700 zł od Santandera1100 zł za kartę Citi900 zł za kartę BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

29.12.2022

150 zł w bonach do Allegro w promocji "Korzystaj aktywnie i zyskuj więcej" dla obecnych klientów BNP Paribas [AKTUALIZACJA: lub 150 zł do Biedronki]

Oto miła niespodzianka na koniec roku dla posiadaczy konta w BNP Paribas.

Promocja "Korzystaj aktywnie i zyskuj więcej"
Do wzięcia czekają bony o łącznej wartości 150 zł do wykorzystania na Allegro. Z udziałem warto się jednak pospieszyć, gdyż pula rejestracji w promocji jest ograniczona.

[Promocje zakończone.]

Jeśli jeszcze nie masz konta w BNP Paribas, sprawdź jak zyskać 400 zł premii na start. W podlinkowanym wpisie znajdziesz zasady uczestnictwa, warunki promocji oraz prześwietlenie konta z oferty BNP Paribas (a wszystko wskazuje na to, że po otwarciu konta możliwe będzie też wzięcie udziału dodatkowo w tej promocji, którą właśnie opisuję poniżej).

A teraz wracam już do najnowszej promocji - dla obecnych klientów.

Promocja "Korzystaj aktywnie i zyskuj więcej"


Dla kogo promocja z bonami ?
Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która posiada (lub współposiada) konto osobiste w BNP Paribas wraz z wydaną do niego kartą (w postaci "tradycyjnej", a więc plastikową lub kartę mobilną) oraz dostęp do bankowości elektronicznej.

Z udziału w promocji wykluczeni są klienci z segmentu Wealth Management oraz posiadacze planu taryfowego Konto Samodzielniaka.

Jako że w regulaminie promocji można znaleźć następujący zapis:

"(...) niniejsza Sprzedaż premiowa nie łączy się z innymi promocjami lub sprzedażą premiową organizowaną przez Bank, do której Klient może przystąpić w tym samym czasie, w którym obowiązuje Okres Sprzedaży premiowej"


to rodzi się pytanie czy osoby, które założyły konto w BNP Paribas w którejś z niedawnych promocji z bonusami na start, mogą teraz wziąć udział w niniejszej promocji? Według mnie jak najbardziej. Organizatorem promocji dla otwierających konto osobiste jest bowiem firma Hagen, o czym zapis znaleźć można już na początku każdego regulaminu promocji (a w myśl tych regulaminów promocji powitalnych, BNP Paribas występuje jedynie w roli partnera).

Nagroda. Do wzięcia czekają 3 bony do Allegro o wartości 50 zł każdy, co w sumie da tytułowe 150 zł do wykorzystania w największym serwisie zakupowym w Polsce.

Limit uczestników. Choć promocja ma być dostępna do 31.01.2023 r., to należy uwzględnić, że może zakończyć się wcześniej, gdyż została przewidziana do osiągnięcia 2 000 rejestracji.

W przypadku wyczerpania puli rejestracji, informacja o zakończeniu akcji ma się pojawić na stronie promocji. [Aktualizacja w dn. 7.10.2023 r.: na stronie akcji z bonami Allegro pojawił się komunikat:

"Promocja „Korzystaj aktywnie i zyskuj więcej” zakończyła się. Nie ma już możliwości rejestracji."


 Ciągle nie ma jednak jeszcze takiego komunikatu na stronie promocji z bonami do Biedronki.]


Zasady promocji "Korzystaj aktywnie i zyskuj więcej"


By wziąć udział w promocji:

  • najpóźniej do 31.01.2023 r. (choć miej możliwość wcześniejszego zakończenia promocji w przypadku wyczerpania limitu rejestracji) wyślij formularz zgłoszeniowy na stronie promocji; uwaga: w tym formularzu należy podać numer klienta... który nie tak łatwo znaleźć - nieco niżej ustalam gdzie go znaleźć [Aktualizacja w dn. 30.12., g. 16: bank usunął rubrykę wymagającą podania Numeru Klienta];
  • do 31.01.2023 r. wykonaj co najmniej 1 płatność kartą.

Spełnienie powyższych warunków zapewni Ci pierwszy bon Allegro o wartości 50 zł oraz otworzy drogę do zgarnięcia kolejnych bonów. 

By zgarnąć drugi i trzeci bon o wartości 50 zł, w pierwszym i drugim miesiącu następującym po miesiącu spełniania powyższych warunków (a więc rejestracji w promocji i wykonania min. 1 płatności) - w każdym z tych dwóch miesięcy:
  • zapewnij wpływ na konto w wysokości min. 1 200 zł, 
  • zaloguj się co najmniej 1 raz do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej BNP Paribas oraz 
  • wykonaj min. 4 płatności kartą.

Nagrody mają być przekazywane w postaci kodów, które bank będzie przekazywać w wiadomościach SMS wysyłanych na numer telefonu podany podczas rejestracji. W przypadku osób, które warunki spełniać będą w grudniu, styczniu i lutym, przesłanie SMS-ów przewidziane jest odpowiednio do 15.01., 15.02. oraz 15.03.2023 roku. Z kolei osoby, które warunki promocji będą spełniać w styczniu, lutym i marcu, na otrzymanie nagród mogą liczyć do 15.02., 15.03. oraz 15.04.2023 roku.

Do czasu otrzymania każdej z nagród posiadaj konto w BNP Paribas wraz z wydaną do niego kartą i dostępem do bankowości elektronicznej.

Wskazówki dla uczestników promocji


▶️ [Aktualizacja w dn. 30.12., g. 16: jak już wspomniałem wyżej, bank usunął z formularza rejestracyjnego rubrykę wymagającą podania Numeru Klienta - zatem jeden problem z głowy. Tę część można więc sobie odpuścić i przejść do następnej strzałki przy której piszę o wytycznych dotyczących płatności kartą wykonywanych na potrzeby promocji].

Wspomniałem już, że rejestracja na stronie promocji wymaga podania Numeru Klienta. Gdzie go szukać? Tego regulamin promocji niestety nie wskazuje (bo nawet nie definiuje pojęcia "Numer Klienta"). Numeru Klienta próżno też szukać w umowie ramowej (przynajmniej w tej wersji, która przesyłana jest w formie elektronicznej), jak i w bankowości internetowej (mnie nie udało się na niego natrafić). 

Sam miałem wątpliwość czy czasem nie chodzi tutaj o identyfikator do logowania (czyli login do bankowości). Jak się okazuje - bazuję na informacjach uzyskanych na infolinii banku - Numer Klienta to jednak co innego (acz wiele wskazuje na to, że informacja uzyskana na infolinii była błędna). Według konsultanta można:
  • znaleźć go na wyciągu karty kredytowej, jeśli ktoś takową posiada (uwaga: jest on tam określony jako Identyfikator Klienta) lub
  • uzyskać na infolinii banku.

Ostatecznie sięgnąłem jednak po wzór Umowy Ramowej, który można znaleźć na stronie banku i tam w części zatytułowanej "Ogólne Warunki Umowy Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu" można natrafić na definicję, która brzmi: "Numer Klienta – numer Umowy [Ramowej - przyp. Mr. Zlotówa]". Ostatecznie skłaniałbym się więc do podania tego numeru podczas rejestracji na stronie promocji [Aktualizacja w dn. 30.12., g. 9:20 - mimo, że jeszcze jedna konsultantka z infolinii i osoba odpowiadająca na czacie twierdzą, że Numer Klienta = Identyfikator Klienta, co jest jednak w sprzeczności z Umową Ramową]. Aczkolwiek z tyłu głowy należy mieć na uwadze, że być może będzie trzeba... pisać reklamację.

▶️ Wykonując płatności na potrzeby promocji, pamiętaj że bank zaliczy wyłącznie transakcje kartą (BLIK nie wchodzi w rachubę). Można je wykonywać zarówno w punktach handlowo-usługowych, jak  i w Internecie
"z wyłączeniem operacji dokonanych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy 24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym: Google Pay i Apple Pay)". 


Ponadto wykluczone są płatności kartą w miejscach, w których terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (to kody mające na celu wskazywać na dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy):

"7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), 6012, określający instytucje finansowe, 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 4829, określający internetowe przekazy pieniężne"


▶️ Jeśli zaś chodzi o wpływy na konto, to wpływ 1 200 zł powinien być jednorazowy (regulamin nie wspomina bowiem o sumie wpływów).

Wykluczone są wpływy z własnych kont lub lokat w BNP Paribas, a także z rachunków kredytowych, uznań wynikających z korekt i reklamacji oraz wpłaty gotówkowe.

▶️ W przypadku kont wspólnych do promocji może przystąpić tylko jeden ze współposiadaczy.

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikowi Tomaszowi.

[Aktualizacja w dn. 30.11.2022 r., g. 8:25: 


Wnikliwość Czytelników bloga wykazała, że dostępna jest też druga, bardzo podobna promocja, ale z bonami do Biedronki o łącznej wartości 150 zł (pod nazwą "Doceniamy naszych Klientów"). To alternatywna propozycja do akcji z bonami Allegro. Rozpisałem się o tym w komentarzu niżej (opublikowanym 30 grudnia 2022 08:20) Warunki w tej promocji są bliźniaczo podobne do promocji "Korzystaj aktywnie i zyskuj więcej" (z bonami Allegro), ale różnica jest w formularzu rejestracyjnym, który dla promocji z bonami do Biedronki można znaleźć tutaj.]

Przydatne dokumenty:

213 komentarzy:

  1. No to milusio 😄
    Poszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie nalazleś Numer klienta ?

      Usuń
    2. Cytat z powyższego wpisu: "Numer Klienta to numer Umowy Ramowej"

      Usuń
    3. To nie numer umowy ramowej.

      Usuń
    4. Numer klienta widnieje na wyciągu z konta

      Usuń
    5. Czy to ten ciąg cyfr i liter widniejący na samym dole umowy?

      Usuń
    6. Już to bez znaczenia. Teraz w formularzu nie wymagają numeru klienta.

      Usuń
    7. Ciekawe jak będą odnajdywać tych klientów co dopiero teraz się zarejestrują?

      Usuń
  2. Ile cyfr ma ten numer klienta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy który? Login ma 7 cyfr, nr umowy to kilkanaście cyfr a ten identyfikator klienta to 6 znaków (cyfry i litery). W formularzu przechodzi wszystko.

      Usuń
    2. po zalogowaniu sie do bankowosci internetowej podadzą wam na czacie, ma 6 znaków

      Usuń
    3. No właśnie mi na czacie też ten numer podali. Ale to jest Identyfikator Klienta. A Numer Klienta = numer Umowy Ramowej.

      Nieporozumienie to mało powiedziane.

      Usuń
  3. Wszystko zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bon na Allegro o wartości 50 zeta bez aktywnego Smart to lipa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet ze Smart darmowa przesyłka kurierem jest teraz dopiero od 65 zeta - nie dziwota, że UOKiK nałożył na Allegro tak dużą karę.

      Usuń
    2. Gdy kupisz coś za kwotę nawet 1 grosz niższą niż użyty bo, to Allegro pobiera 1 zeta - cyrk!

      Usuń
  5. Ja dziś przed południem się zarejestrowałem. Numer klienta dostaniecie na czacie z infolinią bez problemu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nr klienta jest na wyciagu, a e-kody sa do Biedronki nie do allegro

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zarejestrowałem się 3 razy. Na login, na numer umowy i na ten numer/identyfikator klienta. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

    Ogólnie regulamin napisany tragicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzyskanie nr klienta dzwoniąc przez aplikacje mobilna zajmuje minutę.

      Usuń
  8. Po przejściu na strone promocji czytam coś takiego: na Koncie Osobistym zostanie zaksięgowany co najmniej jeden Wpływ w wysokości min. 1 200 zł
    zaloguj się min. 1 raz do bankowości elektronicznej (GOonline lub GOmobile)
    wykonaj min. 4 Transakcje bezgotówkowe
    i odbierz łącznie trzy kody do sieci sklepów Biedronka. Łącznie do 150 zł Więc Allegro czy Biedronka Złotówa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest ciekawe...(dodam, że jest to stan na 30.12.2022 r., g. 8:05, czyli czas, gdy piszę ten komentarz).

      Okazuje się, że są dwie strony z formularzem zgłoszeniowym do promocji:

      - https://nowekonkursy.bnpparibasgsc.pl/promocja (z bonami Allegro)
      - https://nowekonkursy.bnpparibasgsc.pl/promocjaBNP (z bonami do Biedronki)

      Tymczasem regulamin promocji z Allegro zawiera informację (§ 3, ust. 3), iż tenże regulamin można znaleźć na stronie https://www.bnpparibas.pl/zyskuj - wchodząc na nią znajdujemy informacje o promocji Allegro i regulamin promocji Allegro... ale klikając w przycisk "Zarejestruj się", trafiamy na stronę https://nowekonkursy.bnpparibasgsc.pl/promocjaBNP (czyli tę dotyczącą Biedronki). Tu w końcu w formularzu rejestracyjnym znajdujemy oświadczenie o akceptacji regulaminu "Korzystam z karty mobilnej i zyskuję" (choć promocja z Allegro nazywa się "Korzystaj aktywnie i zyskuj więcej"), ale gdy w niego klikniemy to... otwiera się regulamin "Doceniamy naszych Klientów” (z bonami do Biedronki).

      W obydwu regulaminach mowa o dostępności promocji do 31.01.2023 r. (i limicie 2000 rejestracji), ale na obydwu stronach z formularzami rejestracyjnymi mowa o 31.12.2022 r.

      Usuń
    2. Miałem dokładnie te same spostrzeżenia :D

      Usuń
    3. To wszystko wygląda na totalny bałagan - będzie sporo reklamacji 😋

      Usuń
  9. No i prezent na Nowy rok

    OdpowiedzUsuń
  10. czy link nie prowadzi do promki z biedronką zamiast allegro, czy ma ktos link do allegro :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. link do allegro: https://nowekonkursy.bnpparibasgsc.pl/promocja
      link do biedronki: https://nowekonkursy.bnpparibasgsc.pl/promocjaBNP

      Usuń
  11. A moja umowa ramowa jest jakość dziwna. Jakby zeskanowana i ucina numer

    OdpowiedzUsuń
  12. W ogóle jak można wymagać numeru klienta do którego klient normalnie nie ma dostępu i wg konsultanta na infolinii jest to jedynie wewnętrzny numer oznaczający klienta?

    OdpowiedzUsuń
  13. Skąd wiadomo, że bierze się udział w promocji? wysłałem zgłoszenie, ale żadnej wiadomości zwrotnej nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na infolinii poinformowano mnie, że nr klienta jest na każdym z wyciągów - 6 znaków i że to nie jest numer umowy.

    OdpowiedzUsuń
  15. informacja z chatu z konsultantem: "Dzień dobry. Numer klienta znajdzie Pan w wyciągach w bankowości internetowej po wejściu w zakładkę Moje Finanse -> Konta -> Szczegóły -> Zestawienie transakcji (Wyciągi)."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie tam: "Brak wyciągów do wyświetlenia" xD

      Usuń
    2. wniosek otwarłeś konto we grudniu i pierwszy wyciąg w styczniu za grudzień ja mam pierwszy za listopad :)

      Usuń
    3. Potwierdzam, jest! Numer klienta ma sześć znaków - w moim przypadku jedna cyfra i pięć liter.

      Usuń
  16. Zarejestrowałem się w obu promocjach, które realizuje bezpośrednio bank (w/g info konsultanta) i uzyskałem odpowiedz ze liczy się rejestracja w pierwszym formularzu, ja nie bardzo mogę stwierdzić gdzie w pierwszej kolejności przesłałem rejestracje.
    W obu promocjach pierwszy warunek jest taki sam czyli jedna płatność karta, jeżeli to zrobimy w grudniu do 15 stycznia otrzymamy bon albo do allegro albo biedronki lub oba razem. Podsumowując 15.01 gdy w grudniu spełnimy warunek powie nam gdzie jesteśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To mozna dostac 300 zl nagrody zapisujac die do promocji z ailegro i do biedronki? Regulamin wspomina.o tylko jednokrotnym udziale, ale czy na pewno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "niniejsza Sprzedaż premiowa nie łączy się z innymi promocjami lub sprzedażą premiową organizowaną przez Bank, do której Klient może przystąpić w tym samym czasie, w którym obowiązuje Okres Sprzedaży premiowej. Jeżeli w tym samym czasie, w którym obowiązuje Okres Sprzedaży premiowej, Klient przystąpi do niniejszej Sprzedaży premiowej oraz do innej promocji lub sprzedaży premiowej organizowanej przez Bank, to o pierwszeństwie decyduje data i chwila przystąpienia przez Klienta do danej promocji lub sprzedaży premiowej."

      To cytat z regulaminu

      Usuń
  18. Pobrałem wyciąg z serwisu internetowego. Widnieje tam pozycja Dane klienta i... Numer. Jest on zupełnie inny niż login i inny niż numer umowy. Co za zwichrowany bank!

    OdpowiedzUsuń
  19. a gdzie znajdę swoja umowę ramową??? czy jest to gdzieś w bankowosci elektronicznej???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była do pobrania podczas zakładania konta.

      Usuń
  20. czy wpłata 1200 może być z innego konta z innego banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.

      Nie może być tylko w twoich rachunków w BNP Paribas.

      Usuń
  21. Totalny bajzel ta promocja.
    Zarejestrowałem się na 4 sposoby(po 2 na promkę) i o dziwo wszystkie przyjęte. Reklamacja pewna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dodatek rejestracja była możliwa już od 19. grudnia i nie wierzę, że jeszcze nie zarejestrowało się 2 tys. uczestników.

      Usuń
    2. Anonimowy30 grudnia 2022 10:56
      "W przypadku wyczerpania puli rejestracji, informacja o zakończeniu akcji ma się pojawić na stronie promocji."

      Masz tam taką informację? No chyba nie. Więc po co siać ferment i swe niedowierzania. Nie chcesz brać udziału to nie bierz. Ja zarejestrowałem się przed chwilą i wierzę że 150 zł zdobędę.

      Usuń
    3. Czy masz na myśli tą stronę, która była wczoraj kilkukrotnie modyfikowana?

      Usuń
    4. hmm, 3 stycznia i nadal pula 2000 rejestracji się nie wyczerpała?

      Usuń
  22. Plus jest taki: wczoraj transakcja, dziś już zaksięgowana

    OdpowiedzUsuń
  23. W regulaminie piszą o konieczności wykonania min. 4 transakcji bezgotówkowych:
    - czy to muszą być płatności?
    - jeśli tak, to czy płatności BLIK też spełniają ten warunek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sugeruję przeczytać regulamin jeszcze raz. Tym razem ze zrozumieniem

      Usuń
    2. @Anonimowy 30 grudnia 2022 10:59 odpowiedź na obydwa pytania jest w powyższym wpisie prześwietlającym promocję (i bazuje na zapisach w regulaminie).

      Muszą być płatności kartą. Blik odpada.

      Usuń
    3. W jakim celu więc jest wymóg logowania do apki?

      Usuń
    4. Po to, żeby wykluczyć uczestników, którzy nie posiadają smartków bądź tabletów :)

      Usuń
  24. Płatności muszą być na jakąś minimalną kwotę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin nie wymaga minimalnej kwoty płatności, więc transakcje mogą być na dowolne (nawet drobne) kwoty.

      Usuń
  25. Na stronie rejestracji brak licznika, skąd więc wiadomo, czy pula 2000 rejestracji nie została już wyczerpana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspominam o tym we wpisie prześwietlającym promocję ("W przypadku wyczerpania puli rejestracji, informacja o zakończeniu akcji ma się pojawić na stronie promocji", co wynika z regulaminu promocji). Póki co takiego komunikatu nie ma.

      Usuń
    2. Złotówa, nie polegałbym zbytnio na zapisach akurat tego regulaminu, który również wymaga podania numeru klienta podczas rejestracji, a nie jest to nawet możliwe.

      Usuń
    3. Nagrody otrzyma pierwszych 2000 osób, które spełnią warunki określone w regulaminie Sprzedaży premiowej (https://nowekonkursy.bnpparibasgsc.pl/promocja)- Nie ma żadnej informacji, że jest limit rejestracji. Tym samym można spełnić warunki i dostać figę z makiem.

      Usuń
    4. Regulamin promocji (§3, ust. 1) mówi o tym, że promocja trwa "do osiągnięcia 2000 przystąpień do Sprzedaży
      premiowej, jednak nie dłużej niż do dnia 31 stycznia 2023 roku".

      O udziale decyduje więc kolejność rejestracji, a nie kolejność spełniania kolejnych warunków (płatności, wpływ itd.).

      Usuń
    5. Złotówa, a co z zapisem regulaminu o konieczności podania numeru klienta podczas rejestracji?

      Usuń
    6. No właśnie - co z tym warunkiem?

      Usuń
  26. a gdzie ten numer klienta trzeba podać? ja widzę tylko pole na Imię, nazwisko, data urodzenia i telefon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że bank właśnie usunął tę rubrykę z formularza rejestracyjnego.

      Usuń
    2. No to będzie jeszcze ciekawiej. Będą szukać klientów po imieniu, nazwisku i dacie urodzenia. Bo numer telefonu można podać obojętnie jaki.

      Usuń
    3. Czyli jeszcze więcej reklamacji ;) No ale my się nie poddamy!

      Usuń
  27. Najpierw zapowiedzieli nową tabelę opłat i prowizji. Co niektórzy wypowiedzieli umowy korzystając z dobrego momentu na tryb natychmiastowy. A teraz nieźle im zagrali na nosie. Pewnie co niektórzy wpienieni że im 150 zł przeszło koło nosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dzielmy skóry na niedźwiedziu :)

      Usuń
  28. przed chwilą się rejestrowałam do Biedronki, nie ma rubryki na nr klienta i co najważniejsze nie ma info o wyczerpaniu puli nagród :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro nie ma rubryki na nr klienta, to jak można spełnić wymogi regulaminu? Cyrk 🤡

      Usuń
    2. Poważnie spodziewasz się przytulić premię, mimo że nie podałaś numeru klienta co jest wymagane w regulaminie?

      Usuń
  29. Dawno nie widziałem czegoś tak niezdarnie skleconego na prędce. To wręcz wygląda na próbę zatrzymania klientów po tej ostatniej zmianie TOiP - zapewne sporo ludzi złożyło wypowiedzenia w trybie natychmiastowym. Tak czy siak, będzie multum zamieszania i reklamacji - to pewne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewidentnie zamysł tej promki powstał w ostatniej chwili w celu zatrzymania jak największej liczby uczestników po to, żeby statystyki na koniec roku lepiej wyglądały.

      Usuń
  30. Zwrócę tylko uwagę na fakt, że te promocje są wabikiem na zatrzymanie odpływu klientów w związku z zapowiedzianymi już na dzień 01.03.2023 r. niekorzystnymi zmianami jakie Parobas wprowadzi. Zmiany jakie zostaną wprowadzone to przede wszystkim większe opłaty oraz jeszcze bardziej zagmatwane warunki obniżenia opłat.
    Znając Parobasa z dotychczasowego robienia swoim klientom pod górkę, czy to przy próbach rozstania się z tym bankiem (zamykanie kont trwające latami), czy też w przypadku różnych promocji gdzie konieczność składania - bywa nawet wielokrotnych - reklamacji stała się normą, a także patrząc na TE dwie TU niby promocje ze zmianami warunków (np. po którejś już zmianie tylko w dniu dzisiejszym na stronach obu promocji nie ma możliwości podania "numeru klienta", podczas gdy regulaminy tych obu promocji - dwukrotnie każdy z nich - tego wyraźnie wymagają aby taki formularz rejestracyjny mógł być uznany jako prawidłowe zgłoszenie do promocji), bardzo czarno to widzę.
    Parobas dzięki takim promocjom ma reklamę, zatrzyma gotowych na odejście, zapłaci niewiele bo wielu nie otrzyma obiecanych premii a jak część napisze reklamacje to i tak części z tej części tych reklamacji nie uzna, większość odejdzie z kwitkiem i tradycyjnie nawet nie nie złoży reklamacji, a ci którzy po całym zamieszaniu będą chcieli już odejść, starym zwyczajem będą mieć pod górkę podczas gdy mogliby odejść Z AUTOMATU bez robienia ze strony Parobas łaski nie akceptując wprowadzanych zmian.

    Dziś zadałem konkretne pytania odnośnie tylko tego wymaganego numeru klienta. Jak myślicie, otrzymałem na nie odpowiedzi? Niedoczekanie kogokolwiek. Odpowiedź na sześć zadanych pytań była tylko jedna. Ta jedna odpowiedź absolutnie nie rozwiewa wątpliwości pozostałych pięciu pytań, a tym samym nie jest odpowiedzią na żadne z sześciu pytań. Ot i cały Parobas... 😖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden karciarz o zdrowych zmysłach nie siada do gry bez jasnych reguł 😋

      Usuń
  31. Czy ktoś z tutaj obecnie piszących pamięta jeszcze promkę z walizką?

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy jak zrobię transakcje w sylwestra to w styczniu dostsne pierwszy bon czy w lutym. Zarejestrowany jestem 30 grudnia, 1200 mam wpłacić styczeń i luty??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, wcz rejestracja i płatność, ale jest w zablokowanych więc zaksięgują w styczniu i ciekawe jak to potraktują, wg mnie powinien w styczniu być bon

      Usuń
    2. Co zdradza, że to data transakcji, a nie data jej rozliczenia będzie brana pod uwagę?

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że liczy się data transakcji, a nie księgowania. Miałem niedawno następującą sytuację z kartą kredytową City. Parę chwil po północy 1 grudnia robiłem zakupy na stronie internetowej zlokalizowanej w kraju, gdzie wciąż był 30 listopada. Mimo że fizycznie korzystałem z karty na terenie Polski, w wyciągu transakcja była datowana na 30 listopada. Korzystniejsze byłoby dla mnie uznanie, że transakcja miała miejsce 1 grudnia, ale CitiBank poinformował mnie, że muszą uznać 30 listopada jako datę transakcji, bo taką datę otrzymali od sprzedawcy internetowego.

      Usuń
    4. Tu nie chodzi o kwestię rozliczeń karty kredytowej w Handlowym tylko o promocję i na dodatek w innym banku - co ma jedno do drugiego?

      Usuń
  33. Czy ktoś potwierdził czy można zarejestrować się do tej promocji jeżeli ma się dopiero co aktywna promocje BNP 400 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie to niby można potwierdzić? Na infolinii?

      Usuń
    2. Też jestem ciekawy, co prawda biorę udział w jakiejś wcześniejszej promce no ale biorę :)

      Usuń
    3. W tym przypadku nie ma czego potwierdzać. Wynika to z regulaminu promocji :)

      Usuń
    4. Z tym że promocja 400-450 jest organizowana przez firmę zewnętrzna a ta przez bank i to robi różnice

      Usuń
    5. Cytat z powyższego opisu:
      "(a wszystko wskazuje na to, że po otwarciu konta możliwe będzie też wzięcie udziału dodatkowo w tej promocji, którą właśnie opisuję poniżej)"

      Cytat z komentarza:
      "W tym przypadku nie ma czego potwierdzać. Wynika to z regulaminu promocji :)"

      A cóż to takiego powiada tenże chlubny i ze wszech miar wiążący swą niezachwianą powagą regulamin?

      "6. Z zastrzeżeniem ust. 7, niniejsza Sprzedaż premiowa nie łączy się z innymi promocjami lub sprzedażą premiową organizowaną przez Bank, do której Klient może przystąpić w tym samym czasie, w którym obowiązuje Okres Sprzedaży premiowej. Jeżeli w tym samym czasie, w którym
      obowiązuje Okres Sprzedaży premiowej, Klient przystąpi do niniejszej Sprzedaży premiowej oraz do innej promocji lub sprzedaży premiowej organizowanej przez Bank, to o pierwszeństwie decyduje data i chwila przystąpienia przez Klienta do danej promocji lub sprzedaży premiowej.

      7. Niniejsza Sprzedaż premiowa może być łączona z promocją organizowaną przez Bank, uprawniająca Klienta do uzyskania promocyjnego oprocentowania w zakresie: konta lokacyjnego, Lokat Terminowych."

      Jakoś tak ja to widzę, że nie dopuszcza on możliwości skorzystania z innej promocji poza jedną do wyboru z tychże dwóch opisanych („Korzystaj aktywnie i zyskuj więcej” albo „Doceniamy naszych Klientów”) i "promocją organizowaną przez Bank, uprawniająca Klienta do uzyskania promocyjnego oprocentowania w zakresie: konta lokacyjnego, Lokat Terminowych."

      Zatem nie widzę możliwości łączenia TYCH "promocji" z promocjami dotyczącymi otwierania kont osobistych czy nawet promocjami kart kredytowych. I tyle w temacie.

      Usuń
    6. @Anonimowy 31 grudnia 2022 15:37

      Choć w regulaminie promocji z bonami do 150 zł jest zapis "(...) niniejsza Sprzedaż premiowa nie łączy się z innymi promocjami lub sprzedażą premiową organizowaną przez Bank", to zwróć uwagę właśnie na to kto jest organizatorem: Bank (czyli BNP Paribas).

      A organizatorem każdej z promocji powitalnych (dla osób dopiero co otwierających konto osobiste w BNP Paribas) jest firma Hagen - oczywiście działa ona na zlecenie banku, ale w myśl regulaminów promocji powitalnych bank nie jest organizatorem tychże promocji. Tym samym nie ma ograniczenia/wykluczenia dla uczestników promocji organizowanych przez inne podmioty, niż bank.

      Innymi słowy: tu wykluczenie nie obejmuje osób biorących udział w promocjach powitalnych w związku z założenie konta.

      PS. A jeśli chodzi o promocje kart kredytowych, to tam już owszem, organizatorem jest bank. Ale to akurat inny produkt, więc nie wiąże się z promocją z bonami do 150 zł dla posiadaczy kont.

      PS2. Na oceny regulaminu szkoda czasu (wszak czas to pieniądz). Udział w promocjach polega na tym, by skorzystać, wziąć co należne oraz żyć dalej miło i przyjemnie :)

      Usuń
    7. Złotówka, popieram podejście! Robię właściwie wyjątek bo bardzo rzadko angażuję się w komentowanie czegokolwiek w internecie. Wolę działanie. A niektórzy wolą tracić więcej czasu na dyskusje i dywagacje niż czasu zajmuje udział w takiej promocji. Szkoda na to czasu.

      Do siego roku!

      Usuń
    8. @Anonimowy 31 grudnia 2022 16:58
      Nie przejmuj się, podobnie jak ty, jako pracownik banku też tak miałem. Teraz jestem po tej drugiej stronie i nie zamiatam pod dywan takiego podejścia do klienta jakie prezentują te dwie promocje. Tak więc tradycyjnie, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Zapraszam cię na tę drugą - realną - stronę lustra.

      Usuń
    9. Złotówa, cytat o tym, że niniejsza sprzedaż premiowa nie łączy się z innymi promocjami LUB organizowaną przez nich sprzedażą premiową ma definitywnie inne znaczenie niż stwierdzenie, że niniejsza sprzedaż premiowa nie łączy się z innymi promocjami ANI organizowaną przez nich sprzedażą premiową.

      Usuń
  34. Ten wpis wprowadza w błąd. Pula dotyczy 2000 osób, które jako pierwsze spełnią warunki promocji, a nie jest to limit 2000 rejestracji. Tym samym nie ma pewności, ze mimo przystąpienia i spełnienia warunków nagroda wpadnie. Na stronie promocji wyraźnie piszą: "Nagrody otrzyma pierwszych 2000 osób, które spełnią warunki określone w regulaminie Sprzedaży premiowej"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpis jest zgodny ze stanem faktycznym, czyli z zapisami regulaminu promocji. Nie bazuję na informacjach ze strony, bo tylko dokument (czyli regulamin), który akceptuje się przy rejestracji jest wiążący.

      Tenże regulamin (§3, ust. 1) mówi o tym, że promocja trwa "do osiągnięcia 2000 przystąpień do Sprzedaży
      premiowej, jednak nie dłużej niż do dnia 31 stycznia 2023 roku".

      Przystąpieniem do promocji jest rejestracja na stronie promocji.

      Usuń
    2. "Wpis jest zgodny ze stanem faktycznym"
      Tiaaa... Tak samo jak te próby opisania tej promocji. To nie ma nic wspólnego ze stanem faktycznym. Są to tylko własne interpretacje tego co mówi regulamin.
      Ja osobiście również bym się skłaniał ku temu na co wskazuje @Anonimowy 31 grudnia 2022 11:56
      Jeżeli organizator obu tych "promocji" już na samym początku tak namieszał w opisach tychże "promocji" - a przede wszystkim w obu regulaminach w których można znaleźć przeuroczej urody błąd na błędzie - i kilkukrotnie w ciągu tylko jednego dnia dokonywał zmian w formularzu rejestracyjnym, to nie ma ŻĄDNEJ gwarancji że jest tak czy siak! Parobas notorycznie po swojemu - jak zachodzi taka potrzeba aby nie wypłacić należnych premii - interpretuje to co sobie tworzy w zdecydowanie lepiej skonstruowanych regulaminach. Przy tym co tu nazywa "regulaminami" z pewnością zatem wszystko jest klarowne i proklienckie.

      Usuń
  35. Czy można wziąć udział i w jednej i drugiej promocji jednocześnie, skoro regulamin mówi "niniejsza Sprzedaż premiowa nie łączy się z innymi promocjami(...)"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo bony do Allegro, albo do Biedronki. Można wziąć udział w jednej z tych promocji.

      Usuń
  36. Chyba już wyczerpał się limit bo po wpisaniu imienia i nazwiska dalej nie można już uzupełnia danych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, bo Złotówa tutaj pisał, że "W przypadku wyczerpania puli rejestracji, informacja o zakończeniu akcji ma się pojawić na stronie promocji" :)

      Usuń
    2. Ja przed chwilą zarejestrowałam się bez problemu.

      Usuń
  37. Czy jeśli posiadam konto bez karty mogę złożyć wniosek o kartę i potem przystąpić do promocji czy nie będzie się to liczyć?

    OdpowiedzUsuń
  38. Transakcja wykonana w sylwestra, ciekawe czy do 15 stycznia przyjdzie bon,, czy cała procedura przeskoczy o miesiąc do przodu..?!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli wykonałem transakcję 30.12, a data księgowania to 02.01, to wówczas otrzymam już pierwszy bon do 15.01, czy dopiero 15.02?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiemy się 15 stycznia. Ale stawiam że w styczniu bo w regulaminie jest tylko o wykonaniu płatności a nie o ich dacie księgowania.

      Usuń
    2. Ja liczę na bon do Allegro oraz do Biedry - rejestrowałem się w obu wersjach.

      Usuń
  40. Trochę nie chce się wierzyć, że limit 2000 rejestracji nie został jeszcze osiągnięty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, Złotówa wcześniej pisał, że w przypadku wyczerpania puli rejestracji, informacja o zakończeniu akcji ma się pojawić na stronie promocji :)

      Usuń
    2. Przecież te promocje do Allegro/Biedronki są tak ukryte że nikt poza czytelnikami tego bloga lub podobnych sam na nie nie trafi. Brak informacji na stronie banku, brak info. o takiej promocji w bankowości int., mobilnej, brak smsów, powiadomień push, maili zachęcających do wzięcia w niej udziału. Również brak info. na stronie Allegro i Biedronki. Co się dziwisz. Wrzucili by info. na swojej stronie czy puścili w reklamie TV to by znikły w kilka godzin.

      Usuń
  41. czemu nikt nie wspomni że:
    "Witam

    Tylko klienci, którzy otrzymali zaproszenia do promocji mogą w niej brać udział.

    Bank wysyła zaproszenia do zaproszonych klientów.

    pozdrawiam"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @kh 4 stycznia 2023 17:59
      A czemu to nie chciało ci się zajrzeć do któregokolwiek z dwóch regulaminów?
      Polecam. Warto.

      Usuń
    2. A skąd niby taka informacja?! Ani nie ma tego w regulaminie ani na stronie promocji.

      Usuń
    3. Jeszcze po numerze klienta dojdę co to za klient ale po dacie urodzenia / emailu (!?)

      Takie info dostalem po kontakcie z emaila ze stroną promocji, tak zajrzałem do regulaminów.

      Usuń
    4. konsultanci znów "prawdę" mówili/pisali.

      Usuń
  42. Do allegro już limit się wyczerpał

    OdpowiedzUsuń
  43. cy te bony po 50 zeta do biedry można realizowac wielokrotnie do wyczerpania kasy czy jednorazowo

    OdpowiedzUsuń
  44. „Aktualizacja w dn. 7.10.2023 r.”
    Wiadomości z przyszłości. O wygranej z totolotka też by się przydała. 🤣

    OdpowiedzUsuń
  45. Już po promocjach. Kicha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego już i dlaczego kicha? Przecież obie promocje trwały od 19 grudnia, a więc wystarczająco długo.

      Usuń
  46. Podobno tych bonów do Allegro można użyć tylko jednokrotnie, a niewykorzystana cześć przepada. Na dodatek nie można ich sumować 😬

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://allegro.pl/artykul/na-ta-zmiane-czekal-co-3-klient-allegro-podczas-jednej-platnosci-skorzystasz-z-wielu-kart-podarunkowych-9gKR6l8EaUY

      Usuń
    2. Dzięki za cynk!

      PS. "Funkcjonalność dostępna jest już na stronach Allegro, niebawem pojawi się także w aplikacji" - to artykuł sprzed nieco ponad m-ca i w apce wciąż nie da się tego zrobić.

      Usuń
    3. Ja również dziękuję za ten link -za tydzień kończy mi się ważność planu Smart, który dostałem w prezencie od mBanku, więc ta informacja bardzo mi się przyda przy zakupach 😃

      Usuń
    4. @Anonimowy, 12 stycznia 2023, 11:13 - o co chodzi w tym zestawieniu w pozycji "Do zapłaty: 1,00 zł" ??

      Dlaczego cała kwota nie została po prostu pobrana z kuponów?

      Usuń
    5. @Anonimowy, 12 stycznia 2023, 18:38 - to opłata za zakup częściowy.

      Usuń
  47. Dostałem właśnie kod do allegro na 50 złotych.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wpadł pierwszy bon do alle

    OdpowiedzUsuń
  49. Dostałem SMS z kodem do allegro. Rejestracja 30 grudnia, czyli uwzgledniło płatności z 31 grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  50. Jest SMS. Do Biedronki (pierwsza rejestracja, bo potem rejestrowałem się jeszcze w promce z Allegro).

    OdpowiedzUsuń
  51. Dostałem już pierwszy SMS z kodem do Allegro. Dzięki Złotówa za podrzucenie informacji o tej promocji. Robisz kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  52. Przyszedł mi kod do biedronki. Transakcje robiłam w grudniu:). Może głupie pytanie, ale jak taki kod wykorzystać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po zakupach na samoobsługowej wybierasz formę płatności eKod i wpisujesz kod tak jak pin (13 cyfr) i na koniec ok. JAk nie wykorzystasz całego to na dole paragonu jest pozostałą kwota, którą wykorzystasz następnym razem, a jak zakupy większe niż 50 zł to ich wartośc omniejszy się o 50 zł i resztę dopłacisz kartą. Na. normalnej kasie powiesz kasjerce ze płacisz vouchrem i podyktujesz jej kod

      Usuń
    2. Admin napisał poradnik. Poklikaj tu na stronie ;-)

      Usuń
    3. https://www.bankobranie.pl/2018/04/jak-zrealizowac-bon-w-sklepach-biedronka.html

      Usuń
  53. dostałam kod do Biedronki

    OdpowiedzUsuń
  54. Też mam kod do biedronki, nie taki pt. 13tego straszny. Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  55. Ważność tego bonu do aledrogo taka nie za długa, do 18.02.23

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 18.02.2024 raczej

      Usuń
    2. Sorki.
      Wczoraj jak patrzyłem na wiadomość byłem pewien że do 02.23.
      Dzisiaj 02.24.
      Takie przejęzyczenie wzrokowe :)

      Usuń
  56. Ja dostałem dzisiaj kod do allegro.

    OdpowiedzUsuń
  57. A ja dostałam bon do Allegro i do Biedry - czasami ten ich bałagan jest korzystny dla klienta :)

    Pozdrawiam, Basia.

    OdpowiedzUsuń
  58. A ja do dzisiaj nie dostałem bonu na allego... Moja żona dzień później zrobiła transakcje i wpływ i ona dostała a ja nie... WTF? Pisać reklamacje?

    OdpowiedzUsuń
  59. Zupełnie zapomniałam, że zgłosiłam się do tej promocji! :D Dołączyłam 31.12, płatności były w styczniu. Czy muszę w styczniu zapewnić wpływ 1200? Bonu styczniowego nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  60. Czy przelew może być z konta Paribas innej osoby (np. małżonka)?

    OdpowiedzUsuń
  61. dostal ktos juz bony w lutym ?

    OdpowiedzUsuń
  62. otrzymaliście dzisiaj bony?

    OdpowiedzUsuń
  63. jescze nie ma

    OdpowiedzUsuń
  64. Ciągle brak kodów. W styczniu były już 13.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaliście kody?

      Usuń
    2. Nic jeszcze nie przyszło. Czekam do północy i leci reklamacja.

      Usuń
  65. U mnie nadal cisza. A jak u Was?

    OdpowiedzUsuń
  66. żona dostała (biedro) u mnie dalej brak(alegro)

    OdpowiedzUsuń
  67. Dostał ktoś teraz? 17:59 brak :(

    OdpowiedzUsuń
  68. U mnie nie ma. A w styczniu kod był. W styczniu było płacone dziesiątki razy kartą , był przelew 1200 z innego banku, było logowane tu i tam.

    OdpowiedzUsuń
  69. U mnie nadal nie ma😒

    OdpowiedzUsuń
  70. Dostałem bon do biedronki a miał być na allegro. Miał ktoś podobną sytuację?

    OdpowiedzUsuń
  71. U mnie wciąż nie ma bonu - jak u Państwa?

    OdpowiedzUsuń
  72. No to jutro pójdzie trochę reklamacji, ja nie dostałem pomimo spełnienia wszystkich warunków. Ktoś jest jeszcze w takiej sytuacji? Czy może wszystkim kody przesłali ?

    OdpowiedzUsuń
  73. u mnie wpadł tylko do allegro, pomimo rejestracji w obu promocjach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie było że można wziąć udział tylko w jednej z tych dwóch promocji

      Usuń
  74. U żony kod wpadł do allegro wczoraj o 14, dziwne bo ważny tylko do 18 lutego. Ja nadal nie dostałem

    OdpowiedzUsuń
  75. Ktoś jeszcze nie dostał bonu?

    OdpowiedzUsuń
  76. Ktoś jeszcze nie dostał bonu?

    OdpowiedzUsuń
  77. Wymienię kody do allegro na kody do biedronki. Niestety zaliczyło mi pierwszą rejestrację.

    OdpowiedzUsuń
  78. Też zgłosiłem reklamację, a jeśli o date chodzi to nie doczytałem żekody do 18 luty 2024

    OdpowiedzUsuń
  79. Na jaki adres pusać reklamację na brak bonu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzwoniłem na infolinię, tylko z aplikacji banku najlepiej bo odrazu łączy z konsultantem

      Usuń
    2. W bankowości jest możliwość wysłania reklamacji, po której zostaje ślad w odróżnieniu od infolinii - niestety kompetencja ludzi zatrudnionych na infolinii nie jest ich mocną stroną 😬

      Usuń
    3. Dostałem taką odpowiedź od banku "W tej chwilii występują przejściowe problemy z tą funkcjonalnością. Trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Przepraszam za niedogodności. Nagrody zostaną przekazane w ciągu kilku dni"

      Usuń
    4. Ja za to dostałem dość bezczelną odpowiedź z banku, że mam się skontaktować z firmą Hagen, jako organizatorem promocji, mimo, że w regulaminie wyraźnie jest napisane, że reklamacje kierować do banku.

      Usuń
    5. Ponów pytanie/teklamację - może tym razem trafi na kogoś ździebko bardziej rozgarniętego. Spółka Hagen nie ma nic wspólnego akurat z tą promką choć od lat organizuje dla nich promki co kilka tygodni 🤡

      Usuń
  80. I jak? U mnie dalej nic pomimo reklamacji

    OdpowiedzUsuń
  81. Również nie otrzymałam kodów, mąż także. Warunki spełnione. Gdy napisałam wiadomość w tej sprawie, odpowiedzieli mi, że... nie mają informacji o naszym udziale w promocji i mamy podesłać maila potwierdzającego. Maila nie dostałam i nie wiedziałam, że jest on konieczny. Na szczęście coś mnie tknęło i robiłam screeny etapów dołączania do promocji - w tym ekranu końcowego z potwierdzeniem dołączenia. Zobaczymy, co dalej. Cyrk na kółkach....

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...