Nadszedł ważny moment dla uczestników aż trzech promocji konta w BNP Paribas.
To czas, gdy organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu pierwszych premii, a więc gdy należy uzupełnić dane do wypłaty premii. Przypominam o tym i również przy okazji podpowiadam, jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.Finalizacja 3 promocji konta w BNP Paribas: "Wynagradzaj się", "Przytul promocję" i "Złote szaleństwo"
Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia szczegółowo omówiłem we wpisie:
- "Wynagradzaj się" (z premią do 500 zł)
- "Przytul promocję" (z premią do 445 zł)
- "Złote szaleństwo" (z premią do 510 zł i z bonami do Allegro o wartości 240 zł).
Kto założył konto w promocji i spełnił warunki dla uzyskania pierwszej z premii, ten teraz powinien dostać maila z powiadomieniem o przyznaniu premii - na wysyłkę tych wiadomości organizator dał sobie czas do 21.12. (w promocji "Wynagradzaj się") oraz do 22.12. (w przypadku akcji "Przytul promocję i "Złote szaleństwo").
Za pomocą danych z tej wiadomości należy zalogować się na stronie promocji (odpowiednio: "Wynagradzaj się", "Przytul promocję" i "Złote szaleństwo") i tam jednorazowo, najpóźniej do 26.12.2023 r. podać numer rachunku konta osobistego założonego w BNP Paribas w ramach promocji. I to właśnie na ten rachunek pierwsza premia ma wpłynąć już do 31.12.2023 r. (będzie to 100 zł w promocji "Wynagradzaj się", 135 zł w akcji "Przytul promocję" i 60 zł w przypadku uczestników promocji "Złote szaleństwo" - tu jednak dochodzi też dodatkowo 40 zł w bonach do Allegro).
Poza tym nie zapomnij o spełnianiu warunków uzyskania premii za kolejne miesiące (pamiętaj też, by do tego czasu nie zamykać konta, ani nie rezygnować z wydanej do niego karty oraz dostępu do bankowości internetowej).
Nim przejdę do podpowiedzi co zrobić, jeśli wyczekiwany mail od organizatora do Ciebie nie dotarł, to niżej podpowiadam...
... jak obecnie zarobić więcej?
Jeśli spodobał Ci się udział w niniejszej promocji BNP Paribas, to podobnych promocji nie brakuje. Na ten moment szczególnie warto sprawdzić poniższe propozycje:
- nawet 650 zł z VeloKontem - to promocja VeloBanku, gdzie zgarnąć można wysoki, bo 10-procentowy, a do tego bardzo szybki zwrot za płatności kartą wydaną do konta i/lub Blikiem. Taki moneyback jest naliczany praktycznie za jakiekolwiek codzienne płatności w sklepach, marketach, na stacjach paliw, czy w innych miejscach (również w Internecie - np. na Allegro), a można z nim zgarnąć do 600 zł; do tego dochodzi bonus pieniężny 50 zł za otwarcie konta z polecenia;
- 450 zł premii + 200 zł do Biedronki + 7% dla oszczędności w kumulacji promocji dla otwierających eKonto osobiste w mBanku;
- 600 zł w bonusach za Konto Santander (tym razem z krótszym okresem wykluczenia dla byłych posiadaczy konta w tym banku);
- do 500 zł premii za konto osobiste w Banku Millennium;
- 150 zł łatwej premii za konto w Raiffeisen Digital Banku.
Co zrobić w przypadku braku maila o nagrodzie?
Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, gdyż nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod potrzebny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy", "powiadomienia" lub "inne".
W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wiadomości od organizatora, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji ("Wynagradzaj się", "Przytul promocję", "Złote szaleństwo"):
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen (Hagen Sp. z o.o.), ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail:
wynagradzajsie@promocja.bnpparibas.pl (w promocji "Wynagradzaj się") lub
przytulpromocje@promocja.bnpparibas.pl (w akcji "Przytul promocję"), lub
zloteszalenstwo@promocja.bnpparibas.pl (w promocji "Złote szaleństwo").
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail"
Treść takiej ewentualnej reklamacji nie musi być jakimś elaboratem. Wystarczy krótka notka choćby według następującego wzoru:
Biorę udział w "........................." [TU WPISZ JEJ NAZWĘ]. Mimo spełnienia wszystkich warunków przewidzianych w regulaminie, a także realizacji aktywności wymaganych dla uzyskania nagrody, do dziś nie dotarła do mnie wiadomość powiadamiająca o przyznaniu pierwszej premii. W związku z powyższym zgłaszam reklamację i proszę o weryfikację mego zgłoszenia oraz przesłanie danych do logowania, które pozwolą mi podać numer rachunku konta do wypłaty należnej premii. Oto moje dane identyfikacyjne:
Imię i nazwisko:
Adres mailowy użyty podczas rejestracji na stronie promocji:
Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych (bo np. przegapisz maila od organizatora), to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin każdej z promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis:
Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 4 lit. b [tj. do 26.12.2023 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: wynagradzajsie@promocja.bnpparibas.pl (w promocji "Wynagradzaj się") lub przytulpromocje@promocja.bnpparibas.pl (w akcji "Przytul promocję"), lub zloteszalenstwo@promocja.bnpparibas.pl (w promocji "Złote szaleństwo"). Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 13 października 2024 r. (w przypadku promocji "Wynagradzaj się"), do dnia 31 października 2024 r. (w akcji "Przytul promocję") lub do dnia 20 listopada 2024 r (w promocji "Złote szaleństwo") po tym terminie nagroda nie zostanie wydana"
Potwierdzam. Mail jest, nr konta już podany. Czekamy na wypłatę.
OdpowiedzUsuńCzy dostaliście już maile z informacją o nagrodach z akcji złote szaleństwo?
OdpowiedzUsuńTak
UsuńSprawdź spam.
UsuńParibas od promocji "Mobilni zyskują z Bankiem BNP Paribas" czyli przynajmniej od 9.10.2023 r. jest w programie Bezcenne Chwile; czy ktoś kto zarejestrował w tym programie kartę z Paribasa, ma tam widoczne jakiekolwiek oferty przyspieszające?
OdpowiedzUsuńU mnie nie ma.
UsuńA więc bardzo słabo. Żeby cokolwiek móc uzbierać tylko za zwykłe płatności, to lepiej z Paribasa zupełnie zrezygnować i na okrągło zakładać w promocjach nowe konta.
UsuńNie tylko z Paribas - pozapromocyjne zbieranie punktów do BCh to czyste nieporozumienie 🙉
Usuń