700 zł od Santandera ⭐ Nest Bank: 900 zł + do 7,6%1100 zł za kartę Citi900 zł od BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

15.12.2023

NIE PRZEGAP: bony po 100 zł do Biedronki w specjalnej promocji dla Czytelników bloga Bankobranie

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta... więc czas na prezenty.

Prezenty pod choinką
Na Czytelników bloga czeka nawet 300 bonów do Biedronki o wartości 100 zł każdy. Dziś zapowiedź tej promocji i podpowiedź, jak się na nią załapać.

Lubię takie momenty, gdy mogę zrobić coś ekstra dla Czytelników bloga. Z jednej strony oczywiście wymaga to ode mnie pracy i większego zaangażowania, ale szalę przechyla fakt, że mogę się zrewanżować za Waszą (Twoją!) codzienną aktywność i współtworzenie bloga - za każdą podrzuconą informację o promocji, za każdy komentarz, za każdy lajk pod postem na Facebooku. To wszystko dokłada cegiełkę i powoduje, że bankom mogę przedstawiać propozycje dodatkowych gratyfikacji dla Czytelników Bankobrania właśnie.

Teraz przyszedł czas na najbardziej spektakularną akcję dodatkową, w jaką przyszło mi się zaangażować. Już sam budżet przeznaczony na bonusy świadczy o tym najlepiej - bank odpowiedzialny za tę promocję przygotował aż 300 bonów do Biedronki o wartości 100 zł każdy, co oznacza, że będziemy mieć do czynienia z rekordową pulą nagród o wartości aż 30 000 zł (będą one dostępne wyłącznie dla Czytelników bloga Bankobranie i jeszcze jednej strony o zbliżonej tematyce). To 2 razy więcej, niż w poprzedniej akcji (dostępnej zaledwie nieco ponad miesiąc temu), w której - dla przypomnienia - na subskrybentów newslettera czekało 500 bonów do Biedronki (po 20 zł każdy). Wtedy zadanie było banalnie proste - wystarczyło wypełnić krótką ankietę, co zajmowało może z 5 minut.

Tamta akcja pokazała jak aktywni są Czytelnicy bloga Bankobranie, bo choć w swych założeniach miała być dostępna przez kilka dni, zakończyła się błyskawicznie. 500 ankiet zostało wypełnionych w niecałe pół godziny.

W zaplanowanej akcji zadanie będzie nieco inne i też inaczej akcję przeprowadzę (wyciągając wnioski z poprzedniej promocji).

Co na ten moment warto uczynić? Jeśli jeszcze tego nie robisz, zapisz się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga. W pierwszej kolejności to właśnie subskrybenci mych wiadomości dostaną informacje oraz dostęp do promocji:


[Aktualizacja w dn. 17.12., godz. 14:30: wysłałem już pierwszą wiadomość o promocji - z zapowiedzią szczegółów (sprawdź też foldery typu "Spam" bądź "Oferty"; w przypadku niektórych poczt, wiadomości przychodzą nawet z kilkugodzinnym opóźnieniem - tak jest m.in. na skrzynkach Onet i o2). Jeśli nie udało Ci się zapisać na newsletter do tego czasu, to jeszcze nic straconego - w poniedziałek, tj. 17.12., po godz. 18:00 będę wysyłać jeszcze jednego maila o promocji z bonami do Biedronki.]

Kierując promocję najpierw do osób zapisanych na newsletter, chcę przede wszystkim docenić tych, którzy śledzą Bankobranie i są zaangażowani. Nie wykluczam, że akcja ujrzy szersze światło dzienne, trafiając też na łamy bloga, ale to nastąpi jedynie wtedy, gdy nie wyczerpie się pula nagród wśród newsletterowiczów.

Co zmieni się względem poprzedniej akcji specjalnej skierowanej do osób otrzymujących newsletter Bankobrania?

▶ Najpierw wyślę wiadomość o szczegółach promocji (najprawdopodobniej zrobię to w niedzielę, tj. 17.12.). Możliwość wzięcia udziału w akcji będzie dopiero następnego dnia - od wyznaczonej godziny. To ma zapobiec sytuacji, z jaką mieliśmy do czynienia przy okazji poprzedniej akcji z 500 bonami do Biedronki. Wtedy wysyłka newslettera była równoznaczna ze startem ankiety. A niestety zdarza się tak, że ktoś dostał maile wcześniej, a ktoś później, bo operatorzy niektórych skrzynek mailowych "mrożą" wiadomości i dostarczają je z opóźnieniem (sytuacja dotyczyła głównie osób, które swe adresy mają na skrzynkach Onetu oraz o2). To sprawiło, że niektórzy wiadomość realnie dostali... gdy już pula się wyczerpała. Wniosek wyciągnięty - dzięki zmianie, wszyscy dowiedzą się na czas i będą mogli startować z tej samej pozycji.

▶ O ile w promocji z bonami do Biedronki (o wartości 20 zł) komuś mogło sprzyjać to, że na newsletter zapisał się np. z dwóch adresów mailowych, to w nowej promocji z bonami do Biedronki (o wartości 100 zł) w żaden sposób nie będzie to miało wpływu. A jeśli nawet okaże się, że nie tylko Ty łapiesz się i zechcesz skorzystać z promocji z bonem 100 zł do Biedronki, ale tak postanowi również ktoś z Twej rodziny, to nic nie będzie stało na przeszkodzie, byście skorzystali z tej promocji wspólnie (każdy z osobna, nawet gdy tylko jedna osoba subskrybuje newsletter).

▶ Tym razem organizatorem promocji jest bank. To bezpośrednio od banku dostaniesz nagrodę. To duża zmiana względem podobnych akcji specjalnych dedykowanych dla Czytelników bloga Bankobranie. To też mnie cieszy, bo - z mego punktu widzenia - usprawni proces i przyspieszy przekazanie nagród.

Co zrobić, by nie przegapić wiadomości ode mnie, jeśli już subskrybujesz newsletter? 


Jest na to kilka trików, które zwiększają prawdopodobieństwo docierania maili - a wiadomo, w dzisiejszym świecie ich bardzo dużo, więc operatorzy skrzynek szufladkują wiadomości do różnych zakładek w stylu "Oferty", "Powiadomienia" itp., a czasem i te zaakceptowane maile kierują do spamu. 

Oto wskazówki dotyczące najpopularniejszych skrzynek mailowych (przedstawione na przykładzie logowania do poczty poprzez przeglądarkę internetową na komputerze, gdyż wersje mobilne zazwyczaj są dość odchudzone i nie udostępniają wielu funkcjonalności).  


Kliknij w adres swojej poczty, by szybko przejść do instrukcji:

Gmail (gmail.com)

Interia (interia.pl, interia.eu, poczta.fm)

o2 (o2.pl, tlen.pl, go2.pl)

WP (wp.pl)

Onet (onet.pl, op.pl, poczta.onet.pl, onet.eu, onet.com.pl, vp.pl, spoko.pl, vip.onet.pl, autograf.pl, buziaczek.pl, opoczta.pl)

Gazeta (gazeta.pl)

--

Gmail (gmail.com)

Sprawdź, czy Gmail wrzuca moje wiadomości do najważniejszego folderu tj. Główne/Odebrane (i podstępuj wg. wskazówek w opcji A, B lub C)

A) Tak, wiadomości z Bankobrania są w folderze Główne/Odebrane.

Świetnie! Choć nie ma gwarancji, że tak będzie już zawsze. Dlatego warto skorzystać dodatkowo z funkcji dostępnej zarówno na ekranach komputerów, jak i mobilnie i dodać adres kontakt@bankobranie.pl do listy kontaktów.




 

B) Wiadomość z Bankobrania znajduje się w folderze Spam

Kliknij komunikat na szarym polu "To nie jest spam", a następnie odszukaj wiadomość w folderze Główne/Odebrane i dodaj mój adres do zaufanych wg. wskazówki w punkcie A).


C) Wiadomość z Bankobrania znajduje się w folderze Oferty lub innym

- jeśli masz przed sobą ekran mobilny otwórz moją wiadomość w danym folderze -> kliknij trzy kropki "..." nad tytułem wiadomości (w prawym górnym rogu) -> następnie Przenieś -> Główne


- jeśli siedzisz przed komputerem wyświetl pulpit główny poczty (wystarczy, że klikniesz w ikonę Gmaila w lewym górnym rogu) -> tuż nad listą wiadomości masz foldery, standardowo: Główne, Społeczności, Oferty -> wejdź w oferty i znajdź moją wiadomość -> przeciągnij wiadomość do folderu Główne -> zatwierdź działanie dla kolejnych wiadomości z mojego adresu (czarne pole w dolnym, lewym rogu, kliknij "Tak").


Interia

Zaloguj się na swej poczcie (na ekranie komputera lub w przeglądarce na smartfonie, niestety opcja jest niedostępna w aplikacji mobilnej poczty Interii) i wejdź wg ścieżki: ustawienia poczty (symbol zębatki w prawym dolnym rogu ekranu) -> Główne ustawienia ->Antyspam (lub skorzystaj z bezpośredniego adresu https://ustawienia-pocztowe.interia.pl/#/antyspam).

W sekcji 'Prywatny filtr antyspamowy' w polu 'Zaufane' podaj adres kontakt@bankobranie.pl i kliknij 'dodaj'.


o2

Zaloguj się na swej poczcie (na komputerze lub w przeglądarce internetowej na smartfonie - opcja nie dostępna w aplikacji) i wejdź wg ścieżki: opcje > Filtry (lub po zalogowaniu wprowadź adres https://poczta.o2.pl/w/options/filters).

Następnie kliknij w pole "Dodaj filtr" , w polu "podaj e-mail lub domenę" wpisz adres kontakt@bankobranie.pl, potem przesuń suwak w dół i spójrz na kolejną grafikę.


Po przesunięciu suwaka w dół oznacz pole "Nigdy nie oznaczaj jako spam (biała lista)", a następnie "Zapisz filtr".


WP

Zaloguj się na swej poczcie (na komputerze lub w przeglądarce internetowej na smartfonie - opcja nie dostępna w aplikacji) i wejdź wg ścieżki: opcje > Filtry (lub skorzystaj z bezpośredniego adresu https://poczta.wp.pl/w/options/filters).

Następnie kliknij w pole "Dodaj filtr" , w polu "podaj e-mail lub domenę" wpisz adres mailowy, z którego chcesz otrzymywać maile następnie przesuń suwak w dół i spójrz na kolejną grafikę.


Po przesunięciu suwaka w dół oznacz pole "Nigdy nie oznaczaj jako spam (biała lista)", a następnie "Zapisz filtr".

Onet

Zaloguj się na poczcie (na komputerze lub w przeglądarce internetowej na smartfonie - opcja nie dostępna w aplikacji) i wejdź wg ścieżki: ustawienia (znajdziesz ją w rozwijalnym menu po lewej stronie aktywowanym poprzez wciśnięcie ikonki z czterema paskami widocznej w lewym górnym narożniku ekranu) -> Reguły i przekierowania ->antyspam (lub skorzystaj z bezpośredniego adresu: https://ustawienia.poczta.onet.pl/Reguly_i_przekierowania/Antyspam).

Następnie kliknij "Dodaj regułę" (na dole, po prawej) -> "Dodaj email do wyjątków" -> wpisz adres kontakt@bankobranie.pl -> Zapisz i zamknij.

Adres pojawi się na "Liście reguł wykluczonych ze SPAM".


Gazeta

Zaloguj się na poczcie i wejdź wg. ścieżki Ustawienia (koło zębate w pionowym menu po lewej stronie) -> Reguły i przekierowania _>Antyspam -> Następnie kliknij "Dodaj regułę" (na dole, po prawej) -> "Dodaj email do wyjątków" -> wpisz adres kontakt@bankobranie.pl -> Zapisz i zamknij.

Adres pojawi się na "Liście reguł wykluczonych ze SPAM".

Możesz też skorzystać bezpośrednio ze ścieżki dostępu tutaj: https://poczta.gazeta.pl/ustawienia/#whitelistrule/add 

Wizualnie postępuj wg. wskazówek w grafice powyżej, ponieważ poczty @onet i @gazeta mają bliźniacze funkcjonalności.

37 komentarzy:

  1. Dzięki Złotówa, z wcześniejszych wypowiedzi subskrybentów wynika, że na Gmailu wiadomości dochodzą od razu, zatem anulowałam subskrypcję z Onetu i przeniosłam na Gmail. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no to czekamy, może tym razem się załapię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta. Mi też się należy i muszę wygrać (dostać). Poprzednio się nie udało to teraz już na pewno będzie.

      Usuń
    2. jak tak myślisz, to bardzo ci współczuję i przestań wprowadzać złą atmosferą bezimienny człowieku, bo odbierasz mi radość z bycia tutaj. Swoja głupie komentarze zostaw dla siebie. I stwaj już na starcie, żebyś zdążył jak porzednio złapać jak najwięcej.

      Usuń
    3. @15 grudnia 2023 22:21
      "no to czekamy, może tym razem się załapię"

      Fakt jest jednak faktem, że tego typu komentarze są niczym innym jak formą wymuszenia nagród i że poprzednio było tak samo a nawet jeszcze gorzej. Nie proście po prostu powiedzieć: "Piękna sprawa" lub "Dziękuję" tak jak potrafią to w normalny sposób zrobić inni? Zamiast tego jednak wymuszanie i obrażanie innych.

      Porównaj normalne komentarze: @Anonimowy 15 grudnia 2023 21:03, @Anonimowy 15 grudnia 2023 22:38 i @Anonimowy 16 grudnia 2023 17:32.

      Usuń
  3. Dziękuję zrobiłam na dzień dzisiejszy wg Twojej instrukcji. Dalej czekam do 17.12.2023r.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy, Kasia pogòdźcie się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz się kłóćcie ile wlezie możecie nawet moją nagrodę sobie wziąć do podziału

      Usuń
    2. @Sławomir Majak 17 grudnia 2023 11:42
      Dajesz się wprowadzić manipulantce w przysłowiowe maliny.
      Wyjaśniam: jeżeli ona kieruje to do kogoś, to na pewno nie powinna kierować tego do mnie. Ja nic nie wygrałem poprzednio bo nawet nie zdążyłem wypełnić tamtej ankiety. Samo jej wypełnienie miało zająć ok. 5 minut a ja zacząłem chyba za późno. Tymczasem ta osoba kieruje to do mnie i w dodatku mnie obraża. Tam też obrażała różne osoby. Jakaś nieprawdopodobnie chora sytuacja żeby z powodu wartości jednej kawy tak się zachowywać. To dobry przykład tego, jak można nisko upaść.

      Ps. Teraz też nic nie otrzymam bo mam już konto w tym banku i póki co nikomu go też nie zamiaruję polecać. Sam nawet noszę się z zamiarem likwidacji konta ze względu na tragiczne działanie nowej (Santander mobile oraz ilość negatywnych komentarzy) i brak poprawy od momentu jej wprowadzenia.

      Norbi

      Usuń
    3. Nie wnikam Norbi tak mi się napisało i też nie zamierzam nikomu polecać tłumaczyć itd a i tak nikt nie skorzysta.

      Usuń
  5. Już człowiek miał nadzieję na stówkę, a tu .... blada, już mam konto w Santander 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że teraz się nie załapiesz, ale może uda się następnym razem na jakąś inną promocję.

      Usuń
    2. Jestem na bieżąco z promocjami głównie dzieki Tobie, więc ciężko będzie mnie zaskoczyć . W większości przypadków karencja.

      Usuń
  6. Szkoda że tylko dla nowych ;/ Polecenia nie dla mnie bo nie mam komu polecić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama akcja- jak zawsze super:) Dziękuję autorowi za kolejną inicjatywę:)
      Mnie niestety z wzięcia udziału eliminuje karencja i niezmienny rok 2020...

      Usuń
    2. Polecać u nich można każdego, kto nie miał konta przez ostatni rok.

      Usuń
  7. Otrzymał ktoś maila z dalsza instrukcja ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłałem dziś ok. 14:30 - sprawdź proszę foldery typu "Spam", "Oferty", "Newslettery" itp. W przypadku poczt na skrzynkach Onetu czy o2 trzeba uwzględnić, że maile potrafią przyjść nawet z kilkugodzinnym poślizgiem (dlatego sam start promocji odroczyłem do jutra).

      Usuń
    2. Niestety nic nie dotarło. Wyslalam wiadomość ze swojego maila

      Usuń
  8. Czyli dla już obecnych klientów wymienionego banku w praktyce nie ma nic, bo program poleceń to przecież standard. Tak przy okazji nie działa odnośnik na końcu przesłanego maila do odwołania subskrypcji - error 404.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Program poleceń standard, ale łatwiej polecać, gdy jest więcej do wzięcia (dla poleconego). Co do wypisu - przed chwilą sprawdzałem i u mnie działa prawidłowo. Jeśli u Ciebie się powtórzy, napisz proszę na kontakt@bankobranie.pl - usunę maila z subskrypcji.

      Usuń
  9. No tak, szkoda ze tylko dla bardzo wybranych, karencja o ile pamietam prawie 4 lata, ciekawe czy zostana wykorzystane wszystkie nagrody

    OdpowiedzUsuń
  10. hej a teraz zapisani jeszcze moga liczyc? W opisie dales info poniedzialek 17 itd... male bledy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się niestety nie łapie na tą promocje....

    OdpowiedzUsuń
  12. Założyłem konto, ale dopiero później w pdf z regulaminem doczytałem, że trzeba wejść przez linka żeby bon do Biedronki dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za promocję. Wniosek wysłany. Jak się uda pójdzie na jeszcze jedną osobę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że kto nie miał konta w Santanderze i zobaczył promocję z 6 stówami to sobie już z niej korzystał. I raczej nie czekał na więcej, czy to od banku, czy od Złotówy, czy jakichś poleceń, czy innych okazji typu pkty z BCh, bony do Biedronki czy Allegro. Są RORy, które ludzie potrafią otworzyć nawet dla stówy. Za kartę kredytową banki płacą 300 lub 400 zł a tu 700 - nie wiem, po co to dla banku. Mi to wygląda na zbędne rozdawnictwo, podobnie jak zwroty 650 zł w Velobanku. Zamiast wspierać lojalność i zadowolenie klientów (jak robi to Citi lub Millennium) Santander zyska klienta na chwilę. Sam Santander jest b. dobrym bankiem, ale jego ruchy 'socjalne' są nieporozumieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. właśnie Citi Handlowy podziękował mi za posiadanie u nich KK przyznaniem... 1.600 pkt w BCh tytułem -Dziękujemy, że jesteś w Programie-. Mail z 18.12.2023.

      Usuń
    2. Tak za nic? Czy jakieś warunki są? Od kiedy jesteś w BCh z kartą Citi?

      Usuń
    3. Złotówa już artykul o tym napisał, poczytaj.

      Usuń
    4. No akurat Santander zaraz po Citi ma najwięcej promocji dla stałych klientów. Millennium daje tylko jak ktoś wypowiada umowę.

      Usuń
    5. @Anonimowy 19 grudnia 2023 23:19
      No nie jest to prawdą niestety. Najwięcej promocji dla stałych - u mnie - ma minimalnie więcej ING Śląski, potem jest Citi Handlowy, przy czym z Citi zyskałem z kolei więcej. Pamiętajmy że mówimy tu o rzeczywistych promocjach dla stałych klientów a nie o np. tym ile zyskaliśmy za założenie konta czy karty kredytowej. Nie mówimy tu też o wymuszeniach za wypowiedzenie konta czy kk.
      Santander Bank natomiast - poza ostatnimi dla kart kredytowych i kilkoma mało istotnymi - w ramach tych "promocji" to tylko potrafi przelewy przychodzące z innych banków przetrzymywać, a wychodzące od nich Express Elixir i BlueCash nawet przez kilka dni. Posiadam na to dowody w postaci składanych reklamacji. I jeszcze bezczelnie mówią, że wszystko jest ok.

      Usuń
  15. Bardzo dobre posunięcie z tą promocją. Mogą z niej skorzystać tylko zupełnie nowi klienci banku lub tacy którym skończyła się karencja. Tym samym eliminuje to tych którym zasady poprzedniej promocji bardzo się nie podobały. Może szkoda tylko tych którzy na poprzednią się nie załapali a nie należeli do tych narzekających. Cóż, tak jednak bywa niestety, że za malkontentów płacą potem wszyscy. Tak więc mimo tego, że na poprzednią promocję się nie załapałem bo nie zdążyłem nawet po otrzymaniu mejla podjąć odpowiednich działań, popieram ten krok. Polak dla "polaka" lepiej żeby nie robił nic dobrego, bo go ten "polak" żywcem zje - co pokazała ostatnia promocja - a i tak mu będzie za mało.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam. W poście z dnia 2.11.23 karencja wynosiła 01.01.2021 a teraz znowu cofnęli się do 01.01.2020? Czy to możliwe czy to jakiś błąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety - nowa edycja przyniosła dłuższy okres karencji.

      Usuń