Nadszedł ważny moment dla uczestników dwóch promocji konta osobistego w BNP Paribas.
To czas, gdy organizator promocji rozesłał wiadomości powiadamiające o przyznaniu pierwszych nagród. By je otrzymać, należy teraz uzupełnić numer rachunku konta do wypłaty premii.Każdą z tych promocji oczywiście opisywałem już na blogu Bankobranie, gdy tylko się one pojawiały. Mowa tu o następujących akcjach:
- "Wrześniowe korzyści" z bonusami pieniężnymi o łącznej wartości 400 zł;
- "Powakacyjny bonus" z premią 400 zł i bonem do Biedronki o wartości 50 zł.
W podlinkowanych wpisach omówiłem zasady promocji i warunki uzyskania poszczególnych nagród. Kto spełnił określone tam wymogi, ten teraz (organizator dał sobie czas do 21.11.2022 r.) powinien otrzymać wiadomość o przyznaniu pierwszych bonusów pieniężnych. To wiadomość bardzo ważna, bo w niej znajdziesz też kod do zalogowania na stronie promocji ("Wrześniowe korzyści" lub "Powakacyjny bonus"). Tam właśnie będzie należało podać numer rachunku konta założonego w BNP Paribas w promocji - najpóźniej do 25.11. (w przypadku promocji "Wrześniowe korzyści") lub do 26.11. (w promocji "Powakacyjny bonus"). Wypłata pierwszych bonusów przewidziana jest do 30.11.2022 r.
... gdzie obecnie zarobić?
- 300 zł premii i 180 zł w bonach na zakupy za konto w Santander Banku;
- rekordowe bonusy o łącznej wartości 550 zł za konto w Alior Banku;
- 300 zł premii za bezwarunkowo darmowe konto osobiste w Citibanku (+ moneyback do 100 zł + nagroda za kartę kredytową: np. telefon Motorola E22 czy 600 zł w bonach do Allegro);
- na tle powyższych okazji do bankobrania, promocja z nagrodą o niższej wartości, ale rzadko spotykana w tym banku: 200 zł w bonach do Allegro za konto w PKO BP.
Co zrobić, gdy brak maila powiadamiającego o przyznaniu premii?
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: (w promocji "Wrześniowe korzyści") wrzesniowekorzysci@promocja.bnpparibas.pl lub (w promocji "Powakacyjny bonus") powakacyjnybonus@promocja.bnpparibas.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e-mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail"
Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych (bo np. przegapisz maila od organizatora), to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulaminy promocji przewidują bowiem scenariusz dla osób, które się spóźnią. W przypadku promocji "Wrześniowe korzyści" znaleźć można następujący zapis:
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [czyli do 25.11.2022 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: wrzesniowekorzysci@promocja.bnpparibas.pl. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 28 stycznia 2024 r."
Z kolei w promocji "Powakacyjny bonus":
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 4 lit. b [czyli do 26.11.2022 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: powakacyjnybonus@promocja.bnpparibas.pl. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 25 września 2023 r."
Bądź na bieżąco z promocjami. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i śledź na Facebooku:
Mi napisali, że założyłem konto niezgodnie z regulaminem, czyli nie przez link promocyjny co jest nie prawda :/
OdpowiedzUsuńZgłoś reklamację (lub odwołaj się, jeśli to już była odpowiedź na reklamację), wskazując, że udział w promocji odbywał się z pełną świadomością wszystkich warunków i wiedzą dotyczącą promocji (w tym sposobu udziału w niej) - o tym najlepiej świadczy spełnienie wszystkich warunków. I tu można wypunktować wszystko: spełnienie warunku uczestnictwa w promocji - czyli upłynięcie okresu wykluczenia dla byłych klientów (czy bycie nowym klientem), złożenie wniosku w czasie dostępności danej promocji, zawarcie umowy w określony regulaminem promocji sposób, wykazanie się wymaganą aktywności (a więc tu warto wypisać, co zostało zrealizowane). Zatem nie mogło być intencją złożenie wniosku o konto w sposób inny niż tego wymagał regulamin, bo wszystko powyżej wymienione wskazuje na zaznajomienie się z nim.
UsuńO podobnych sytuacjach czasem już Czytelnicy pisali (w skali popularności tych promocji nie są to jakieś częste przypadki, ale czasem się zdarzają). Generalnie jednak takie upomnienie się pomagało.
Mr. Złotówa dzięki za radę. Napisałem odwołanie, trochę zmodyfikowałem i uznali :D.
UsuńDzięki za radę, pomogło :D
Usuń