700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

21.11.2022

Rekordowe bonusy o wartości 560 zł za konto w BNP Paribas w promocji "Black okazja"

Na każdego uczestnika czekają bonusy o wartości, jakiej dotąd nie było w tego typu promocji konta w BNP Paribas.

Promocja "Black okazja": 560 zł premii za konto w BNP Paribas
Do wzięcia jest gwarantowana premia pieniężna w wysokości 500 zł oraz 2 bilety do kina, co w sumie daje 560 zł. Uczestnikami promocji mogą być zarówno nowi, jak i powracający klienci (wystarczy bowiem nie posiadać konta w tym banku od min. 12 miesięcy). Z udziałem zwlekać nie warto, bo tym razem limit rejestracji jest niższy, niż zwykle.


[Promocja zakończona. W związku z wyczerpaniem limitu uczestników promocja została zakończona. Potwierdza to komunikat, który można znaleźć na stronie promocji - w miejscu, gdzie dotąd dostępny był formularz rejestracyjny:
"Zgodnie z Regulaminem zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji"

Kto już jednak zdążył zarejestrować się na stronie promocji, ten na promocję się łapie (nawet jeśli nie zawarł jeszcze umowy, a nawet gdy nie złożył wniosku o konto). O załapaniu na nagrody decyduje bowiem kolejność rejestracji na stronie promocji - teraz pozostaje spełniać kolejne warunki.

Aktualnie dostępne promocje BNP Paribas znajdziesz tutaj.]

💡 Choć ta promocja należy do łatwych, to nigdy nie jest tak, by nie mogło być jeszcze łatwiej. Aby uprościć spełnianie warunków promocji, na końcu wpisu zamieszczam rozpiskę. Wystarczy ją wydrukować i w kolejnych miesiącach zaznaczać zadania, które już udało się zrealizować. W ten sposób ułatwisz sobie drogę do zgarnięcia całej puli nagród o wartości 560 zł.

Promocja "Black okazja": 560 zł premii za konto w BNP Paribas


Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie jest stroną umowy ramowej z BNP Paribas, a także nie ma i w okresie 12 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji nie miała (ani nie współposiadała) konta osobistego w BNP Paribas.

Nagrody. Na każdego uczestnika niniejszej promocji czekają następujące nagrody:
  • 3 bonusy pieniężne w wysokości 200, 200 oraz 100 zł (co w sumie da 500 zł) oraz
  • 2 eMultiBilety Premium 2D (o wartości 30 zł każdy), które będzie można wymienić na 2 bilety (samodzielnie je wybierając) do sieci Cinema City, Helios lub Multikino, ale też do niektórych niesieciowych kin lokalnych i studyjnych.

To nagrody gwarantowane, gdyż nie jest to loteria, ani konkurs, a promocja bankowa - a to na nich głównie skupiam się na blogu Bankobranie. Bonusy pieniężne oraz eMultiBilety otrzymasz, jeśli spełnisz określone warunki, które szczegółowo omawiam poniżej.

Limit rejestracji. Promocja przewidziana jest dla 2000 uczestników - to mniej, niż zazwyczaj (bo najczęściej bank przygotowywał pulę na 3000-5000 osób). więc z udziałem warto się pospieszyć. 

W przypadku wyczerpania puli rejestracji, na stronie promocji pojawi się komunikat o tym fakcie, a kolejne rejestracje nie będą możliwe. Tym samym dobra wiadomość jest taka, że każdy kto zdąży się zarejestrować, ten będzie pewien zdobycia nagród (ale oczywiście po spełnieniu wszystkich warunków, które przedstawiam poniżej).

Zasady promocji "Black okazja"


By wziąć udział w promocji:
  • zarejestruj się na stronie promocji, zaznaczając wszystkie oświadczenia (udział w promocji wziąć można tylko za pośrednictwem tej strony);
  • w kolejnym kroku (na tej samej stronie) do 1.12.2022 r. przejdź do złożenia wniosku o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą; pamiętaj przy tym, by wniosek uzupełnić tymi samymi danymi, co formularz rejestracji na stronie promocji;
  • zawrzyj umowę z bankiem o konto, kartę i dostęp do bankowości internetowej (najpóźniej do 15.12.2022 r.);
  • nadaj PIN do karty wydanej do konta w ciągu 7 dni od jej otrzymania (zrób to jednak nie później niż do 15.12.2022 r.);

Za samo spełnienie powyższych warunków przysługiwać będzie Ci pierwsza nagroda - 2 eMultiBilety do kina.

By zdobyć dwie kolejne nagrody, już w postaci premii pieniężnej w wysokości 200 zł każda, w grudniu 2022 roku oraz w styczniu 2023 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy):
  • wykonaj płatności kartą na sumę min. 300 zł oraz 
  • zapewnij wpływ(y) na konto na sumę min. 1 000 zł (ten warunek można spełnić w całkiem prosty sposób, bo wystarczy np. przelew z własnego konta w innym banku).

Za każdy miesiąc w którym spełnisz powyższe wymogi, przysługiwać Ci będą premie po 200 zł (otrzymasz je i za grudzień, i za styczeń).

Z kolei w celu zgarnięcia ostatniej premii (100 zł) w lutym 2023 roku:
  • wykonaj płatności kartą na sumę min. 250 zł oraz 
  • zapewnij wpływ(y) na konto na sumę min. 700 zł (tu tak samo może to być np. wspomniany przelew z własnego konta w innym banku).

Pamiętaj, że warunkiem uzyskania każdej kolejnej premii jest uprzednie spełnienie warunków uzyskania nagrody poprzedniej, a więc np. by zdobyć drugą premię 200 zł za spełnienie warunków w styczniu, to w grudniu musisz mieć zrealizowane warunki zdobycia pierwszej premii 200 zł.

Kiedy otrzymasz nagrody za konto w BNP Paribas?


Organizator promocji o przyznaniu premii powiadamiać będzie Cię mailowo (przesyłając wiadomości z adresu blackokazja@promocja.bnpparibas.pl):
  • do 20.01.2023 r. o przyznaniu 2 eMultiBiletów oraz pierwszej premii 200 zł (za spełnienie warunków w grudniu);
  • do 22.02.2023 r. o przyznaniu drugiej premii 200 zł (za spełnienie warunków w styczniu) oraz
  • do 24.03.2023 r. o przyznaniu premii 100 zł (za realizację wytycznych w lutym).

Na pierwszą z tych wiadomości będzie należało zareagować i za pomocą podanych w niej danych zalogować się na stronie promocji, by tam najpóźniej do 26.01.2023 r. podać numer rachunku konta założonego w BNP Paribas.

Jeśli nie chcesz przegapić maila o przyznaniu bonusów pieniężnych, a tym samym stracić szansy na premię, to zapisz się na bezpłatny newsletter - za jego pomocą nie tylko powiadamiam o promocjach, w których zyskasz najwięcej, ale i przypominam o ważnych terminach w najpopularniejszych promocjach, takich jak ta:

2 eMultiBilety otrzymasz SMSem do 31.01.2023 r. na numer telefonu wskazany podczas rejestracji. Kina, w których wykorzystasz eMultiBilety znajdziesz tutaj.

Wypłata premii przewidziana jest do 31.01. (pierwsza premia 200 zł), do 28.02. (druga premia 200 zł) oraz do 31.03.2023 r. (premia 100 zł). Do momentu otrzymania nagród posiadaj konto założone w promocji wraz z wydaną do niego kartą oraz z dostępem do bankowości elektronicznej.

Przydatne wskazówki dla uczestników promocji "Black okazja"


Spełniając warunki niniejszej promocji, pamiętaj o wytycznych:

▶️ Rejestrując się na stronie promocji i wnioskując tam o konto, warto wyłączyć AdBlock'a (lub inne, podobnie działające programy), jeśli z takowych korzystasz. Czytelnicy bloga sygnalizowali, że bez tego wniosek o konto może się nie otwierać.

▶️ Płatności kartą na potrzeby promocji można wykonywać zarówno w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie. W tym drugim przypadku BNP Paribas nie będzie brał pod uwagę transakcji wykonanych: "za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy 24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym Google Pay i Apple Pay)".

▶️ Regulamin promocji wyklucza płatności kartą wykonywane w miejscach, w których terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (to kod mający na celu wskazywać dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy):
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, - 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), - 6012, określający instytucje finansowe, - 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, - 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, - 4829, określający internetowe przekazy pieniężne

Choć ta lista może wydawać się obszerna, to w praktyce bankowi chodzi właściwie o wyeliminowanie tych miejsc, gdzie można zrobić większy obrót, a najczęściej bez faktycznego robienia zakupów. Za to płacić można w różnych sklepach (np. spożywczych, odzieżowych, budowlanych czy motoryzacyjnych), marketach, na stacjach paliw, w kinach, lokalach gastronomicznych, drogeriach czy aptekach itp. Te transakcje będą zaliczone.

▶️ Wpływy na konto (na potrzeby promocji) mogą pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BNP Paribas, Raiffeisen Polbank i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi).

Ten warunek najprościej będzie spełnić, wykonując przelew z własnego konta w innym banku na konto w BNP Paribas. Wpływ oznacza jedynie pojawienie się środków w historii konta - nie ma wymogu ich utrzymywania przez jakikolwiek określony czas.

▶️ Jak zyskać jeszcze więcej? Jeśli masz dziecko w wieku 7-17 lat, to w BNP Paribas do wzięcia jest jeszcze dodatkowa premia 100 zł za konto dla nastolatka - więcej na temat tej promocji piszę tutaj.

Konto Otwarte na Ciebie - prześwietlenie oferty BNP Paribas


Główne cechy Konta Otwartego na Ciebie, czyli konta osobistego w BNP Paribas zakładanego w powyższej promocji, to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków); 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane poprzez bankowość internetową lub mobilną; 
  • do konta można wyrobić jedną z trzech poniższych kart
    • Karta Otwarta na Dzisiaj - 0/5 zł - opłata miesięczna nie jest pobierana, jeśli w poprzednim miesiącu kalendarzowym wykonasz min. 3 płatności kartą (na dowolną kwotę) lub jeśli użytkownik karty nie ukończył 26. roku życia; z tą kartą darmowe wypłaty gotówki są wyłącznie z bankomatów własnych banku oraz sieci Planet Cash (darmowe wypłaty z dowolnych bankomatów w Polsce dotyczą tylko osób w wieku 18-26 lat) lub 
    • Karta Otwarta na eŚwiat - za którą bank pobiera 6 zł miesięcznie, ale umożliwia bezpłatną wypłatę gotówki kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce. Dodatkową korzyścią przy tej karcie jest ubezpieczenie "CYBER Pomoc", które obejmuje ochroną w przypadku utraty danych, kradzieży tożsamości, awarii komputera itp., lub 
    • Karta Otwarta na Świat - za tę kartę bank bezwarunkowo pobiera opłatę 10 zł miesięcznie, ale w zamian daje możliwość wypłaty gotówki bez prowizji ze wszystkich bankomatów w Polsce, a na świecie prowizja za wypłaty wynosi 5 zł (zamiast 10 zł jak w przypadku Kart otwartych na Dzisiaj i na eŚwiat). Karta daje również możliwość korzystania z bezpłatnego ubezpieczenia "Rezygnacja z Podróży", które w określonych przypadkach pozwoli na zwrot kosztów (do 40 000 zł na osobę) w związku z niespodziewanym anulowaniem podróży. 

Najlepszym wyborem - z punktu widzenia osoby, która nie chce ponosić opłat za kartę - jest wybór Karty Otwartej na Dzisiaj. Za jej posiadanie bank nie pobierze opłaty, jeśli w danym miesiącu kalendarzowym wykonasz 3 płatności kartą na dowolne kwoty (do tej liczby nie wliczają się transakcje Blikiem - bank traktuje je jako inną metodę płatności).

Złożenie wniosku o Konto Otwarte na Ciebie objętego promocją "Black okazja" możliwe jest wyłącznie na stronie promocji. Wówczas umowę z bankiem można zawrzeć za pomocą kodu z SMSa przesłanego przez bank - po tym przyjedzie kurier celem dopełnienia formalności (zweryfikuje tożsamość i przy okazji dostarczy też kartę do konta).

Alternatywnym sposobem zawarcia umowy o konto z bankiem jest wideoweryfikacja. W tym przypadku trzeba zarejestrować się na stronie promocji i tam zacząć składać wniosek, a dopiero na etapie wyboru metody zawarcia umowy będzie trzeba wskazać ścieżkę "Online". Wtedy będzie niezbędne pobranie aplikacji i za jej pomocą będzie należało kontynuować otwieranie konta (już zgodnie ze wskazówkami w aplikacji).

Rozpiska warunków do spełnienia:

Przydatne dokumenty:

152 komentarze:

  1. Mam kartę kredytową Paribasa. Mogę otworzyć konto w tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Z promocji wyklucza jedynie posiadanie konta osobistego (i powiązanej z nim umowy ramowej).

      Usuń
    2. Umowa ramowa nie wyklucza?

      Usuń
    3. Umowa ramowa jest od konta osobistego. A od karty kredytowej jest inna umowa.

      Karta kredytowa nie wyklucza z promocji konta. Sprawdzone w praktyce. Kartę mam od wielu lat a wszystkie nagrody za konto dostałem.

      Usuń
    4. Złotową czy jak konto i umow ramowa zamknięte 2.11.2011 to 12 miesuecy warunek spełniony czy pelne miesiące sie licza?

      Usuń
    5. Chyba 2021 miałeś na myśli a nie 2011?

      12 miesięcy czyli okrągły rok. Bez kombinowania liczeniem miesiącami kalendarzowymi. Od 3.11.22 możesz już zakładać.

      Usuń
    6. @Anonimowy 21 listopada 2022 20:08, jeśli konto zostało zamknięte 2.11.2021 r. (domyślam się, że o ubiegły rok chodzi), to już 12 miesięcy minęło i droga do udziału w powyższej promocji jest otwarta :)

      Gwoli ścisłości: oczywiście jeśli ta data oznacza faktyczne zamknięcie konta, a nie złożenie wypowiedzenia (bo konto zamykane jest po miesiącu od złożenia takiej dyspozycji).

      Usuń
    7. Dzięki za info tak 2.11.2021 zostało zamknięte konto I umowa ramowa, dyspozycja była składana miesiąc wcześniej -:)

      Usuń
  2. No to nieźle. Wczoraj miałem zakładać w promocji gdzie było 425 zł. Wyczerpała się pula przed czasem. A tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W całym zeszłym roku najlepszą promocję też chyba mieli na Black friday.

      Usuń
    2. Zgadza się. Ja wtedy nie łapałem się przez karencję, a później były już tylko słabsze promocje.

      Usuń
  3. Wniosek złożony ale mam pytanie co do zgód marketingowych. Czy trzeba było je wyrażać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wniosku zgody nie są wymagane. Nawet przy nich był dopisek w nawiasie (dobrowolne).

      Usuń
  4. Czy dobrze rozumiem że te płatności 300 zł to nie muszą być w jednej transakcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być jedna płatność na taką kwotę, ale może być też wiele, na mniejsze kwoty (ważne, by w sumie wyszło min. 300 zł w grudniu, czy styczniu, kiedy jest to wymagane dla uzyskania premii).

      Warto przy tym jednak uwzględnić, by wykonać min. 3 płatności kartą (bo to jednocześnie zapewni zwolnienie z opłaty miesięcznej za Kartę Otwartą na Dzisiaj).

      Usuń
  5. Teraz nie trzeba logować się do aplikacji? Pytam bo ojciec już miał zakładać ale był sceptyczny właśnie przez wymóg korzystania z aplikacji. Teraz chyba tego nie ma. Dobrze widzę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiego wymogu.

      Usuń
    2. Tak, o ile w większości promocji konta tego banku mieliśmy mix różnego rodzaju warunków do spełnienia (bywały płatności karą, płatności Blikie, płatności telefonem, przelewy, wpływy, logowania itp., itd.), to tym razem warunki w praktyce sprowadzają się do dwóch aktywności: zapewnienia wpływów i wykonywania płatności kartą.

      Ani logowanie, ani aktywacji aplikacji mobilnej nie są wymagane.

      Usuń
  6. Chciałbym zapytać, czy kartę debetową przywozi kurier razem z umową, czy też przychodzi później osobnym listem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie przywiózł kurier razem z umową do podpisu.

      Usuń
    2. Przed chwilą składałem wniosek. Przy wyborze kuriera jako sposobu podpisania umowy i na samym końcu po złożeniu wniosku była informacja o tym że kurier od razu przywiezie też kartę do konta.

      Usuń
    3. Tak, kartę dostaniesz w kopercie od kuriera.

      Usuń
    4. Aktywacja na infolinii?

      Usuń
    5. Tak, albo poprzez wysyłkę SMS.

      Usuń
  7. Rozpiska to mega ułatwienie! Korzystałam w promocji Santandera więc już wiem, że tutaj też skorzystam. Dzięki za świetną robotę.

    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać taką opinię. Życzę zatem owocnego udziału w kolejnej promocji :)

      Usuń
  8. Jakie są jeszcze inne metody zawarcia umowy oprócz wspomnianego wyżej kuriera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugą metodą otwarcia konta jest wspomniana też wideoweryfikacja (metoda "Online" do wyboru we wniosku o konto). Piszę o niej na końcu wpisu.

      Usuń
    2. Ciekawe czy komuś się kiedyś wreszcie uda założyć w ten sposób konto :)

      Usuń
    3. Właśnie założyłam w ten sposób :)

      Usuń
    4. założyłam w ten sposób konto sobie, chłopakowi i tacie i nie było żadnych problemów :) moim zdaniem bardzo wygodny sposób i odpada wyczekiwanie na kuriera :)

      Usuń
    5. To już moja 3. promka, w której bezskutecznie usiłowałem złożyć wniosek telefonem z systemem operacyjnym Android 9 z nakładką producenta - groteska.

      Na szczęście Pocztex dostarcza umowy błyskawicznie 😃

      Usuń
  9. Witam. Zapisałem się do promocji i podczas uzupełniania danych do konta wywaliło mi internet i cofneło z wniosku i dałem na stronie głównej otwórz konto i uzupełniłem dane i założyłem konto i czekam na kuriera i tak teraz myślę czy dobrze zrobiłem i wezmę udział w promocji czy nie ? a jak nie to co mogę jeszcze zrobić w tej chwili ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To źle zrobiłeś. Jeśli cię wywaliło to musisz złożyć wniosek po linku który dostałeś na maila po rejestracji. Przedtem zadzwoń na infolinię żeby anulować ten wniosek co złożyłeś nie przez stronę promocji.

      Usuń
    2. Dostałem informację z banku że nawet po anulowaniu i założeniu ponownie konta nie będe mógł już skorzystać z tej promocji więc już po fakcie

      Usuń
    3. Więc taką informację z banku mam rozumieć że nie będe mógł już skorzystać z tej promocji ?

      Usuń
    4. O ile nie podpisałeś umowy, to po prostu anuluj wniosek i złóż go ponownie.

      Usuń
    5. @Anonimowy 21 listopada 2022 17:15, podobne przypadki już bywały. Czytelnicy donosili, że anulowanie wniosku (albo odstąpienie od umowy, gdy już ta została zawarta - wszak dzieje się to za pośrednictwem SMS-a), było skuteczne. I wtedy można było wnioskować o konto we właściwy sposób (a żeby wziąć udział w promocji, to wniosek należy złożyć albo od razu po zarejestrowaniu na stronie promocji, albo - gdy coś się zdarzyło, czyli np. jak tu przerwanie połączenia internetowego - skorzystać z linku z maila, który przychodzi po rejestracji do promocji).

      Usuń
  10. Witam, kto dostarcza umowę? Poczta Polska? Pytam bo dopiero w piątek będę w Polsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Poczta Polska. Jak kilka lat biorę udział w takich promocjach to sposób obsługi umowy przez kuriera poczty był dla mnie wzorcowy. SMS o przesyłce, w dniu przyjazdu kuriera telefon pani umawiającej spotkanie. Po g. 17? Nie było problemu. Podpis dosłownie w 2 miejscach i po wszystkim.

      A pamiętam jak kiedyś, dobre parę lat wstecz mieli DHL. Oj to były jazdy z nimi.

      Usuń
  11. Do kiedy takie konto muszę trzymać? Jest jakiś oblig? Przepraszam jeśli jest to głupie pytanie ale wolę zapytać bo będę brać pierwszy udział w takiej promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do czasu wyplaty ostatniej premii. Wtedy mozesz smiało zamykac :)

      Usuń
  12. Cześć,
    Czy wybor karty wirtualnej nie wyklucza z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być plastikowa karta.

      Usuń
    2. w którym miejscu regulaminu jest zapis o karcie wirtualnej?

      Usuń
    3. Aby uniknąć opłaty miesięcznej za Kartę Otwartą na Dzisiaj należy nią wykonać min. 3 płatności miesięcznie.

      Usuń
  13. Witam
    Czy mając kartę dodaną w Apple Pay i nią płacąc np w Allegro itp będą naliczać się kwoty do spełnienia promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatność zdalna kartą z plastiku bądź kartą wirtualną wymaga identycznych kroków ok jej posiadacza.

      Usuń
  14. Byłam już ich klientką i był problem z zamknięciem konta, musiałam się o to upominać i chyba dalej jest coś nie tak, bo po pobraniu aplikacji i kliknięciu "otwórz konto" nie mają dla mnie żadnej oferty... A przy próbie aktywacji aplikacji wyskakuje błąd B008 :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostęp do bankowości internetowej, czyli tzw. EKD, nie został zamknięty. To nagminny problem w BGŻ-cie 😂

      Usuń
    2. Umowę ramową możesz zamknąć w placówce albo na infolinii. Robią to od ręki. Wtedy możesz znów konto zakładać ale pewniejszy sposób to z kurierem.

      Usuń
    3. Brałem udział już w 5-ciu promkach tego jak konta i jeszcze ani razu nie zamknęli mi dostępu do bankowości razem z kontem.

      Usuń
    4. A czy czas zamknięcia umowy ramowej liczy się też do karencji?

      Usuń
    5. U mnie też po zamknięciu konta został dostęp do bankowości internetowej - nadal mogę się zalogować tak jak wcześniej, tyle że nie mam żadnych produktów. Czy aby definitywnie tego się pozbyć, trzeba kolejny raz dzwonić na infolinię? Czy może trzeba się do nich pofatygować osobiście?

      Usuń
    6. To u nich to dość typowe. Zgłoszenie na infolinii zostanie przyjęte jako reklamacja i na przeciągu 30 dni zamkną dostęp do EKD - przerabiałem to kilkukrotnie, ale w przeszłości jedyna metoda to było dreptanie do oddziału.

      Usuń
    7. A ja nawet byłam w banku osobiście, dostałam na papierze potwierdzenie rozwiązania umowy ramowej i jak widać, nie jest to zgodne ze stanem faktycznym, bankowość internetowa bez żadnego produktu dalej działa...

      Usuń
  15. Witam,
    zakładałam konto przez aplikacje ale coś poszło nie tak i w końcu dostałam informację że wniosek o konto nie został dokończony i wygasł link aktywacyjny.Co mam teraz zrobić zeby nie stracić promocji?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostrzegam przed samowolką tego banku. Bez pytania klienta o zgodę zmieniają metodę autoryzacji z kodów sms na autoryzację mobilną. Ustawiasz kody sms a oni samowolnie z uporem maniaka włączają autoryzację mobilną. Oczywiście, żeby przywrócić kody sms nie można tego zrobić w aplikacji tylko trzeba się logować na stronie. Wchodzę przez kompa, wyłączam tą dziadowską autoryzację mobilną a za chwilę bank nie licząc się z moim zdaniem znowu mi ją aktywuje, tak się "bawimy" od czasu zainstalowania GoMobile. Chamska samowolka niespotykana w żadnym innym banku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nigdy autoryzacji nie zmienili. Chociaż mam aplikację to zawsze dostaję sms-y do potwierdzeń przelewów i transakcji kartą w internecie.

      Nie jest prawdą, że żaden bank takiego czegoś nie zrobił. W mBanku wszystkim którzy mają aplikację z automatu zmienili sposób autoryzacji i jak ktoś sobie tego nie życzył to.. mógł znów zmieniać na sms-y.

      Usuń
    2. Anonimowy22 listopada 2022 19:42
      Dwie osoby, dwa konta i ta sama sytuacja, kody sms systematycznie zmieniane na autoryzację mobilną, sory, ale trudno uwierzyć, że jesteś jakimś wyjątkiem, któremu Paribas nie narzuca autoryzacji mobilnej.
      Pierwsze samowolne wyłączenie kodów sms miało miejsce od razu po instalacji aplikacji, potem co jakiś miesiąc powtórka z rozrywki, pewnie chodzi o zmęczenie klienta aż w końcu będzie miał dość ciągłego logowania i przywracania kodów i zostawi niechcianą autoryzację mobilną, którą z maniakalnym uporem wciska bank. Może masz za krótko konto i jeszcze nie doświadczyłeś tych "atrakcji"?

      Usuń
    3. Wysyłka groteskowych ilości SMS to spore obciążenie finansowe dla każdego banku.

      Z tego powodu Pekao SA obciąża klientów kwotą 20 groszy za każdy SMS wysłany do autoryzacji operacji w bankowości, a Toyota Bank wyeliminował autoryzację SMS i wymaga instalacji tzw. apki do tego celu.

      Usuń
    4. A Alior, Millennium, Credit Agricole, Pocztowy pozwalają autoryzować kodami sms i nie robią problemu. Do takiej masowej wysyłki smsów banki zawierają odpowiednie umowy z firmami telekomunikacyjnymi.
      Co do Pekao to dają klientowi wybór, czy chce mieć darmową autoryzację mobilną czy woli płacić za smsy. W Paribas nie ma alternatywy, stawiają klienta przed faktem dokonanym, wyłączają kody sms i chcesz czy nie musisz korzystać z autoryzacji mobilnej. Dziwne, że przy takich opłatach jakie zdzierają ze starych klientów nie stać ich na wysyłkę smsów:) Klient ze starą taryfą jest strzyżony na wszystkim: opłata za konto, za kartę, za wypłaty z bankomatów, za wyciągi, o żenującym oprocentowaniu KO (zawrotne 1%) nie wspomnę.

      Usuń
    5. Najwyższy czas zamknąć konto 😋

      Usuń
    6. Ja zamykam wszystkie konta najpóźniej następnego dnia po wypłacie premii - wyjątek do Millennium oraz Śląski.

      Usuń
    7. mBank jest tak samo nachalny z wciskaniem autoryzacji mobilnej; po każdym zalogowaniu do aplikacji pierwszy komunikat to aktywuj autoryzację mobilną;

      millenium wymusza mobilną autoryzację tym co chcą większy przelew zrobić bo bez niej się nie da

      Usuń
  17. Czy w listopadzie też już trzeba zrobić te 3 płatności kartą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. W pierwszym miesiącu który jest niecały to nie trzeba spełniać tego warunku.

      Usuń
  18. I po promocji. Nie zdążyłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, bo ta promka była przewidziana aż dla 2000 uczestników 😂

      Usuń
    2. W przypadku takiej promocji (konta; z nagrodami o takiej wartości; z tak prostymi warunkami; z tak krótką karencją) to tylko dla 2000 uczestników.

      Usuń
    3. Spoko, w przyszłym tygodniu zapewne będzie kolejna 😃

      Usuń
    4. Nie trzeba było nawet czekać do następnego tygodnia - już w piątek dali nową "Projekt: Mikołajki" :)

      Usuń
    5. Tak, u nich jest promka raz na tydzień :)

      Usuń
  19. Cześć, widzę, że ta promocja się zakończyła, mam jednak pytanie odnośnie niej. Czy jeżeli zdążyłem na czas zarejestrować się na stronie promocji i dostałem potwierdzenie rejestracji na maila, ale nie rozpocząłem jeszcze składania wniosku o konto, to czy wciąż biorę udział w promocji? W wiadomości otrzymanej na maila mam możliwość złożenia wniosku poprzez kliknięcie w link zawarty w wiadomości, zastanawiam się jednak, czy jest sens. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, możesz nadal wziąć udział. Wspomniałem o tym na wstępie (w aktualizacji informującej o zakończeniu promocji):

      "Kto już jednak zdążył zarejestrować się na stronie promocji, ten na promocję się łapie (nawet jeśli nie zawarł jeszcze umowy, a nawet gdy nie złożył wniosku o konto). O załapaniu na nagrody decyduje bowiem kolejność rejestracji na stronie promocji - teraz pozostaje spełniać kolejne warunki".

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Czy jak karta jest aktywowana 25.11 to muszę w listopadzie zrobić 3 transakcje czy dopiero od grudnia aby nie ponosić opłaty?

      Usuń
    3. Od grudnia

      Usuń
  20. Założyłem konto w promocji w poniedziałek i wybrałem opcję z kurierem. Do tej pory nie dostałem żadnej informacji o nadaniu przesyłki. Czy to normalne że tyle się czeka?

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdążyłam się tylko zarejestrować na stronie promocji. Ten link , który przyszedł na maila już nie działa. To w jaki sposób mam złożyć wniosek?? Piszesz, że : "się łapie (nawet jeśli nie zawarł jeszcze umowy, a nawet gdy nie złożył wniosku o konto)" ALE JAK JA MAM URUCHOMIĆ WNIOSEK, SKORO LINK NIE DZIAŁA JUŻ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ok. Dzisiaj złożyłem wniosek właśnie po linku z maila.

      Usuń
    2. Co oznacza "już nie działa"? Masz jakiś komunikat czy co? Bo u mnie działa.

      Usuń
    3. Pewnie przez Adblocka. Wyłącz i stronę da się otworzyć.

      Usuń
  22. Czy u kogoś był już kurier?

    OdpowiedzUsuń
  23. Wybrałem wirtualną kartę... czy przez ten fakt nie spełniłem warunków promocji? Czy zamawiając teraz kartę fizyczną spełniam warunek promocji?

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybrałem podpisanie umowy u kuriera. Przyszła przesylka z kartą do bankomatu. Ale dalej nie mam loginu itp. ile to może trwać ? Jaka dokładnie jest procedura. Umowę podpisywałem za pomocą Autenti czy jakos tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po aktywacji konta należy się zalogować przy pomocy loginu, który jest podany w umowie. W trakcie logowania bank wyśle pierwsze hasło poprzez SMS.

      Usuń
  25. Wybrałem wirtualną kartę... czy przez ten fakt nie spełniłem warunków promocji?

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy ktoś wie czy przelew 1000 na konto musi być jednorazowy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. "Płatności kartą na potrzeby promocji można wykonywać zarówno w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie." - dobrze rozumiem, że przelew wykonany np w ramach czynszu bądź opłat się wlicza w płatności kartą w Internecie? Czy jedynie dokonując zakupu w Internecie wybieram opcje przelewu bezpośrednio ze swojego banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatność przelewem nie będzie się liczyć. Mają być płatności kartą.

      Usuń
  28. W systemie GOonline/GOmobile czeka na Ciebie wazna wiadomosc o zmianach w Taryfie Prowizji i Oplat. Sprawdz, jak zminimalizowac wybrane oplaty. Pozdrawiamy Bank BNP Paribas

    Dziś dostałam SMS o takiej treści. Ktoś już wnikał o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  29. Czyli jak zapłacę przez przelewy24 z pomocą googlepay to się liczy?

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy ktoś zakładał konto z tej promocji ? Pierwsze warunki spełnione jeszcze w listopadzie i żadne kody na bilety do kina nie przyszły ( ani @, ani sms ) Ktoś już dostał może ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co byś chciał dostać? Przecież pierwszy mail ma być dopiero w styczniu. Nie spodziewaj się wcześniej nawet jeśli konto otworzyłeś już w listopadzie. Pamiętaj też że płatności z listopada nie liczą się do tych co trzeba wykonać w grudniu.

      Usuń
  31. czy wpływ na konto może być od innej osoby z BNP Paribas?

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy dostaliście maila?

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest połowa stycznia a nadal nic nie dostałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połowa stycznia? Dziś dopiero 12. 😋

      Usuń
    2. Do 20-go mają czas. Prędzej niż 19-go się nie spodziewaj.

      Usuń
  34. Dalej nie ma ani biletów ani kasy…. Dostał już ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie też nic

    OdpowiedzUsuń
  36. @all którzy nie otrzymali jeszcze "nic", "nadal" oraz "ani".
    Odpowiedź na ten "problem" znajduje się zarówno w opisie jak i w komentarzach.

    Follow the written instructions!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam, sprawdzialm raz jeszcze warunki, mam wszystkie spełnione... Nadal nie dostałam maila, na który niby trzeba zareagować...

      Usuń
    2. Follow instuctions, tylko jedyny mail jaki dostałem to potwierdzenie rejestracji. Kolejnego maila do uzupełnienia danych nadal brak.

      Usuń
    3. Do 20.01. (włącznie) jest czas. Bazując na doświadczeniu z poprzednich edycji, maila należy spodziewać się jutro (i możliwe, że dopiero późnym popołudniem). Gdy organizator roześle maile, będę o tym przypominać na blogu.

      Usuń
    4. A jeśli dopiero dziś spełnie warunki do konca, to już maila i premii nie dostane?

      Usuń
    5. Wiadomości rozsyłali 20. wieczorem!

      Usuń
  37. Jest 19ty i nadal nic... Żałosne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co żałosne?? Przecież wszystko jest zgodnie z regulaminem. Spokojnie, po co tyle emocji. Na razie nie ma żadnych powodów do niepokoju ani nerwów.

      Usuń
    2. A co stanowi regulamin w tej kwestii?

      Usuń
  38. Dzisiaj ostatni dzień. Czekamy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Napiszcie proszę jak już ktoś dostanie maila.

    OdpowiedzUsuń
  40. 18:04 i dalej nic 🤷‍♂️

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie ma i nie będzie…😜

    OdpowiedzUsuń
  42. Bilety zostaną wysłane sms do 31.01.2023. Tyle narazie o pierwszej 200 cisza

    OdpowiedzUsuń
  43. Jest mail ale tylko z biletami, nie m nic o pierwszej premii 200zl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszły 2 maile w odstępie 20 minut

      Usuń
  44. Dostałam tylko jednego maila, o przyznaniu biletów do kina. O bonusie pieniężnym nic...

    OdpowiedzUsuń
  45. Jest i mail z uzupełnieniem konta

    OdpowiedzUsuń
  46. Przyszła wiadomość na maila

    OdpowiedzUsuń
  47. Są 2 maile. Jeden o biletach, a drugi o premii.

    OdpowiedzUsuń
  48. Mail trafił mi do spamu i finalnie nie uzupełniłem danych w regulaminowym terminie do 26.01. uzupełniłem dzisiaj, formularz to umożliwił. Jest szansa że dostanę nagrodę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę komentarze Czytelników biorących udział w innych promocjach BNP Paribas, a będący w podobnej sytuacji, że nagrody dostawali. Zatem pozostaje zaczekać do 31.01. (czyli terminu wypłaty pierwszej premii).

      PS. Tak czy siak, premia nie przepadnie. W regulaminie możemy znaleźć następujący zapis: "Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [czyli do 26.01.2023 r. - przyp. Mr. Złotówa] Regulaminu, nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: blackokazja@promocja.bnpparibas.pl Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 28 listopada 2023 r. po tym terminie nagroda nie zostanie wydana." (przy czym ja z tą reklamacją póki co bym się wstrzymał - jak napisałem wyżej, do końca stycznia).

      Usuń
    2. Dziękuję

      Usuń
  49. Czy dostał ktoś już nagrody?

    OdpowiedzUsuń
  50. Właśnie dostałam SMSa z eBiletami.

    OdpowiedzUsuń
  51. Wpłynęła dzisiaj premia i przyszedł SMS.

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie dostałem SMSa, co zrobić? Przelew przyszedł normalnie...

    OdpowiedzUsuń
  53. Dostaliście już maila o premii za styczeń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przed chwilą dostałam maila.

      Usuń
  54. Odpowiedzi
    1. Dzisiaj przyszła wiadomość o 14:30

      Usuń
  55. Szanowni Państwo,


    Pragniemy poinformować Państwa o zdobyciu trzeciej nagrody, gratulujemy!

    Nagroda trzecia w wysokości 200 zł zostanie przekazana przelewem (tj. przelew zostanie wysłany) do 28 lutego 2023 r.

    OdpowiedzUsuń
  56. Maila też dostałem. Już teraz nie trzeba uzupełniać numeru konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba. To robiło się tylko jeden raz - przed wypłatą pierwszej premii.

      Usuń
  57. 200 zł wpłynęło.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ostatnią premię już ktoś dostał? Powinna być do dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie jest to już napisane?

      Usuń
    2. Jeszcze nie ma. Ale termin mija 31-go a nie 30-go.

      Usuń
    3. U mnie wpadła wczoraj.

      Usuń
  59. Czy ktoś może korzystał z kuponów na bilety do kina? Mnie to nie działa - Multikino - serwer error, a Cinema City nie daje możliwości wpisania liter... o.O czy to trzeba kupowac w kasie LIVE? Chciałam zamówić przez internet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie mam z tym problem

      Usuń