Nadszedł kluczowy moment dla uczestników niedawno dostępnej promocji konta w BNP Paribas.
To czas, gdy organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu pierwszej premii. Na tę wiadomość należy zareagować, podając numer rachunku do wypłaty bonusów. Przypominam o tym, jak również podpowiadam, jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.Wspomniana szansa na zwiększenie zysków w BNP Paribas dostępna jest zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów tego banku (posiadanie konta nawet założonego w promocji w niczym nie przeszkadza). A do wzięcia czeka do 300 zł zwrotów za płatności kartą kredytową.
Finalizacja promocji "Mobilni wiosną"
Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia szczegółowo omówiłem we wpisie: >>Zgarnij 430 zł premii za konto w BNP Paribas w promocji "Mobilni wiosną"<<.
Kto spełnił warunki uzyskania tej premii (w wysokości 40 zł w przypadku osób, które zdecydowały się na otwarcie konta za pomocą wideoweryfikacji), ten teraz powinien otrzymać maila (na przesłanie wiadomości organizator dał sobie czas do 20.04.2023 r.) z kodem, za pomocą którego należy zalogować się na stronie promocji i tam jednorazowo, najpóźniej do 26.04.2023 r. podać numer rachunku konta osobistego założonego w BNP Paribas w ramach promocji. I to właśnie na ten rachunek wpłynie premia - ma to nastąpić do 30.04.2023 roku.
Poza tym w kwietniu i maju pamiętaj spełniać pozostałe warunki, by zgarnąć kolejne premie 50, 180 i 160 zł - ostatnią z nich otrzymasz najpóźniej do 30.06.2023 r. (pamiętaj, by do tego czasu nie zamykać konta, ani nie rezygnować z wydanej do niego karty oraz dostępu do bankowości internetowej).
Nim przejdę do podpowiedzi co zrobić, jeśli wyczekiwany mail od organizatora do Ciebie nie dotarł, a także do zmian cennika banku, to niżej podpowiadam...
... jak obecnie zarobić więcej?
Jeśli spodobał Ci się udział w niniejszej promocji BNP Paribas, to podobnych promocji nie brakuje. Na ten moment szczególnie warto sprawdzić poniższe propozycje:
- 300 zł premii + 180 zł w bonach na zakupy od Santander Banku - tu też można zyskać jeszcze więcej, bo są też i nagrody za polecenia, i nagroda za konto dla dziecka (w wieku 13-17 lat), i zwroty za niektóre płatności z konta;
- nawet 650 zł z VeloKontem - to nowa propozycja VeloBanku, gdzie zgarnąć można wysoki, bo 10-procentowy, a do tego bardzo szybki zwrot za płatności kartą wydaną do konta i/lub Blikiem. Taki moneyback jest naliczany praktycznie za jakiekolwiek codzienne płatności w sklepach, marketach, na stacjach paliw, czy w innych miejscach (również w Internecie - np. na Allegro), a można z nim zgarnąć do 600 zł; pozostałe nagrody to 50 zł premii + bon 100 zł na zakupy;
- łatwa premia 400 zł za konto w Millennium (tu dodatkowo można też uzyskać 150 zł na zakupy za konto dla dziecka).
Co zrobić w przypadku braku maila o nagrodzie?
Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, gdyż nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod potrzebny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy" lub "inne".
W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wiadomości od organizatora, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: mobilniwiosna@promocja.bnpparibas.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."
Treść takiej ewentualnej reklamacji nie musi być jakimś elaboratem. Wystarczy krótka notka choćby według następującego wzoru:
Biorę udział w promocji "Mobilni wiosną". Mimo spełnienia wszystkich warunków przewidzianych w regulaminie, a także realizacji aktywności wymaganych dla uzyskania nagrody, do dziś nie dotarła do mnie wiadomość powiadamiająca o przyznaniu pierwszej premii. W związku z powyższym zgłaszam reklamację i proszę o weryfikację mego zgłoszenia oraz przesłanie danych do logowania, które pozwolą mi podać numer rachunku konta do wypłaty należnej premii. Oto moje dane identyfikacyjne:
Imię i nazwisko:
Adres mailowy użyty podczas rejestracji na stronie promocji:
Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych, bo przegapisz maila od organizatora, to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis:
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [tj. do 26.04.2023 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: mobilniwiosna@promocja.bnpparibas.pl Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 4 marca 2024 r. po tym terminie nagroda nie zostanie wydana."
Dostał ktoś maila?
OdpowiedzUsuńDostaliście emaila bo do mnie i mojej żony jeszcze nic nie przyszło.
OdpowiedzUsuńMail przyszedł dzisiaj popołudniu.
UsuńWczoraj przyszły maile.
OdpowiedzUsuń