Do wzięcia czeka 100 zł za 3 płatności z Visa Mobile.
Z promocji skorzystać mogą posiadacze kart Visa wydanych przez wybrane banki - do tych najbardziej rozpoznawalnych należą ING Bank Śląski oraz Nest Bank (więc jest to dodatkowy argument, by w tych bankach założyć konto, bo teraz promocje kumulują się).[Promocja zakończona. Sprawdź obecnie dostępne promocje bankowe.]
Visa Mobile to nowa usługa udostępniona przez organizację wydającą karty płatnicze, która umożliwia płacenie w Internecie bez konieczności podawania numeru (i pozostałych danych) karty płatniczej. W zamian wystarczy... podać numer swego telefonu, na który przyjdzie powiadomienie z prośbą o potwierdzenie transakcji. Po jej akceptacji płatność za zakupy zostanie zrealizowana, a obciążona będzie karta podpięta pod usługę Visa Mobile.
To usługa stosunkowo młoda. Na blogu dotąd jej nie opisywałem, bo starą zasadą bankobiorców jest to, by z nowinek korzystać dopiero wtedy, gdy się to opłaca. I jest ku temu właśnie taka okazja, bo za przetestowanie usługi do wzięcia czeka bonus.
Promocja "Visa Mobile Cashback" 2023
Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia posiadająca kartę VISA wydaną przez ING Bank Śląski, Nest Bank, banki spółdzielcze z grupy SGB, Bank BPS (oraz banki spółdzielcze z nim zrzeszone), BS Brodnica oraz Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie lub SKOK.
💡 Jeśli jeszcze nie posiadasz karty Visa wydanej przez instytucję udostępniającą płatności Visa Mobile, to sprawdź jak uzyskać: do 400 zł z bezwarunkowo darmowym kontem w Nest Banku czy - od ING Banku Śląskiego - 300 zł za Konto Mobi (dla osób w wieku 18-26 lat) bądź 250 zł premii za Konto Direct (dla pozostałych pełnoletnich klientów). Zważywszy na niniejszą promocję z Visa Mobile, teraz nowy klient może zyskać jeszcze więcej - do 500 zł w przypadku Nest Banku oraz do 350-400 zł, otwierając konto w ING.
Nagroda. Do wzięcia czeka bonus 100 zł. Wpłynie on na rachunek powiązany z kartą płatniczą, którą płatność została wykonana.
Limit nagród. Promocja ma być dostępna do 31.10.2023 r., ale może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli nagród. Organizator przygotował się bowiem na rozdanie 7 000 bonusów (po 100 zł każdy).
Zasady promocji "Visa Mobile Cashback"
By zgarnąć bonus pieniężny 100 zł, najpóźniej do 31.10.2023 roku:
- zarejestruj się na stronie promocji, podając numer karty wydanej przez bank, który udostępnił usługę Visa Mobile oraz zaznaczając wymagane oświadczenia oznaczone gwiazdką (oczywiście pamiętaj, że oprócz tej rejestracji na potrzeby promocji, konieczna jest również aktywacja samej usługi - o tym jak się w niej zarejestrować, piszę nieco niżej) oraz
- wykonaj 3 płatności Visa Mobile na kwotę min. 30 zł każda - można to zrobić w wybranych sklepach internetowych (ich listę znajdziesz na wyżej podlinkowanej stronie promocji - z informacji tam zawartych, wynika, że transakcje z Visa Mobile możliwe są też w sklepach udostępniających płatności Przelewy24, BlueMedia, eCard i Tpay).
"Jeśli Uczestnik posiada więcej kart Visa (...) i dla każdej z nich spełni osobno warunki udziału w Promocji, może otrzymać więcej premii w Promocji. Warunkiem zgłoszenia kolejnych kart Visa jest podanie innych danych identyfikacyjnych (adresu e-mail) w formularzu Zgłoszenia i dokonanie tą kartą Visa płatności (...)"
Różne maile są potrzebne do rejestracji w promocji różnych kart. Jeśli jednak masz karty Visa w różnych bankach to w praktyce (już nie na potrzeby rejestracji, ale w celu samej możliwości płacenia z Visa Mobile) potrzebne będą różne numery telefonów.
Jak skorzystać z usługi Visa Mobile?
Dla ING Banku Śląskiego lub Nest Banku usługa Visa Mobile dostępna jest w aplikacji banku. Klienci Banku BPS i banków spółdzielczych, Krakowskiego Banku Spółdzielczego czy SKOKów, by skorzystać z tej metody płatności, muszą pobrać aplikację Visa Mobile (dostępną w sklepach Google Play i App Store).
Przykładowa rejestracja dla klientów ING Banku Śląskiego:
"1) W Moim ING wybierz kartę Visa. W szczegółach karty znajdź Visa Mobile i kliknij „Aktywuj usługę”.
2) Podaj adres e-mail i zaakceptuj zgody Razem z Visa Mobile aktywujesz usługę Click to Pay, którą świadczy Visa. Jest to niezbędne do korzystania z Visa Mobile.
3) Potwierdź e-mail kodem autoryzacyjnym, jaki Visa wyśle Ci na ten adres".
W przypadku klientów Nest Banku aktywacja usługi Visa Mobile wygląda następująco:
"1) Zaloguj się do aplikacji i wybierz w menu głównym KARTY. Następnie w zakładce "Akcje" kliknij "Dodaj kartę do Visa Mobile".
2) Zaakceptuj regulamin oraz potwierdź swoje dane osobowe.
3) Na adres e-mail otrzymasz jednorazowy, sześciocyfrowy kod, który przepisz we wskazane pole w aplikacji.
4) Potwierdź dodanie karty do Visa Mobile wpisując swoje hasło mobilne."
Miejscami, w których można płacić z Visa Mobile, są m.in. internetowe sklepy i platformy: Big Star, Esotiq, Itaka, Lancerto, Neonail, R-gol.com, Stokrotka, TravelPlanet.pl, Vobis, Yes, Yope, Ziaja (dłuższą listę miejsc przyjmujących płatności tą metodą, znajdziesz na stronie promocji).
Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikowi Tadeuszowi.
ING - Promocja dotyczy tylko kart Visa debetowych..... W moje visie kredytowej nawet nie ma opcji włączenia usługi Visa mobile...
OdpowiedzUsuńDokładnie, pod jednym numerem telefonu można dodać do usługi Visa Mobile dowolną ilość kart, ale tylko tych, które zostały wydane przez ten sam bank, np. Śląski
UsuńPo prostu w apce można wybrać jedną z nich jako domyślną, a podczas płacenia w sklepie jest jeszcze możliwość wyboru karty, która ma być użyta do danej płatności.
W aplikacji Nest Banku nic nie można dodać. Miałem kiedyś jedną kartę zarejestrowaną w Visa Mobile za pomocją aplikacji Nest Banku, którą przed zamknięciem konta wyrejestrowałem. Po okresie ok. pół roku otworzyłem ponownie konto w Nest Banku wraz z kartą. Przy próbie rejestracji nowej karty w Visa Mobile za pomocą aplikacji Nest Banku pojawia się komunikat, iż usługa Visa Mobile jest już przypisana do mojego numeru telefonu i adresu-email i nic więcej się nie można zrobi, a numeru telefonu nie zamierzam zmieniać w banku tylko po to, aby zarejestrować nową kartę w Visa Mobile. Kpina jakaś.
UsuńJak brałem udział w zeszłym roku i dostałem 40 zł to teraz też mogę?
OdpowiedzUsuńWygląda na to, że tą razą będzie również sporo zamieszania, bo obecna edycja promki ma być dostępna do 31. października, ale może zakończyć się wcześniej bo mają jedynie 7 tys. bonusów :)
UsuńNie ma wykluczeń.
UsuńWitam, chciałam zapytać czy np książki plus koszt dostawy wynoszące razem 30 zł będą liczyć się jako jedna płatność, czy same książki musiałyby być na 30 zł i dodatkowo koszt dostawy doliczony?
OdpowiedzUsuńhttps://www.bankobranie.pl/2022/08/visa-mobile-cashback-40-zl.html?m=1#comment-form
UsuńWówczas mieli 49780 bonusów czyli ponad 7-krotnie więcej 😳
UsuńPłacisz łącznie za towar + wysyłkę więc jeśli w sumie jest min. 30 PLN to wszystko gra. Nie ma znaczenia ile wart jest zamówiony towar bo tego podziału Visa nie widzi.
UsuńOj bardzo ograniczona lista sklepów. i rzekłbym że mocno wysublimowana.
OdpowiedzUsuńZastanawiam się czy ta lista sklepów to tylko te ze strony visy czy wszystkie w których mozna zapłacić visamobile. W regulaminie jest zapis: "Za pośrednictwem Visa Mobile, w wybranych sklepach internetowych dokonać w Okresie
UsuńPromocyjnym transakcji..." Nie znalazłem listy wybranych sklepów. Jest natomiast informacja w regulaminie, że "Przykładowa lista sklepów internetowych, w których aktualnie można płacić za
pośrednictwem Visa Mobile, biorących udział w Promocji znajduje się na Stronie
Internetowej."
Czy mozna zrobić zakupy 3 x 30 zl w Stokrotce, czy kazdy z zakupów musi byc zrobiony w innych sklepach?
OdpowiedzUsuńnie ma zapisu w regulaminie mówiącego o ograniczeniu jednej płatności do jednego sklepu, ale z tego co widzę stokrotka ma min. 60zł zamówienie (+1,99 pakowanie). Ogólnie licha ta promocja i nie ma strony na której by informowali że pula nagród zbliża się do końca
UsuńWg strony promocji to ma być Stokrotka on-line, tam min. wartość dostawy to 60 zł, sprzedaż on-line dotyczy wybranych sklepów, jest odbiór osobisty (należy doliczyć 1,99 zł za opakowanie) lub dostawa (+2,99 zł za opakowanie oraz 5 zł za dostawę).
UsuńJuż zamawiałem a tu zonk.
Usuńbyłyby zakupy za darmo, a tu tylko za pół ceny:(. Trochę kicha.
UsuńRaczej nikt Ci ze sklepu internetowego niczego nie wyśle towaru na wartość +-30 zł, wszędzie obowiązuje jakaś wartość minimalna, do tego dochodzi koszt opakowania i wysyłki. Jak ktoś znajdzie jakiś sklep internetowy, w którym można coś kupić na bieżące potrzeby a nie typu ciuchy w bigstar czy innym w podobnych kategoriach to dajcie znać. Na razie tylko Stokrotka online jak ktoś ma w pobliżu sklep obsługujący, zakup za min. 60 zł i darmowy odbiór osobisty. Tysiące sklepów, tylko czemu nie ma ich wykazu?
UsuńPolecam Ziaja. Zalogowani płacą 5 zł za przesyłkę on post. Wydałem 110zł na 3 przesyłki. Stówkę zwrócą😀
UsuńA ja polecam Esotiq, nawet jak zrobisz zakupy za 10 zł to przy wyborze odbioru w salonie masz przesyłkę za darmo
UsuńNajzabawniejsze, że usługa Visa Mobile w obecnej formie i tak nie ma najmniejszych szans konkurowania z usługą płatności BLIK, gdyż usługa Visa Mobile wymaga posiadania tyłu numerów telefonu co zarejestrowanych kart - to niestety jest bubel 🤡
OdpowiedzUsuńPełna zgoda co do BLIKa i wartości Visa Mobile w realiach naszego rynku, ale można zarejestrować dwie karty VISA na ten sam numer telefonu i adres e-mail - nie jest to zbyt wygodne rozwiązanie, ale działa. Powiadomienie o zatwierdzeniu operacji przyjdzie do banku, którego karta ustawiona jest jako domyślna. W moim przypadku mam włączoną Visa Mobile w ING (karta domyślna) i NestBank. Komplikacje zaczynają się, gdy chcę zapłacić kartą NestBanku, która nie jest domyślną. W aplikacji NestBank w szczegółach usługi Visa Mobile dostępna jest lista transakcji oczekujących na zatwierdzenie i dopiero tam można ją zatwierdzić oraz wybrać kartę. W aplikacji ING takiej opcji nie ma - jest tylko powiadomienie push z informacją o zatwierdzeniu operacji. Pomysł na taką usługę może nie jest zły, ale jego wykonanie w porównaniu do BLIKa to niestety wspomniany wyżej bubel... Kolejny olbrzymi minus Visa Mobile to niska dostępność, ale prawdopodobnie wynika to z braku aktualizacji używanej bramki płatności (Przelewy24, tpay), bo takiej opcji po prostu nie ma nawet jeśli sklep/strona korzysta z jednego z tych systemów. W poprzedniej edycji promocji wystarczyło wykonać jedną płatność i wtedy udało mi się to tylko w sklepie Yope. Obecnie potraktowałem tę promocję w ramach ciekawostki bez nastawiania się na zysk, który ostatnio i tak był niewielki. Zamiast zwyczajowej jednej transakcji z darowizną dla Fundacji TVN (wspierają Visa Mobile przez tpay) wysłałem 6 mniejszych żeby spełnić warunki promocji dla dwóch kart. Będzie to jakaś informacja na przyszłość :)
UsuńNa stronie promocji pod każdą z kategorii jest: "WYBRANE sklepy". Czy to oznacza, że jak znajdę inny sklep niż wymienione a będzie obsługiwał płatność Visa Mobile, to takie transakcje też się liczą do promocji?
OdpowiedzUsuńPodłączam się pod pytanie czy allegro wchodzi w skład sklepów biorących udział w promocji?
UsuńNa Allegro nie ma Visa Mobile wśród metod płatności.
UsuńAllegro to nie sklep tylko platforma handlu internetowego.
UsuńCzytajac regulamin i informacje na stronie internetowej promocji mam wrażenie, że podane sklepy są tylko PRZYKŁADOWYMI, a nie jedynymi, w których można skorzystać z promocji. Liczy się sam fakt skorzystania trzykrotnie z usługi Visa Mobile. Mógłby to ktoś potwierdzić lub zdementować?
OdpowiedzUsuńTra tak zrozumiałam
UsuńTak, przykładowe. Visa mobile płacić mogę w eBOKu Inei. To dostawca internetu w Wlkp. Niedawno robiłem też parę zakupów sprzętu w OleOle, Euro i Neonecie. Gdzieś też widziałem Visa Mobile ale nie pamiętam gdzie. Więc to jest dość powszechne.
Usuń"b) Za pośrednictwem Visa Mobile, w wybranych sklepach internetowych" więc chyba nie
UsuńJakby były wybrane to te pojęcie musiałoby być napisane wielką literą i w regulaminie określone.
UsuńJak tak nie ma to można płacić wszędzie gdzie Visa Mobile jest dostępne. Zresztą tak jest na stronie promocji: "Płać Visa Mobile w tysiącach sklepów, w których płatności umożliwiają Przelewy24 i BlueMedia, eCard i Tpay".
Tysiące to nie te kilkanaście wymienionych.
To jest cytat z regulaminu. Ale może masz rację.
UsuńDzięki za tip z Ineą. Zapłacone 3 x 30 zł.
UsuńAnonimowy19 lipca 2023 10:41 nie ma co nadinterpretowywać ;) Płacić można wszędzie gdzie się da tym wynalazkiem.
UsuńPłacić można wszędzie ale nie będzie 100 w tej promocji poza sklepami wynranymi
UsuńAnonimowy20 lipca 2023 07:14
Usuńale po co to wprowadzanie w błąd? Ani w regulaminie nie ma zapisu że tylko jakieś określone sklepy a do tego organizator potwierdza, że w dowolnym miejscu można płacić gdzie tylko Visa Mobile jest dostępne i to się zaliczy.
Anonomowy : gdzie Ty mialeś Visa Mobike w OkeOle, Euro czy Neonecie ? Sprawdzałem i nie ma tam takiej opcji..
UsuńPisząc o sklepach OleOle, Euro i Neonet Anonimowy19 lipca 2023 10:12 na pewno chciał dobrze doradzić, ale pomieszał opcję Visa Mobile z Visa Checkout, tu szczegóły tej Visa Checkout: [link usunięty - edyt.]. Opisywana promocja nie dotyczy Visa Checkout, ta jest np. oferowana również przez Rossmann. Mylący podobny niebieski znaczek formy płatności Visa.
UsuńZłotówa, dlaczego usunąłeś link do Visa Checkout?
UsuńTo był link do innej strony (nawet nie Visy). O usłudze Visa Checkout pisałem też na blogu (dość dawno) - m.in. tutaj (tam też informacje o tym czym jest ta usługa i jak działa).
UsuńTa usługa praktycznie nie istnieje na rynku płatności, w żadnym w miejsc nie mogę zapłacić tym badziewem
OdpowiedzUsuńW stokrotce poszło bez problemu
UsuńDokładnie, w sklepach Stokrotka obsługujących zamówienia online, tylko zakupy za min. 60 zł ... oczywiście przy darmowym odbiorze osobistym :)
UsuńPakowanie 1.99
UsuńNiech lepiej dadzą bony do Biedry :)
UsuńAle nie wszystkie Stokrotki są na liście punktów odbioru.. akurat u mnie lipa..
UsuńW zeszłym roku brałem udział i otrzymałem 40 zł. Czy ktos wie czy mogę wziąść udział w promocji?
OdpowiedzUsuńCzy można zrobić zakupy w stacjonarnej Stokrotce?
OdpowiedzUsuńNie można
UsuńNie ma jak. Bo jak tam zapłacisz numerem telefonu? To opcja tylko przy płatnościach online.
UsuńOops...
OdpowiedzUsuńThe page you requested may have been moved or deleted.
Oops...
OdpowiedzUsuńThe page you requested may have been moved or deleted.
Coś się strona promocji wykrzaczyła.
Po promocji czy awaria?
OdpowiedzUsuńJuż działa.
UsuńLink do promocji nie działa.
OdpowiedzUsuńZłotówa, czy w danej chwili można się dowiedzieć czy pula premii nie została już wyczerpana?
OdpowiedzUsuńOdpowiedzieli mi na maila w pół godziny.
OdpowiedzUsuńDzień dobry
odnośnie regulaminu promocji „Visa Mobile Cashback” mam 2 pytania:
1. czy te 3 transakcje mogą być wykonane w tym samym sklepie?
2. czy transakcje mogę wykonać również w innych sklepach internetowych lub stacjonarnych oferujących możliwość płacenia sposobem Visa Mobile czy tylko wymienione na stronie promocji
Odpowiedź:
Szanowna Pani
Liczy się ilość transakcji dokonanych na kwotę min. 30 zł. Od Pani zależy wyłącznie czy dokona Pani tych płatności w jednym sklepie czy też w kilku. Transakcji może dokonać Pani w każdym sklepie oferującym płatność za pośrednictwem Visy Mobile – z zastrzeżeniem, że transakcja zostanie dokonana w sklepie internetowym.
Pisałam na adres mailowy podany w regulaminie na potrzeby zgłaszania reklamacji.
Dzięki za podzielenie się odpowiedzią. No to spokojnie już ogarnięte.
Usuń"Transakcji może dokonać Pani w każdym sklepie oferującym płatność za pośrednictwem Visy Mobile – z zastrzeżeniem, że transakcja zostanie dokonana w sklepie internetowym." - czy płatność za rachunek u wspomnianych wcześniej operatorów lub u innych którzy udostępniają Visa Mobile (choćby Blue Media) to jednak jest płatność w "sklepie internetowym"? Płacenie za rachunki u operatora płatności chyba nie kwalifikuje się jako sklep internetowy ;) Proszę mnie oświecić.. bo co innego płacić przez Blue Media (itp) w sklepie internetowym a co innego płacić przez BM za rachunek u dostawcy usług - to chyba nie jest sklep internetowy?
UsuńM jak Michał 21 lipca 2023 18:08
UsuńA czy sklepem można nazwać: "nadaj.dpd.com.pl" albo "paczking.pl"?
A jednak są one wprost wskazane na stronie promocji.
Złotówa, z powyższego opisu wynika, że jeśli uczestnik posiada więcej kart Visa, to może otrzymać więcej nagród w promocji. Warunkiem zgłoszenia kolejnych kart Visa jest podanie innych danych identyfikacyjnych (adresu e-mail) w formularzu zgłoszenia i dokonanie płatności - co z tego, że podczas rejestracji kart poda się różne adresy e-mail dla każdej z kart wydanych w różnych bankach, np. Śląski czy Nest, skoro podczas aktywacji usługi w apkach w każdym z banków osobno należy KONIECZNIE użyć innych numerów telefonu do każdego z banków?
OdpowiedzUsuńPodczas rejestracji podajesz tylko maila więc o tym mailu piszą że musi być różny.
UsuńAle masz rację że w praktyce jest jeszcze tak że nawet inny nr tel musi być.
Dokładnie, podczas aktywacji usługi w apkach w każdym z banków osobno należy użyć innych numerów telefonu do każdego z banków - to jakiś ponury żart 😬
UsuńPiszący regulamin twierdząc, że warunkiem zgłoszenia kolejnych kart Visa jest podanie innych danych identyfikacyjnych (adresu e-mail) w formularzu zgłoszenia i dokonanie płatności pomijają najważniejszą wadę tej metody płatności, a mianowicie przypięcie kart do numerów telefonu. Być może po prostu nie trybią jego działania 😋
UsuńW Nest Banku można również dodatkowo aktywować wirtualną kartę Visa i zapisać do promocji na inny adres.
OdpowiedzUsuń! Żebyś się nie zdziwił na koniec. Gwiazdek się nie czyta, próbuje rejestrować karty wirtualne a później płacz, że oszuści, nagród nie przyznają. Kliknij w link promocyjny i rozwiń opis pod znaczkiem "i" przy napisie 16 cyfr.
Usuńotrzymałam odpowiedź, że karta wirtualna bierze udział w promocji
UsuńAle jak zapłacić tą wirtualną ? Myślałem że dodając ją do Visa Mobile będzie można podać inny nr telefonu. Nie było opcji wskazania nr telefonu. Więc wirtualna jest pod tym samym nr telefonu co karta fizyczna. Wybierając platność Visa Mobile i podając nr telefonu, z której karty mi ściągnie ?? Nie sądze by była opcja wskazania wtedy konkretnej karty....
Usuń@Anonimowy 26 lipca 2023 13:01
UsuńCzyli to co jakiś konsultant być może powiedział jest najważniejsze?
odpowiedź przysłano mi na maila, z adresu promocja100@uniqueone.pl podanego w pkt.2 §1 Postanowienia ogólne, Regulamin promocji „Visa Mobile Cashback” (@Anonimowy 26 lipca 2023 13:01)
UsuńDla tej jednostki, która uzyskała taką odpowiedź będzie ok, jej transakcje kartą wirtualną uznają. W najgorszym wypadku w drodze reklamacji, bo ma na to podkładkę pisemną od organizatora. Dla reszty - mogą nie uznać, odpisać, że karta wirtualna nie jest kartą fizyczną, o czym uczestnik był informowany rejestrując się na stronie promocji. Chcesz skorzystać z karty wirtualnej to radzę załatwić sobie indywidualną podkładkę mailową od organizatora. Przecież nie będziesz argumentował, że ktoś kiedyś na blogu coś napisał. Nie raz otrzymałam odpowiedź na reklamację, że pracownik udzielił błędnej odpowiedzi ale w trosce o dobro klienta reklamację uznają.
UsuńCzyli wystarczy zapłacić tym Mobile 3-krotnie co najmniej 30 zeta, żeby mieć szansę na premię? Super!
OdpowiedzUsuńTylko gdzie i co użytecznego da się kupić?
UsuńZrób zakupy w stokrotce online.
UsuńNie widzę wykluczeń, więc np doładowanie mobilet przez Przelewy24 chyba też powinno przejść?
UsuńCo to jest ten mobilet?
Usuń@Anonimowy, 19 lipca 2023, 17:34 - problem z miejscami zakupu to jeszcze nic w porównaniu z faktem, że niestety nie ma pewności otrzymania premii ze względu na ograniczoną pulę nagród.
UsuńMobilet to aplikacja mobilna do zakupu biletów komunikacyjnych, opłat parkingowych etc.
UsuńChciałem dzisiaj zapłacić Visa Mobile w sklepie Ziaja i wyskoczyło mi po zapłaceniu w Przelewy24 status płatności "Błędna: przeterminowana" i w banku Nest w historii płatność jest odrzucona. Też tak macie?
OdpowiedzUsuńJak w stokrotce płaciłem z powiadomienia to mi nie przeszło. Ale jak się zalogowałem do apki to płatność wisiała i wtedy poszło
UsuńSprawdzić warto limity na karcie, ja miałem za niski i tez był problem z opłaceniem.
UsuńUnique One to duża firma, która organizuje dużo loterii, konkursów i zajmuje się nawet naborem hostess na impry okolicznościowe :)
OdpowiedzUsuńCzy jest możliwość doładowania telefonu prepaid tą metodą, jeżeli tak to w jakim sklepie, bo nigdzie nie widzę takiej możliwości.
OdpowiedzUsuńW apce Play24 nie ma takiej opcji.
UsuńDoładowania orange i nju idą przez BlueMedia, więc można
UsuńJakby co to można zamówić dodatkową kartę do konta w Nest Banku. Co prawda za wydanie drugiej karty pobierają 25 zł ale i tak się opłaca.
OdpowiedzUsuńPoważnie sugerujesz wyrobienie niepotrzebnej karty kosztem 25 zł po to, być mieć jedynie szansę na nagrodę po zrobieniu zakupów? Przecież nawet nie wiadomo czy pula nagród już nie została wyczerpana 🤡
Usuńkartę wirtualną bez opłat
UsuńAnonimowy26 lipca 2023 09:14
UsuńIm więcej osób tak myśli jak ty, tym ja więcej szampana wypiję :)
Czy ktoś odkrył jakieś sensowne miejsca gdzie to można wykorzystać ? Na razie stokrotka 30 przy MWZ 60. Szału nie ma. Jakiś amazon czy coś podobnego ?
OdpowiedzUsuńNa Ofix kupowałem tusz i ryzy papieru. Płatność z powodzeniem.
UsuńPowiem, jak mi nagrody przyznają a jeszcze mam kilka zakupów do zrobienia. Na razie jesteście moją konkurencją.
Usuńbigstar.pl zakupy za 30zł z odbiorem w sklepie
UsuńSkarpetki po 6 zł w bigstar.pl będą mieć branie.
UsuńW internetowym sklepie Leroy Merlin.
Usuńzakupy w sklepach w których płatności umożliwiają Przelewy24 i BlueMedia, eCard i Tpay
UsuńNa Agata Meble też można płacić Visa mobile.
Usuńza UPC internet i TV można zapłacić Visa mobile klikając na link (czerwony przycisk z zapłać online) z maila z fakturą elektroniczną lub po zalogowaniu na swoje konto Moje UPC. Prowizja dla bluemedia 1,50 zł.
UsuńNie wiadomo czy limit nie został juz wykorzystany
OdpowiedzUsuńCzy chodzi o pulę nagród?
UsuńChyba mają jakiś licznik, bo jeśli nie, to jaki to ma sens przy tak skromnej puli nagród?
Usuń7 tys. to mało przy właściwie 2 bankach? Śmiem twierdzić że pula nawet się nie wyczerpie.
UsuńPłatności Visa Mobile oferują Śląski, Nest, mBank, banki z Grupy BPS, SKOKi, banki spółdzielcze SGB.
UsuńmBank? No nie za bardzo.
UsuńWątpię by emerycka klientela SKOK-ów i banków spółdzielczych raczej na taką promocję się nie rzuca. Nest to bank niszowy więc tylko ING jest jakimś bankiem który działa na dużą skalę. mBanku nie ma wśród banków udostępniających Visa Mobile.
UsuńDokładnie, napięcie rośnie, gdyż jak dotąd jeszcze nikt nie dostał premii.
UsuńO i tu się mylisz jeśli chodzi o banki spółdzielcze. W małych miejscowościach w takich jak ja mieszkam banki spółdzielcze mają bardzo duże wzięcie. Obstawiam że ok 40% mieszkańców małej miejscowości ma konto właśnie w Banku Spółdzielczym, A jeśli prowadzi firmę to ma też tam konto firmowe.
UsuńKtoś wie jaki odsetek klientów CA posiada u nich jedynie kredyt?
UsuńOni będą link promocyjny utrzymywać aż do końca października 2023, nawet jak pula nagród się wyczerpie? Lipa takie podejście do klientów, bez gwarancji otrzymania nagrody.
OdpowiedzUsuńPochwalcie się jak komuś stówka wpadnie.
OdpowiedzUsuńKtoś już odebrał 100zł?
UsuńWpłata premii ma nastąpić w ciągu 30 dni od dokonania ostatniej płatności.
UsuńNikt, kto wykonał 3 transakcje 18.07.2023 nie dostał stówy?...
UsuńZapowiada się chyba wizerunkowa wtopa organizatora promocji.
UsuńTa promocja to totalny niewypał, tak samo jak sama usługa Visa Mobile.
Usuń@Anonimowy, 19 sierpnia 2023, 12:29
Usuń10/10!
VM jest w Decathlonie.
OdpowiedzUsuńVisa Mobile w Przelewy24 na Decathlon.
OdpowiedzUsuńMożna w Decathlonie kupić 3 karty podarunkowe po 30zł.
OdpowiedzUsuńCzy wiecie gdzie złożyć reklamację na brak wplywu nagrody? Według regulaminu powinna wpłynąć do 30 dni od ostatniego zakupu, ale niestety jej nie ma.
OdpowiedzUsuńRegulamin promocji „Visa Mobile Cashback” § 4 Tryb i termin rozpatrywania reklamacji i zgłaszania roszczeń: ... rekomendowanym jest złożenie reklamacji na adres poczty elektronicznej: promocja100@uniqueone.pl
UsuńDziękuję
UsuńU mnie mają jeszcze czas do 23-go. Czekam.
OdpowiedzUsuńU mnie mieli czas do wczoraj. Poszła reklamacja.
OdpowiedzUsuńW zeszlym roku też nie dostałem. Ale to może kwestia że pòźno warunki spełniłem. Ale jak w tym roku nic nie będzie to reklamacja już na pewno pójdzie !!!
OdpowiedzUsuńPremie są wypłacane w postaci zwrotu na kartę, a to zajmuje 2 dni robocze w Śląskim, 3 dni robocze w Nest i do tygodnia w SKOKach - cierpliwości 😋
OdpowiedzUsuńAle to powinno być przecież uwzględnione przez organizatora promocji, czyli wypłaty powinny być zlecone odpowiednio wcześniej. Teraz będą mieli sporo dodatkowej roboty z odpowiadaniem na reklamacje.
UsuńKto powiedział, że będą na nie odpowiadać?
UsuńAnonimowy 20 sierpnia 2023 23:37
UsuńNie "kto", a "co" - regulamin promocji.
@Anonimowy, 20 sierpnia 2023, 11:31 - przeciez w powyższym tekście jest o tym mowa 😋
Usuńna każdą złożoną reklamację ma być odpowiedź; patrz regulamin promocji § 4 pkt. 3. Odpowiedź na reklamację Organizator przekazuje Uczestnikowi na papierze lub innym trwałym nośniku, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
UsuńCzy wśród czytelników Bankobrania nadal nie ma ani jednej osoby, która dostała tą stówkę?
OdpowiedzUsuńa ten wpis 'Anonimowy20 sierpnia 2023 20:10 10/10!' - to chyba że już jest stówka
UsuńPremie są wypłacane w postaci zwrotu na kartę, a to zajmuje tyle samo czasu, co rozliczenia płatności kartowych.
UsuńWłaśnie dziś dostałam 😃
UsuńMi wprawdzie jeszcze nie wpłynęły na konto, ale jak wejdę w blokadę karty to tam mam taką jakby blokadę środków na wypłatę. Coś tak jakby przygotowane już do wypłaty środki, ale jeszcze nie wpłynęły na konto. Nie wiem jak to nazwać 🤣
UsuńMartaMamaNastolatka 24 sierpnia 2023 20:55
UsuńTeż mam taką "blokadę", ale na kwotę 0, a nie 100 zł.
Anonimowy28 sierpnia 2023 11:21 tak u mnie też 0
UsuńKiedyś była podobna promocja,
OdpowiedzUsuńhttps://www.bankobranie.pl/2022/08/visa-mobile-cashback-40-zl.html?showComment=1689750281790#c1533181567558088639
Wtedy odpowiedź od organizatora była taka:
"Nagrody w formie zwrotu środków (40 zł) na kartę Visa zgłoszoną do promocji były wydawane zgodnie z regulaminem do 31.10.2022 r.
To, kiedy fizycznie kwota pojawi się na koncie, uzależnione jest od księgowania przez banki. Ze względu na długi weekend część banków mogła dokonać księgowania dopiero po 1.11.2022 r. W związku z tym fizyczne otrzymanie środków mogło zostać opóźnione o kilka dni.
Jeśli w tym tygodniu nagroda nie pojawi się na Pani koncie, mimo spełnienia przez Panią wszystkich warunków regulaminu promocji, zapraszamy do złożenia oficjalnej reklamacji zgodnie z trybem opisanym w regulaminie promocji. Pozwoli nam to na dokładnie zweryfikowanie zaistniałej sytuacji wspólnie z Visa, która realizowała zwrot środków na kartę."
Myślę, że i teraz może być analogicznie.
Ale jak to się skończyło? Nagroda na koncie się pojawiła czy nie?
Usuń18.08.2023 złożona reklamacja, 23.08.2023 mail od organizatora o przyjęciu zgłoszenia, odpowiedzą w kolejnym mailu, trwa sprawdzanie.
OdpowiedzUsuńteż złożona reklamacja, potwierdzenie przyjęcia mam, czekam na odpowiedź
Usuńjest odpowiedź na złożoną reklamację! 'wypłata nagrody została zlecona do wykonania i w ciągu najbliższych dni roboczych powinna być widoczna na koncie'
UsuńTu autor wątku-28.08 pozytywna odpowiedź od organizatora na reklamację, mam poczekać kilka dni, od 24.08 kasa wisi w blokadzie w nest bank. Poszła nowa reklamacja.
Usuń20 dni w blokadzie!!!!!
Nest ze swojej strony powiedział, że nie mają max limitu dni na zaks. transakcji, 10 dni kalendarzowych nie ma tu zastosowania. Mam czekać do skutku. Zapytałam o orientacyjny limit ile jeszcze mam czekać, tydzień, miesiac, kilka mcy, rok; powiedzieli że rok to nie. Więc rozumiem to tak, że w okresie do roku kasa będzie. Skoro z wymienianych okresów dopiero rok zrobił na nich wrażenie.
U mnie wpłynęło dzień przed upływem 30 dni (dokładnie wczoraj), korzystałem przez ING.
OdpowiedzUsuńWarunki spełnione 23.07, właśnie otrzymałam 100 zł na konto ING.
OdpowiedzUsuńMam pytanie- czy ktoś zna choć jedną aptekę w której mogę skorzystać z visa-mobile?
OdpowiedzUsuńU mnie transakcje na dwóch kontach Nest z 19 i 21 lipca i cisza.
OdpowiedzUsuńU mnie transakcje jedna 21 lipca i dwie 22 lipca, zaksięgowanie przez Nest Bank 25 lipca i jak dotąd bez nagrody. Przy reklamacji co chwilę jakiś problem, a to że cały numer karty podałem a należy pierwsze 4 cyfry i ostatnie 4 cyfry, a to dopytują kiedy była trzecia transakcja. Organizacyjnie ŻENADA.
OdpowiedzUsuńSpoko, Unique One to duża firma. Organizuje multum loterii i konkursów. Można zobaczyć na ich stronie www że robi to dla wielu znanych firm. Więc jest nadzieja że będą chcieli wyjść z twarzą 🤡
UsuńDzisiaj dostałem mail o takiej treści od Unique One: Dzień dobry,
UsuńInformujemy, że wypłata Pana nagrody została zlecona do wykonania i w ciągu najbliższych dni roboczych powinna być widoczna na Pana koncie.
Z wyrazami szacunku
Bartosz
Czy ktokolwiek dostał nagrodę za płatności kartą Nest Banku?
OdpowiedzUsuńSprawdź u siebie w bankowości internetowej czy nie "wisi" Ci ta nagroda w blokadzie (czyli że jest w trakcie księgowania przez bank i na dniach ją otrzymasz). Zakładka Karty, wybierasz tą, którą rejestrowałeś, obok "Historia karty" jest zakładka "Blokady" (widoczna tylko w bankowości int., w mobilnej jej nie ma). U mnie wisi od 24.08.2023 blokada o treści "Zwrot z Visa Mobile". Odpowiedzieli mi pozytywnie na złożoną reklamację i każą czekać "kilka dni" na zaksięgowanie przez bank, w Neście standardowe księgowanie transakcji kartą trwa pełne 3 dni robocze. Jak widać u mnie czwarty dzień roboczy już leci i nie mogę wybrać tej stówy... Czekam.
UsuńJa płaciłem kartą NB zarówną fizyczną i wirtualną. Ale cisza. Daje im czas do końca tygodnia. Jak nic nie będzie to leci reklamacja....
UsuńCzyli to Nest Bank pokpiwa, nie księgując tej stówy na rachunku przez tyle dni.
UsuńAnonimowy30 sierpnia 2023 16:42
UsuńRzeczywiście jest ta transakcja w blokadach, można też sprawdzić w aplikacji, wybierasz kartę -akcje -blokady, też masz tę blokadę jako 0zł?
Anonimowy31 sierpnia 2023 21:47 - faktycznie, też w aplikacji ją widzę, też mam na 0 zł.
UsuńDziś po rozmowie z Nest Bankiem powiedziano mi, że moja transakcja z 24.08.2023 zwrotu 100 zł od Visa zostanie rozliczona do 10 dni kalendarzowych i mam czekać do tych 10 dni bo takie mają zasady. Czekają na jakiś bliżej nie określony raport od Visy i nic wcześniej nie mogą zrobić.
Usuń@Anonimowy 1 września 2023 08:43
UsuńA ING Śląski nie potrzebował czekać na jakiś raport i to aż 10 dni. Czy to nie jest bardzo dziwne?
Moim zdaniem za te opóźnienia odpowiada Unique One sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-675) przy ul. Wołoskiej 18 (pkt 2 regulaminu „Organizator”)
UsuńMinął już prawie tydzień, więc ponowię pytanie: Czy ktokolwiek dostał nagrodę za płatności kartą Nest Banku?
UsuńKontaktowałem się dzisiaj w sprawie tej blokady z nagrodą z NestBankiem - podobno problem leży po stronie Visa i ich systemu rozliczeń. Na pytanie NestBanku kiedy należy się spodziewać rozliczenia kwoty tej blokady, bo minęło już ponad 10 dni kalendarzowych, Visa odpowiedziała - "mamy własne ramy czasowe takich rozliczeń"... Dziwne, że akurat NestBank został tak "wyróżniony" a ING miał sprawę nagrody załatwioną w 2 dni. Podejrzewam, że ING dla Visa to klient/partner premium :) Pozostaje tylko czekać, NestBank niestety nic nie jest w stanie więcej zrobić.
UsuńCiekawe, czy Nest Bank tak samo długo rozlicza zwykłe zwroty na kartę. Jeśli tak, to lepiej ten bank omijać, przynajmniej w kwestii płatości kartą.
UsuńZwykłe zwroty rozlicza tak jak płatności czyli 2-3 dni...
UsuńPłatności oraz zwroty kartowe Nest rozlicza 3 dni.
UsuńWczoraj dostałem mail o takiej treści od Unique One: Dzień dobry,
UsuńInformujemy, że wypłata Pana nagrody została zlecona do wykonania i w ciągu najbliższych dni roboczych powinna być widoczna na Pana koncie.
Z wyrazami szacunku
Bartosz
Dotyczy karty Nest. Termin wypłaty minął 25 sierpnia
Tej samej treści mail, też od Bartosza, 4 września. 100zł nadal nie wpłynęło.
UsuńMija już kolejny tydzień, więc ponowię pytanie: Czy ktokolwiek dostał na konto nagrodę za płatności kartą Nest Banku?
UsuńU mnie cisza. Warunki spełnione 27-go lipca. Tydzień temu poszła reklamacja.
UsuńMam konto w Nest Bank. Wczoraj minął miesiąc od wykonania ostatniej premiowanej transakcji, no i tak jak u was - nagrody brak. W jaki sposób i gdzie składać reklamację? Do banku czy do Visy?
UsuńDo Visy
UsuńSkładasz reklamację do organizatora,odpisują szybko i żądają mejla z którego zakładano promocję,osiem cyfr karty i daty podania ostatniej transakcji.
Usuńreklamacja patrz Regulamin paragraf 4
Usuń"Reklamacje dotyczące Promocji mogą zostać wniesione za pośrednictwem każdego kanału komunikacji. Przy czym rekomendowanym jest złożenie reklamacji: a. na adres korespondencyjny Organizatora: Unique One sp. z o.o. (Warszawa 02-675, ul. Wołoska 18); b. na adres poczty elektronicznej: promocja100@uniqueone.pl"
i dodaj załączniki (historia płatności kartą),
Wczoraj poszła reklamacja....
UsuńPierwszy i ostatni raz dałem sie Visie skusić na promocje !!!
Co to za termin "w ciągu najbliższych dni roboczych"? Minął tydzień od otrzymania odpowiedzi na reklamację, a kasy na koncie nadal nie ma. To jakaś niepoważna firma.
Usuńna moją prośbę o dookreślenie "w ciągu najbliższych dni roboczych" odpowiadają wielkim milczeniem
UsuńDzisiaj w nocy NestBank w końcu rozliczył blokadę z 24.08.2023 i 100 zł zwrotu wpadło na konto.
UsuńW "Mój Orange" można płacić Visa Mobile. 3x doładowanie za 30 zł numeru na kartę i stówa zwrotu będzie.
OdpowiedzUsuń...no chyba, że już limit nagród się wyczerpał.
UsuńDo tego do jutra jest promocja Orange na kartę przy doładowaniu za min. 30 zł w Mój Orange „Darmowe Bez limitu + 5 GB po doładowaniu online” na 5 dni za darmo, więc korzyści można mieć więcej.
Myślę, że się jeszcze nie wyczerpał ponieważ dzisiaj otrzymałem wiadomość o tej promocji w aplikacji Nest Banku.
UsuńSkąd Nest ma cośkolwiek o tym wiedzieć, skoro organizator czyli Unik nie ma nawet licznika?
Usuńmożesz dokładniej napisać jak w tym Orange to zrobić? wczoraj tam patrzyłąm i nie widziałam tego.
Usuńu mnie w Mój Orange są tylko trzy metody płatności, Blik, karta i pprzelew, nie ma Visa Mobile
UsuńAnonimowy30 sierpnia 2023 22:06
UsuńPonieważ na stronie organizatora promocji znajduje się informacja: "Na dzień 23.08.2023 przyznaliśmy 2079 nagród w promocji."
W aplikacji Mój Orange nie ma Visa Mobile. Jest jak wejdziesz na stronę internetową doładowania orange
UsuńAnonimowy31 sierpnia 2023 00:46
Usuń-w Mój Orange po zalogowaniu na komputerze wybieram doładowania, doładuj za 30 zł (lub co tam chcecie), dalej, zakładka doładowanie, wybierz, u mnie są 4 zakładki: szybki przelew, karta płatnicza, portfele internetowe, BLIK. Trzeba wybrać zakładkę portfele internetowe, w niej jest podzakładka VisaMobile (ze znaczkiem telefonu, niebieska) i GPay. Oczywiście wybieramy VisaMobile.
ps. a w aplikacji mobilnej VisaMobile schowana pod formą zapłaty "przelew bankowy".
UsuńJesienią ub.r. był jeszcze większy rejwach 🤡
OdpowiedzUsuńhttps://www.bankobranie.pl/2022/08/visa-mobile-cashback-40-zl.html
Pierwszy zwrot 100 jest (ING). Nest przetrzymuje kasę. I przy okazji takiej promocji wychodzi jak wielka jest przepaść pomiędzy jednym a drugim bankiem. Z tego wniosek: uważajcie na Nest Bank! Temu bankowi nie można ufać.
OdpowiedzUsuńŁapka w górę.
UsuńNest przetrzymuje kasę czyli te groszowe premie? Co to zdradza? Niby w jakim celu bank miałby przetrzymywać takie drobne?
UsuńW przypadku ING za jeden zakup miałem nawet częściowy zwrot na kartę - bo sklep mi takowy zafundował jak na złość - i obawiałem się, że to może stanowić jakiś problem. Nic podobnego, Śląski bez problemu zrobił wpływ na kartę.
UsuńZ Nest wpływu brak mimo w 100% prawidłowo zrobionych zakupów.
@Anonimowy 5 września 2023 19:55
"Co to zdradza?"
Co to za dziwaczne pytanie powtarzane jak mantra przy różnych wpisach? "Języka polska..."?
W jakim celu pracownica Nest Banku przy zakładaniu u nich konta, bez pytania i zgody oraz możliwości choćby zareagowania nagle wychodzi zabierając dowód osobisty do zamkniętego nawet dla oczu pomieszczenia, po czym znika na dobre 5 minut twierdząc później że musiała ten dowód zeskanować?
To pytanie retoryczne bo odpowiedź jednoznacznie mówi o poziomie jaki ten bank prezentuje.
W Śląskim nigdy czegoś takiego moje oczy nie widziały.
Zamknięcie karty kredytowej w Śląskim to chwila. Tak samo jest z kontem osobistym w przypadku zrobienia tego w oddziale. I to nie jest tylko moja osobista opinia (różne oddziały banku na przestrzeni prawie 30 lat).
Totalna kpina. Miałam już kiedyś zarejestrowaną kartę w Visa Mobile za pomocą aplikacji Nesta i nowej już nie mogę zarejestrować na ten sam numer telefonu i maila.
OdpowiedzUsuńW Nest Banku u mnie czas oczekiwania na ten obiecany zwrot 100 zł od momentu pojawienia się blokady "Zwrot z Visa Mobile" ("Kwota: 0.00") niedługo będzie już miesiąc. Jest podana data założenia blokady ale nie ma nawet daty wygaśnięcia blokady. Znaczy że to nastąpi w każdej chwili albo bezterminowo. Skłaniam się oczywiście do tego pierwszego, czyli dostanę równo całe "0" (zero).
OdpowiedzUsuńMożna pisać reklamacje gdzie tylko się da; do Unique One sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, do Visa Europe Limited z siedzibą w Londynie, do Nest Bank SA a jak będzie trzeba to jeszcze dalej (rzecznik...).
Z mojej osobistej analizy wynika że to Visa Europe Limited z siedzibą w Londynie ponosi tu główną odpowiedzialność za to co ma miejsce. Nawet na stronie tej promocji ostatnia aktualizacja odnosi się do stanu na dzień 23.08.2023 - a więc sprzed 23 dni - i mówi o przyznaniu 2079 nagród a wiec 207 tys. z puli 700 tys. zł. Także w szczegółach tego zwrotu jest pewna informacja która ewidentnie wskazuje na to, że Nest Bank otrzymał wprawdzie informację od Visa o zwrocie ale samego wpływu tegoż zwrotu już nie (co również potwierdzają niektóre z komentarzy).
Kolejnym winnym jest Nest Bank. Dlaczego? Bo jest takim bankiem z którym Visa może sobie tak pogrywać a więc sam sobie na taki status gdzieś zapracował. ING Śląski nie ma tego problemu.
I oczywiście winnym jest tu również sam organizator promocji czyli Unique One sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dlaczego? Proszę zwrócić uwagę na przytaczane w komentarzach odpowiedzi tegoż "organizatora" na reklamację i skonfrontować je z tym co rzeczywiście ma miejsce. Tak więc za to durne i pokrętne tłumaczenie na równi z Visa jest odpowiedzialnym za tę sytuację!
U mnie podobnie. Z tym, że blokada na zero zł pojawiła się 5 września z datą 24 sierpnia czyli dokładnie dzień przed upływem regulaminowego miesiąca przewidzianego na wypłatę premii. Na dodatek blokada pojawiła się, gdyż zapytano mnie o datę trzeciej transakcji :) Czyli sam na siebie ściągnąłem ten los :D
UsuńDzisiaj wreszcie jest ten wpływ 100 zł w Nest Banku.Wyrobili się w prawie miesiąc. No brawo! 🤣
UsuńWitajcie, a mi właśnie dziś wpłynęło 2 razy 100 zł na Nest konto, ponieważ zarejestrowałam dwie karty (wirtualną i debetową)
OdpowiedzUsuńDziś w nocy wpadło w końcu 200zł. Zwrócili po 100zł na konta w Nest Banku :)
OdpowiedzUsuńRównież dostałem premię 100 zł z Nest. Po 52 dniach oczekiwania, a miało być 30.
OdpowiedzUsuńteż dostałem 100 zł zwrotu w nest banku, mam też drugie wejście na minus 17 groszy z tym samym opisem. Też tak macie?
OdpowiedzUsuń