Oto miła niespodzianka na koniec roku dla posiadaczy konta w BNP Paribas.
Do wzięcia czekają bony o łącznej wartości 150 zł do wykorzystania na Allegro. Z udziałem warto się jednak pospieszyć, gdyż pula rejestracji w promocji jest ograniczona.[Promocje zakończone.]
Jeśli jeszcze nie masz konta w BNP Paribas, sprawdź jak zyskać 400 zł premii na start. W podlinkowanym wpisie znajdziesz zasady uczestnictwa, warunki promocji oraz prześwietlenie konta z oferty BNP Paribas (a wszystko wskazuje na to, że po otwarciu konta możliwe będzie też wzięcie udziału dodatkowo w tej promocji, którą właśnie opisuję poniżej).
A teraz wracam już do najnowszej promocji - dla obecnych klientów.
Promocja "Korzystaj aktywnie i zyskuj więcej"
Dla kogo promocja z bonami ? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która posiada (lub współposiada) konto osobiste w BNP Paribas wraz z wydaną do niego kartą (w postaci "tradycyjnej", a więc plastikową lub kartę mobilną) oraz dostęp do bankowości elektronicznej.
Z udziału w promocji wykluczeni są klienci z segmentu Wealth Management oraz posiadacze planu taryfowego Konto Samodzielniaka.
Jako że w regulaminie promocji można znaleźć następujący zapis:
"(...) niniejsza Sprzedaż premiowa nie łączy się z innymi promocjami lub sprzedażą premiową organizowaną przez Bank, do której Klient może przystąpić w tym samym czasie, w którym obowiązuje Okres Sprzedaży premiowej"
to rodzi się pytanie czy osoby, które założyły konto w BNP Paribas w którejś z niedawnych promocji z bonusami na start, mogą teraz wziąć udział w niniejszej promocji? Według mnie jak najbardziej. Organizatorem promocji dla otwierających konto osobiste jest bowiem firma Hagen, o czym zapis znaleźć można już na początku każdego regulaminu promocji (a w myśl tych regulaminów promocji powitalnych, BNP Paribas występuje jedynie w roli partnera).
Nagroda. Do wzięcia czekają 3 bony do Allegro o wartości 50 zł każdy, co w sumie da tytułowe 150 zł do wykorzystania w największym serwisie zakupowym w Polsce.
Limit uczestników. Choć promocja ma być dostępna do 31.01.2023 r., to należy uwzględnić, że może zakończyć się wcześniej, gdyż została przewidziana do osiągnięcia 2 000 rejestracji.
W przypadku wyczerpania puli rejestracji, informacja o zakończeniu akcji ma się pojawić na stronie promocji. [Aktualizacja w dn. 7.10.2023 r.: na stronie akcji z bonami Allegro pojawił się komunikat:
"Promocja „Korzystaj aktywnie i zyskuj więcej” zakończyła się. Nie ma już możliwości rejestracji."
Ciągle nie ma jednak jeszcze takiego komunikatu na stronie promocji z bonami do Biedronki.]
Zasady promocji "Korzystaj aktywnie i zyskuj więcej"
By wziąć udział w promocji:
- najpóźniej do 31.01.2023 r. (choć miej możliwość wcześniejszego zakończenia promocji w przypadku wyczerpania limitu rejestracji) wyślij formularz zgłoszeniowy na stronie promocji;
uwaga: w tym formularzu należy podać numer klienta... który nie tak łatwo znaleźć - nieco niżej ustalam gdzie go znaleźć[Aktualizacja w dn. 30.12., g. 16: bank usunął rubrykę wymagającą podania Numeru Klienta]; - do 31.01.2023 r. wykonaj co najmniej 1 płatność kartą.
- zapewnij wpływ na konto w wysokości min. 1 200 zł,
- zaloguj się co najmniej 1 raz do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej BNP Paribas oraz
- wykonaj min. 4 płatności kartą.
Wskazówki dla uczestników promocji
- znaleźć go na wyciągu karty kredytowej, jeśli ktoś takową posiada (uwaga: jest on tam określony jako Identyfikator Klienta) lub
- uzyskać na infolinii banku.
Ostatecznie sięgnąłem jednak po wzór Umowy Ramowej, który można znaleźć na stronie banku i tam w części zatytułowanej "Ogólne Warunki Umowy Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu" można natrafić na definicję, która brzmi: "Numer Klienta – numer Umowy [Ramowej - przyp. Mr. Zlotówa]". Ostatecznie skłaniałbym się więc do podania tego numeru podczas rejestracji na stronie promocji [Aktualizacja w dn. 30.12., g. 9:20 - mimo, że jeszcze jedna konsultantka z infolinii i osoba odpowiadająca na czacie twierdzą, że Numer Klienta = Identyfikator Klienta, co jest jednak w sprzeczności z Umową Ramową]. Aczkolwiek z tyłu głowy należy mieć na uwadze, że być może będzie trzeba... pisać reklamację.
"z wyłączeniem operacji dokonanych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy 24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym: Google Pay i Apple Pay)".
Ponadto wykluczone są płatności kartą w miejscach, w których terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (to kody mające na celu wskazywać na dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy):
"7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), 6012, określający instytucje finansowe, 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 4829, określający internetowe przekazy pieniężne"
▶️ Jeśli zaś chodzi o wpływy na konto, to wpływ 1 200 zł powinien być jednorazowy (regulamin nie wspomina bowiem o sumie wpływów).
Wykluczone są wpływy z własnych kont lub lokat w BNP Paribas, a także z rachunków kredytowych, uznań wynikających z korekt i reklamacji oraz wpłaty gotówkowe.
[Aktualizacja w dn. 30.11.2022 r., g. 8:25:
Przydatne dokumenty:
No to milusio 😄
OdpowiedzUsuńPoszło!
a gdzie nalazleś Numer klienta ?
UsuńCytat z powyższego wpisu: "Numer Klienta to numer Umowy Ramowej"
UsuńTo nie numer umowy ramowej.
UsuńNumer klienta widnieje na wyciągu z konta
UsuńCzy to ten ciąg cyfr i liter widniejący na samym dole umowy?
UsuńJuż to bez znaczenia. Teraz w formularzu nie wymagają numeru klienta.
UsuńCiekawe jak będą odnajdywać tych klientów co dopiero teraz się zarejestrują?
UsuńIle cyfr ma ten numer klienta?
OdpowiedzUsuńZależy który? Login ma 7 cyfr, nr umowy to kilkanaście cyfr a ten identyfikator klienta to 6 znaków (cyfry i litery). W formularzu przechodzi wszystko.
Usuńpo zalogowaniu sie do bankowosci internetowej podadzą wam na czacie, ma 6 znaków
UsuńNo właśnie mi na czacie też ten numer podali. Ale to jest Identyfikator Klienta. A Numer Klienta = numer Umowy Ramowej.
UsuńNieporozumienie to mało powiedziane.
Wszystko zrobione.
OdpowiedzUsuńBon na Allegro o wartości 50 zeta bez aktywnego Smart to lipa!
OdpowiedzUsuńNawet ze Smart darmowa przesyłka kurierem jest teraz dopiero od 65 zeta - nie dziwota, że UOKiK nałożył na Allegro tak dużą karę.
UsuńGdy kupisz coś za kwotę nawet 1 grosz niższą niż użyty bo, to Allegro pobiera 1 zeta - cyrk!
UsuńJa dziś przed południem się zarejestrowałem. Numer klienta dostaniecie na czacie z infolinią bez problemu.
OdpowiedzUsuńNr klienta jest na wyciagu, a e-kody sa do Biedronki nie do allegro
OdpowiedzUsuńSą do Allegro. Bo są chyba 2 promocje.
UsuńJa zarejestrowałem się 3 razy. Na login, na numer umowy i na ten numer/identyfikator klienta. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
OdpowiedzUsuńOgólnie regulamin napisany tragicznie.
Uzyskanie nr klienta dzwoniąc przez aplikacje mobilna zajmuje minutę.
UsuńPo przejściu na strone promocji czytam coś takiego: na Koncie Osobistym zostanie zaksięgowany co najmniej jeden Wpływ w wysokości min. 1 200 zł
OdpowiedzUsuńzaloguj się min. 1 raz do bankowości elektronicznej (GOonline lub GOmobile)
wykonaj min. 4 Transakcje bezgotówkowe
i odbierz łącznie trzy kody do sieci sklepów Biedronka. Łącznie do 150 zł Więc Allegro czy Biedronka Złotówa ?
I to jest ciekawe...(dodam, że jest to stan na 30.12.2022 r., g. 8:05, czyli czas, gdy piszę ten komentarz).
UsuńOkazuje się, że są dwie strony z formularzem zgłoszeniowym do promocji:
- https://nowekonkursy.bnpparibasgsc.pl/promocja (z bonami Allegro)
- https://nowekonkursy.bnpparibasgsc.pl/promocjaBNP (z bonami do Biedronki)
Tymczasem regulamin promocji z Allegro zawiera informację (§ 3, ust. 3), iż tenże regulamin można znaleźć na stronie https://www.bnpparibas.pl/zyskuj - wchodząc na nią znajdujemy informacje o promocji Allegro i regulamin promocji Allegro... ale klikając w przycisk "Zarejestruj się", trafiamy na stronę https://nowekonkursy.bnpparibasgsc.pl/promocjaBNP (czyli tę dotyczącą Biedronki). Tu w końcu w formularzu rejestracyjnym znajdujemy oświadczenie o akceptacji regulaminu "Korzystam z karty mobilnej i zyskuję" (choć promocja z Allegro nazywa się "Korzystaj aktywnie i zyskuj więcej"), ale gdy w niego klikniemy to... otwiera się regulamin "Doceniamy naszych Klientów” (z bonami do Biedronki).
W obydwu regulaminach mowa o dostępności promocji do 31.01.2023 r. (i limicie 2000 rejestracji), ale na obydwu stronach z formularzami rejestracyjnymi mowa o 31.12.2022 r.
Miałem dokładnie te same spostrzeżenia :D
UsuńTo wszystko wygląda na totalny bałagan - będzie sporo reklamacji 😋
UsuńNo i prezent na Nowy rok
OdpowiedzUsuńczy link nie prowadzi do promki z biedronką zamiast allegro, czy ma ktos link do allegro :) ?
OdpowiedzUsuńlink do allegro: https://nowekonkursy.bnpparibasgsc.pl/promocja
Usuńlink do biedronki: https://nowekonkursy.bnpparibasgsc.pl/promocjaBNP
A moja umowa ramowa jest jakość dziwna. Jakby zeskanowana i ucina numer
OdpowiedzUsuńW ogóle jak można wymagać numeru klienta do którego klient normalnie nie ma dostępu i wg konsultanta na infolinii jest to jedynie wewnętrzny numer oznaczający klienta?
OdpowiedzUsuńSkąd wiadomo, że bierze się udział w promocji? wysłałem zgłoszenie, ale żadnej wiadomości zwrotnej nie ma.
OdpowiedzUsuńNie ma żadnego potwierdzenia.
UsuńNa infolinii poinformowano mnie, że nr klienta jest na każdym z wyciągów - 6 znaków i że to nie jest numer umowy.
OdpowiedzUsuńinformacja z chatu z konsultantem: "Dzień dobry. Numer klienta znajdzie Pan w wyciągach w bankowości internetowej po wejściu w zakładkę Moje Finanse -> Konta -> Szczegóły -> Zestawienie transakcji (Wyciągi)."
OdpowiedzUsuńA u mnie tam: "Brak wyciągów do wyświetlenia" xD
Usuńwniosek otwarłeś konto we grudniu i pierwszy wyciąg w styczniu za grudzień ja mam pierwszy za listopad :)
UsuńPotwierdzam, jest! Numer klienta ma sześć znaków - w moim przypadku jedna cyfra i pięć liter.
UsuńZarejestrowałem się w obu promocjach, które realizuje bezpośrednio bank (w/g info konsultanta) i uzyskałem odpowiedz ze liczy się rejestracja w pierwszym formularzu, ja nie bardzo mogę stwierdzić gdzie w pierwszej kolejności przesłałem rejestracje.
OdpowiedzUsuńW obu promocjach pierwszy warunek jest taki sam czyli jedna płatność karta, jeżeli to zrobimy w grudniu do 15 stycznia otrzymamy bon albo do allegro albo biedronki lub oba razem. Podsumowując 15.01 gdy w grudniu spełnimy warunek powie nam gdzie jesteśmy :)
To mozna dostac 300 zl nagrody zapisujac die do promocji z ailegro i do biedronki? Regulamin wspomina.o tylko jednokrotnym udziale, ale czy na pewno?
OdpowiedzUsuń"niniejsza Sprzedaż premiowa nie łączy się z innymi promocjami lub sprzedażą premiową organizowaną przez Bank, do której Klient może przystąpić w tym samym czasie, w którym obowiązuje Okres Sprzedaży premiowej. Jeżeli w tym samym czasie, w którym obowiązuje Okres Sprzedaży premiowej, Klient przystąpi do niniejszej Sprzedaży premiowej oraz do innej promocji lub sprzedaży premiowej organizowanej przez Bank, to o pierwszeństwie decyduje data i chwila przystąpienia przez Klienta do danej promocji lub sprzedaży premiowej."
UsuńTo cytat z regulaminu
Pobrałem wyciąg z serwisu internetowego. Widnieje tam pozycja Dane klienta i... Numer. Jest on zupełnie inny niż login i inny niż numer umowy. Co za zwichrowany bank!
OdpowiedzUsuńa gdzie znajdę swoja umowę ramową??? czy jest to gdzieś w bankowosci elektronicznej???
OdpowiedzUsuńByła do pobrania podczas zakładania konta.
Usuńczy wpłata 1200 może być z innego konta z innego banku?
OdpowiedzUsuńTak.
UsuńNie może być tylko w twoich rachunków w BNP Paribas.
Tak.
UsuńTotalny bajzel ta promocja.
OdpowiedzUsuńZarejestrowałem się na 4 sposoby(po 2 na promkę) i o dziwo wszystkie przyjęte. Reklamacja pewna.
Na dodatek rejestracja była możliwa już od 19. grudnia i nie wierzę, że jeszcze nie zarejestrowało się 2 tys. uczestników.
UsuńAnonimowy30 grudnia 2022 10:56
Usuń"W przypadku wyczerpania puli rejestracji, informacja o zakończeniu akcji ma się pojawić na stronie promocji."
Masz tam taką informację? No chyba nie. Więc po co siać ferment i swe niedowierzania. Nie chcesz brać udziału to nie bierz. Ja zarejestrowałem się przed chwilą i wierzę że 150 zł zdobędę.
Czy masz na myśli tą stronę, która była wczoraj kilkukrotnie modyfikowana?
Usuńhmm, 3 stycznia i nadal pula 2000 rejestracji się nie wyczerpała?
UsuńPlus jest taki: wczoraj transakcja, dziś już zaksięgowana
OdpowiedzUsuńW regulaminie piszą o konieczności wykonania min. 4 transakcji bezgotówkowych:
OdpowiedzUsuń- czy to muszą być płatności?
- jeśli tak, to czy płatności BLIK też spełniają ten warunek?
Sugeruję przeczytać regulamin jeszcze raz. Tym razem ze zrozumieniem
Usuń@Anonimowy 30 grudnia 2022 10:59 odpowiedź na obydwa pytania jest w powyższym wpisie prześwietlającym promocję (i bazuje na zapisach w regulaminie).
UsuńMuszą być płatności kartą. Blik odpada.
W jakim celu więc jest wymóg logowania do apki?
UsuńPo to, żeby wykluczyć uczestników, którzy nie posiadają smartków bądź tabletów :)
UsuńPłatności muszą być na jakąś minimalną kwotę?
OdpowiedzUsuńRegulamin nie wymaga minimalnej kwoty płatności, więc transakcje mogą być na dowolne (nawet drobne) kwoty.
UsuńNa stronie rejestracji brak licznika, skąd więc wiadomo, czy pula 2000 rejestracji nie została już wyczerpana?
OdpowiedzUsuńWspominam o tym we wpisie prześwietlającym promocję ("W przypadku wyczerpania puli rejestracji, informacja o zakończeniu akcji ma się pojawić na stronie promocji", co wynika z regulaminu promocji). Póki co takiego komunikatu nie ma.
UsuńZłotówa, nie polegałbym zbytnio na zapisach akurat tego regulaminu, który również wymaga podania numeru klienta podczas rejestracji, a nie jest to nawet możliwe.
UsuńNagrody otrzyma pierwszych 2000 osób, które spełnią warunki określone w regulaminie Sprzedaży premiowej (https://nowekonkursy.bnpparibasgsc.pl/promocja)- Nie ma żadnej informacji, że jest limit rejestracji. Tym samym można spełnić warunki i dostać figę z makiem.
UsuńRegulamin promocji (§3, ust. 1) mówi o tym, że promocja trwa "do osiągnięcia 2000 przystąpień do Sprzedaży
Usuńpremiowej, jednak nie dłużej niż do dnia 31 stycznia 2023 roku".
O udziale decyduje więc kolejność rejestracji, a nie kolejność spełniania kolejnych warunków (płatności, wpływ itd.).
Złotówa, a co z zapisem regulaminu o konieczności podania numeru klienta podczas rejestracji?
UsuńNo właśnie - co z tym warunkiem?
Usuńa gdzie ten numer klienta trzeba podać? ja widzę tylko pole na Imię, nazwisko, data urodzenia i telefon
OdpowiedzUsuńWygląda na to, że bank właśnie usunął tę rubrykę z formularza rejestracyjnego.
UsuńNo to będzie jeszcze ciekawiej. Będą szukać klientów po imieniu, nazwisku i dacie urodzenia. Bo numer telefonu można podać obojętnie jaki.
UsuńCzyli jeszcze więcej reklamacji ;) No ale my się nie poddamy!
UsuńNajpierw zapowiedzieli nową tabelę opłat i prowizji. Co niektórzy wypowiedzieli umowy korzystając z dobrego momentu na tryb natychmiastowy. A teraz nieźle im zagrali na nosie. Pewnie co niektórzy wpienieni że im 150 zł przeszło koło nosa.
OdpowiedzUsuńNie dzielmy skóry na niedźwiedziu :)
Usuńprzed chwilą się rejestrowałam do Biedronki, nie ma rubryki na nr klienta i co najważniejsze nie ma info o wyczerpaniu puli nagród :)
OdpowiedzUsuńSkoro nie ma rubryki na nr klienta, to jak można spełnić wymogi regulaminu? Cyrk 🤡
UsuńPoważnie spodziewasz się przytulić premię, mimo że nie podałaś numeru klienta co jest wymagane w regulaminie?
UsuńDawno nie widziałem czegoś tak niezdarnie skleconego na prędce. To wręcz wygląda na próbę zatrzymania klientów po tej ostatniej zmianie TOiP - zapewne sporo ludzi złożyło wypowiedzenia w trybie natychmiastowym. Tak czy siak, będzie multum zamieszania i reklamacji - to pewne.
OdpowiedzUsuńEwidentnie zamysł tej promki powstał w ostatniej chwili w celu zatrzymania jak największej liczby uczestników po to, żeby statystyki na koniec roku lepiej wyglądały.
UsuńZwrócę tylko uwagę na fakt, że te promocje są wabikiem na zatrzymanie odpływu klientów w związku z zapowiedzianymi już na dzień 01.03.2023 r. niekorzystnymi zmianami jakie Parobas wprowadzi. Zmiany jakie zostaną wprowadzone to przede wszystkim większe opłaty oraz jeszcze bardziej zagmatwane warunki obniżenia opłat.
OdpowiedzUsuńZnając Parobasa z dotychczasowego robienia swoim klientom pod górkę, czy to przy próbach rozstania się z tym bankiem (zamykanie kont trwające latami), czy też w przypadku różnych promocji gdzie konieczność składania - bywa nawet wielokrotnych - reklamacji stała się normą, a także patrząc na TE dwie TU niby promocje ze zmianami warunków (np. po którejś już zmianie tylko w dniu dzisiejszym na stronach obu promocji nie ma możliwości podania "numeru klienta", podczas gdy regulaminy tych obu promocji - dwukrotnie każdy z nich - tego wyraźnie wymagają aby taki formularz rejestracyjny mógł być uznany jako prawidłowe zgłoszenie do promocji), bardzo czarno to widzę.
Parobas dzięki takim promocjom ma reklamę, zatrzyma gotowych na odejście, zapłaci niewiele bo wielu nie otrzyma obiecanych premii a jak część napisze reklamacje to i tak części z tej części tych reklamacji nie uzna, większość odejdzie z kwitkiem i tradycyjnie nawet nie nie złoży reklamacji, a ci którzy po całym zamieszaniu będą chcieli już odejść, starym zwyczajem będą mieć pod górkę podczas gdy mogliby odejść Z AUTOMATU bez robienia ze strony Parobas łaski nie akceptując wprowadzanych zmian.
Dziś zadałem konkretne pytania odnośnie tylko tego wymaganego numeru klienta. Jak myślicie, otrzymałem na nie odpowiedzi? Niedoczekanie kogokolwiek. Odpowiedź na sześć zadanych pytań była tylko jedna. Ta jedna odpowiedź absolutnie nie rozwiewa wątpliwości pozostałych pięciu pytań, a tym samym nie jest odpowiedzią na żadne z sześciu pytań. Ot i cały Parobas... 😖
Żaden karciarz o zdrowych zmysłach nie siada do gry bez jasnych reguł 😋
UsuńCzy ktoś z tutaj obecnie piszących pamięta jeszcze promkę z walizką?
OdpowiedzUsuńI z tabletem.
UsuńCzy jak zrobię transakcje w sylwestra to w styczniu dostsne pierwszy bon czy w lutym. Zarejestrowany jestem 30 grudnia, 1200 mam wpłacić styczeń i luty??
OdpowiedzUsuńMam tak samo, wcz rejestracja i płatność, ale jest w zablokowanych więc zaksięgują w styczniu i ciekawe jak to potraktują, wg mnie powinien w styczniu być bon
UsuńCo zdradza, że to data transakcji, a nie data jej rozliczenia będzie brana pod uwagę?
UsuńWydaje mi się, że liczy się data transakcji, a nie księgowania. Miałem niedawno następującą sytuację z kartą kredytową City. Parę chwil po północy 1 grudnia robiłem zakupy na stronie internetowej zlokalizowanej w kraju, gdzie wciąż był 30 listopada. Mimo że fizycznie korzystałem z karty na terenie Polski, w wyciągu transakcja była datowana na 30 listopada. Korzystniejsze byłoby dla mnie uznanie, że transakcja miała miejsce 1 grudnia, ale CitiBank poinformował mnie, że muszą uznać 30 listopada jako datę transakcji, bo taką datę otrzymali od sprzedawcy internetowego.
UsuńTu nie chodzi o kwestię rozliczeń karty kredytowej w Handlowym tylko o promocję i na dodatek w innym banku - co ma jedno do drugiego?
UsuńCzy ktoś potwierdził czy można zarejestrować się do tej promocji jeżeli ma się dopiero co aktywna promocje BNP 400 zł?
OdpowiedzUsuńGdzie to niby można potwierdzić? Na infolinii?
UsuńTeż jestem ciekawy, co prawda biorę udział w jakiejś wcześniejszej promce no ale biorę :)
UsuńW tym przypadku nie ma czego potwierdzać. Wynika to z regulaminu promocji :)
UsuńZ tym że promocja 400-450 jest organizowana przez firmę zewnętrzna a ta przez bank i to robi różnice
UsuńCytat z powyższego opisu:
Usuń"(a wszystko wskazuje na to, że po otwarciu konta możliwe będzie też wzięcie udziału dodatkowo w tej promocji, którą właśnie opisuję poniżej)"
Cytat z komentarza:
"W tym przypadku nie ma czego potwierdzać. Wynika to z regulaminu promocji :)"
A cóż to takiego powiada tenże chlubny i ze wszech miar wiążący swą niezachwianą powagą regulamin?
"6. Z zastrzeżeniem ust. 7, niniejsza Sprzedaż premiowa nie łączy się z innymi promocjami lub sprzedażą premiową organizowaną przez Bank, do której Klient może przystąpić w tym samym czasie, w którym obowiązuje Okres Sprzedaży premiowej. Jeżeli w tym samym czasie, w którym
obowiązuje Okres Sprzedaży premiowej, Klient przystąpi do niniejszej Sprzedaży premiowej oraz do innej promocji lub sprzedaży premiowej organizowanej przez Bank, to o pierwszeństwie decyduje data i chwila przystąpienia przez Klienta do danej promocji lub sprzedaży premiowej.
7. Niniejsza Sprzedaż premiowa może być łączona z promocją organizowaną przez Bank, uprawniająca Klienta do uzyskania promocyjnego oprocentowania w zakresie: konta lokacyjnego, Lokat Terminowych."
Jakoś tak ja to widzę, że nie dopuszcza on możliwości skorzystania z innej promocji poza jedną do wyboru z tychże dwóch opisanych („Korzystaj aktywnie i zyskuj więcej” albo „Doceniamy naszych Klientów”) i "promocją organizowaną przez Bank, uprawniająca Klienta do uzyskania promocyjnego oprocentowania w zakresie: konta lokacyjnego, Lokat Terminowych."
Zatem nie widzę możliwości łączenia TYCH "promocji" z promocjami dotyczącymi otwierania kont osobistych czy nawet promocjami kart kredytowych. I tyle w temacie.
@Anonimowy 31 grudnia 2022 15:37
UsuńChoć w regulaminie promocji z bonami do 150 zł jest zapis "(...) niniejsza Sprzedaż premiowa nie łączy się z innymi promocjami lub sprzedażą premiową organizowaną przez Bank", to zwróć uwagę właśnie na to kto jest organizatorem: Bank (czyli BNP Paribas).
A organizatorem każdej z promocji powitalnych (dla osób dopiero co otwierających konto osobiste w BNP Paribas) jest firma Hagen - oczywiście działa ona na zlecenie banku, ale w myśl regulaminów promocji powitalnych bank nie jest organizatorem tychże promocji. Tym samym nie ma ograniczenia/wykluczenia dla uczestników promocji organizowanych przez inne podmioty, niż bank.
Innymi słowy: tu wykluczenie nie obejmuje osób biorących udział w promocjach powitalnych w związku z założenie konta.
PS. A jeśli chodzi o promocje kart kredytowych, to tam już owszem, organizatorem jest bank. Ale to akurat inny produkt, więc nie wiąże się z promocją z bonami do 150 zł dla posiadaczy kont.
PS2. Na oceny regulaminu szkoda czasu (wszak czas to pieniądz). Udział w promocjach polega na tym, by skorzystać, wziąć co należne oraz żyć dalej miło i przyjemnie :)
Złotówka, popieram podejście! Robię właściwie wyjątek bo bardzo rzadko angażuję się w komentowanie czegokolwiek w internecie. Wolę działanie. A niektórzy wolą tracić więcej czasu na dyskusje i dywagacje niż czasu zajmuje udział w takiej promocji. Szkoda na to czasu.
UsuńDo siego roku!
@Anonimowy 31 grudnia 2022 16:58
UsuńNie przejmuj się, podobnie jak ty, jako pracownik banku też tak miałem. Teraz jestem po tej drugiej stronie i nie zamiatam pod dywan takiego podejścia do klienta jakie prezentują te dwie promocje. Tak więc tradycyjnie, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Zapraszam cię na tę drugą - realną - stronę lustra.
Złotówa, cytat o tym, że niniejsza sprzedaż premiowa nie łączy się z innymi promocjami LUB organizowaną przez nich sprzedażą premiową ma definitywnie inne znaczenie niż stwierdzenie, że niniejsza sprzedaż premiowa nie łączy się z innymi promocjami ANI organizowaną przez nich sprzedażą premiową.
UsuńTen wpis wprowadza w błąd. Pula dotyczy 2000 osób, które jako pierwsze spełnią warunki promocji, a nie jest to limit 2000 rejestracji. Tym samym nie ma pewności, ze mimo przystąpienia i spełnienia warunków nagroda wpadnie. Na stronie promocji wyraźnie piszą: "Nagrody otrzyma pierwszych 2000 osób, które spełnią warunki określone w regulaminie Sprzedaży premiowej"
OdpowiedzUsuńWpis jest zgodny ze stanem faktycznym, czyli z zapisami regulaminu promocji. Nie bazuję na informacjach ze strony, bo tylko dokument (czyli regulamin), który akceptuje się przy rejestracji jest wiążący.
UsuńTenże regulamin (§3, ust. 1) mówi o tym, że promocja trwa "do osiągnięcia 2000 przystąpień do Sprzedaży
premiowej, jednak nie dłużej niż do dnia 31 stycznia 2023 roku".
Przystąpieniem do promocji jest rejestracja na stronie promocji.
"Wpis jest zgodny ze stanem faktycznym"
UsuńTiaaa... Tak samo jak te próby opisania tej promocji. To nie ma nic wspólnego ze stanem faktycznym. Są to tylko własne interpretacje tego co mówi regulamin.
Ja osobiście również bym się skłaniał ku temu na co wskazuje @Anonimowy 31 grudnia 2022 11:56
Jeżeli organizator obu tych "promocji" już na samym początku tak namieszał w opisach tychże "promocji" - a przede wszystkim w obu regulaminach w których można znaleźć przeuroczej urody błąd na błędzie - i kilkukrotnie w ciągu tylko jednego dnia dokonywał zmian w formularzu rejestracyjnym, to nie ma ŻĄDNEJ gwarancji że jest tak czy siak! Parobas notorycznie po swojemu - jak zachodzi taka potrzeba aby nie wypłacić należnych premii - interpretuje to co sobie tworzy w zdecydowanie lepiej skonstruowanych regulaminach. Przy tym co tu nazywa "regulaminami" z pewnością zatem wszystko jest klarowne i proklienckie.
Czy można wziąć udział i w jednej i drugiej promocji jednocześnie, skoro regulamin mówi "niniejsza Sprzedaż premiowa nie łączy się z innymi promocjami(...)"?
OdpowiedzUsuńAlbo bony do Allegro, albo do Biedronki. Można wziąć udział w jednej z tych promocji.
UsuńChyba już wyczerpał się limit bo po wpisaniu imienia i nazwiska dalej nie można już uzupełnia danych
OdpowiedzUsuńDziwne, bo Złotówa tutaj pisał, że "W przypadku wyczerpania puli rejestracji, informacja o zakończeniu akcji ma się pojawić na stronie promocji" :)
UsuńJa przed chwilą zarejestrowałam się bez problemu.
UsuńCzy jeśli posiadam konto bez karty mogę złożyć wniosek o kartę i potem przystąpić do promocji czy nie będzie się to liczyć?
OdpowiedzUsuńOczywiście.
UsuńTransakcja wykonana w sylwestra, ciekawe czy do 15 stycznia przyjdzie bon,, czy cała procedura przeskoczy o miesiąc do przodu..?!
OdpowiedzUsuńJeśli wykonałem transakcję 30.12, a data księgowania to 02.01, to wówczas otrzymam już pierwszy bon do 15.01, czy dopiero 15.02?
OdpowiedzUsuńTak.
UsuńDowiemy się 15 stycznia. Ale stawiam że w styczniu bo w regulaminie jest tylko o wykonaniu płatności a nie o ich dacie księgowania.
UsuńJa liczę na bon do Allegro oraz do Biedry - rejestrowałem się w obu wersjach.
UsuńTrochę nie chce się wierzyć, że limit 2000 rejestracji nie został jeszcze osiągnięty...
OdpowiedzUsuńSpoko, Złotówa wcześniej pisał, że w przypadku wyczerpania puli rejestracji, informacja o zakończeniu akcji ma się pojawić na stronie promocji :)
Usuń2 x 2000
UsuńPrzecież te promocje do Allegro/Biedronki są tak ukryte że nikt poza czytelnikami tego bloga lub podobnych sam na nie nie trafi. Brak informacji na stronie banku, brak info. o takiej promocji w bankowości int., mobilnej, brak smsów, powiadomień push, maili zachęcających do wzięcia w niej udziału. Również brak info. na stronie Allegro i Biedronki. Co się dziwisz. Wrzucili by info. na swojej stronie czy puścili w reklamie TV to by znikły w kilka godzin.
Usuńczemu nikt nie wspomni że:
OdpowiedzUsuń"Witam
Tylko klienci, którzy otrzymali zaproszenia do promocji mogą w niej brać udział.
Bank wysyła zaproszenia do zaproszonych klientów.
pozdrawiam"
@kh 4 stycznia 2023 17:59
UsuńA czemu to nie chciało ci się zajrzeć do któregokolwiek z dwóch regulaminów?
Polecam. Warto.
A skąd niby taka informacja?! Ani nie ma tego w regulaminie ani na stronie promocji.
UsuńJeszcze po numerze klienta dojdę co to za klient ale po dacie urodzenia / emailu (!?)
UsuńTakie info dostalem po kontakcie z emaila ze stroną promocji, tak zajrzałem do regulaminów.
konsultanci znów "prawdę" mówili/pisali.
UsuńDo allegro już limit się wyczerpał
OdpowiedzUsuńcy te bony po 50 zeta do biedry można realizowac wielokrotnie do wyczerpania kasy czy jednorazowo
OdpowiedzUsuńwielokrotnie można
Usuń„Aktualizacja w dn. 7.10.2023 r.”
OdpowiedzUsuńWiadomości z przyszłości. O wygranej z totolotka też by się przydała. 🤣
Już po promocjach. Kicha!
OdpowiedzUsuńDlaczego już i dlaczego kicha? Przecież obie promocje trwały od 19 grudnia, a więc wystarczająco długo.
UsuńPodobno tych bonów do Allegro można użyć tylko jednokrotnie, a niewykorzystana cześć przepada. Na dodatek nie można ich sumować 😬
OdpowiedzUsuńhttps://allegro.pl/artykul/na-ta-zmiane-czekal-co-3-klient-allegro-podczas-jednej-platnosci-skorzystasz-z-wielu-kart-podarunkowych-9gKR6l8EaUY
UsuńDzięki za cynk!
UsuńPS. "Funkcjonalność dostępna jest już na stronach Allegro, niebawem pojawi się także w aplikacji" - to artykuł sprzed nieco ponad m-ca i w apce wciąż nie da się tego zrobić.
Ja również dziękuję za ten link -za tydzień kończy mi się ważność planu Smart, który dostałem w prezencie od mBanku, więc ta informacja bardzo mi się przyda przy zakupach 😃
Usuń@Anonimowy, 12 stycznia 2023, 11:13 - o co chodzi w tym zestawieniu w pozycji "Do zapłaty: 1,00 zł" ??
UsuńDlaczego cała kwota nie została po prostu pobrana z kuponów?
@Anonimowy, 12 stycznia 2023, 18:38 - to opłata za zakup częściowy.
UsuńDostałem właśnie kod do allegro na 50 złotych.
OdpowiedzUsuńWpadł pierwszy bon do alle
OdpowiedzUsuńDostałem SMS z kodem do allegro. Rejestracja 30 grudnia, czyli uwzgledniło płatności z 31 grudnia.
OdpowiedzUsuńJest SMS. Do Biedronki (pierwsza rejestracja, bo potem rejestrowałem się jeszcze w promce z Allegro).
OdpowiedzUsuńDostałem już pierwszy SMS z kodem do Allegro. Dzięki Złotówa za podrzucenie informacji o tej promocji. Robisz kawał dobrej roboty!
OdpowiedzUsuńPrzyszedł mi kod do biedronki. Transakcje robiłam w grudniu:). Może głupie pytanie, ale jak taki kod wykorzystać?
OdpowiedzUsuńpo zakupach na samoobsługowej wybierasz formę płatności eKod i wpisujesz kod tak jak pin (13 cyfr) i na koniec ok. JAk nie wykorzystasz całego to na dole paragonu jest pozostałą kwota, którą wykorzystasz następnym razem, a jak zakupy większe niż 50 zł to ich wartośc omniejszy się o 50 zł i resztę dopłacisz kartą. Na. normalnej kasie powiesz kasjerce ze płacisz vouchrem i podyktujesz jej kod
UsuńAdmin napisał poradnik. Poklikaj tu na stronie ;-)
Usuńhttps://www.bankobranie.pl/2018/04/jak-zrealizowac-bon-w-sklepach-biedronka.html
Usuńdostałam kod do Biedronki
OdpowiedzUsuńTeż mam kod do biedronki, nie taki pt. 13tego straszny. Pozdr
OdpowiedzUsuńWażność tego bonu do aledrogo taka nie za długa, do 18.02.23
OdpowiedzUsuńdo 18.02.2024
Usuń18.02.2024 raczej
UsuńSorki.
UsuńWczoraj jak patrzyłem na wiadomość byłem pewien że do 02.23.
Dzisiaj 02.24.
Takie przejęzyczenie wzrokowe :)
Ja dostałem dzisiaj kod do allegro.
OdpowiedzUsuńA ja dostałam bon do Allegro i do Biedry - czasami ten ich bałagan jest korzystny dla klienta :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam, Basia.
A ja do dzisiaj nie dostałem bonu na allego... Moja żona dzień później zrobiła transakcje i wpływ i ona dostała a ja nie... WTF? Pisać reklamacje?
OdpowiedzUsuńZupełnie zapomniałam, że zgłosiłam się do tej promocji! :D Dołączyłam 31.12, płatności były w styczniu. Czy muszę w styczniu zapewnić wpływ 1200? Bonu styczniowego nie dostałam.
OdpowiedzUsuńCzy przelew może być z konta Paribas innej osoby (np. małżonka)?
OdpowiedzUsuńdostal ktos juz bony w lutym ?
OdpowiedzUsuńCisza. Do jutra mają czas.
UsuńNie ma kodów na walentynki?
OdpowiedzUsuńotrzymaliście dzisiaj bony?
OdpowiedzUsuńNi ma
OdpowiedzUsuńjescze nie ma
OdpowiedzUsuńDalej nic
OdpowiedzUsuńCiągle brak kodów. W styczniu były już 13.
OdpowiedzUsuńDostaliście kody?
UsuńNic jeszcze nie przyszło. Czekam do północy i leci reklamacja.
UsuńNiestety nie
UsuńU mnie nadal cisza. A jak u Was?
OdpowiedzUsuńBrak... 🙄
UsuńTeż cisza
UsuńU mnie brak.
Usuń18:37 Bony nadal nie ma.
UsuńWciąż nic
OdpowiedzUsuńJest!
OdpowiedzUsuńżona dostała (biedro) u mnie dalej brak(alegro)
OdpowiedzUsuńDostał ktoś teraz? 17:59 brak :(
OdpowiedzUsuńNadal u mnie brak :(
OdpowiedzUsuńU mnie nie ma. A w styczniu kod był. W styczniu było płacone dziesiątki razy kartą , był przelew 1200 z innego banku, było logowane tu i tam.
OdpowiedzUsuńsą bony
OdpowiedzUsuńU mnie nadal nie ma😒
OdpowiedzUsuńDostałem bon do biedronki a miał być na allegro. Miał ktoś podobną sytuację?
OdpowiedzUsuńU mnie wciąż nie ma bonu - jak u Państwa?
OdpowiedzUsuńNo to jutro pójdzie trochę reklamacji, ja nie dostałem pomimo spełnienia wszystkich warunków. Ktoś jest jeszcze w takiej sytuacji? Czy może wszystkim kody przesłali ?
OdpowiedzUsuńJavtez, napisalem reklamacje
UsuńPrzyszedł o 19.19
OdpowiedzUsuńu mnie wpadł tylko do allegro, pomimo rejestracji w obu promocjach
OdpowiedzUsuńW regulaminie było że można wziąć udział tylko w jednej z tych dwóch promocji
UsuńU żony kod wpadł do allegro wczoraj o 14, dziwne bo ważny tylko do 18 lutego. Ja nadal nie dostałem
OdpowiedzUsuń18 lutego ale 2024 roku
Usuń2024
UsuńKtoś jeszcze nie dostał bonu?
OdpowiedzUsuńTak
UsuńKtoś jeszcze nie dostał bonu?
OdpowiedzUsuńU mnie i u żony są.
UsuńWymienię kody do allegro na kody do biedronki. Niestety zaliczyło mi pierwszą rejestrację.
OdpowiedzUsuńTeż zgłosiłem reklamację, a jeśli o date chodzi to nie doczytałem żekody do 18 luty 2024
OdpowiedzUsuńNa jaki adres pusać reklamację na brak bonu?
OdpowiedzUsuńJa dzwoniłem na infolinię, tylko z aplikacji banku najlepiej bo odrazu łączy z konsultantem
UsuńW bankowości jest możliwość wysłania reklamacji, po której zostaje ślad w odróżnieniu od infolinii - niestety kompetencja ludzi zatrudnionych na infolinii nie jest ich mocną stroną 😬
UsuńDostałem taką odpowiedź od banku "W tej chwilii występują przejściowe problemy z tą funkcjonalnością. Trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Przepraszam za niedogodności. Nagrody zostaną przekazane w ciągu kilku dni"
UsuńJa za to dostałem dość bezczelną odpowiedź z banku, że mam się skontaktować z firmą Hagen, jako organizatorem promocji, mimo, że w regulaminie wyraźnie jest napisane, że reklamacje kierować do banku.
UsuńPonów pytanie/teklamację - może tym razem trafi na kogoś ździebko bardziej rozgarniętego. Spółka Hagen nie ma nic wspólnego akurat z tą promką choć od lat organizuje dla nich promki co kilka tygodni 🤡
UsuńI jak? U mnie dalej nic pomimo reklamacji
OdpowiedzUsuńRównież nie otrzymałam kodów, mąż także. Warunki spełnione. Gdy napisałam wiadomość w tej sprawie, odpowiedzieli mi, że... nie mają informacji o naszym udziale w promocji i mamy podesłać maila potwierdzającego. Maila nie dostałam i nie wiedziałam, że jest on konieczny. Na szczęście coś mnie tknęło i robiłam screeny etapów dołączania do promocji - w tym ekranu końcowego z potwierdzeniem dołączenia. Zobaczymy, co dalej. Cyrk na kółkach....
OdpowiedzUsuń