Nadszedł ważny moment dla uczestników dwóch promocji konta osobistego w BNP Paribas.
To czas, gdy organizator promocji rozsyła wiadomości powiadamiające o przyznaniu pierwszych nagród. By je otrzymać, należy teraz uzupełnić numer rachunku konta do wypłaty premii. A przy okazji przypominam o tym, jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.Wspomniana szansa na zwiększenie zysków w BNP Paribas skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów tego banku (posiadanie konta - nawet założonego w promocji - w niczym nie przeszkadza). A do zgarnięcia jest moneyback do 600 zł z kartą kredytową.
Finalizacja 2 promocji konta w BNP Paribas
Każdą z tych promocji oczywiście opisywałem już na blogu Bankobranie, gdy tylko się one pojawiały. Mowa tu o następujących akcjach:
- "Skocz po nagrody" (z premią pieniężną 400 zł oraz z bonem do Żabki o wartości 40 zł) oraz
- "Letni relaks" (z premią pieniężną do 450 zł i bonem o wartości 35 zł do Legimi).
... gdzie obecnie zarobić?
Co zrobić, gdy brak maila powiadamiającego o przyznaniu premii?
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: (w przypadku promocji "Skocz po nagrody") skoczponagrody@bnpparibasplus.pl lub (w przypadku promocji "Letni relaks") letnirelaks@bnpparibasplus.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail"
Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych (bo np. przegapisz maila od organizatora), to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulaminy promocji przewidują bowiem scenariusz dla osób, które się spóźnią. W przypadku promocji "Skocz po nagrody" znaleźć można następujący zapis:
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 4 lit. b [czyli do 28.08.2022 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: skoczponagrody@bnpparibasplus.pl. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 29 czerwca 2023 r."
Z kolei w promocji "Letni relaks":
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [czyli do 28.08.2022 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: letnirelaks@bnpparibasplus.pl. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 4 lipca 2023 r."
Ktoś już dostał maila (skocz po nagrody)?
OdpowiedzUsuńDobra, nie było pytania. ;) Właśnie dostałam przed chwilą 2 maile (Żabka i bonus).
UsuńPrzed chwilą dostałem 2 maile od BNP.
Usuńdotarły 2 wiadomości e-mail
UsuńNie jeszcze nie
OdpowiedzUsuńDo mnie jeszcze nie przyszedł.
OdpowiedzUsuńDo mnie też jeszcze nie
OdpowiedzUsuńJa nadal nie, parodia jakaś z tym bankiem.
OdpowiedzUsuńU mnie też cisza...
OdpowiedzUsuńWysyłali do północy jeśli ktoś nie dostał niech kontaktuję się z bankiem
OdpowiedzUsuńPiszę odnośnie promocji "Letni relaks"
OdpowiedzUsuńMaila brak
Wczoraj na wieczór napisałam do nich wiadomość z reklamacją na adres letnirelaks@bnpparibasplus.pl, nie dostałam żadnej wiadomości zwrotnej, np. że w ciągu 30 dni rozpatrzą sprawę, czy cokolwiek.
Nie wiem, czy nie napisać jeszcze do banku. Mieliście podobnie?
Dzisiaj dostałam maila do uzupełnienia danych, z komentarzem od nich, że wcześniej już mi wysłali maila( ale wzrok mam raczej dobry i nic od nich wcześniej nie dostałam) No cóż....
UsuńMiałam identyczną sytuację.
Usuńu mnie to samo. Po mailu dostałem od nich, że wysyłali niby 19.08, a patrzyłem i na pewno nic nie było.
UsuńCóż, póki co - pieniędzy również brak, dane uzupełnione
Dziś 31 środków brak. Ktoś już otrzymał?
UsuńJak coś o 14.30 już otrzymałem SMS z kodami do żabki oraz środki na konto. :)
UsuńPieniądze mi dziś wpłynęły, czekam jeszcze na kod do Legimi, który też do dzisiaj miał dotrzeć
OdpowiedzUsuńPrzed chwilą dostałam smsa z kodem do Legimi
OdpowiedzUsuń