Nowa promocja konta osobistego w BNP Paribas przynosi nagrody gwarantowane wyłącznie w postaci bonusów pieniężnych.
Nie ma tu więc bonów na zakupy, ale premia pieniężna - i to wysoka, bo łącznie wynosząca 500 zł! Z niniejszej okazji do bankobrania skorzystać mogą zarówno nowi, jak i powracający klienci (wystarczy bowiem nie posiadać konta w tym banku od min. 12 miesięcy).
[Aktualizacja w dn. 19.05.2023, godz. 19:00: na stronie promocji pojawił się komunikat o zakończeniu akcji. W chwili obecnej nowe rejestracje już nie są możliwe. Kto jednak zdążył już się zarejestrować, ten teraz - do 28.05.2023 r. włącznie - ma możliwość złożenia wniosku o konto (koniecznie korzystając z linka otrzymanego w mailu potwierdzającym rejestrację w promocji). O udziale w promocji nie decyduje bowiem ani kolejność złożonych wniosków, ani zawartych umów, ale rejestracja w promocji, gdy było to możliwe.
Jeśli nie udało Ci się załapać na niniejszą okazję do bankobrania, sprawdź obecnie dostępne promocje w BNP Paribas.]
To okazja do bankobrania z kategorii tych, gdy bankobiorca zaciera ręce. Bo rzadko zdarza się, by premia wynosiła aż tyle. Ostatnio taka możliwość była jakoś pół roku temu - wtedy sam wziąłem udział, a wpływy na me konto wyglądały tak:
Tym razem proporcja jest nieco inna - najpierw wpadnie 70 zł, a potem dwa razy po 215 zł.
Promocja "Moja i Twoja okazja": zyskaj 500 zł premii za konto w BNP Paribas
Nagrody. Na każdego uczestnika niniejszej promocji czekają 3 bonusy pieniężne: jeden w wysokości 70 zł oraz 2 x 215 zł, co w sumie da tytułowe 500 zł.
To nagrody gwarantowane, gdyż nie jest to loteria, ani konkurs, a promocja bankowa - a to na nich głównie skupiam się na blogu Bankobranie. Bonusy pieniężne dostaniesz, jeśli spełnisz określone warunki, które szczegółowo omawiam poniżej.
Limit rejestracji. Promocja przewidziana jest dla 2 000 uczestników. Z udziałem nie ma więc co zwlekać, bo podobne promocje w przeszłości kończyły się bardzo szybko.
W przypadku wyczerpania puli rejestracji, na stronie promocji pojawi się komunikat o tym fakcie, a kolejne rejestracje nie będą możliwe. Tym samym dobra wiadomość jest taka, że każdy kto zdąży się zarejestrować, ten będzie pewien zdobycia nagród (ale oczywiście po spełnieniu wszystkich warunków, które przedstawiam poniżej).
Zasady promocji "Moja i Twoja okazja"
By wziąć udział w promocji:
- zarejestruj się na stronie promocji, zaznaczając wszystkie oświadczenia (udział w promocji wziąć można tylko za pośrednictwem tej strony);
- w kolejnym kroku (na tej samej stronie) do 28.05.2023 r. przejdź do złożenia wniosku o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą; pamiętaj przy tym, by wniosek uzupełnić tymi samymi danymi, co formularz rejestracji na stronie promocji;
- zawrzyj umowę z bankiem o konto, kartę i dostęp do bankowości internetowej (najpóźniej do 9.06.2023 r.);
- aktywuj kartę wydaną do konta (również do 9.06.2023 r.).
Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz pierwszą nagrodę - premię 70 zł.
By zdobyć dwie kolejne nagrody, już w postaci premii pieniężnych w wysokości 215 zł każda, w czerwcu i w lipcu (w każdym z tych dwóch miesięcy):
- zapewnij min. 3 wpływy na kwotę min. 250 zł każdy (warunek ten można spełnić w prosty sposób, gdyż wystarczą np. przelewy z własnego konta w innym banku) oraz
- min. 3 razy zaloguj się do aplikacji mobilnej (przy czym zalicza się tylko jedno logowanie z danego dnia, więc ten warunek będzie należało spełniać w trzech różnych dniach - w każdym z nich logując się chociażby raz).
Kolejność spełniania tych warunków jest dowolna - ważne by wszystkie zrealizować w danym miesiącu kalendarzowym. Za każdy miesiąc, w którym spełnisz powyższe wymogi, przysługiwać Ci będzie premia po 215 zł.
Pamiętaj, że warunkiem otrzymania każdej kolejnej nagrody jest uprzednie spełnienie warunków uzyskania nagrody poprzedniej, a więc by zdobyć drugą premię 215 zł za spełnienie warunków w lipcu, to uprzednio w czerwcu musisz spełnić warunki uzyskania pierwszej premii 215 zł.
Kiedy otrzymasz nagrody za konto w BNP Paribas?
Organizator promocji o przyznaniu kolejnych nagród powiadamiać będzie mailowo (przesyłając wiadomości z adresu mojaitwojaokazja@promocja.bnpparibas.pl):
- do 20.06. o przyznaniu premii 70 zł (za otwarcie konta);
- do 25.07. o przyznaniu premii 215 zł (za spełnienie warunków w czerwcu) oraz
- do 25.08.2023 r. o przyznaniu drugiej premii 215 zł (za spełnienie warunków w lipcu).
Na pierwszą z tych wiadomości będzie należało zareagować i za pomocą podanych w niej danych zalogować się na stronie promocji, by tam podać numer rachunku konta założonego w BNP Paribas. Będzie to trzeba zrobić do 26.06.2023 r. Wypłata bonusów przewidziana jest do 30.06. (70 zł), do 31.07. (215 zł) oraz do 31.08.2023 r. (215 zł).
Jeśli nie chcesz przegapić maila o przyznaniu bonusów pieniężnych, a tym samym stracić szansy na premię, to zapisz się na bezpłatny newsletter - za jego pomocą nie tylko powiadamiam o promocjach, w których zyskasz najwięcej, ale i przypominam o ważnych terminach w najpopularniejszych promocjach, takich jak ta:
Do momentu otrzymania nagród posiadaj konto założone w promocji wraz z wydaną do niego kartą oraz z dostępem do bankowości elektronicznej.
Przydatne wskazówki dla uczestników promocji "Moja i Twoja okazja"
Spełniając warunki niniejszej promocji, pamiętaj o wytycznych:
▶️ Rejestrując się na stronie promocji i wnioskując tam o konto, warto wyłączyć AdBlock'a (lub inne, podobnie działające programy), jeśli z takowych korzystasz. Czytelnicy bloga sygnalizowali, że bez tego wniosek o konto może się nie otwierać.
▶️ Aktywacja karty wydawanej do konta w BNP Paribas - zgodnie z informacjami zawartymi w regulaminie promocji - możliwa jest na jeden z poniższych sposobów:
- w bankowości internetowej bądź aplikacji mobilnej lub
- poprzez infolinię banku, lub
- w dowolnym bankomacie (z użyciem kodu PIN), lub
- płacąc kartą (wyłącznie z użyciem kodu PIN; bez transakcji zbliżeniowych), lub
- w placówce banku.
▶️ Wpływy na konto (na potrzeby promocji) mogą pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BNP Paribas, Raiffeisen Polbank i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi). Ten warunek najprościej będzie spełnić, wykonując przelew z własnego konta w innym banku na konto w BNP Paribas. Wpływ oznacza jedynie pojawienie się środków w historii konta - nie ma wymogu ich utrzymywania przez jakikolwiek określony czas.
Konto Otwarte na Ciebie - prześwietlenie oferty BNP Paribas
Główne cechy Konta Otwartego na Ciebie, czyli konta osobistego w BNP Paribas zakładanego w powyższej promocji, to:
- 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
- 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane poprzez bankowość internetową lub mobilną;
- do konta można wyrobić jedną z trzech kart (pomijam jednak opis Karty Otwartej na eŚwiat i Karty Otwartej na Świat, bo one są bezwarunkowo płatne).
Najlepszym wyborem w tym przypadku wydaje się Karta Otwarta na Dzisiaj, bo w jej przypadku da się uniknąć opłaty miesięcznej (2 lub 7 zł) - nie jest ona pobierana, jeśli spełniony zostanie jeden z poniższych warunków: - użytkownik karty nie ukończył 26. roku życia lub
- (w przypadku osób mających więcej lat, dzięki promocji "Obniżka na kartę", zapewniającej takie warunki do końca 2023 roku) zapewnione zostanie: wykonanie 3 płatności kartą (na dowolne kwoty; nie liczą się transakcje Blikiem) + 1 logowanie do bankowości internetowej lub mobilnej (w miesiącu poprzedzającym pobranie opłaty) + wyrażenie zgód marketingowych, a także brak sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych;
Choć płacenie kartą na potrzeby promocji (w celu uzyskania premii) nie jest konieczne, to jest wyrobienie jest wymagane - by więc uniknąć zbędnego kosztu, pamiętaj też o spełnieniu tych powyższych warunków zwolnienia z opłaty. - z Kartą Otwartą na Dzisiaj darmowe są wypłaty gotówki są wyłącznie z bankomatów własnych banku oraz sieci Planet Cash (darmowe wypłaty z dowolnych bankomatów w Polsce dotyczą tylko osób w wieku 18-26 lat).
Złożenie wniosku o Konto Otwarte na Ciebie objętego promocją "Moja i Twoja okazja" możliwe jest wyłącznie na stronie promocji. Wówczas umowę z bankiem można zawrzeć za pomocą kodu z SMSa przesłanego przez bank - po tym przyjedzie kurier celem dopełnienia formalności (zweryfikuje tożsamość i przy okazji dostarczy też kartę do konta). Alternatywnym sposobem zawarcia umowy o konto jest widoweryfikacja - w tym przypadku trzeba zarejestrować się na stronie promocji i tam zacząć składać wniosek, a dopiero na etapie wyboru metody zawarcia umowy będzie trzeba wskazać ścieżkę z wideoweryfikacją (za pomocą aplikacji mobilnej). Wtedy otrzymasz SMS od banku i w dalszym kroku będzie należało pobrać aplikację, by za jej pomocą kontynuować otwieranie konta (już zgodnie ze wskazówkami w aplikacji).
Rozpiska promocji:
Pobierz listę zadań w promocji "Moja i Twoja okazja", by mieć pewność, że spełnisz wszystkie warunki wymagane w promocji i zapewnisz sobie bezpłatną kartę do konta.
Przydatne dokumenty:
Jak sprawdzić kiedy zamknąłem konto?
OdpowiedzUsuńOstatnio jak zamykałem konto to dostałem maila z powiadomieniem o wypowiedzeniu więc sprawdź skrzynkę.
UsuńKiedyś dzwoniłem i datę zamknięcia konta podali mi na infolinii.
UsuńMoże proszę sprawdzić po wiadomościach sms kiedy z banku przychodziły ostatnie. Bank wysłała tez maila z informacją o zamknieciu.
UsuńCzy można nie wyrabiać karty do konta?
OdpowiedzUsuńWyrobienie karty do konta jest wymagane (§ 1, ust. 5., pkt. 2-3 regulaminu) i trzeba ją utrzymać do momentu uzyskania premii (§ 2, ust. 1, pkt 6).
UsuńPo coś Złotówa punktuje że trzeba wyrobić kartę, aktywować i ją posiadać.
UsuńZatem nie, nie można nie wyrobić karty. To wynika z regulaminu.
Nie. Jest w regulaminie (i we wpisie u góry) wyraźnie podane, że trzeba złożyć wniosek o konto wraz z kartą.
UsuńMożna po aktywowaniu karty ja po prostu zamknąć i nadal promocja będzie aktywna
OdpowiedzUsuńUtrzymanie karty jest wymagane do momentu otrzymania premii (wspominam o tym we wpisie; wynika to z par. 2, ust. 1, pkt 6 regulaminu).
UsuńŻe zapytam. Na którą datę patrzeć - na tą wypowiedzenia konta czy na tą miesiąc później czyli zamknięcia konta
OdpowiedzUsuńOczywiście że zamknięcia. Przecież warunkiem jest nieposiadanie konta, a w czasie trwania okresu wypowiedzena cały czas posiada się do niego dostęp i można w pełni korzystać z niego.
UsuńCzy obecnie spłacając raty w tym banku, mozna skrzystać z promocji?
OdpowiedzUsuńTylko konto wyklucza. Raty nie.
UsuńCzy w maju trzeba zdążyć z trzema płatnościami i jednym logowaniem, żeby karta była bezpłatna?
OdpowiedzUsuńChyba w każdym banku jest tak, że za miesiąc w którym jest otwierane konto, to opłaty za nie oraz kartę nie są pobierane.
UsuńWyjątek to PKO BP 😋
UsuńWyjątek bo tam inaczej liczą okres rozliczeniowy. A właściwie wszędzie indziej to się pokrywa z miesiącami kalendarzowymi.
UsuńCzy jeżeli zamknąłem konto 10 maja 2022 roku to spełniam wymóg nie posiadania rachunku w ciągu ostatnich 12 miesiącach?
OdpowiedzUsuńPytanie co nastąpiło 10.05. ub.r.? Jeśli to było tylko złożenie dyspozycji, a bank zamknął konto po upływie okresu wypowiedzenia (standardowo wypadłoby to więc w czerwcu), to niestety nie. Jeśli jest to jednak data już faktycznego zamknięcia konta przez bank (po wcześniej złożonym wypowiedzeniu) to droga do udziału w promocji jest otwarta.
UsuńKarta może być wirtualna czy musi być fizyczna?
OdpowiedzUsuńObojętnie. Ale karta wirtualna nie jest darmowa. W BNP wymaga spełniania tych samych warunków co w postaci plastikowej.
UsuńCZY KARTA MUSI BYĆ FIZYCZNA CZY MIOŻE BYĆ WIRTUALNA ???
UsuńCzy promocja łączy się z promocją do Żabki :)?
OdpowiedzUsuńOczywiście że promocje nie łączą się
UsuńJak już mam kartę kredytową i umowę ramową bo mam dostęp do bankowości to czy to mnie wyklucza teraz?
OdpowiedzUsuńPolecam ponowne przeczytanie ze zrozumieniem umieszczonego powyżej fragmentu ,,Dla kogo promocja?"
UsuńNie wyklucza. To inna umowa ramowa. Możesz mieć kartę kredytową i wziąć udział w tej promocji. Już to przerobiłem i wszystkie bonusy dostałem.
UsuńJakie są opcje zamknięcia konta w tym banku?
OdpowiedzUsuńPlacówka, list lub infolinia.
UsuńO sposobach zamykania kont w różnych bankach piszę tutaj.
Dyspozycję zamknięcia konta oraz umowy ramowej można złożyć również poprzez wiadomość w bankowości.
UsuńWszystkim którzy mieli już w przeszłości konto w BNP radzę sprawdzić jaki skutek wywołało jego wypowiedzenie. W moim przypadku mimo wysłania wyraźnego sformułowania "wypowiadam umowę ramową rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego numer..." oraz "umową ramową na dostęp do bankowości elektronicznej" ten drugi został zachowany, a zamknięciu uległ tylko rachunek. Domyślam się więc, że w tej sytuacji nadal jestem stroną umowy ramowej, a więc z promocji nici...
OdpowiedzUsuńJeśli umowa ramowa nie została skutecznie zamknięta i pozostał dostęp do bankowości, to wystarczy teraz kontakt z infolinią - można w ten sposób zamknąć dostęp "od ręki" i wtedy będzie można składać wniosek o nowe konto.
UsuńOkres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta odnosi się tylko do daty zamknięcia konta (a data zamknięcia umowy ramowej/dostępu do bankowości na szczęście jest bez znaczenia).
Próbowałem zrobić zdjęcie dowodu (otworzyć metodą na selfie). I nic, ciągle błąd, zresztą nie mogę ustawić ramek tak, aby z jednej strony pokrywały się z obrysem dokumentu, a z drugiej aby wyznaczony obrys postaci pasował do zdjęcia. Różne światło, różne kąty, różne tła i nic. Ja podziękuję, a kuriera nie chcę.
OdpowiedzUsuńMam tylko nadzieję, że skoro nie dokończyłem zakładania konta, to ani umowa ramowa nie zostanie otwarta, ani zgody marketingowe nie będą obowiązywać.
Mam to samo nie wiem o co chodzi
UsuńU mnie to samo. Jak aplikacja i usługi banku prezentują ten sam poziom co proces weryfikacji to może i lepiej że ostatecznie nie zostałem ich klientem.
UsuńNie jest to mój główny bank. Ale przez dłuższy czas korzystałem z karty kredytowej. Apka akurat jedna z lepszych z jakimi miałem do czynienia.
Usuńchyba już po ptakach... zamknąłem konto 5 maja 2022 i nie mogę przejść dalej w procesie rejestracji... no chyba, że już te 2000 pykło
OdpowiedzUsuńZamknąłem konto w maju zeszłego roku i właśnie złożyłem wniosek o otwarcie nowego za pomocą strony internetowej. Domyślnie nie zamykają bankowości internetowej po wypowiedzeniu umowy konta - trzeba się o to dopomnieć - więc może w tym problem.
Usuń2000 nie pykło. Przed chwilą zarejestrowałam się i złożyłam wniosek (z kurierem).
UsuńPromocja jest dostępna. Będzie tak długo dostępna, aż na stronie promocji w miejscu formularza rejestracyjnego pojawi się komunikat o zakończeniu.
UsuńDziś rano podpisałam promocje za 420 zł :(
OdpowiedzUsuńPromocje czego?
UsuńKonta BNP :)
UsuńZłotówa - Czy przy zakładaniu konta wymagany jest skan obu stron dowodu (tak jak było kiedys)???
OdpowiedzUsuńTak.
UsuńTak, przy opcji z kurierem.
UsuńWitam czy umowa ramowa to również aplikacja po starym koncie które jest już dawno zamknięte, a został w nim produkt typu raty zero ????? Dzięki za odpowiedź
OdpowiedzUsuńMoje stare konto zostało zamknięte 12.05.2022. Czy teraz się łapię? Czy te 12 miesięcy może trzeba liczyć jakoś całymi miesiącami kalendarzowymi?
OdpowiedzUsuńNo to wchodzisz. Liczy się normalnie 12 mies. które już u ciebie minęły kilka dni temu.
UsuńPrzy tym zapisie na stronie promocji są 4 zgody do wyrażenia. Które trzeba zaznaczyć?
OdpowiedzUsuńWszystkie 4. Bez tego dalej cię nie przepuści.
UsuńKonto otwarte. Szybko poszło. Okazuje się że mam ten sam numer rachunku co poprzednio (konto zamknięte w lutym'22). Czy to nie będzie jakąś przeszkodą?
OdpowiedzUsuńW BNP Paribas tak to wygląda - bank ponownie udostępnia ten sam numer rachunku. Nie ma to wpływu na udział w promocji (nie jest przeszkodą) - sprawdzone w praktyce :)
UsuńWitam czy umowa ramowa to również aplikacja po starym koncie które jest już dawno zamknięte, a został w nim produkt typu raty zero ????? Dzięki za odpowiedź
UsuńZakładałem konto przez aplikację. I dostałem umowę na e maila, była także podpisana elektronicznie. Nie dostałem jednak e-maila z danymi do bankowości oraz nie mogę zalogować się na aplikacje. W aplikacji mam komunikat "Jeszcze weryfikujemy Twój wniosek". Pani na infolinii mówi, że wniosek jest prawidłowo wypełniony, a wina leży po ich stronie i się system zakorkował. Czy ktoś ma podobne problemy? Podobno do 5 dni muszą wniosek zaakceptować bez względu na problemy systemowe....
OdpowiedzUsuń1 raz zakładając online miałem takie problemy
Ja mam podobnie 😉
UsuńAktywowali już:)
UsuńJa też tak mam.
Usuńdostałem maila żeby w aplikacji kliknąć "kontynuuj" - nie ma tam takiego przycisku. jest tylko "aktywuj aplikacje" lub "otworz nowe konto" - zmarnowalem kilkanascie minut
OdpowiedzUsuńMam taką samą sytuację, czy coś się może udało rozwiązać ?
Usuńupdate: pomogl telefon do banku. mieli problem z Autenti i musieli mi usunac wszystkie wnioski i wyczyscic sesje. pozniej z 7 razy musialem sobie robic zdjecia, bo wpadalem w jakas petle. kilkadziesiat minut pozniej jestem juz na dobrej drodze do otwarcia konta.. o ile aktywuja moj rachunek
UsuńUmowa podpisana. Czekam na kuriera. Przy okazji pytanie czy przywiezie kartę czy ona przychodzi osobno?
OdpowiedzUsuńKurier przywiezie kartę i zweryfikuje twoje dane z dowodu. Umowę masz do pobrania w autenti.
UsuńSkąd wziąć login? On przyjedzie jeszcze jakoś mailem lub sms-em?
OdpowiedzUsuńPrzyjdzie mailem, jak bank aktywuje umowe
Usuńprzekierowywuje mnie na ten adres ale odpala sie pusta strona [link usunięty - edyt. Mr. Złotówa] jak skopiuje wszystko po tej frazie z final url to przechodze na wniosek o konto, rozumiem ze mi to zaliczy jako zalozenie konta w ramach promocji?
OdpowiedzUsuńJak pusta strona to AdBlocka masz. Ja wyłączyłem i wtedy już strona wchodziła.
Usuń1. Przypadek - udział w promocji zarejestrowany, wniosek o konto
OdpowiedzUsuńzłożony przez aplikację, umowa ramowa zawarta a później nastąpiła weryfikacja tożsamości w wyniku, której bank wysłał SMS ,,Nie udało się elektronicznie złożyć wniosku o konto Otwarte dla Ciebie. Prosimy złóż wniosek w oddziale.
2. Przypadek - udział w promocji zarejestrowany, wniosek o konto
złożony przez aplikację, a następnie SMS z banku, że nie mogą założyć konta bo nie ma aktywnej umowy ramowej i zaproszenie do oddziału w celu złożenia wniosku.
Czy ktoś miał któryś z w/w przypadków i czy złożenie wniosku w oddziale uprawnia do udziału w promocji?
Podobnie. Dzwoniłem na infolinię. Powodem okazały się niewyraźne zdjęcia. Złożyłem wniosek jeszcze raz. Trzeba koniecznie z linka w mailu bo wtedy będzie on brał udział w promocji. I się udało.
UsuńMiałem podobne problemy. Można założyć konto w oddziale (po wcześniejszej rejestracji i przejściu przez linka na stronie promocji i niepowiedzionej próbie otwarcia konta przez internet), trzeba jednak po założeniu konta i potwierdzeniu że jest aktywne, zadzwonić na infolinię Paribas i poprosić o ręczne podpięcie do promocji. Warto zrobić to jak najszybciej (ten sam dzień lub nazajutrz, tak poinformowali na infolinii).
UsuńTakie problemy miałem już drugi raz i oczywiście tylko w Paribas. Ostatnio premia wypłacona po takim ręcznym podpięciu...
Weryfikacja na zdjęcie dowodu i film twarzy.
OdpowiedzUsuńMęczyłem się z kilka minut, aż w końcu udało się przebrnąć proces weryfikacji.
Podpowiedź - zdjęcie dowodu najlepiej wykonać używając białej kartki jako tło i celując z góry tak, aby dowód był całkowicie w ramce i biała linia która się wyświetla była w pobliżu linii w dowodzie osobistym (u góry na pierwszej stronie dowodu i po środku na drugiej stronie)
- 3 nagrania twarzy w różnych położeniach, czytajcie opis jak system oczekuje wykonać film - często pierwsze nagranie to twarz na wprost i mrugnięcie oczyma, drugi na wprost i obrót głowy w prawo, trzeci na wprost i obrót głowy w lewo lub głowa ma zostać podniesiona do góry
Nie mogą być to trzy dowolnie nagrane filmiki !!!
Czy podpisanie (złożenie) wniosku w oddziale po niepowodzeniu elektronicznym i zaproszeniu przez Bank do oddziału uprawnia do premii za udział w promocji?
OdpowiedzUsuńZ reklamacją może się uda.
UsuńPanowie pomóżcie proszę szybko bo zastanawiam się co zrobić. Zarejestrowałem się na stronie promocyjnej i kliknąłem zarejestruj się i tam było"Wniosek o konto Otwarte na Ciebie
OdpowiedzUsuńNa podany numer telefonu wysłaliśmy SMS z linkiem do pobrania aplikacji" ale nie było żadnego linku, więc pobrałem aplikację jak pisało i kliknąłem otwórz konto przez aplikację.
Więc chyba nie było to przez ten link promocyjny. I teraz zastanawiam się czy dzwonić z samego rana do banku, żeby anulowali ten wniosek i założyć jeszcze raz z tego linku co dostałem w mailu.
Czy będzie ok, bo niby dostałem wniosek bez żadnych danych, a w wniosku był pdf z regulaminem promocji?
Ważne jest żeby na wstępie podać te podstawowe dane we wniosku a jak już wybierzesz online umowę to apke możesz pobierać sam. I się liczy. Jest okej.
UsuńAle wlasnie w smsie do pobrania apki wyslalo mi zwykly link, ktory pobralem i nie bylo tam zadnej opcji kontynuuj wniosek, wiec kliknalem w apcke otworz konto ( tak jakby nowe chyba) wiec obawiam sie, ze nie ma przejscia przez ten promocyjny link ( nie kliknalem w ten z maila)
UsuńWysle maila do organizatora, zanim bede kontynuuowal wniosek chyba, bo obawiam sie, ze nie zaliczy tego
Witam. Mam pytanie, czy pieniądze uzyskane z kilku promocji w różnych bankach w ciągu roku bieżącego kalendarzowego należy wykazać w rozliczeniu rocznym PIT za 2023 ?
OdpowiedzUsuńNie. Bonusy z różnych promocji nie sumują się. Niczego więc rozliczać nie trzeba. Limit dla pojedynczej promocji to 2 tys. Zł.
UsuńCzy każda z tych trzech transakcji w miesiącu musi opiewać na min 250 zł tj 1 na 250 zł, 2 na 250zl, 3 na 250zł, a więc łącznie 750 zł?
OdpowiedzUsuńCzy suma tych trzech ma dać łącznie min 250 zł, więc np 1 na 100, 2 na 100, a 3 na 50 zł?
Każda. Przecież jest wyraźnie podane w regulaminie: "otrzymał min. 3 Wpływy o wartości min. 250 zł każdy."
UsuńMąż po przejściu bez problemu wer.Autenti dostal na drugi dzień sms:
OdpowiedzUsuńNiestety nie udało się elektronicznie złożyć wniosku o konto "Otwarte na Ciebie". Prosimy, złóż wniosek w oddziale.
Co radzicie ?
Radzę zadzwonić na infolinię. Musisz poprosić o anulowanie wniosku z aplikacji. Następnie utworzyć nowy wniosek wybierając kuriera. Cała Autentia to jedna wielka ściema. Wniosek przyjmują a potem bank odrzuca umowę.
UsuńAutentia to jedna wielka ściema? Autenti to ustabilizowana na rynku firma komputerowa, która oferuje platformę do autoryzacji dokumentów i zawierania umów przez internet. Współpracuje z wieloma poważnymi firmami:
Usuńhttps://autenti.com/pl/nasi-klienci
Na przykładzie BNP Paribas można powiedzieć, że Autentia działa kiepsko. Ludzie czekają po kilka dni na akceptację umowy. Dodatkowo są problemy z poprawnym nagraniem filmów. Żadne ciepłe opinie innych klientów nie przekonują mnie do Autentii.
UsuńAle tu Autenti jest tylko narzędziem a nie stroną. Przecież oni umowy nie przygotowują. To równie dobrze można być obwiniać producenta długopisu.
UsuńAutenti to platforma umożliwiająca np. zdalne podpisywanie dokumentów i jako taka nie ma absolutnie nic wspólnego z weryfikacją składanych wniosków!
UsuńIle czasu BNP weryfikuje wniosek? Czekam już ok. 24h i dalej nic nie dostałem :/
OdpowiedzUsuńDo 1-2 dni roboczych.
UsuńNiestety promocja jest już niedostępna
OdpowiedzUsuńI po promocji.
OdpowiedzUsuńWitam. Czy płatności kartą mogą być za zakupy na allegro? Wpisuje dane karty i to będzie zaksięgowane jako platnosc karta?
OdpowiedzUsuńJeśli chodzi o transakcje kartą na potrzeby jej utrzymania za 0 zł, to nie ma wykluczeń - można płacić w dowolnym miejscu (w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie).
UsuńA ułatwiacze typu Revolut?
UsuńRaczej nie uda mi się już wykonać transakcji kartą w maju. Moje pytanie, czy zostanie naliczona opłata już w czerwcu? Dzięki z góry za odpowiedź.
OdpowiedzUsuńdiego
Za miesiąc w którym się otwarło konto nie ma opłat.
UsuńCzy te trzy przelewy po 250 zł muszą być w 3 innych dniach?
OdpowiedzUsuńLogowania. Ale przelewy nie
UsuńCzy te 3 wpływy należy utrzymać na koncie, czy można od razu przelać z powrotem na swoje konto ?
OdpowiedzUsuńWpływ oznacza jedynie pojawienie się środków w historii konta - nie ma wymogu ich utrzymywania przez jakikolwiek określony czas.
UsuńJest tu ktoś kto jeszcze nie dostał karty? Co w takiej sytuacji?
OdpowiedzUsuńJa dostałam kartę dopiero 12.06 ( bo wysłali pierwszy raz na zły adres), 16.06 dostałam maila o zakończeniu aktywacji konta, jednak nie dostałam maila w tym tygodniu o przyznaniu pierwszej nagrody :(
UsuńZgłaszaj reklamację. Nie twoja wina że ci przesłali kartę tam gdzie nie trzeba. Ja też kiedyś miałem obsuwę z dojściem karty i reklamację uznali.
UsuńHej, dostaliście już poczta link z wypełnieniem numeru konta do promocji ?
OdpowiedzUsuńdo 20.06 mają czas. Nie spodziewaj się wcześniej niż 19.
UsuńTo samo miałem zapytać. Też zero linku. Dajcie znać jak będzie.
UsuńCzy ktoś już dostał tego maila z informację o pierwszej nagrodzie w wysokości 70 złotych? Codziennie przeglądam skrzynkę i... nic. :-(
OdpowiedzUsuńNic dziwnego - jest za wcześnie :)
UsuńDostał już ktoś maila z linkiem?
OdpowiedzUsuńMają czas do wtorku 🙊
UsuńJak już będzie mail to tu pojawi się minimum 10 komentarzy o tym. Spokojnie.
UsuńZapewne znów tylko część osób otrzyma nagrodę i będzie tak jak w innych promocjach Paribasa, np. tu:
Usuńhttps://www.bankobranie.pl/2023/05/bnp-paribas-bankujesz-zyskujesz-100-zl-allegro.html?m=1
Czego nie można było powiedzieć 4-5 lata temu to spółka Hagen która organizuje promocje dla otwierających konto, teraz to ogarnia. Co roku otwieram 4 konta i wszystko zawsze gra.
UsuńA ty przywołujesz promocję którą robi sam bank. Tak samo było z promocją "Korzystaj aktywnie i zyskuj więcej" (https://www.bankobranie.pl/2022/12/bnp-paribas-korzystaj-aktywnie-z-konta-i-zyskuj-wiecej.html). Oni nie potrafią w promocje. Im to wybitnie nie wychodzi.
Czekam na e maila. Kto ze mną?
OdpowiedzUsuńRównież czekam
UsuńJa oczekuję :)
UsuńJa :)
UsuńPoranek 20.06. Póki co cisza.
UsuńZazwyczaj wysyłają popołudniu. Kiedyś nawet dopiero po godz. 18 dostałem.
UsuńCzekam i ja
UsuńPrzyszło :)
Usuńprzyszło o 19.40-sprawdzać spam
UsuńJa
OdpowiedzUsuńJest, przyszedł mail o godz. 19:38.
UsuńTeż czekam
OdpowiedzUsuńw oczekiwaniu
OdpowiedzUsuńJuż po 16 i nadal cisza...
OdpowiedzUsuńWłaśnie mija 18-ta 😬
UsuńU mnie nadal brak maila
OdpowiedzUsuń18.10 i nic
OdpowiedzUsuńJak u Was sytuacja? U mnie cisza
OdpowiedzUsuńU mnie również cisza
UsuńU mnie też cisza
UsuńU mnie doszło!
UsuńNo i o co chodzi? Nikt nie dostał emaila?
OdpowiedzUsuńbrak maila -nadal
OdpowiedzUsuńwłasnie przyszło-sprawdzcie w spamie
OdpowiedzUsuńPrzed chwilą dotarł mail z informacją o pierwszej nagrodzie.
OdpowiedzUsuńDostałem maila o 19:37 :)
OdpowiedzUsuńPrzyszedł e-mail po 19
OdpowiedzUsuńJa mam już maila
OdpowiedzUsuńJest!
OdpowiedzUsuń19.37 dostałem maila
OdpowiedzUsuńdotarł email z danymi do potwierdzenia numeru konta
OdpowiedzUsuńJa dostałem maila o 19:38
OdpowiedzUsuńJest mail 🙂
OdpowiedzUsuń19:38, jest mail z nagrodą
OdpowiedzUsuńJest 🙂👍
OdpowiedzUsuńjest e-mail nareszcie
OdpowiedzUsuńJa nie mam
OdpowiedzUsuńAni ja - cyrk to mało powiedziane!
UsuńNa WP mail w folderze OFERTY
UsuńJa również nie dostałem maila.
UsuńMail wczoraj 19.37
OdpowiedzUsuńCzy jak otrzymałam informację o otrzymaniu nagrody 70 zł, to mogę zamknąć kartę żeby nie generować kosztów?
OdpowiedzUsuńUtrzymanie konta wraz z kartą oraz dostępem do bankowości elektronicznej wymagane jest do momentu otrzymania wszystkich nagród (włącznie z ostatnią premią).
UsuńPS. Karta Otwarta na Dzisiaj nie musi generować kosztów (opłaty miesięcznej można uniknąć - na końcu powyższego prześwietlenia promocji piszę w jaki sposób).
Wyslali ponownie kod
OdpowiedzUsuńWłaśnie zaksiegowali I nagrodę :)
OdpowiedzUsuńNa razie u.mnie brak
OdpowiedzUsuńKtoś dostał maila na przyznanie drugiej nagrody?
OdpowiedzUsuńTak, we wtorek
UsuńCzy żeby spełnić warunki muszę zalogować się przez komputer, czy wystarczy logowanie przez aplikacje w telefonie??
OdpowiedzUsuńWłaśnie zaksięgowali II nagrodę :)
OdpowiedzUsuńDostał ktoś jeszcze II nagrodę? u mnie cisza, ani maila, ani nagrody, pierwsza wpłynęła a drugiej brak, wymagane warunki tj. wpływy i logowania w aplikacji spełnione.
OdpowiedzUsuńU mnie to samo
UsuńU nie też nie ma. Podobno przyczyną brak 3-krotnego logowania do aplikacji mobilnej co u mnie jest niemożliwe bo logowałem się kilka razy w czerwcu. Napisałem reklamację. Według mnie jakiś problem techniczny w BNP bo konsultant bankowy nie potrafił mi wskazać w które dni logowałem się do aplikacji mobilnej
OdpowiedzUsuńMam identyczną sytuację, ale złożyłem reklamację. Na infolinii BNP mi sprawdzili, że miałem min. 7 logowań i spełniłem wszystkie warunki promocji. Przyjęli moją reklamację, którą wysłałem na maila mojaitwojaokazja, i teraz czekam na odpowiedź.
UsuńU mnie dokładnie to samo, ten sam powód, czyli brak 3-krotnego logowania do aplikacji, a przecież wiadomo, że każdy z nas dokładnie tego pilnuje. Ewidentnie jakiś problem u nich, mam nadzieję, że wszystkim rozpatrzą pozytywnie, ale już się obawiam, że za miesiąc będzie ta sama historia...
OdpowiedzUsuńReklamowałem. Ja robiłem 3 przelewy wychodzące przez mobilną a samych logowań miałem najmniej 10
OdpowiedzUsuńTak jak piszecie, odpowiedzieli, że powodem braku nagrody jest brak odnotowanych logowań a loguję się prawie codziennie. Reklamacja złożona.
OdpowiedzUsuńUznali mi reklamację, wpłatę mam otrzymać na koniec sierpnia.
OdpowiedzUsuńWłasne dostałem maila. Uznali reklamację i napisali że przyznano ki 2 i 3 nagrodę i wypłata obu na koniec sierpnia
UsuńU mnie też pozytywnie, koniec sierpnia.
OdpowiedzUsuńKasa już jest za sierpień :) Teraz pytanie czy bank ma jakąś ofertę utrzymaniową?
OdpowiedzUsuńA ja nie dostałem. Bo się pomyliłem i zamiast mieć 3 wpływy po 250 zł to zrobiłem 2 przelewy po 250 zł. Nie wiem co mi odwaliło. Totalna głupota i wtopa na maksa jakiej nigdy nie zaliczyłem.
OdpowiedzUsuń