Propozycja skierowana jest do zaproszonych posiadaczy konta osobistego w Santanderze.
Do zgarnięcia czeka łatwy bonus pieniężny 50 zł za wykonanie 5 płatności (na dowolne kwoty) za pomocą usługi Blik zbliżeniowy.[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w Santander Banku.]
💡 Jeśli jeszcze nie masz konta w Santanderze, to na niniejszą promocję się nie załapiesz, ale możesz otworzyć sobie drogę do podobnych okazji do bankobrania w przyszłości. A teraz to się opłaca, bo można zgarnąć do 600 zł w bonusach na start za Konto Santander. W podlinkowanym wpisie znajdziesz zasady uczestnictwa i szczegóły promocji, a poniżej skupiam się już na nowości.
Promocja "Płać BLIKIEM zbliżeniowym i zyskaj 50 zł" dla klientów Santander Bank Polska
Możliwości Blika, takie jak płatności 6-cyfrowym kodem, wypłaty gotówki z bankomatów oraz przelewy na telefon są bardzo dobrze znane. Jeśli jednak chodzi o funkcję płatności zbliżeniowych, to tu może przydać się kilka słów wyjaśnienia czym jest ta metoda płatności oraz jak działa. Oto instrukcja ze strony banku:
"BLIK zbliżeniowy - na co zwrócić uwagę?
Wystarczy telefon z systemem Android (wersja min. 6.0) z włączoną funkcją NFC.
Nie musisz podawać kodu BLIK.
Zapłacisz również wtedy, gdy nie masz dostępu do internetu."
Jak korzystać z Blika zbliżeniowego?
"1. Zaloguj się i wybierz BLIK
2. Kliknij Płatności zbliżeniowe BLIK i aktywuj je
3. Jeżeli nie masz wybranej naszej aplikacji jako domyślnej do płatności lub nie masz włączonego NFC poprosimy Cię o to w tym miejscu
4. Potwierdź aktywację BLIKA Zbliżeniowego Mobilną autoryzacją
5. Możesz teraz płacić w terminalach z logiem BLIK lub Mastercard"
Chcąc już zapłacić, sprzedawcę informujesz o chęci zapłaty zbliżeniowo, odblokowujesz telefon i (przy włączonej funkcji NFC) zbliżasz go do terminala.
Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, posiadająca konto osobiste w Santander Banku, która otrzymała zaproszenie do wzięcia udział w promocji. Regulamin promocji przewiduje wysyłkę takich zaproszeń za pomocą wiadomości (powiadomienia) PUSH w aplikacji mobilnej.
Regulamin promocji nie wyklucza tych osób, które już wcześniej aktywowały usługę Blik zbliżeniowy (ale niezmiennie wymagane jest otrzymanie zaproszenia).
Niezbędne jest też posiadanie wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od banku oraz zgoda na przesyłanie korespondencji w formie elektronicznej przez elektroniczny kanał kontaktu (EKK). Ponadto nie można zgłosić sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych przez bank.
Z technicznego punktu widzenia niezbędnym jest też posiadanie urządzenia z systemem Android, wyposażonego w moduł NFC, umożliwiający płatności zbliżeniowe telefonem (urządzenia z iOS nie pozwalają na płatności Blikiem Zbliżeniowym).
Nagroda. Na uczestnika promocji czeka bonus pieniężny 50 zł, który bank wypłaci na konto osobiste, więc będzie go można wypłacić, przelać lub wydać na dowolny cel.
Limit nagród. Promocja przewidziana jest do 24.12.2023 r., ale może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli środków na nagrody, która wynosi 450 000 zł. Łatwo więc wyliczyć, że na promocję załapać się może nawet 9 000 osób. O ewentualnym przedterminowym wykorzystaniu limitu nagród bank ma powiadomić tutaj.
Zasady promocji. Jeśli jesteś w gronie osób zaproszonych przez bank do promocji, to by zdobyć 50 zł:
- najpóźniej do 24.12.2023 r. wykonaj min. 5 płatności Blikiem zbliżeniowym.
Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnicze Elżbiecie i Czytelnikowi Andrzejowi.
💡 Na koniec przypomnę, że promocji w Santander Banku - także dla obecnych klientów - jest więcej. Sprawdź jak zyskać:
- 150 zł premii za konto dla dziecka (w wieku 7-17 lat);
- do 100 zł za skuteczne polecenie konta (a polecać łatwiej, gdy na polecanego/nowego klienta czeka do 650 zł w bonusach powitalnych);
- 500 zł premii na start + dużo więcej w kumulacji promocji konta firmowego.
Przydatne dokumenty:
Zrobione.
OdpowiedzUsuńZgody jak zwykle wymagane...
OdpowiedzUsuńJeśli mam portfel gogle pay to skąd telefon będzie wiedziecl że ma pobrac kasę z blika zbliżeniowego a nie z karty ?
OdpowiedzUsuń"3. Jeżeli nie masz wybranej naszej aplikacji jako domyślnej do płatności lub nie masz włączonego NFC poprosimy Cię o to w tym miejscu "
UsuńUstawisz Blika zbliżeniowego jako płatność domyślną
UsuńNiestety aktywacja funkcji BLIK zbliżeniowy w ich apce nie należy do czynności zbyt prostych :)
UsuńSzkoda, że nie zaprosili mnie ;(
OdpowiedzUsuń"9. Zaproszenie do wzięcia udziału w promocji będziemy wysyłać w dniu startu promocji.
OdpowiedzUsuń10. Promocja trwa od 16.11.2023 r." - zatem kto nie otrzymał zaproszenia w tej edycji zapewne go już nie dostanie :( czekamy na kolejne :)
Ciekawe gdzie niby można znaleźć to 'zaproszenie' 😳
Usuń@Anonimowy 17 listopada 2023 09:00
UsuńCzyli ewidentnie ta informacja i ten opis tutaj jest bez sensu.
W apce koperta i tam w powiadomieniach.
UsuńCzy też macie problem z aktywowaniem blika?
OdpowiedzUsuńtak, pod koniec aktywacji cały czas jest logo santander
UsuńJa mam z kolei problem z płatnościami - jedna po drugiej nie przechodzi, trzeba odczekać przy kasie
OdpowiedzUsuńPo transakcji zablokuj telefon i odblokuj przed kolejną płatnością. U mnie pomogło.
UsuńJakiś czas temu "zapraszali" do promki z wpływem wynagrodzenia. Musiałam pisać reklamację co miesiąc!
OdpowiedzUsuńPrzecież bonus był wypłacany jednorazowo.
Usuńhttps://www.bankobranie.pl/2018/04/promocja-dla-obecnych-klientow-bz-wbk-300-zl-za-wynagrodzenie.html
UsuńWczoraj żona wysłała do nich reklamację i dzisiaj otrzymała potwierdzenie z numerem 243 xxx/23 ... już ponad 243 tys. reklamacji tego roku - szokujące!
UsuńWitam, czy jest ktoś dostał zaproszenie po 16.11? Bo w sumie według regulaminu tylko tego dnia bank wysyłał zaproszenia, ale może jednak ktoś dostał w innym terminie?
OdpowiedzUsuńPula nagród wyczerpana https://www.santander.pl/lp/blik-50
OdpowiedzUsuńKtoś może dostał nagrodę,czy czekają do ostatniego dnia czyli 19-01-2024?
OdpowiedzUsuńDo tej pory nie dostałam. Jak u Was? Syn dostał już dawno a transakcje robił później niż ja.
UsuńWitam. Ja tak samo nie dostałem. Napisałem Reklamacje która została odrzucona. A nawet nie sprawdzili kiedy zrobiłem transakcje...Tylko z Automatu że się nie załapałem i że 13 chyba się skończyła pula... Więc napisałem odwołanie do pierwszej decyzji że już 21.11 miałem wszystko zrobione i żeby to dokładnie sprawdzili. I dostałem pozytywną odpowiedz. Więc trzeba pisać i dochodzić swoich racji...
Usuń