700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

10.01.2024

1810 punktów "za nic" dla uczestników programu Bezcenne Chwile w ramach promocji "Dziękujemy, że jesteś z nami"

Takie promocje to marzenie. Właściwie nie trzeba robić już nic.

Promocja "Dziękujemy, że jesteś z nami"
No może poza tym, że warto teraz wymienić punkty na nagrodę z katalogu programu Bezcenne Chwile. Wytarczy na (co najmniej) 2 bilety do kina.

O podobnej promocji donosiłem przed Bożym Narodzeniem - przy czym była to akcja dla klientów posiadających karty Citibanku, którzy ni stąd, ni zowąd dostali 1600 punktów. Teraz 1810 punktów to już punkty dla klientów różnych banków. A skala rozdania tych punktów jest olbrzymia, bo z regulaminu wynika, że powinny być naliczone na ponad 165 tys. kart! 

O tej promocji wspomniałem już w mym comiesięcznym podsumowaniu zarabiania na bankach, bo te punkty dostałem (a opisano je jako "nagroda rocznicowa"). Dziś przyglądam się szczegółom. 

Promocja "Dziękujemy, że jesteś z nami"


Dla kogo promocja? Z regulaminu wynika, że punkty zostały przyznane osobom pełnoletnim, które:
  • na dzień 22.12.2022 r. posiadały aktywną kartę Mastercard i przed ww. dniem zarejestrowały ją do programu Bezcenne Chwile; 
  • wyraziły zgodę na otrzymywanie wiadomości marketingowych za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) i ta zgoda nie została wycofana co najmniej do 31.12.2023 r.;
  • w ciągu 12 miesięcy przed dniem 22.12.2023 r. wykonały co najmniej jedną płatność ww. kartą (na dowolną kwotę ,w dowolnym punkcie handlowo-usługowym lub w Internecie za wyjątkiem wykluczeń, o których piszę nieco niżej); 
  • po przystąpieniu do programu co najmniej jeden raz zalogowały się do programu Bezcenne Chwile.

Nagroda. Dla każdego uczestnika przewidziano 1810 punktów w programie Bezcenne Chwile.

Punkty przyznawane były w okresie od 27. do 31.12.2023 r., więc teraz warto sprawdzić swe konto punktowe w programie lojalnościowym Mastercard. Zwłaszcza, że punkty będą ważne jedynie przez 3 miesiące od momentu zasilenia konta punktowego - to czas, w którym można je wymienić na nagrody z katalogu programu Bezcenne Chwile. 1810 punktów wystarczy np. na 2 bilety do kina (pojedynczy bilet "kosztuje" bowiem 800 punktów). Te punkty sumują się z innymi punktami (standardowymi czy promocyjnymi bądź powitalnymi), więc u niektórych mogą oznaczać okazję na szybsze załapanie się na inne nagrody, na które potrzeba już więcej punktów - np. by otrzymać bon na zakupy o wartości 50 zł, niezbędne jest 4000 punktów.

Na koniec jeszcze tylko uszczegółowienie dotyczące transakcji, która musiała być wykonana w okresie od 22.12.2022 do 22.12.2023 r. - organizator zaliczył jedynie:
"zakup (transakcję) w złotych polskich dokonywany za pomocą Karty Mastercard® przez Uczestnika Programu – z wyjątkiem: 
wszelkich transakcji, w przypadku których nastąpił zwrot świadczenia (np. towaru, usługi lub pieniędzy); operacji przeniesienia sald; transakcji z wykorzystaniem czeków w tym czeków podróżnych; transakcji dot. składek ubezpieczeniowych, podatków lub danin publicznych; zapłaty wszelkich odsetek lub innych opłat za zwłokę; innych opłat lub obciążeń; wszelkich płatności związanych z grami losowymi (w tym zakupu losów w loteriach); 
transakcji dokonanych w punktach o następujących kodach MCC (Merchant Category Code) – (i) 4829 – określający internetowe przekazy pieniężne, (ii) 5122 - określający m.in. właścicieli aptek, (iii) 5715 – określający hurtownie napojów alkoholowych, (iv) 5813 – określający pijalnie (napoje alkoholowe), bary, tawerny, kluby nocne i dyskoteki, (v) 5912 – określający drogerie i apteki, (vi) 5921 określający sklepy z piwem, winem, alkoholem, (vii) 6010 – określający instytucje finansowe (gotówkę z kas banków), (viii) 6011 – określający instytucje finansowe (gotówkę z bankomatów), (ix) 6012 – określający instytucje finansowe (towary i usługi), (x) 6050 – określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, (xi) 6051 – określający przekazy pieniężne w instytucjach niefinansowych (waluta obca, zlecenia pieniężne i czeki podróżne), (xii) 6211- określający maklerów i dealerów papierów wartościowych, (xiii) 6533, 6536, 6537, 6538 – określający transfery pieniężne, (xiv) 6540 – określający instytucje niefinansowe (zakup / obciążenie karty), (xv) 7511 – określający obstawianie zakładów (włącznie z loteriami), żetony w kasynach, (xvi) 7995 - określający zakłady bukmacherskie, (xvii) 8999 – określający wolne zawody, (xviii) 9311 – określający podatki oraz wszelkie doładowania portfeli cyfrowych/wirtualnych (w tym portfela elektronicznego „SkyCash”) oraz 
zakup lub doładowanie wszelkich kart podarunkowych, prezentowych oraz elektronicznych bonów, nawet jeżeli nie znajdują w ramach powyższych MCC; a także z wyłączeniem wszelkich pozycji obciążających saldo gotówkowe Uczestnika."

Przydatne dokumenty:

58 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe, ja mam zarejestrowanych 6 kart i na żadnej nie dostałam punktów, a warunki miałam spełnione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie masz zgody na maile?

      Usuń
    2. U mnie w Citi są, w Santanderze są, ale w Aliorze brak. Poszła reklamacja.

      Usuń
    3. Wszędzie mam zgody na maile, no więc wysłałam reklamacje...

      Usuń
    4. Gdzie wysyłacie reklamacje? Ja wysłałam odnośnie punktów promocyjnych za rejestrację karty w BNP i nadal brak odpowiedzi :/ i się zastanawiam czy dobrze złożyłam.

      Usuń
    5. Karty musza byc zarejestrowane w programie ponad rok przed 22.12.2022. Ja dlatego nie dostalem

      Usuń
  2. Dziwne mam 4 karty MC, wszystkie w/w warunki spełniałem i nic nie dostałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składaj reklamację.

      Usuń
    2. Przed 2022 :) źle doczytałem. 3 były w 2023, zawsze czekam na najlepszy moment i dopiero rejestruje (patrz BNP). Ale za jedną powinno być :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. poszperałam głębiej, po info, że to sprzed 2022 i jednak mam na jedym koncie Pekoa

      Usuń
  4. Ani ja ani żona nie mamy pkt

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ktoś spełnia warunki i kwalifikuje się do nagrody ale nie ma punktów to składać reklamację. Mi rozpatrzyli i przyznali błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sie z nimi kontaktowales ze juz rozpatrzyli i przyznali? Mi nie odpisuja na maile albo odpisuja po miesiacy lub dwoch (w innej sprawie)

      Usuń
    2. Telefonicznie=od ręki. Mailowo=odpowiedź min.po tygodniu, a jeśli się nie podało wszystkich wymaganych danych na potrzeby reklamacji to odpowiedź może brzmieć: proszę podać brakujące dane. Tak więc reklamację u nich lepiej składać telefonicznie.

      Usuń
  6. Takie promocje zamiast cieszyć raczej powinny nazywać się "nie daj się złapać na scam", bo na ani jednej z kilkunastu kart nie mam i ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedni narzekają na ten program a inni wyciskają wBCh i wcześniej Priceless Specials tysiące. I nie pkt, ale PLN! A przez mnogość promocji da się :)

      Usuń
    2. Nagrody w tym programie to właśnie punkty lojalnościowe do wykorzystania w formie bonów zakupowych u ich partnerów.

      Usuń
    3. Na jakie bony daje się zamienić te 1810 punktów?

      Usuń
    4. 2 bilety do kina (Helios/Multikino/Cinema City) lub 20 monet do Allegro lub cegiełki charytatywne.

      Usuń
    5. Mi się udaje wycisnąć parę kodów co miesiąc.

      Usuń
  7. " b) dokonał Przystąpienia do Programu zgodnie z regulaminem Programu i zarejestrował w Programie Kartę Mastercard® przed 22 grudnia 2022 r.;" (nie 2023)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartę trzeba było zarejestrować do programu przed 22.12.2022, dzwoniłem na infolinię i tak pisze w regulaminie

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem że jak się ma kilka kart to dostaje się 1810 jeden raz nie do każdego konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do każdego, mam w pekao używaną debetową od lat i tam są pkt, ale sprawdziłam jeszcze drugą która już jest zamknięta kk i o dziwo pkt też sa :)

      Usuń
    2. Ja mam w 3 bankach i tylko dostałem w citi te punkty

      Usuń
    3. U mnie tak samo na zamkniętej karcie Pekao są punkty

      Usuń
    4. Spełniłes warunki na zamknietej karcie wczesniej to dostales punkty, to tylko potwierdza teze ze bchw same z siebie nie usuwaja kart, to niedobrze bo mozna miec do 20 kart na raz a mozna nawet o tym nie wiedzieć ze sie przekroczylo limit

      Usuń
    5. Ale 20 kart to limit na jedno konto rozumiane przez adres mailowy a nie ogólnie.

      Usuń
    6. Niestety punkty są przyznawane osobno dla każdej karty i pomimo tego, że te karty są na tym samym koncie w BCh, to punktów nie można dodawać - minus ujemny :)

      Usuń
    7. Nagroda jest na każdą kartę spełniającą warunki. Dostałem na 3 karty, na pozostałe 4 spełniające podczas reklamacji telefonicznej.

      Usuń
  10. Ani u mnie, ani u żony na kilku kartach każde brak punktów. Kart zarejestrowane przed podaną datą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to reklamacje. Najlepiej telefonicznie bo szybko dostaniesz punkty.

      Usuń
  11. 1pkt, 4 pkt, a na trzeciej karcie 182pkt, finalnie na ŻADNEJ z 3 kart nie ma JAKIEGOKOLWIEK CELU do odbioru.

    Nie lubię takich zagrywek. Zwłaszcza że trzeba się było wylogowywać i zalogowywać oddzielnie do każdej karty, bo od lat tego nie naprawili.

    OdpowiedzUsuń
  12. 4 karty mam i nie dostałem punktów na żadną :(

    OdpowiedzUsuń
  13. A tych kart nie da się potem wyrejestrować. Już mam tyle że następne nie mieszczą się na koncie i ich po prostu nie widać. Aby wyrejestrować trzeba dzwonić -nie odbierają, pisać -nie odpisują itd... Samo logowanie to makabra. Kiepski to program.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwoniąc do Majorel Polska trzeba być cierpliwym, ale załatwić daje się z nimi wszystko bezproblemowo.

      Usuń
    2. Jeszcze na koniec grudnia dostałem na 3 kartach z 7 uprawnionych. 20minut na infolinii i miła Pani od razu uznała reklamację i po kilku godzinach były pkt na kolejnych 4. U żony tak samo. Także cierpliwości w reklamowaniu.

      Usuń
    3. Poprawili się bardzo, zmienili nastawienie na proklienckie. Składając reklamację telefonicznie od ręki weryfikują spełnienie warunków i jak się je spełniło to przyznają punkty tego samego dnia. A jak komuś punkty się przeterminują i zejdą z salda to jak się kulturalnie porozmawia i to w miarę świeża sprawa to w ramach dobrych relacji mogą je przywrócić. Tak więc nie narzekać. Ps. jak ktoś ma zapisany do nich nr tel bardzo dawno temu to niech go sobie zaktualizuje, bo teraz mają nowszy.

      Usuń
    4. mona wyrejesrowac, wystarczy dla kazdej odhaczyc zgody w zakladce .dane.

      Usuń
    5. Nawet nie wiedziałam, że można mieć na jednym koncie więcej niż 1 kartę... jak to zrobić?

      Usuń
    6. Można dodawać na ten sam adres mailowy.

      Usuń
    7. Wchodzisz w moje konto, moje karty i bedzie opcja dodaj nową kartę. Wtedy cie wyloguje, należy podać pelny numer karty i date urodzenia a na następnym ekranie zalogować normalnie dotychczasowymi danymi. Ja mam z 15 kart na jeden mail.

      Usuń
  14. Punkty powinny wpaść na każdą kartę czy na każde konto ??

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 karty też nic nie dostałem

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozumiem, że jak mam 3 karty aliora na jednym koncie to punkty dostanę raz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Powinno być dla każdej karty z osobna, jak spełniłeś warunki

      Usuń
  17. Dzięki za artykuł. dali na 3 kartach. Dziś złożyłam reklamację na 5 kartach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamacja się udała i dostałam na wszystkie karty.

      Usuń
    2. Witam, na każdą kartę dostałać 1810 pkt ?

      Usuń
  18. Ja dostałam tyko 800 punktw w PKO, w innych bankach nie, mimo spełnienia warunków.

    OdpowiedzUsuń
  19. A jak mogę usunąć kartę z programu? Znalazłam opcję żeby usunąć dane. Ale czy to nie zlikwiduje mi wszystkich kart z innych banków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja usuwałem karty na infolinii Bezcennych.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...