Ta okazja do bankobrania skierowana jest do posiadaczy konta.
Do wzięcia czeka łatwy bonus pieniężny 50 zł za wykonanie 5 płatności (na dowolne kwoty) za pomocą usługi Blik Zbliżeniowy.[Aktualizacja: Bank Millennium zakomunikował o zakończeniu promocji w dn. 16.10.2023 roku.
Sprawdź aktualnie dostępne promocje w Banku Millennium.]
Możliwości Blika, takie jak płatności 6-cyfrowym kodem, wypłaty gotówki z bankomatów oraz przelewy na telefon są bardzo dobrze znane. Jeśli jednak chodzi o funkcję płatności zbliżeniowych, to tu może przydać się kilka słów wyjaśnienia czym jest ta metoda płatności oraz jak działa. Posłużę się filmikiem instruktażowym Banku Millennium:
A poniżej skupiam się już wyłącznie na promocji.
"Zbliż, zapłać, zyskaj 50 zł"
Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, posiadająca konto w Banku Millennium, która w okresie od 25.08. do 25.09.2023 r. nie płaciła Blikiem Zbliżeniowym.
Z technicznego punktu widzenia niezbędne jest jeszcze posiadanie telefonu z systemem Android, wyposażonego w moduł NFC, umożliwiający płatności zbliżeniowe.
Nagroda. Na uczestników promocji czeka bonus pieniężny w wysokości 50 zł, który wpłynie na konto osobiste - środki będzie można wypłacić, przelać lub wydać na dowolny cel.
Limit nagród. Promocja ma być dostępna do 26.10.2023 r., ale może zakończyć się wcześniej, jeśli 8 602 klientów spełni warunki promocji. Jeśli dojdzie do przedterminowego wyczerpania puli, bank ma to zakomunikować na swej stronie internetowej (regulamin promocji niestety nie wskazuje konkretnej podstrony, na której taka informacja miałaby się pojawić).
Zasady promocji "Zbliż, zapłać, zyskaj 50 zł"
By wziąć udział i zgarnąć tytułowy bonus:
- w okresie od 26.09. do 26.10.2023 r. wykonaj 5 płatności Blikiem Zbliżeniowym (na dowolne kwoty).
I to już wszystko. Wypłata bonusu przewidziana jest do 26.11.2023 r. - każdy uczestnik zdobyć może tylko jedną nagrodę.
Opłaty za Blik Zbliżeniowy
Włączając płatności Blikiem Zbliżeniowym, miej na uwadze, że w cenniku banku jest on traktowany jak karta do konta. Opłata miesięczna wynosi:
- 0/5 zł - w przypadku osób w wieku 18-26 lat bank nie pobiera opłaty przez pierwsze dwa miesiące od aktywacji płatności zbliżeniowych Blikiem, a w kolejnych miesiącach z opłaty zwalnia wykonanie min. 1 płatności kartą do konta lub Blikiem.
- 0/11 zł - w przypadku osób powyżej 26 lat bank nie pobiera opłaty przez pierwsze dwa miesiące od aktywacji płatności zbliżeniowych Blikiem, a w kolejnych miesiącach z opłaty zwalnia wykonanie min. 5 płatności kartą do konta lub Blikiem.
Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnicze Barbarze i Czytelnikowi Andrzejowi.
Promocje godne uwagi:
- aż 600 zł w bonusach za Konto Santander (teraz krótszy okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta)
- do 650 zł za VeloKonto (dzięki wysokiemu, aż 10-procentowemu zwrotowi za płatności kartą i/lub Blikiem)
Przydatne dokumenty:
Trzeba się gdzieś zapisywać?
OdpowiedzUsuńNie
UsuńNie, regulamin promocji nie wymaga rejestracji w promocji.
UsuńPłatności trzeba zrobić w 5 różnych miejscach czy można wszystko ogarnąć w 1 miejscu?
OdpowiedzUsuńPełna dowolność. Wymóg jest jeden: wykonać 5 płatności.
UsuńDziś w kasie samoobsługowej Biedronki ogarnięte błyskawicznie.
UsuńNie mam w aplikacji opcji "Płatności zbliżeniowe telefonem". Wina iOSa?
OdpowiedzUsuńZ technicznego punktu widzenia niezbędne jest jeszcze posiadanie telefonu z systemem Android, wyposażonego w moduł NFC, umożliwiający płatności zbliżeniowe.
UsuńMasterCard uruchomiła płatności zbliżeniowe BLIK tylko w systemie operacyjnym Android.
UsuńDobra, znalazłem. BLIK zbliżeniowy iOSa nie obsługuje :(
UsuńBlik zbliżeniowy - nazwa wprowadza troche w blad, bo to w zasadzie platnosc jak kartą, na kasie samoobslugowej wybieramy płatność karta a na kasie zwyklej prosimy o platnosc kartą - dalej placimy jak karta na smartfonie
UsuńW ustawieniach tego blika trzeba sobie ustawic te płatność jako glowna platnosc zblizeniowa inaczej zastosuje poprzednia forme platnosci
@kate, to fakt. Technologie ewoluują i jednak nie wszystko za sobą nadąża (tu nazewnictwo na kasie samoobsługowej).
UsuńDotąd płatności zbliżeniowe faktycznie wymagały karty (czy to fizycznej, czy wirtualnej podpiętej do elektronicznego portfela), więc wskazując metodę płatności kasjerce/kasjerowi albo wybierając samemu na kasie samoobsługowej, wybrać musimy płatność kartą (acz płacimy Blikiem Zbliżeniowym i można nim płacić nawet bez posiadania karty do konta; na kasach/w naszych głowach Blik jednak przede wszystkim kojarzy się z 6-cyfrowym kodem).
To powinno się nazywać "karta blikowa"
Usuń@kate
Usuńalbo "BLIK kartowy"
Płatności BLIK nie mają absolutnie nic wspólnego z płatnościami kartowymi - de facto są ich alernatywą 😋
Usuńakurat BLIK zbliżeniowy to nic innego jak płatność kartą MaterCard.
UsuńDokładnie. Można nie mieć karty debetowej do konta i po aktywacji w apce usługi BLIK zbliżeniowy płacić telefonem z systemem operacyjnym Android. Ważne, żeby telefon miał funkcję NFC oraz sprzedający akceptował płatności zbliżeniowe MasterCard.
UsuńMam bezwarunkowo darmowy ROR bez karty (Visa) w PKO BP i nawet ostatnio za włączenie tej usługi dali mi 100 ziko😃
@Anonimowy 13 października 2023 13:00
UsuńDokładnie tak. Bez karty nie da się zapłacić w ten sposób. Słowem, twórcy BLIK'a już polegli i uznali swoją przegraną.
@Anonimowy, 13 października 2023, 13:00
UsuńDokładnie. Można nie mieć karty do konta i (na całym świecie!) płacić jedynie zbliżeniowym BLIK, ale tylko u sprzedawców akceptujących płatności kartami MasterCard. Oczywiście do tego konieczny jest telefon z systemem operacyjnym Android oraz z funkcją NFC.
PS. Do mojego bezwarunkowo darmowego ROR w PKO BP nie posiadam karty (Visa) i za włączenie usługi BLIK zbliżeniowy niedawno dostałem od nich premię w wysokości 100 zeta 😃
@Anonimowy, 13 października 2023, 15:43 - niewątpliwie mylisz usługę BLIK zbliżeniowy z usługą Visa Mobile, która jest porażką 🙉
UsuńDo płacenia Blikiem zbliżeniowo wcale nie ma potrzeby posiadania jakiejkolwiek karty.
UsuńNaprawdę można płacić BLIK-iem zbliżeniowym nie mając karty debetowej?
UsuńTak. Po co ta karta jak tu chodzi o płatności blikiem?
UsuńA nie jest to tylko dla tych co dostali zaproszenie ? Bo u mnie na jednym koncie jest, a na drugim nie ma. Skorzystałam jakiś czas temu i chyba w regulaminie było że dla tych co.maja zaproszenie
OdpowiedzUsuńW regulaminie tej promocji brak zapisu o jakiś ograniczeniach czy wzmianki o tym, że skorzystać mogą tylko zaproszeni.
UsuńTo było chyba w pko a nie w mille
UsuńKażdy uczestnik zdobyć może tylko jedną nagrodę 😬
Usuńjest ograniczenie - pkt.3.3) w okresie od 25.08.2023 r. do 25.09.2023 r. nie płaciłeś Blikiem Zbliżeniowym
UsuńNo faktycznie, teraz spojrzałam jeszcze raz w regulamin i nie ma, ale jak mi dali to zaproszenie 2 października to może w tym zaproszeniu było. Na pewno coś było, bo od razu szłam zrobić płatności i chciałam na drugim koncie, ale tam zaproszenia nie było. Najciekawsze jest, że teraz i z mojej skrzynki zniknęło zaproszenie.
UsuńKasia, ja dostałam "powiadomienie" (nie "zaproszenie", bo to nie jest promocja na zaproszenia) 6 października i nadal mam to powiadomienie.
UsuńTo wreszcie tu chodzi o zaproszenie czy o powiadomienie?
UsuńBez zaproszenia. Promocja jest dla wszystkich. Jedyne wykluczenie to jak ktoś płacił Blikiem zbliżeniowo od od 25.08. do 25.09.2023.
Usuńczy można ustawić na kk czy musi być kata płatnicza?
OdpowiedzUsuńPromocja jest dostępna od 26. września dla 8602 klientów, którzy jako pierwsi spełniają warunki promki.
UsuńMyślę, że zródło płatności nie ma znaczenia, akurat mille daje możliwość podpięcia pod kartę. Jedyny wymóg to użycie blika zbliżeniowego
UsuńJa miał zaproszenie 2 października i się zastanawiałam czy jeszcze jest pula
UsuńUsługę płatności zbliżeniowych można powiązać z kontem bankowym bądź z KK jako źródeł obciążenia przy płatności.
UsuńTak, ta usługa w Millennium może być skojarzona z ROR bądź z jakąkolwiek kartą kredytową.
UsuńNa stronie banku w zakładce promocje nic nie ma o tej promce, może się już skończyła?
OdpowiedzUsuńFakt, nie ma strony promocji, więc gdzie oni chcą nas poinformować o jej zakończeniu? Niemniej jednak regulamin jest w sekcji Cenniki i regulaminy
UsuńLudzie dzwonią na infolinię, żeby się spytać czy się skończyła...
UsuńPodaję informacje ze strony https://blik.com/zblizeniowo
OdpowiedzUsuńBędąc w sklepie:
- nie musisz mówić sprzedawcy, że chce się zapłacić kodem BLIK – wystarczy powiedzieć, że chcesz zapłacić zbliżeniowo,
- w przypadku wyboru formy płatności w kasach samoobsługowych właściwą będzie „płatność kartą” – w przypadku wybrania opcji z logo BLIK będziesz musiał zapłacić kodem BLIK
Czy po dokonaniu tych 5 płatności można dezaktywować tę usługę czy trzeba czekać do czasu aż wpadnie nagroda?
OdpowiedzUsuńSpoko, Portugalczycy nie pobierają opłaty za korzystanie z tej funkcji przez okres 2 m-cy od jej aktywacji.
UsuńPodłączam się do pytania, czy wyłączenie Blika zbliżeniowego przed otrzymaniem nagrody nie wykluczy z promocji?
UsuńWarto zauważyć, że w Millennium aktywny Blik zbliżeniowy jest traktowany jako posiadanie karty a więc albo trzeba pilnować wykonania obowiązkowych płatności, żeby nie zostać obciążonym za kartę, której możemy nawet nie mieć:) albo przed 1 listopada trzeba Blika wyłączyć, co nie wiadomo jak wpłynie na otrzymanie nagrody.
W regulaminie nic o tym nie ma. W praktyce jednak lepiej jest jednak go zostawić do dnia wypłaty...
UsuńA opłata rzeczywiście jest 11 zł, ale ja mam akurat stare konto internetowe wycofane z oferty, praktycznie nieużywane, blika zbliż. włączonego od dawna i opłat nie mam.
A czy te 5 transakcji wykonane blikiem zbliżeniowym policzy się do bezpłatności karty czy trzeba jaszcze zrobić dodatkowo 5 transakcji kartą lub normalnym blikiem z numerkami?
UsuńPodbijam pytanie, czy po wykonaniu 5 platnosci blikiem zblizeniowym, mozna wylaczyc ta usluge? Nic o tym nie ma w regulaminie.
UsuńAnonimowy11 października 2023 17:59 Myślę że tak, w końcu ma być pięć płatności blikiem nie jest sprecyzowane jakim
UsuńOpłata miesięczna w wysokości 5 zł nie będzie pobrana, jeśli w poprzednim miesiącu wykonasz min. 1 płatność kartą lub BLIKiem.
UsuńDokonanie płatności czyjąś kartą lub użycie usługi BLIK skojarzonej z kontem kogoś innego jest przestępstwem!
UsuńW takim razie zrobione i na drugim koncie 😀
OdpowiedzUsuńCytat z powyższego opisu Złotówy: "Każdy uczestnik zdobyć może tylko jedną nagrodę".
UsuńA może to konto męża/partnera/kota?
UsuńWarto wiedzieć, że robienie płatności czyjąś kartą lub korzystanie z usługi BLIK powiązanej z czyimś kontem jest przestępstwem!
UsuńBez przesady-jak dam komuś kartę i poproszę o zakupy to nie przestępstwo-to tak jak bym dał gotówkę na zakupy.Co innego jak ktoś bez wiedzy właściciela robi zakupy np. znalezioną kartą.
UsuńAnonimowy12 października 2023 04:50 bądźmy poważni. Po co wydziwiać i życie sobie utrudniać? Chyba że ktoś ma chore relacje i boi się że go współmałżonek do sądu poda za to xD
UsuńJeżeli mam do jednego ROR kartę debetową i blik zbliżeniowy, na karcie zwalnia mnie 1x kartą i wpływ to za włączenie bliku zbliżeniowego mam wykonać 5x kartą? Pytam, kilka miesięcy temu już miałam włączony blik zbliżeniowy na kilka dni. I teraz to już nie wiem, jak są liczone te 2 m-ce bez oplat za blik zbliżeniowy.
OdpowiedzUsuńZłotówa, uzyskałam informację na chcacie z konsultantem, że obowiązujące mnie warunki 1x kartą i wpływ 1.000 zł oznaczają, że mam starszy typ konta o nazwie Konto 360 stopni i mimo włączenia blika zbliżeniowego (połączonego z ROR) dalej warunkami bezpłatności karty debet., RORu+włączonego teraz blika zbliżeniowego jest 1x kartą i wpływ 1.000 zł.... Konsultantka napisała, że warunki opłat miesięcznych za blik zbliżeniowy opisane w cenniku blika, te 11 zł dla osób powyżej 26 lat: https://www.bankmillennium.pl/delegate/managedfiles/296/latest obowiązują posiadaczy obecnego typu konta o nazwie Millennium 360. Dla mojego konta starszego typu blik zbliżeniowy jest bezpłatny, jest traktowany jako darmowy dodatek do posiadanej karty i konta. Pewnie więcej osób jest w mojej sytuacji i informacja może się i im przydać.
OdpowiedzUsuńTak, warunki darmowości usługi BLIK zbliżeniowy są identyczne z warunkami darmowości karty płatniczej.
UsuńDzięki, bo też mam takie konto
UsuńTo super, bo ja mam 3 takie same konta 😃
UsuńCzyli jak mam jedną kartę do Ror w millenium to włączenie powoduje że muszę też pilnować aby wykonać pięć płatności zbliżeniowo blikiem ? Czy te płatności zaliczają się jako płatności blik czy kartą ? Ponieważ z blik-a mam 5% zwrotów a z karty 2%.
OdpowiedzUsuńAlbo kartą albo blikiem. Obojętne. Masz mieć 5 płatności w miesiącu.
UsuńJak to możliwe, że pula nagród nie została jeszcze wyczerpana (brak info na stronie banku)? Przecież Millennium to całkiem duży bank, a pula nagród niewielka. Komuś udało się potwierdzić, że promocja nadal aktualna?
OdpowiedzUsuńTak, wczoraj otrzymałam potwierdzenie że promocja nadal aktualna.
UsuńA skąd wiesz, na której podstronie banku znajdziesz informację o wyczerpaniu puli nagród? Myślisz, że poinformują na głównej stronie banku takim wielkim banerem, żeby nikt nie przegapił?
UsuńDlatego trzeba dzwonic
UsuńNiech mi ktoś wytłumaczy. Co w aplikacji mobilnej należy aktywować? Playnosci zbliżeniowe blik czy platnosc zbliżeniowa telefonem kartami?
OdpowiedzUsuńPłatności zbliżeniowe blik
UsuńUczestnicząc w promocji "Zyskaj 360 zł" z 5-procentowymi zwrotami za płatności BLIK otrzymujemy takie zwroty również za płatności zbliżeniowe BLIK 😃
OdpowiedzUsuńCzyli dwie promocje upieczone na jednej płatności 🙂
UsuńPromocja wyczerpana jest info na podstronie banki
OdpowiedzUsuńPo co ta dezinformacja? Napisałem maila. Odpowiedź dostałem błyskawicznie:
UsuńDzień dobry,
tak, promocja jest nadal dostępna. Nie otrzymaliśmy jeszcze informacji o wyczerpaniu puli nagród. Zachęcam do udziału w promocji.
Gdzie? Podaj link
UsuńMożna link do informacji że promocja wyczerpana?
UsuńMożna prosić link do tej podstrony?
UsuńProszę o podanie linka
UsuńRozmawiałem przed chwilą z konsultantem. Oferta aktualna :)
UsuńMożesz podrzucić link? nie dlatego, że nie wierzę, po prostu nie mogę tego znaleźć i chcę wiedzieć gdzie oni ukrywają takie informacje.
UsuńTeż dostałem maila z odp. Promocja nadal dostępna.
UsuńJest bonus! Powiadomienie: "50 zł jest Twoje!
OdpowiedzUsuńUdało się! Dziękujemy za Twój aktywny udział w naszej promocji „Zbliż, zapłać, zyskaj 50 zł”. Do 26 listopada 2023 r. wyślemy 50 zł na Twoje konto."
Właśnie dostałam powiadomienie w aplikacji o przyznaniu 50 zł. Dzięki za cynk o promocji!
OdpowiedzUsuńPrzysłali mi powiadomienie w aplikacji mobilnej:
OdpowiedzUsuń50 zł jest Twoje. Do 26.11.2023 wyślemy 50 zł na Twoje konto.
Miło, że informują, przynajmniej wiem, że wszystko ok. Transakcje wykonane 09.10.2023 więc informacja po tygodniu od transakcji.
Dzisiaj otrzymałem powiadomienie, że warunki promocji spełnione 50 zł wpłynie na konto do 26.11.2023r.
OdpowiedzUsuńJa i żona również otrzymaliśmy takie info. od Banku
UsuńRegulamin Promocji "Zbliż, zapłać, zyskaj 50 zł" (zakończona w dniu 16.10.2023 r.)
OdpowiedzUsuńPromocja skończyła się 16.10, info w cennikach i regulaminach tam gdzie jest regulamin promocji
OdpowiedzUsuńTrochę ta informacja jednak ukryta. W zakładce o bliku brak info o zakończeniu.
UsuńCiekawe czy wyłączenie tej usługi nie wpłynie na wypłatę premii.
OdpowiedzUsuńPremii, która uprzednio została przyznana?
UsuńNa pytanie zadane w bankowości o co-miesięczną opłatę za tą usługę otrzymałem taką odpowiedź: "Usługa BLIK zbliżeniowy jest w pełni darmowa i nie musi Pan spełniać żadnych warunków. Może ona być aktywna na Pana koncie, a nawet nie musi Pan z niej korzystać" 😃
UsuńTa opłata jest uzalezniona od typu konta i obowiązuje tylko dla konkretnych kont wymienionych w tabeli oplat dla blika
UsuńZ opłaty zwalnia wykonanie min. 5 płatności kartą i/lub BLIK-iem.
Usuń@Anonimowy, 17 października 2023, 13:09 - taka info jest w powyższym opisie tej promki.
Usuńna stronie banku jest cennik blik i tam też jest informacja o opłacie bez wskazania o które konto chodzi a o które nie.
Usuń@Anonimowy, 17 października 2023, 10:24 - zachowaj tą wiadomość w przypadku gdyby naliczyli opłatę 😋
Usuń! te 50 zł za blik zbliżeniowy można też wyciągnąć z mbanku jeśli ma się taką mojazję i od aliora jeśli otrzymało się zaproszenie smsem, pushem. Alior regulamin dal na stronie int., promocje
OdpowiedzUsuńPłatności zrobione 11 października, żona 12, nie mamy jednak powiadomienia z banku o nagrodzie. Niby skończyło się dopiero 16.
OdpowiedzUsuńJa 9 października zrobiłem 6 płatności blikiem zbliżeniowym a powiadomienia nie dostałem kolega spełnił warunki po mnie i powiadomienie dostał napisałem do nich wiadomość to mi po prawie dwóch tygodniach odpisali że powiadomienia otrzymały pierwsze 8000 osób a tak jak wspomniałem kolega spełnił warunki po mnie napisałem reklamacje zobaczymy
OdpowiedzUsuńJa wykonałam 6 płatności 12 października, ale 50 zł nie dostałam, zadnej informacji.. o co chodzi?
OdpowiedzUsuńPiszcie reklamacje.
OdpowiedzUsuń11.10.2023 zadzwoniłem na infolinię i uzyskałem info, że promo jest jeszcze aktywne, a pula nie została wyczerpana. 6 x transakcji wykonanych tego samego dnia.
Reklamacja 17.10.2023 i uzupełnienie z żądaniem odsłuchu rozmowy w ostatnią sobotę.
Dziś otrzymałem swoje 50 zł.
Otrzymałeś 50 zł, czy informację o spełnieniu warunków do otrzymania 50 zł?
UsuńReklamacja została rozpatrzona pozytywnie ( 6 x transakcji Blikiem zbliżeniowym 11.10.2023) i dobra Pani od razu zaksięgowała 50 zł na koncie, w tytule przelewu jest numer zgłoszenia.
UsuńPiszcie reklamacje. Najpierw dostałem odpowiedź standardową o tym, że pula dostępnych nagród już się wyczerpała, zapytałem więc czy data zakończenia promocji 16.10 jest prawidłowa, bo dokonałem moich transakcji przed tym dniem. Jako odpowiedź dostałem przelew nagrody i informację o pozytywnym rozpatrzeniu :)
UsuńSpoko, premii jeszcze nikomu nie wypłacili 🤡
UsuńPiszcie reklamacje? Zgodnie z regulaminem czas na wypłatę premii jest do 26. listopada 🙊
UsuńOwszem. Wszyscy którzy wykonali transakcje przed 16.10, a nie dostali powiadomienia o przyznaniu nagrodą powinni się o nią upomnieć w reklamacji.
UsuńBank nie da nagrody z dobroci serca, liczą się zapisy regulaminu i spełnienie warunków w terminie.
Zgodnie z regulaminem czas na wypłatę premii jest do 26. listopada i w związku z tym jakiekolwiek reklamacje przed tym terminem to nieporozumienie.
UsuńZgadza się. Ci dostali powiadomienie o przyznaniu nagrody muszą czekać do 26.11.
UsuńCi co spełnili warunki i nie dostali powiadomienia o przyznaniu nagrody mają pełne prawo złożyć reklamację, bo inaczej zostaną z niczym ( chyba że "system" sobie o nich "przypomni", mimo braku wiadomości o nagrodzie ).
Ja po 14 dniach roboczych otrzymałem swoje 50 zł. Nie da się tu załączać zrzutów ekranu, wobec tego nie przekonam niedowiarków.
Na innym portalu są doniesienia o wpływie nagrody.
"Jakby co to dzisiaj wpadło 50zł za płatności zbliżeniowe Blikiem.
9 listopada 2023, 18:15 • Ew@ Odpowiedz"
Ta ewa tez miala po reklamacji poczytaj dalej ten jej wpis
UsuńW przypadku tej pani konsultant wykazał się inicjatywą ( sprawdził i uznał, że spełniła warunki i sam złożył reklamację ).
UsuńI jak? U mnie było powiadomienie o zdobyciu nagrody 50 zeta, ale piniendzy dalej ni ma na koncie.
OdpowiedzUsuńU mnie tak samo
UsuńTak, w powiadomieniu była info o wypłacie nagrody do 26. listopada 😋
UsuńWciąż nie ma nic?
UsuńPrzeciez dzisiaj dopiero 24.11...myslicie ze w weekend ich system nie zadziala? Przecież nikt nie robi tego ręcznie
UsuńNp. przelewy własne w soboty, niedziele i święta u nich nie działają.
UsuńJak nie działają, jak właśnie sobie przelałam z 360 na Profit i przeszło?
UsuńKiedyś w jakiejś promce u nich dostałem jednak w niedzielę.
UsuńPrzelewy własne zlecane w soboty, niedziele i święta są u nich realizowane, ale z datą kolejnego dnia roboczego 😋
UsuńU mnie też brak, ja już napisałam reklamacje.
OdpowiedzUsuńPremia może wpłynąć na konto do północy w niedzielę 26-go przekazem wewnątrzbankowym 😋
Usuń50 zł a aż tyle emocji.
OdpowiedzUsuńNo emocji Oskarku, bo to strona dla wyjadaczy wisienek, łowców bankoBRANIA, emocjonujemy się możliwością zdobycia każdego grosza po który wystarczy się tylko po schylić.
UsuńSą promki za mniej, np. za 20 ziko, a emocje pod sufit 😋
UsuńW sumie pewnie nie bez przyczyny znalazłeś się pod tym tematem 😃
Usuń@Anonimowy 25 listopada 2023 09:46
UsuńTam to nawet gdyby to było 1 zł, to ktoś by robił wojnę o to, że ktoś dostał a ona i jej rodzina nie. Takie promocje są dobre żeby zobaczyć jak zazdrośni są ludzie. Wszelkie maskowanie ukrywane przez lata w tym względzie przestaje funkcjonować. A przecież powinniśmy umieć się cieszyć także z czyjegoś sukcesu...
25.11.2023 roku Nagrody 50 zł brak. 16.10.2023 roku, też otrzymałem w aplikacji informację o uzyskaniu bonusu 50 zł. Jednak ufam, że bank Millennium uzna moje konto w dniu 26.11.2023 roku kwotą 50 zł. Otrzymuję od Millenium co miesiąc 30 zł w innej promocji za pensję i wpływy księgowane są 15-tego, nawet jak jest to niedziela.
OdpowiedzUsuńUzna czy nie uzna - ważne, żeby zasilił :)
UsuńA na dodatek powiadomienie które było w aplikacji o zdobyciu nagrody, zniknęło.
OdpowiedzUsuńU mnie też zniknęło, szkoda słów.
UsuńNiepokojący fakt, u mnie to samo. Nauczka, w przyszłości trzeba robić print screeny wszystkiemu, co się może przydać. Zaraz zrobię printa o lokacie 10% w PKO bo też kto wie, czy nie zniknie powiadomienie o spełnieniu warunków na 10% jak tu, w Millennium.
UsuńDo tego każda transakcja wykonana blikiem zbliżeniowym nazywa się w ich historii operacji i na potwierdzeniach transakcji "transakcja BLIK". To weź im teraz udowodnij, że był to blik zbliżeniowy a nie blik z wpisywaniem 6-cyfrowego kodu. Jaja.
UsuńA kasy do dzisiaj brak 😬
UsuńDzisiaj rano g. 6:20 poszła reklamacja. Po 4 godzinach otrzymałem odpowiedź, proszą o cierpliwość. Jak dzisiaj do końca dnia nie będzie wpływu 50 zł, to proszą o kontakt jutro.
Usuń@Anonimowy, 26 listopada 2023, 08:15 - zrzut ekranu w apce? Jak to zrobić?
UsuńJa dostałam po reklamacji a wczoraj nawet dzwonili z ankietą czy jestem zadowolona z załatwienia tej reklamacji:)
OdpowiedzUsuńNie pamiętam, żebym kiedykolwiek składał reklamacje w Millennium jak np. w Wubeku w absolutnie każdej promce, w której uczestniczyłem: tak w 1-szej 9 lat temu z Kontem Godnym Polecenia czy w ostatniej organizowanej przez Rankomat.
UsuńW promce z wynagrodzeniem byłem zmuszony pisać reklamacje co m-c:
Usuńhttps://www.bankobranie.pl/2018/04/promocja-dla-obecnych-klientow-bz-wbk-300-zl-za-wynagrodzenie.html
U mnie też cisza, czy oni minutę przed północą chcą dać tę premię?
OdpowiedzUsuńZgodnie z polskim prawem, jeżeli ostatni dzień terminu wypada w niedzielę, to termin upływa z końcem następnego dnia roboczego. Tak więc mają czas do jutra do północy.
UsuńNo to bank stracił wiarygodność, co jeszcze może zniknąć?
OdpowiedzUsuńJeszcze jest informacja o zakończeniu promocji : Mille - Cenniki i regulaminy, zrzut ekranu zrobiony, będziemy się bić...
UsuńA ktoś w ogóle dostał te 50 zł, mając wcześniej powiadomienie?
No cóż, złożona reklamacja. O głupie 50. Ale co zrobić?
OdpowiedzUsuńDo wczoraj jeszcze uważałam że niepotrzebnie panikujecie, ale niestety właśnie też się biorę za pisanie reklamacji...
OdpowiedzUsuńPo ok. 20 minutach dostałam taką odpowiedź: Dzień dobry,
Usuńwystąpił problem z wypłatą nagrody w promocji „Zbliż, zapłać, zyskaj 50 zł”. Obecnie pracujemy nad jego rozwiązaniem i wypłatą nagród. Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o cierpliwość.
Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, zachęcam do ponownego kontaktu.
Właśnie wpłynęło mi 50 zł
UsuńReklamacja poszła, nie obchodzi mnie czy mają czas do końca dnia jak ktoś wyżej napisał. Chyba wiedzieli ,ze 26 wypada w niedzielę. W odpowiedzi dostałem że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Oj nieładnie a taki fajny bank.
OdpowiedzUsuńMi odpisali dziś że zostanie rozpatrzona najpóźniej do 18 grudnia.
UsuńA premia pojawi się najpóźniej w czwartek po południu 🤣
UsuńDziś ok. 9 wysłałam reklamację. Odpowiedź przyszła po ok. pół godziny. Przepraszają za opóźnienie w wypłacie nagrody. Zostanie przekazana do 30.11.
OdpowiedzUsuńZrobiłam to samo i też otrzymalam odpowiedź o opóźnieniu w zwiazku z problemami.
UsuńTak samo.
UsuńTeż nie mam jeszcze nagrody. Czekam do jutra i piszę reklamację. Czy można napisać reklamację poprzez wiadomość w aplikacji?
OdpowiedzUsuńTak w poczcie wewnętrznej.
UsuńAle z tym wykasowaniem powiadomienia przez bank informacji z prywatnej apki bankowej o przyznanej nagrodzie to mega słabe Ciekawe co na to KNF?
OdpowiedzUsuńJak złożyć reklamację? W aplikacji jakoś się da? Czy e-mail?
OdpowiedzUsuńZalogować się do bankowości int., wybrać na dole chat i porozmawiać na żywo z konsultantem. Tzn. złożyć mu reklamację.
UsuńPisanie reklamacji okazało się stratą czasu. Dzisiaj wypłacili.
UsuńWypłacili.
OdpowiedzUsuńWpłynęło 50 zł
OdpowiedzUsuńDostałem właśnie 50. Oczywiście po reklamacji.
OdpowiedzUsuńMi wypłacili bez reklamacji 😋
UsuńJest - przyslali dziś rano! Bez reklamacji
OdpowiedzUsuńA czy wszyscy co dostali teraz 50 zł otrzymali potwierdzenie wcześniej że spełnili warunki?
OdpowiedzUsuńTak, ja potwierdzenie otrzymałem, które później zniknęło, ale dziś rano godz. 8:29 50 zł wpłynęło.
UsuńNa 2 kontach po 50 zł. Na jednym była informacja wcześniej, na drugim nie. Wypłaty bez reklamacji.
OdpowiedzUsuńDzien dobry, w dniu dzisiejszym nagroda w promocji BLIKA 'Zbliz, zaplac, zyskaj 50 zl' trafila na Twoje konto. Bardzo przepraszamy za opoznienie.
OdpowiedzUsuńTeż dostaliście smsa?
niestety nie :(( czekam.. w mille takiego bałaganu jeszcze mieli, zepsuli całą zabawę.
UsuńZ 2-dniową obsuwą, ale na szczęście wszystko dobrze się skończyło i nagrodę wypłacili.
OdpowiedzUsuńCzy jest jeszcze ktoś, komu nadal nie wypłacili?
OdpowiedzUsuńJa i żona, parę wysłanych wiadomości, w kółko info że do 30.11 wypłacą, zero skruchy i przeprosin, poczekam, zabieram kasę i żegnamy się z kłamcami 😁
UsuńU męża to samo. Że do 30.11 wypłaca więc czekamy.
UsuńMillennium to jeden z najbardziej pro-kliencko nastawionych banków działających w Polsce!
UsuńAle po co "parę wiadomości". Jedna nie wystarczy?
UsuńBo najpierw był jeden termin już po 26-tym, bodajże 28, więc przy braku dotrzymania kolejnego terminu była kolejna wiadomość 😁
UsuńJa nie dostałam jeszcze..
OdpowiedzUsuńNie ma jeszcze wyplaty
OdpowiedzUsuńWłaśnie otrzymalam odpowiedź w aplikacji że mają czas na wypłacenie nagrody dzusuaj do końca dnia 30.11... czyli do północy 🤦🏼♀️
OdpowiedzUsuńNie ma wyplaty
OdpowiedzUsuńNo, nie ma.
UsuńNo i jest 1 grudzień, a nagrody brak... mimo spełnienia warunków ( i potwierdzenia o spełnieniu warunków przez bank) . I teraz albo dać spokój, albo poswiecac swoj czas i energię na szarpanie się z nimi o głupie 50 zł. Ech, ręce opadają.
OdpowiedzUsuńdodam jeszcze że warunki spełniłam 12.10 ;) a 16.10 Bank promocję zakończył z uwagi na wyczerpanie puli nagród..
UsuńMam identyczną sytuację. Reklamacja złożona 1 grudnia i na razie cisza ze strony banku.
UsuńNagrody ani ja ani mąż nie mamy 😎 Warunki promocji spelnilismy 12.10 i mieliśmy wg. odpowiedzi z banku najpierw wg. regulaminowego terminu tj.26.11, a następnie do konca dnia 30.11 w zwiazku z opóźnieniem lezacym po stronie banku. Rano poszły reklamacje, a w aplikacji pracownik rzucil że widicznie nie "zalapalam" się do puli nagród...😃 ech.. czekamy z mężem na rozpatrzenie naszych reklamacji....
OdpowiedzUsuńJa 27-go zgłosiłem reklamację z żądaniem odsetek za zwłokę to już 28-go bonus był.
UsuńMnie wypłacili 28-go rano bez reklamacji :)
UsuńCzy ktoś dostał odpowiedź w sprawie reklamacji?
OdpowiedzUsuńDostałam odpowiedź z przeprosinami i wypłatę bonusu. 29 rano napisałam reklamacje, a po południu był bonus na koncie.
UsuńOdpowiedzi jeszcze nie dostałem ale bonus już tak.
Usuń@MartaMamaNastolatka, kiedy spełniłaś warunki?
Usuń13 października
Usuń@MartaMamaNastolatka, dziękuję za informację :) ja 12.10, więc jest nadzieja ze i mi wypłacą 🙃
UsuńCzy są tu osoby które otrzymały nagrodę, a warunki spełniły w okresie od 12 do 16 października?
OdpowiedzUsuńTak ja spełniłam 13 i 14 października
Usuń👍🏻dzięki za info 😉
UsuńDziś mi wypłacili po reklamacji
OdpowiedzUsuńWreszcie! dzisiaj wypłacili za warunki spełnione 12.10. Bez wiadomości w apce, sms-a, bez słowa wyjaśnienia, czy przeprosin, po prostu pojawił się wpływ od Millenium. Przykre że Bank nie stara się chociaż sklecić słowa "przepraszamy".. cóż, ważne że nagroda jest, ale niesmak pozostanie..
OdpowiedzUsuńMnie też wypłacili dzisiaj po reklamacji, ale po kilku godzinach dostałem SMS z informacją, że przyznali i przepraszają za opóźnienie.
Usuń