następnym miesiącu po otrzymaniu ostatniej transzy promocji, rozwiązać umowę z Bankiem i zlikwidować konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyspozycję zamknięcia konta możesz złożyć nawet tego samego dnia 😋

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź

      Usuń
  14. "Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie jest stroną umowy ramowej z BNP Paribas"
    Czy to znaczy że jak mam dostęp elektroniczny do banku ( z poprzedniej promocji - konto już zamknąłem) to nie mogę otrzymać nagród z tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zamknąć ten dostęp (wypowiedzieć umowę ramową) - powinno nastąpić to od ręki.

      Po zamknięciu dostępu będzie możliwy udział w promocji, bo okres karencji (12 miesięcy) na szczęście liczy się od zamknięcia konta osobistego (a nie od zamknięcia dostępu do bankowości elektronicznej).

      Usuń
    2. A czy posiadajac karte z limitem odnawialnym na allegro tez jestem strona umowy ramowej? Limit mam naruszony ale karta, ktora zostala pozniej wyrobiona zamiast limitu jest nadal nieaktywna

      Usuń
    3. Nie. Jedynie umowa ramowa jest przeszkodą.

      Usuń
  15. Dzien dobry, czy komuś z Państwa udało się przejść weryfikację tożsamości w aplikacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak zobaczyłam, ze nie ma przycisku takiego jak w instrukcji to zrezygnowałam. Wybieram kuriera dla pewności :)

      Usuń
  16. Witam, czy ustawienie karty do GPay i płacenie tel. zalicza jako transakcja kartą?

    OdpowiedzUsuń
  17. A jak się ma okres karencji do posiadania konta kiedyś jeszcze jako BGŻ Optima, potem przekształcone w GoOptima? Kiedyś na infolinii GoOptima na pytanie czy jestem klientem BNP Paribas to powiedzieli, że nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W BGŻ Optima to nie było konto osobiste, a konto oszczędnościowe, więc nie liczy się do karencji i nie wyklucza.

      Usuń
  18. Jeżeli złożyłem wypowiedzenie 03.09.21 w BNP Paribas i rozwiązanie umowy nastąpiło 01.10.21 to łapię się na tę promkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bo od zamknięcia konta (1.10.21) nie minęło jeszcze 12 miesięcy. W październiku możesz założyć ponownie.

      Usuń
  19. Czy ktokolwiek, kto założył konto w sierpniu otrzymał już powiadomienie o 1. nagrodzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do godziny 15:00 nie otrzymałem maila z informacją o przyznaniu nagrody

      Usuń
    2. ja jeszcze nie

      Usuń
    3. Niestety, róenież nie mam żadnej informacji :-(

      Usuń
    4. U mnie na razie też cisza

      Usuń
    5. od dziś niby powinien mail przyjść, narazie nic nie mam

      Usuń
    6. Ja też nic nie dostałem

      Usuń
    7. Niestety, ja jeszcze nie mam żadnej informacji.

      Usuń
    8. Nie otrzymałem, choć PIN do karty nadałem w sierpniu.

      Trochę to dziwne, gdyż Hagen miał wpadki 6-7 lat temu, ale nie w ostatnich latach. Jutro piszę reklamację.

      Usuń
    9. Ja również nie dostałem wiadomości, ale obawiam się, że to dlatego, że nie miałem zamkniętej umowy ramowej.

      Usuń
    10. Zapytałem dlaczego nie otrzymałem powiadomienia o pierwszej nagrodzie. Odpisali że nie kliknąłem w link promocyjny co jest nieprawdą.

      Usuń
    11. Są problemy z dotarciem e-maila na skrzynkę pocztową. Piszcie zapytanie na e-mail: (megaokazja@promocja.bnpparibas.pl) dlaczego nie otrzymaliście wiadomości o przyznaniu nagrody? Otrzymacie odpowiedź zwrotną z wszystkimi danymi.

      Usuń
    12. Napisałem dzisiaj że nie otrzymałem maila z kodem,odpisali że wysłali 22.08 z godnie z regulaminem ale przesłali jeszcze raz kod.Pierwsza nagroda zaliczona.

      Usuń
    13. ja dostałem odpowiedz ze nie kliknąłem w link promocyjny. Tylko sytuacja jest taka,ze dzwoniłem do bnp czy zaliczę się do promocji i odpowiedzieli że tak, wystarczy byc zarejestrowanym w promocji i założyć konto. Niezły bank...

      Usuń
    14. Potwierdzam, napisałem do nich, dlaczego nie dostałem informacji, odpowiedzieli, że wysłali info 22.08 co jest niemożliwe. U żony taka sama sytuacja, czekamy na odpowiedź u niej.

      Usuń
    15. Czy ktoś pisał reklamację po 22.09? Jak długo odpowiadali?
      ja wszystkie warunki spełniłam. Reklamacja napisana. Ale zero odpowiedzi. Poczekam jeszcze kilka dni, zobaczymy co będzie.

      Usuń
    16. Ja też nie otrzymałem odpowiedzi

      Usuń
    17. Ja wyslalem reklamację 25.09 i 27.09 dostałem sms zeby uzupełnić dańe na stronie gdzie login to meil a hasło przysyłają. Ale uzupełniłem to po 26 danego miesiąca więc pewnie 50 zl dostanę juz w październiku tak mi się wydaje

      Usuń
    18. Dane do uzupełnienia konta przyszły 26.09 po południu. Dzisiaj odpowiedź na reklamację "Mail z informacją o przyznaniu 1 Nagrody był wysłany zgodnie z Regulaminem 22.09. Potwierdzam, że numer Pani konta został prawidłowo zapisany. Nagroda będzie wypłacona w dniu jutrzejszym".
      Sprawdzam maile dokładnie /spam też/ Maila nie było. Grunt, że jest informacja o nagrodzie

      Usuń
  20. Po jakim czasie mozna zamknąć konto?

    OdpowiedzUsuń
  21. Próbuję wypełnić wniosek o otwarcie konta, ale strona nie chce się załadować :/ Dotarłam do momentu, kiedy dodawałam zdjęcie dowodu i dalej ciągle kręci się kółeczko ładowania strony. Przyszedł mi mail, że wniosek został niedokończony, ale po kliknięciu w link w maila, też widzę tylko kółeczko ładowania. W międzyczasie próbowałam założyć konto mamie, tam w ogóle nawet pierwsza strona wniosku się nie wyświetla. Czy tylko ja tak mam? Próbowałam na innej przeglądarce i na innym laptopie, ale to samo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzisiaj płacili premie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy ktoś się orientuje którego dnia m-ca są pobierane prowizje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponawiam pytanie.

      Usuń
    2. Ponawiam raz jeszcze!

      Usuń
    3. Pragniemy poinformować o zdobyciu drugiej nagrody, gratulujemy!

      Nagroda w wysokości 150 zł zostanie przekazana do dnia 31. października.

      Usuń
    4. mBąk wypłacił premie, Lukas też, a Hagen znowu będzie czekać do ostatniej chwili?

      Usuń
    5. Tak jak zwykle :)

      Usuń
    6. Dzisiaj płacą 😃

      Usuń
    7. Ktoś coś dostał już ?

      Usuń
    8. Nie. Trudno się dziwić, że Hagen woli trzymać na własnym koncie do ostatniej chwili 😬

      Usuń
    9. Przyszedł dzisiaj hajas od Hagen :)

      Usuń
    10. Dziś płacą!

      Usuń
  24. Ej ludzie! Przeczytałam właśnie dokładnie regulamin tej promocji i nie może być tam wpływów na 1000 zł robionych między tym samym właścicielem konta w innym banku (pierwsza strona regulaminu i definicja ,,wpływów."). Czyli jak robiliście sobie sami przelew na 1000 zł to się nie będzie kwalifikował. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wpływ może być z własnego konta z innego banku. Oto definicja wpływów:

      "każdy wpływ środków na Konto Osobiste, z wyłączeniem wpływów, pochodzących z:
      a) innych rachunków tego samego Uczestnika (w tym rachunków, których Uczestnik jest współposiadaczem) prowadzonych w Banku (w tym rachunków prowadzonych na rzecz Uczestnika przez Bank w ramach systemu bankowości elektronicznej pod marką GOoptima),
      (...)"

      Zwróć uwagę, że słowo "Bank" zostało zapisane z wielkiej litery. A to zawsze oznacza pojęcie zdefiniowane. W par. 1 ust. 4, pkt 1) regulaminu wyjaśniono: "Bank – BNP Paribas Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (...)".

      Zatem jako wpływ zostanie uznany
      "każdy wpływ środków na Konto Osobiste, z wyłączeniem wpływów, pochodzących z:
      a) innych rachunków tego samego Uczestnika (w tym rachunków, których Uczestnik jest współposiadaczem) prowadzonych w BNP Paribas Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (w tym rachunków prowadzonych na rzecz Uczestnika przez Bank w ramach systemu bankowości elektronicznej pod marką GOoptima)".

      Może więc być przelew z innego banku, nawet jeśli właścicielem takiego konta jest uczestnik promocji. Sprawdzone nie tylko w teorii, ale i w praktyce :)

      Usuń
    2. Częsty błąd interpretacji zapisów. Kiedyś też się na to złapałem w innym banku. Złotówa ma tu w pełni rację i klarownie wyjaśnił. A faktycznie może być przelew ze swojego konta byle tylko z innego banku.

      Usuń
    3. Trochę mnie to uspokoiło, aczkolwiek nie dostałam do 22 października mejla z informacją, że kwalifikuje się na drugą nagrodę 150 zł za spełnienie wrześniowych warunków (1 września był wpływ na 1000 zł z mojego PKO, a łącznie wydałam ponad 300 zł z tej kwoty). Napisałam wczoraj mejla reklamacyjnego na megaokazjebnpparibas z prośbą o wyjaśnienie sytuacji... Jak mi odpiszą, że powinien być to przelew od innej osoby to napiszę już oficjalną reklamację i podam te artykuły, które wypunktowałeś, postraszę uokik i może przejdzie.

      Usuń
    4. Na samym początku regulaminu tej promki są definicje słów kluczowych słów w nim używanych.

      Tam właśnie jest dość jasno określone znaczenie słowa "Bank" 😋

      Usuń
  25. Brak emaila o przyznaniu nagrody i brak nagrody. Gdzie reklamować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie promocji masz wszystko napisane.
      "Jak składać reklamacje?
      Napisz do Organizatora Promocji „Mega okazja”: megaokazja@promocja.bnpparibas.pl lub na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa. Najlepiej użyj maila, który posłużył do rejestracji w Promocji lub podaj ten adres w swojej wiadomości. Opisz swój problem. Jeżeli Twoja reklamacja dotyczy samego produktu lub obsługi bankowej, skontaktuj się bezpośrednio z Bankiem w formie pisemnej - osobiście w każdej jednostce Banku obsługującej klientów albo przesyłką pocztową na adres: ul. Kasprzaka 2, 01-211 Warszawa, ustnie - telefonicznie pod numerem infolinii Banku tel. 801 321 123 lub 22 134 00 00 (infolinia czynna 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, opłata za połączenie wg cennika operatora) albo osobiście do protokołu w każdej jednostce Banku obsługującej klientów, drogą elektroniczną - w systemie bankowości elektronicznej lub za pośrednictwem formularza reklamacyjnego na stronie internetowej www.bnpparibas.pl"

      Usuń
    2. U organizatora.

      Usuń
  26. Ja mam albo będę miała inny problem, ponieważ konto w tej promocji udało mi się otworzyć w ostatniej chwili to karta przyszła 3.10.2022, ale do 9.10. zgodnie z warunkami nadałam PIN. I byłoby wszystko ok, tyle że sms aby potwierdzić konto(nie mail) przyszedł też już w październiku i 31.10. dostałam już I nagrodę 50zł. Problem polega na tym, że w październiku nie spełniłam warunków do II nagrody, zakładając, że I będzie w listopadzie. Ale to przecież oni się pospieszyli, więc od listopada spełniam warunki i w razie czego będę reklamować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czym konkretnie tkwi ten problem?

      Usuń
    2. tak jak się spodziewałam, ale czekałam cierpliwie i wypłaty nagrody nie ma. Generalnie PIN nadałam w październiku, 50 za to powinnam dostać dopiero w listopadzie, a na pierwszą nagrodę 150 - wpływ 1000 i transakcje 300 powinnam zrealizować też dopiero w listopadzie. Tymczasem jak pisałam wcześniej oni nagrodę 50 dali już w październiku(tak jakbym aktywowała kartę we wrześniu), więc dla nich pierwszym miesiącem aktywności jest październik, a ja w październiku warunków nie spełniłam. Piszę reklamację.

      Usuń
  27. Nadarza się mega okazja, żeby zamknąć konto w trybie natychmiastowym!

    "Szanowni Państwo,

    od 1. marca 2023 r. wprowadzamy zmiany do „Taryfy Prowizji i Opłat Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu dla Klientów detalicznych”.

    Szczegółowe informacje znajdą Państwo w załącznikach.
    Zapraszamy do zapoznania się ze zmianami.

    Z wyrazami szacunku
    xxxxx yyyyy
    Tribe Leader Bankowość Codzienna"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, czekam na ostatnią premię (koniec stycznia) i zgłaszam sprzeciw - wtedy zamykają konto z dniem 28.02

      Usuń
    2. Jeśli ostatnią premię wypłacą nawet ostatniego dnia stycznia to i tak konto można zamknąć w trybie natychmiastowym, a nie dopiero po miesiącu.

      Usuń
    3. Potwierdzam, 31. stycznia to wtorek.

      Usuń
  28. Czy Hagen komuś już wypłaciła premię za listopad?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jutro ... albo za tydzień.

      Usuń
    2. póki co tylko mail dostałem o spełnieniu warunków, przelewu brak

      Usuń
    3. Wszyscy już wypłacili: mBąk, Lukas i nawet Alior, a Hagen nie - zonk!

      Usuń
    4. Dziś była wypłata ostatniej premii. Dyspozycja zamknięcia konta w trybie natychmiastowym przyjęta na infolinii - tak żyć należy 😃

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...