Nadszedł ważny moment dla uczestników listopadowej promocji BNP Paribas.
To czas, gdy organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu premii. Na tę wiadomość należy zareagować, podając teraz numer rachunku do wypłaty premii. Przypominam o tym, jak również o fakcie, że bank zapowiedział zmianę cennika (co dotyczy też posiadaczy Konta Otwartego na Ciebie).Finalizacja promocji "Listopad z bonusem"
Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia szczegółowo omówiłem we wpisie: >>Premia 425 zł za konto w BNP Paribas w promocji "Listopad z bonusem"<<.
Kto spełnił warunki uzyskania pierwszej premii (w wysokości 65 zł), ten teraz powinien otrzymać maila powiadamiającego o tych nagrodach (organizator na przesłanie tej wiadomości dał sobie czas do 21.12.2022 roku). Za pomocą kodu z wiadomości należy zalogować się na stronie promocji i tam jednorazowo, najpóźniej do 26.12.2022 r. podać numer rachunku konta osobistego założonego w BNP Paribas w ramach promocji. I to właśnie na ten rachunek wpłynie premia - ma to nastąpić do 31.12.2022 roku.
Poza tym w grudniu i styczniu pamiętaj spełniać pozostałe warunki, by zgarnąć kolejne premie w wysokości 160 oraz 200 zł - zostaną one wypłacone odpowiednio do 31.01. oraz do 28.02.2023 r. - pamiętaj, by do tego czasu nie zamykać konta, ani nie rezygnować z wydanej do niego karty oraz dostępu do bankowości internetowej. Bonusy zdążą zatem wpłynąć przed 1.03., czyli przed datą wejścia w życie nowej taryfy prowizji i opłat (o czym więcej piszę nieco niżej). Miej to na uwadze, bo wtedy zaczną obowiązywać np. inne warunki zwalniające z opłaty miesięcznej za Kartę Otwartą na Dzisiaj wydawaną do Konta Otwartego na Ciebie w BNP Paribas.
Nim przejdę do podpowiedzi co zrobić, jeśli wyczekiwany mail od organizatora do Ciebie nie dotarł, a także do zmian cennika banku, to niżej podpowiadam...
... jak obecnie zarobić więcej?
Jeśli spodobał Ci się udział w niniejszej promocji BNP Paribas, to podobnych promocji nie brakuje. Na ten moment szczególnie warto sprawdzić poniższe propozycje:
- 650 zł w bonusach za konto osobiste w mBanku - to powrót gwarantowanych nagród powitalnych o rekordowej wartości (w skład tego pakietu wchodzi premia pieniężna do 450 zł oraz bon o wartości 200 zł - do wyboru - do Allegro lub Biedronki);
- 400 zł premii + 150 zł w bonach na zakupy za Konto Jakże Osobiste - to propozycja Aliora, gdzie... w praktyce można zyskać jeszcze więcej, bo dochodzi zwrot za płatności telefonem (standardowo do 20, a obecnie do 50 zł miesięcznie);
- 300 zł premii + 180 zł w bonach na zakupy od Santander Banku - tu też można zyskać jeszcze więcej, bo są też i nagrody za polecenia, i nagroda za konto dla dziecka (w wieku 13-17 lat), i zwroty za niektóre płatności z konta;
- nawet 600 zł z VeloKontem - to nowa propozycja VeloBanku, gdzie zgarnąć można wysoki, bo 10-procentowy, a do tego bardzo szybki zwrot za płatności kartą wydaną do konta i/lub Blikiem. Taki moneyback jest naliczany praktycznie za jakiekolwiek codzienne płatności w sklepach, marketach, na stacjach paliw, czy w innych miejscach (również w Internecie - np. na Allegro).
Co zrobić w przypadku braku maila o nagrodzie?
Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, gdyż nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod potrzebny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy" lub "inne".
W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wiadomości od organizatora, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: listopadzbonusem@promocja.bnpparibas.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail"
Treść takiej ewentualnej reklamacji nie musi być jakimś elaboratem. Wystarczy krótka notka choćby według następującego wzoru:
Jestem uczestnikiem promocji "Listopad z bonusem". Mimo spełnienia wszystkich warunków uczestnictwa w promocji, a także realizacji aktywności wymaganych dla uzyskania pierwszej z nagród, do dziś nie dotarła do mnie wiadomość powiadamiająca o przyznaniu pierwszej premii. W związku z powyższym zgłaszam reklamacje i proszę o weryfikację mego zgłoszenia oraz przesłanie danych do logowania, które pozwolą mi podać numer rachunku konta do wypłaty należnej premii. Oto moje dane identyfikacyjne:
Imię i nazwisko:
Adres korespondencyjny użyty podczas rejestracji na stronie promocji:
Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych, bo przegapisz maila od organizatora, to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis:
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [czyli do 26.12.2022 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: listopadzbonusem@promocja.bnpparibas.pl Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 16 listopada 2023 r. po tym terminie nagroda nie zostanie wydana."
Zmiana prowizji i opłat w BNP Paribas
Od 1.03.2023 r. w BNP Paribas wejdzie w życie wspomniana, nowa taryfa prowizji i opłat. Zawiera ona zmiany także dla osób posiadających Konto Otwarte na Ciebie, a więc konto otwierane w tym banku na potrzeby powyższej promocji. Zgodnie z nią wzrosną opłaty za Kartę Otwartą na eŚwiat oraz za Kartę Otwartą na Świat, a w przypadku Karty Otwartej na Dzisiaj docelowo ma się pojawić opłata nie do uniknięcia... choć póki co bank zapowiedział też promocję, która jeszcze (do końca 2023 roku) pozwoli tej opłaty unikać całkowicie. Choć trzeba liczyć się z koniecznością spełniania dodatkowych warunków. Więcej na temat tych zmian piszę tutaj.
Ja nie dostałem maila. To będzie druga moja reklamacja. W poprzedniej edycji też składałem reklamację
OdpowiedzUsuńJa też nie otrzymałam od nich kodu.
OdpowiedzUsuńSprawdzajcie spam bo ja tam miałem maila.
Usuń