700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

20.06.2023

Do 8 000 punktów w programie Bezcenne Chwile (o wartości 100 zł) za płatności kartą Mastercard w promocji dla klientów Citibanku

Citibank odpalił nową promocję dla posiadaczy kart z logo Mastercard.

Promocja "Bezcenne lato z nagrodami"
Do wzięcia czeka 8 000 punktów w programie Bezcenne Chwile. Za taką liczbę punktów odebrać można nagrody o wartości co najmniej 100 zł (np. bony na zakupy). Z promocji skorzystać mogą zarówno nowi, jak i obecni uczestnicy programu lojalnościowego Mastercard.


[Promocja zakończona.
Organizator promocji poinformował o jej przedterminowym zakończeniu w związku z wyczerpaniem puli nagród. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w Citibanku.]


Promocja "Bezcenne lato z nagrodami"


Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która posiada kartę płatniczą Mastercard wydaną przez Citibank, zarejestrowaną w programie Bezcenne Chwile (daw. Priceless Specials).

💡 Jeśli jeszcze nie masz karty Citibanku z logo Mastercard, to możesz ją wyrobić... i zyskać. Za kartę kredytową Citi Simplicity do wzięcia czekają bonusy do 900 zł.

Kartę Mastercard można też uzyskać do konta osobistego - a je też warto otworzyć, bo można zgarnąć od 400 do 600 zł za bezwarunkowo darmowe Citikonto. Otrzymaną kartę możesz wtedy zarejestrować w programie Bezcenne Chwile i również dodatkowo wziąć udział w poniższej promocji. 

 
Nagrodą w promocji jest 4 000 punktów w programie Bezcenne Chwile. Tyle punktów wystarczy np. na bon na zakupy o wartości 50 zł, bo większość bonów "kosztuje" 4 000 punktów.  A do wyboru są m.in. bony do Carrefour, Circle K, Allegro, RTV Euro AGD, Smyk, Ski Team, Douglas czy W. Kruk (w zależności od dostępności w katalogu). Każdy uczestnik promocji może zdobyć maksymalnie dwie nagrody po 4 000 punktów każda (co da wspomniane, tytułowe 8 000 punktów).

Ograniczona pula nagród. Promocję przewidziano do 31.07.2023 r., ale trzeba mieć na uwadze ograniczoną pulę nagród - 7 700 sztuk po 4 000 punktów każda. Komunikat o ewentualnym przedterminowym zakończeniu promocji ma się pojawić tutaj. Dodatkowo na stronie internetowej programu ma być opublikowana informacja na 7 dni przed szacunkowym terminem wyczerpania puli nagród. 

Zasady promocji "Bezcenne lato z nagrodami"


By wziąć udział w promocji i zdobyć promocyjne punkty w programie Bezcenne Chwile:

  • zarejestruj swą kartę w programie Bezcenne Chwile (warunek dotyczy jedynie osób, które dotąd tego nie zrobiły);
  • w okresie od 20.06. do 31.07.2023 r. (będąc już uczestnikiem programu, czyli po rejestracji karty) wykonaj płatność kartą na kwotę co najmniej 100 zł w sklepach stacjonarnych lub internetowych co najmniej u jednego z poniższych partnerów:  


Jeśli płatność wykonasz w jednym z powyższych sklepów, to otrzymasz 4 000 punków. Jeśli transakcję kartą dokonasz w jeszcze jednej sieci (a więc w dwóch różnych - np. w Empiku na min. 100 zł i w RTV Euro AGD też na min. 100 zł), wtedy otrzymasz 2 x 4000 punktów (transakcje muszą być wykonane u różnych partnerów; wykonanie dwóch płatności po min. 100 zł w jednej sieci sklepów nie zaowocuje dwoma nagrodami). 

W ramach niniejszej promocji dany uczestnik może zdobyć maksymalnie 8 000 punktów. 

Punkty otrzymasz w ciągu 31 dni od spełnienia powyższych warunków - mają one być ważne przez 3 miesiące (to czas na ich wykorzystanie, czyli wymienienie na nagrodę z katalogu programu Bezcenne Chwile).

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


Przydatne dokumenty:

76 komentarzy:

  1. Czy płatność kartą może być wykonana online ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacytuję fragment z powyższego wpisu: "wykonaj płatność kartą na kwotę co najmniej 100 zł w sklepach stacjonarnych lub internetowych co najmniej u jednego z poniższych partnerów" (co wynika z regulaminu promocji - § 3, ust. 3). Można więc płacić też online :)

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź.

      Usuń
  2. Mając dwie karty Citi, można zgarnąć bonusa na każdą z nich?
    diego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jeden Uczestnik może otrzymać w Promocji maksymalnie dwie Nagrody"

      Więc ile byś miał kart to możesz zdobyć max 2 x 4000 pkt-ów. Zwłaszcza że Citi jak rejestrujesz jedną kartę to z automatu podpina wszystkie pozostałe.

      Usuń
  3. Chcę się upewnić, jeżeli miałem już punkty na start to nie wyklucza mnie to z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To promocja na aktywność a nie dla nowych. Udział wziąć może każdy klient, także obecny. Bez znaczenia jest czy kiedyś i ile zdobył punktów.

      Usuń
  4. I to jest dowolna karta citi zarówno kredytowa jak i debetowa się łapie na promocje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeśli chodzi o Citibank, to w programie Bezcenne Chwile biorą udział zarówno karty kredytowej, jak i karty debetowe (wydawane do konta).

      Usuń
  5. 7 700 sztuk po 4 000 zł każda - było by fajnie :-D (trzeba edytować Złotówa)

    OdpowiedzUsuń
  6. nagłówek "Rozwijaj swoje pasje w szkole" błędny, taka promocja to rok temu była. Widać, że starego posta przerabiasz na bieżącą promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W jaki sposób można dokonać rejestracji karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz link w artykule powyżej.

      Usuń
    2. Ale nic z tego nie wynika - odsyłają na stronę Handlowego i tu się wszystko kończy!

      Usuń
    3. W handlowym zarejestrujesz kartę

      Usuń
  8. rozumiem ze zarejestrowany aktywny klient moze wziac udzial w tej promocji ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy z programu bezcennych chwil można korzystać ponownie po jakimś czasie ? W sensie usuwam kartę i po okresie karencji znowu mogę przystąpić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od regulaminu danej promocji. Ale najczęściej nie bo robią promocje tylko dla nowych klientów.

      Usuń
    2. Ok ale jak np. rezygnuje z bycia klientem banku, zamykają kartę i konto i za jakiś czas 2-3 lata wracam to można ponownie wziąć udział w promocjach od bezcennych chwil ?

      Usuń
    3. Nie można - w warunkach jest zawsze, że nie można było mieć kiedykolwiek karty z danego banku

      Usuń
  10. czy musi być jedna transakcja na 100zł czy może być kilka mniejszych ?

    OdpowiedzUsuń
  11. czy musi być jedna transakcja na 100 zł czy może być kilka mniejszych ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie sklepy Carrefour się zaliczają? Hipermarkety + Carrefour Market + Carrefour Express?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "w sklepie stacjonarnym Carrefour / sklepie internetowym www.carrefour.pl"

      Tyle regulamin. Reszta to nasz domysł.

      Usuń
    2. Stacje paliw Carrefour też będą zaliczane do promocji?

      Usuń
    3. Nie do końca, wiemy więcej ad. sklepów stacjonarnych Carrefour.
      "Partnerem programu są 2 formaty sklepów występujące w Polsce – hipermarkety oraz supermarkety działające pod szyldem Carrefour Market."

      - źródło: strona Bezcenne Chwile, Partnerzy.

      Usuń
    4. Sieć Carrefour ma różne formaty sklepów:
      - hipermarkety (94)
      - supermarkety (157)
      - minimarkety (655)
      - tzw. dyskonty (7)

      Usuń
  13. Zwracał ktoś w sklepie stacjonarnym produkty zakupione online w Decathlon, zwracają na tą samą kartę systemowo czy proszą o zbliżenie karty przy zwrocie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Karty prezentowe w Empiku mogą być? Akurat kupowałem na prezent... 😉
    nie widzę wyłączeń w regulaminie, to chyba będą zaliczone, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze myślisz, przecież nikt nie sprawdzi co za to kupiłeś tylko U KOGO

      Usuń
    2. Jak za kartę podarunkową można płacić kartą to nie widzę powodu żeby to nie miało zostać zaliczone.

      Usuń
  15. Mam pytanie czy będąc już uczestnikiem bezcennych chwil też łapie się do tej promocji? Czy tylko nowo zarejestrowane karty się łapią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która posiada kartę płatniczą Mastercard wydaną przez Citibank, zarejestrowaną w programie Bezcenne Chwile (daw. Priceless Specials).

      Usuń
    2. I jeszcze:

      zarejestruj swą kartę w programie Bezcenne Chwile (warunek dotyczy jedynie osób, które dotąd tego nie zrobiły);

      Usuń
  16. wogole na stronie promocji pisze zeby u 2 partnerow programu zrobic zakupy o minimum 100 zł.czyli trzeba wydac 100 zł lacznie czy po 100 zł u kazdego?

    OdpowiedzUsuń
  17. 2. Do otrzymania Nagrody uprawniony jest Uczestnik, który w Czasie trwania Promocji
    spełni łącznie wszystkie poniższe warunki:
    a. jest klientem Partnera oraz posiadaczem Karty Partnera lub zawarł w Czasie
    trwania Promocji umowę o wydanie Karty Partnera;
    b. jest Uczestnikiem Programu w odniesieniu do Karty Partnera w momencie
    spełnienia warunku, o którym mowa w lit. c) poniżej;
    3 www.bezcennechwile.pl
    Mastercard®
    Bezcenne® Chwile
    c. dokona przy pomocy Karty Partnera transakcji stanowiącej Zakup Premiowany
    na kwotę co najmniej 100 złotych (słownie: sto złotych), przy czym Zakup
    Premiowany musi zostać dokonany w jednej z sieci sklepów wskazanych
    w § 3 ust. 3 poniżej.
    Pytanie: Czy muszę mieć wyrobioną kartę Partnera, dla przykładu Circle i w połączeniu z CITI Mastercard zrobić zakup żeby spełnić wszystkie warunki aby otrzymać premię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj w regulaminie kim jest "Partner" i wtedy wszystko Ci się rozjaśni:)

      Usuń
    2. Karta Partnera to po prostu karta Mastercard wydana przez Citibank.

      Usuń
  18. Jak myślicie na ile wystarczą kody? Dawnej jak były promocje za zapisanie się do programu BezcenneChwile to od razu za każdego zapisanego odejmowali sobie jedna z nagród z puli. Tutaj jest tak, że najpierw trzeba zapłacić a później oni musza rozliczyć płatność co trwa kilka dni, może się wiec tak zdarzyć że nagle będzie wysyp odebranych nagród i nie dadzą rady opublikować informacji o przewidywanym terminie zakończenia promocji na tydzień przed. Dobrze rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze. Ale jednak pula jest chyba dość duża jak na jeden bank więc mam nadzieję że jeszcze bony są.

      Usuń
    2. im dłużej czekasz tym większa szansa, ze się nie załapiesz

      Usuń
  19. Wkradł się mały błąd: "Ograniczona pula nagród. Promocję przewidziano na okres od 31.07.2023 r." Chyba powinno zamiast "od" być "do". Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostał już ktoś bonus?

    OdpowiedzUsuń
  21. Możecie się zalogować na Bezcenne Chwile?
    U mnie wyskakuje prośba o kontakt telefoniczny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi po 7 dniach od wykonania transakcji w Decathlon online przyznali punkty więc sprawnie im idzie, nie czekają aż upłynie max 31 dni. Plus dla nich za to. Druga moja transakcja w Circle K, ta sobie piąty dzień czeka. Zobaczymy jak z nią pójdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za Circle K też przyznali równo 7. dnia :)

      Usuń


  23. Dopiero teraz widzę widzę ze 1 lipca juz wyczerpała pula wg https://rpm-cms.upaid.pl//media/go0ephrs/2023-07-04-citi-informacja-o-wyczerpaniu-puli-nagrod.pdf

    Czy bank zgodnie z regulaminem informował o wyczerpaniu puli na 7 dni przed? Ktos to widział po 24 czerwca? Ja nic nie widziałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Komunikatu nie było i nadal zresztą nie ma. Zgodnie z regulaminem to powinien się pojawić na stronie https://www.citibank.pl/citispecials/priceless-specials.html

      Ja płatności na Cirkle K robiłem 1 i 3 lipca. Ciekawe czy zaliczą. Jeśli nie to leci reklamacja.

      Usuń
    2. Ja zrobilam 4 lipca. Można juz składać reklamację? Jak to zrobić?

      Usuń
    3. Teoretycznie na przypisanie punktów mają czas przez 31 dni od transakcji więc dopiero po upłynięciu tego okresu będzie podstawa do składania reklamacji. Ale pewnie nie zaszkodzi męczyć ich już teraz. A zgodnie z regulaminem:

      W sprawach związanych z Programem, w tym Promocji, Uczestnik może kontaktować się z Mastercard telefonicznie pod numerem 61 664 60 10 lub 801 055 990 od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-22:00 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub za pośrednictwem poczty lub poczty elektronicznej pod adresami wskazanymi na stronie internetowej https://bezcennechwile.mastercard.
      pl/kontakt (w części „Dane adresowe na potrzeby kontaktu, zapytań, zawiadomień i reklamacji”), każdorazowo z dopiskiem „Mastercard Bezcenne Chwile - Rozwijaj swoje pasje w szkole” (brak dopisku, nazwy promocji lub oferty specjalnej nie powoduje nieważności reklamacji). Mastercard może kontaktować się z Uczestnikiem korzystając z otrzymanych od niego danych kontaktowych.

      Usuń
  24. Przynajmniej wiem na czym stoję. Stety (bo nie niestety :) 1 lipca byłem jeszcze na wakacjach. Dzisiejsze zakupy pewnie nie zaliczą. Ale np. w Carrefourze dobre zakupy zrobiłem, w aplikacji różne promocje itp.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi przyznali punkty. Bardzo łatwe do zrealizowania warunki. I kolejne 100 zł więcej w Citi.
    Ich karta kredytowa zarabia jak żadna inna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Podejrzewam działanie na szkodę i uważam że ,został naruszony zbiorowy interes klientów banku. Partnerzy się wzbogacili ,bank otrzymał pieniądze a nieświadomi niczego uczestnicy promocji wydawali swoje pieniądze dla celów promocji a de facto, zostali z niczym. Bank powinien w sposób jednoznaczny i bezpośredni zakomunikować swoim klientom, iż pula nagród jest na wyczerpaniu. ( Obie instytucje tak Mastercard jak i Citybank otrzymały od swoich klientów wszystkie zgody na komunikację bezpośrednią) Tutaj żadne tłumaczenia nie przejdą i namawiam do składania reklamacji

    OdpowiedzUsuń
  27. promocja wydaje się być jeszcze aktywna ?
    nie ma info o zakończeniu na stronie : https://www.citibank.pl/citispecials/priceless-specials.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie ma oficjalnego info. Będzie reklamacja. Po co tankowałem 15 litrów na Circle K, gdy na Orlenie miałbym to samo 4,50 zł taniej (15 x 30 gr) ? :)

      Usuń
    2. Info jest ale na stronie BCh. To strona banku wprowadza w błąd. Nie ma informacji o wyczerpaniu puli. Ani zapowiedzi jej prognozowanego wyczerpania która powinna pojawić się na 7 dni przed. Wyłożyli się na tym.

      Usuń
    3. Strona banku wprowadza w błąd? Mógłbyś to sprecyzować?

      Usuń
    4. Przecież jasno się wyraziłem.

      "Nie ma informacji o wyczerpaniu puli. Ani zapowiedzi jej prognozowanego wyczerpania która powinna pojawić się na 7 dni przed"

      Usuń
    5. Zazwyczaj wprowadzenie w błąd oznacza podanie błędnej info 😋

      Usuń
    6. Informowanie o tym że promocja jest dostępna jest wprowadzeniem w błąd jeśli dostępna już nie jest. Nie piszę że to oszustwo ale błędna informacja. A czy to celowe działanie czy zaniechanie to już bez różnicy. Błąd to błąd.

      Usuń
    7. Kto zaniechał i w jaki sposób?

      Usuń
  28. Zauważcie że w adresie pod którym umieszczony jest komunikat o wyczerpaniu puli jest data 2023-07-04 co zdradza że raczej dopiero we wtorek go opublikowali. Chociaż niby pula miała się wyczerpać 1-go lipca czyli kilka dni wcześniej! To zagrywka nie fair. Dzisiaj wysłałem reklamacje dot. 2 transakcji z 1-go i 3-go lipca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny argument do reklamacji.

      Usuń
  29. Dnia 3 do nawet 6 lipca były zrobione zakupy i jeszcze nie ma punktów? Nawet reklamacje chcecie już składać?
    Regulamin natomiast stanowi że: "Nagroda zostanie przyznana Uczestnikowi nie później niż w terminie 31 dni od dnia spełnienia wszystkich warunków jej otrzymania".

    Punkciki wpadły za zakupy zrobione u dwu partnerów w czasie ok. 3 minut, a więc promocja super.
    I do takiej następnej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ale z drugiej strony masz komunikat że pula nagród skończyła się 1.07 więc na co czekać?

      Usuń
    2. Tak, ale z trzeciej strony to Handlowy znowu wprowadził nas w błąd 😬

      Usuń
  30. Kurcze a ja 3 lipca zrobilem zakupy w Carrefour express za 100 zł a to pech...

    OdpowiedzUsuń
  31. 4000 pkt za zakupy 01.07 właśnie wpadło.

    OdpowiedzUsuń