Nowa promocja, ale oprocentowanie (na szczęście) po staremu.
Wbrew trendowi, gdy większość banków tnie oprocentowanie, w Millennium ciągle można uzyskać 7%. Niezmiennie propozycja skierowana jest do osób, które posiadają (lub założą) konto osobiste w Millennium i zapewnią "nowe środki" na rachunku oszczędnościowym.[Promocja zakończona. Sprawdź obecnie najlepsze konta oszczędnościowe.]
Jeśli aktualnie nie posiadasz konta osobistego w tym banku, sprawdź jak uzyskać bonus na start do 100 zł. W podlinkowanym wpisie prześwietlam program poleceń oraz konto z oferty Millennium, a poniżej skupiam się już wyłącznie na propozycji konta oszczędnościowego.
Konto oszczędnościowe Profit: do 7% do 100 tys. zł (dla nowych środków)
54. edycja promocji oprocentowania dla nowych środków na koncie oszczędnościowym Profit w Banku Millennium charakteryzuje się następującymi cechami:
- oprocentowanie:
- 3,5% w skali roku, jeśli wpłacisz "nowe środki" lub
- 7,0% w skali roku, tu oprócz wpłaty "nowych środków" wymagane jest również to, by w każdym miesiącu trwania promocji wykonać min. 5 płatności kartą wydaną do konta lub Blikiem (w pierwszym miesiącu obowiązywania promocyjnego oprocentowania zaliczą się płatności wykonane dopiero od momentu przystąpienia do promocji do końca miesiąca kalendarzowego; w ostatnim miesiącu korzystania z promocyjnego oprocentowania do dnia zakończenia okresu promocyjnego);
- kwota "nowych środków" objęta promocyjnym oprocentowaniem (3,5 lub 7%): do 100 000 zł;
- czym są "nowe środki"? To nadwyżka ponad saldo środków klienta zgromadzonych na koniec dnia 29.09.2023 r. - do wyliczenia tego salda bank bierze pod uwagę środki na kontach osobistych, oszczędnościowych i technicznych oraz lokatach (w tym strukturyzowanych);
- czas obowiązywania promocyjnego oprocentowania: przez 90 dni od pierwszej wpłaty/"wykrycia" nowych środków na koncie oszczędnościowym Profit (to musi nastąpić w okresie dostępności 54. edycji); wpłacenie przez Ciebie/wykrycie przez bank "nowych środków" może nastąpić w okresie od 2.10. do 10.11.2023 roku
- dostępność 50. edycji promocji ze stawką do 7% w skali roku: od 2.10. do 10.11.2023 roku - to czas, w jakim można uruchomić promocję poprzez zapewnienie (np. wpływu) pierwszych "nowych środków" na Konto Oszczędnościowe Profit; jednak bez względu na to, czy środki wpłacisz już teraz, czy może dopiero pod koniec dostępności promocji (np. 9.11.), to promocyjną stawkę oprocentowania i tak będziesz mieć przez 90 dni
- wypłata odsetek:
- w oparciu o oprocentowanie 3,5% w skali roku następuje pod koniec miesiąca kalendarzowego;
- wyrównanie do oprocentowania 7% w skali roku (jeśli wykonane zostanie 5 transakcji kartą lub Blikiem) przewidziane jest w nocy pomiędzy pierwszym, a drugim dniem roboczym kolejnego miesiąca kalendarzowego.
Nowi klienci, którzy dopiero teraz otworzą konto w Millennium (konto oszczędnościowe zakłada się razem we wniosku o konto osobiste), każdą wpłatę na Konto Oszczędnościowe Profit będą mieli potraktowaną jako "nowe środki".
Obecni klienci Banku Millennium muszą wyliczyć saldo swych środków na koniec dnia 29.09.2023 r. Promocyjne oprocentowanie będzie bowiem obejmować tylko "nowe środki" (a więc nadwyżkę wobec salda na wspomniany dzień). "Stare" środki trzeba utrzymywać w Millennium przez cały czas korzystania z promocji oprocentowania dla "nowych środków" na Koncie Oszczędnościowym Profit.
Konto oszczędnościowe w Millennium - szczegóły oferty
Konto oszczędnościowe Profit otwierane i prowadzone jest za 0 zł bez konieczności spełniania jakichkolwiek warunków. W każdym miesiącu kalendarzowym (tak, jak w większości banków) bezpłatna jest jednak wyłącznie pierwsza wypłata/przelew z konta oszczędnościowego. Za drugą i każdą kolejną operację w tym samym miesiącu kalendarzowym bank naliczy 7,50 zł (w przypadku Konta Oszczędnościowego Profit założonego do 24.04.2022 r. włącznie) lub 9,90 zł (w przypadku Konta Oszczędnościowego Profit założonego od 25.04.2022 r.).
Kapitalizacja odsetek, a więc ich wpłacenie przez bank na konto oszczędnościowe, następuje na koniec każdego miesiąca kalendarzowego.
Środki zdeponowane w Banku Millennium podlegają pod Bankowy Fundusz Gwarancyjny do kwoty nieprzekraczającej równowartości 100 tys. euro.
Informacja o uruchomieniu promocji na Koncie Oszczędnościowym Profit oraz o podwyższonym oprocentowaniu w bankowości internetowej pojawia się dopiero następnego dnia roboczego po wpływie środków (w dniu pojawienia się środków na rachunku oszczędnościowym widnieje jedynie komunikat o standardowym oprocentowaniu - system bankowy aktualizuje się dopiero podczas nocnego przetwarzania danych).
Przydatne dokumenty:
Szkoda, że do saldo z ROR jest brane pod uwagę do wyliczenia tzw. salda początkowego 😬
OdpowiedzUsuńŚwietnie że zostawili 7%. I wracają na dobre tory z przewidywalnością dnia sprawdzania salda.
OdpowiedzUsuńNo, fajnie, fajnie. To tuż przed koncem, przed 10.11, wpłacę im kasę, żeby sie załaoać na 7%. Akurat 9.11 konczy mi sie KO w nest na 8,1%. Idealnie. Mam nadzieję, że zdążę z przelewem i zaksięgowaniem. Że dobrze wyliczyłam. Na styk!
UsuńPrzystąpiłam do edycji nr 53 promocji KO. Czy jest szansa, żeby jeszcze przystąpić do edycji nr 54? Jeśli tak, to jak to można zrobić? Termin tej drugiej edycji bardziej mi odpowiada. Dzięki za pomoc
OdpowiedzUsuńŻeby zrezygnować z promocji i wyłączyć daną edycję to zgłoś taką prośbę na infolini lub napisz na ich czacie albo wyślij wiadomość w bankowości internetowej. Wyłączają bez problemu. Będzie to widoczne prawdopodobnie następnego dnia roboczego po wyłączeniu.
UsuńPóźniej możesz normalnie wpłacić nowe środki by uruchomić edycję 54. Tylko pamiętaj że jej dzień badania salda był 29 września, więc wszystko co wtedy miałeś na kontach i lokatach to będą stare środki.
"w pierwszym miesiącu obowiązywania promocyjnego oprocentowania zaliczą się płatności wykonane dopiero od momentu przystąpienia do promocji do końca miesiąca kalendarzowego"
OdpowiedzUsuńTa informacja jest nieprawdziwa. Przystapilem do edycji 53 ostatniego dnia obowiązywania - 29 września. Wymagane 5 płatności miałem zrobione wcześniej, w pierwszej połowie września i ani 29 ani 30 września nie robiłem już żadnych. Wczoraj dostałem normalnie całość oprocentowania promocyjnego za te ostatnie dwa dni września. Zresztą w aplikacji w szczegółach konta Profit miałem już 30 września info że spełniłem warunek 5 płatności i przysługuje mi 7% i tak też się stało.
Pytam, bo jestem zupełnie zielony. 29.09 na koniec dnia miałem ok. 290 zl. 2 pazdziernika wyczyściłem konto do zera. Teraz chcę skorzystać z promocji i wpłacę na KO ok. 4k. Od jakiej kwoty bedą obliczne moje odsetki i jakie warunki muszę jeszcze spełnić żeby dostać 7%?
OdpowiedzUsuńJaka jest minimalna kwota wpłaty aby uruchomić ROR w promocji ?
OdpowiedzUsuńGrosz.
UsuńPo co te wpłaty żeby załapać się na 7% , co to da bankowi? Liczą , ze ktoś o nich zapomni i mają wtedy radochę? Wolę 6,5% w PKO BP bez zawracania 4 liter.
OdpowiedzUsuń!!! Konto oszcz. Profit od 01.01.2024 na...
OdpowiedzUsuń... 1,25% do 100.000 zł !!!!!!
Informacja w mailu w bankowości int. Musicie to zobaczyć.
Ale co tu kogo obchodzi oprocentowanie standardowe? Może być i 0%.
UsuńKiedy będzie badanie salda dla następnej edycji?
OdpowiedzUsuńObniżka do 6,5% od kolejnej edycji 13.11.2023 do 15.12.2023 (Edycja 55.).
UsuńBadanie salda na 10.11.2023.
Obniżyli oprocentowanie mimo, że na ostatniej nasiadówce RPP utrzymała stopy procentowe?
Usuń10 listopada wpłaciłem nowe środki, a do dziś nie mam informacji o przystąpieniu do promocji... czy komuś jeszcze się to przytrafiło?
OdpowiedzUsuńMusisz wejść w szczegóły konta oszczędnościowego i tam będzie informacja o promocji. Pojawia się następnego dnia roboczego więc jak wpłatę robiłeś w piątek to info pojawi się w poniedziałek.
UsuńCzy ich system komputerowy działa tylko w dni robocze?
UsuńMnie po wpłacie nowych środków dnia 10.11.2023 przypisało jak dziś zobaczyłam do 55. edycji zamiast 54. Poszło zgłoszenie, mają dać odp. w 3 dni robocze. Ściemniacze i tyle, wszystkiego trzeba samemu pilnować. Data wpłaty i księgowania nowego wpływu to 10.11.2023 przelewem wewn. z ROR na Profit, nie ma możliwości by mnie wrzucali do promocji obowiązującej od dziś jak spełniłam wszelkie warunki do edycji 54. Pilnujcie swojego.
UsuńTak to samo wplata 10.11 PROMO -BRAK !! MILLENNIUM zwinął promocję dzień wcześniej
UsuńProponuję złozyc reklamacje przez czat w aplikacji. Moja rozpatrzyli pozytywnie w ciągu 2h
Usuń"Szanowny Panie,
w wyniku nieprawidłowości po naszej stronie nie włączyliśmy 54 edycji promocji na Pana koncie Profit. Przepraszam Pana za to. Przyłączyłam Pana konto do promocji od 10 listopada. Wypłaciłam też na Pana konto 360° dodatkowe odsetki od 10 do 12 listopada. Do 8 lutego odsetki promocyjne na Pana koncie Profit będziemy naliczać do 100 000 zł."
Ja również wpłaciłem nowe środki 10.11 i też nie zaliczyło mi ich do oprocentowania promocyjnego. Złożylem reklamacje przez czat. Zobaczymy jak się do tego odniosą
OdpowiedzUsuńMiałam podobną sytuację jak opisana wyżej, tj. wpłaciłam nowe środki 10.11.2023 i zaliczyli do edycji nr 55. Napisałam reklamację na czacie. Potwierdzo, że spełniłam warunku do edycji nr 54 i mają to poprawić. Ustawowo mają czas do 30 dni, a ponoć to teraz jest dla nich priorytet, ta sprawa, więc może ciut szybciej. Morał z tego taki, że lepiej wpłacać dzień/dwa dni przed końcem oferty :)
OdpowiedzUsuńMorał jest taki, że jak wpływ spełnia warunki promocji to powinna zostać bez łaski uruchomiona.
OdpowiedzUsuńDostałem dziś info i infolinii, że środki wpłacone 10.11 nie łapią się promocji 54 edycji bo promocja ta zakończyła się z końcem dnia 9.11.
UsuńAnonimowy15 listopada 2023 17:33 - takie działanie Millennium nadaje się do zgłoszenia do UOKiK. Pierwsze słyszę, że coś obowiązujące do dnia X kończy się w dniu X-1. Złotówa, co Ty na to???
UsuńPromocja była dostępna do 10.11. włącznie, więc informacja udzielona przez konsultanta jest błędna. Polecam komentarz wyżej (Anonimowy 13 listopada 2023 14:29), z którego wynika, że bank potwierdza dostępność promocji do 10.11. właśnie.
UsuńTo proszę zgłosić to, aby Pan Samcik opisał to na swoim blogu
OdpowiedzUsuńRownież zalozylam konto osobiste i oszczednosciowe 10 listopada, wplacilam tego dnia pieniadze w oddziale i mam w dalszym ciagu oprocentowane oszczednosci standardowo. Zlozonych zostalo kilka reklamacji zarowno przez pracownika w oddziale banku, na infolinii i osobiscie w aplikacji, niestety mija 12 dzień i bez jakiejkolwiek reakcji. Dodatkowo otrzymalam karte visa zamiast mastercard, ktora bierze udzial w promocji i o którą byl zlozony wniosek, takze odnosnie karty rowniez musiala zostac zlozona reklamacja. Kazano mi samodzielnie poprzez aplikacje zamowic karte. Poczekam jeszcze do jutra odnosnie oprocentowania na 7% jesli nic sie nie zmieni to zamkne konto i ulokuje swoje oszczednosci w pekao na 6,5% a z bankiem millennium nie bede chciala miec juz do czynienia.
OdpowiedzUsuńKilka reklamacji bo pewnie jedna to za mało. No to właśnie przez takie coś czekacie długo na odpowiedź.
UsuńPrzyszły Wam odsetki za 11.2023 w prawidłowej kwocie? Mi wypłacili tylko 3,5%, nie ma dziś wyrównania do 7% jak w opisie.
OdpowiedzUsuńWyrównanie pojawiło się u mnie na koncie w sobotę z piątkową datą.
Usuń