700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

16.01.2024

4000 punktów w promocji "Kto zimą kupuje, ten punkty zyskuje" dla obecnych uczestników programu Bezcenne Chwile

To powszechnie dostępna promocja - obejmuje klientów wszystkich banków, które wydają karty biorące udział w programie.

Promocja: "Kto zimą kupuje, ten punkty zyskuje" 4000 punktów w programie Bezcenne Chwile
Z propozycji skorzystać mogą wyłącznie obecni (a nie nowi) uczestnicy programu Bezcenne Chwile. Do wzięcia czeka nagroda - np. voucher na zakupy - o wartości 50 zł.


[Promocja zakończona.
Sprawdź obecnie dostępne okazje do bankobrania.]


Promocja: "Kto zimą kupuje, ten punkty zyskuje" 4000 punktów w programie Bezcenne Chwile


Dla kogo promocja? 
Udział wziąć może osoba pełnoletnia, posiadająca kartę Mastercard, która: 

  • przed 15.01.2024 r. spełniła wszystkie poniższe warunki:
    • nie dodała tej karty do portfela cyfrowego (Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Swatch Pay lub Xiaomi Pay),
    • zarejestrowała swą kartę w programie Bezcenne Chwile (i nieprzerwanie w nim uczestniczy); 
    • wyraziła zgodę na otrzymywanie wiadomości marketingowych za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) i nie odwoła jej do momentu otrzymania nagrody; 
    • przynajmniej jeden raz zalogowała się do programu Bezcenne Chwile oraz
  • w okresie od 16.12.2023 do 14.01.2024 r. wykonała płatności kartą Mastercard zarejestrowaną w programie Bezcenne Chwile (z uwzględnieniem wykluczeń, o których piszę nieco niżej) w sklepach stacjonarnych lub internetowych na sumę min. 100 zł.

Nagroda
. Do wzięcia czeka 4 000 punktów w programie Bezcenne Chwile. W praktyce przekłada się to na nagrodę o wartości 50 zł z katalogu udostępnianego dla uczestników programu (może być to na przykład - w zależności od dostępności - bon 50 zł do Allegro, Carrefoura czy Circle K). Alternatywnie taka liczba punktów wystarczy na 5 biletów do kina.

Limit nagród. Organizator promocji przygotował 37 500 nagród po 4 000 punktów każda. Promocja ma być dostępna do wyczerpania tej puli - komunikat o tym fakcie pojawi się tutaj. Dodatkowo na stronie internetowej programu ma być opublikowana informacja na 1 dzień przed szacunkowym terminem wyczerpania puli nagród.


Zasady promocji "Kto zimą kupuje, ten punkty zyskuje" 


By wziąć udział w akcji i zgarnąć nagrodę w postaci 4000 punktów w programie Bezcenne Chwile, w okresie od 15.01. do 15.03.2024 r. (choć miej na uwadze ewentualność wcześniejszego zakończenia promocji): 
  • dodaj swą kartę do portfela cyfrowego (Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Swatch Pay lub Xiaomi Pay);
  • co najmniej jeden raz zaloguj się do programu Bezcenne Chwile oraz
  • za pomocą portfela cyfrowego, kartą zarejestrowaną w programie Bezcenne Chwile, wykonaj płatności (w sklepach stacjonarnych lub internetowych) na sumę min. 200 zł.

I to już wszystko. Punkty mają być przyznane w ciągu 30 dni roboczych od spełnienia powyższych warunków (tu podkreślam, że chodzi o dni robocze, a nie kalendarzowe, co w praktyce oznacza nawet około półtora miesiąca kalendarzowego), a możliwość ich wykorzystania (czyli wymiany na nagrody z katalogu) będzie przysługiwać przez 3 miesiące.

Jeśli chodzi o płatności, pamiętaj jedynie, że w myśl regulaminu nie każda transakcja będzie zaliczona. Organizator promocji pod uwagę bierze wyłącznie płatności (w PLN) w punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie, z wyjątkiem: 

"wszelkich transakcji, w przypadku których nastąpił zwrot świadczenia (np. towaru, usługi lub pieniędzy); operacji przeniesienia sald; transakcji z wykorzystaniem czeków w tym czeków podróżnych; transakcji dot. składek ubezpieczeniowych, podatków lub danin publicznych; zapłaty wszelkich odsetek lub innych opłat za zwłokę; innych opłat lub obciążeń; wszelkich płatności związanych z grami losowymi (w tym zakupu losów w loteriach); 
transakcji dokonanych w punktach o następujących kodach MCC (Merchant Category Code) – (i) 4829 – określający internetowe przekazy pieniężne, (ii) 5122 - określający m.in. właścicieli aptek, (iii) 5715 – określający hurtownie napojów alkoholowych, (iv) 5813 – określający pijalnie (napoje alkoholowe), bary, tawerny, kluby nocne i dyskoteki, (v) 5912 – określający drogerie i apteki, (vi) 5921 określający sklepy z piwem, winem, alkoholem, (vii) 6010 – określający instytucje finansowe (gotówkę z kas banków), (viii) 6011 – określający instytucje finansowe (gotówkę z bankomatów), (ix) 6012 – określający instytucje finansowe (towary i usługi), (x) 6050 – określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, (xi) 6051 – określający przekazy pieniężne w instytucjach niefinansowych (waluta obca, zlecenia pieniężne i czeki podróżne), (xii) 6211- określający maklerów i dealerów papierów wartościowych, (xiii) 6533, 6536, 6537, 6538 – określający transfery pieniężne, (xiv) 6540 – określający instytucje niefinansowe (zakup / obciążenie karty), (xv) 7511 – określający obstawianie zakładów (włącznie z loteriami), żetony w kasynach, (xvi) 7995 - określający zakłady bukmacherskie, (xvii) 8999 – określający wolne zawody, (xviii) 9311 – określający podatki oraz wszelkie doładowania portfeli cyfrowych/wirtualnych (w tym portfela elektronicznego „SkyCash”) oraz 
zakup lub doładowanie wszelkich kart podarunkowych, prezentowych oraz elektronicznych bonów, nawet jeżeli nie znajdują w ramach powyższych MCC; a także z wyłączeniem wszelkich pozycji obciążających saldo gotówkowe Uczestnika"


Jeśli chodzi o liczbę nagród, jakie może zdobyć jeden uczestnik promocji, to w regulaminie znajduje się taki zapis:

"Jeden Uczestnik może otrzymać w ramach Promocji Nagrodę [tj. 4 000 punktów - przyp. Mr. Złotówa] w odniesieniu do każdej zarejestrowanej Karty Mastercard (...)".


Zatem wychodzi na to, że im więcej kart posiadasz, tym więcej nagród (po 4 000 punktów każda) możesz zdobyć.

Lubisz trzymać rękę na pulsie w dziedzinie promocji bankowych? Skorzystaj z niezawodnego źródła powiadomień - to bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga:

Przydatne dokumenty:

63 komentarze:

  1. Kto sponsoruje takie programy? Banki czy Mastercard? To chyba bankom bardziej zależy na kliencie niż organizacji płatniczej, która bierze tylko %. Wysyp promocji ostatnimi czasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat z regulaminu promki: "Organizatorem promocji "Kto zimą kupuje, ten punkty zyskuje” jest Mastercard Europe SA, belgijska prywatna spółka z o. o."

      Usuń
    2. bardziej mi chodziło o to jak to się mastercardowi opłaca?

      Usuń
    3. Organizator niekoniecznie musi być sponsorem :)

      Usuń
    4. #Anonimowy16 stycznia 2024 23:10
      Jest jeszcze Visa. I to jest walka kto więcej uszczknie z tego globalnego tortu.

      Usuń
    5. @Anonimowy, 16 stycznia 2024, 23:10 - czy się to opłaca? Chyba raczej tak, skoro to robią :)

      Zresztą sieci płatnicze takie jak Visa, M/C, AmEx, Dinners Club czy Discover przytulają corocznie miliardy na tych opłatach i nawet PSP dołączyły z BLIK-iem 😋

      Usuń
    6. Ano zyskuje wizerunkowo. Klienci chętniej wybierają jego karty. Zresztą zobaczcie że teraz więcej banków oferuje karty MC. Visa już jest rzadko gdzieś dostępna.

      Usuń
    7. Karty Visa są rzadko dostępne? PKO BP, Pekao, Santander, Millennium, Śląski czy nawet niszowe Nest oraz TB 🤣🤣

      Usuń
  2. Ja pierdziele kto im te warunki wymyślił 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze są wykluczenia MCC, cała litania. Wykluczenie zakupu leków i alkoholu.

      Usuń
  3. A czy po zarejestrowaniu takiej karty do portfela te 200 zł. trzeba wydać przez ten portfel czy można zwykłą kartę przyłożyć do terminala?

    OdpowiedzUsuń
  4. z definicji w Regulaminie "Zakup Premiowany – oznacza każdy zakup (transakcję) w złotych polskich dokonywany przez Uczestnika Programu za pomocą Karty Mastercard®, w tym Karty Mastercard® dodanej do Portfela Cyfrowego (...)"
    wynika że dla zdobycia nagrody nie jest konieczna płatność za pomocą portfela cyfrowego jak to podane jest w Zasady (...) trzecia kropka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja bym nie kombinował żeby później nie walczyć reklamacjami.

      Usuń
    2. do Anonimowy 20:30 nie kombinuję, pytam dla jasności i "z ostrożności procesowej"

      Usuń
  5. O, jest powód żeby ten cyfrowy portfel otworzyć.
    Najbardziej zaskoczyło mnie wykluczenie 5912 – określający drogerie i apteki. Czyli jak kupię cokolwiek w Rossmanie - szampon albo kolczyki to nie zaliczy się do promocji?
    Ciekawe co z kupnem wina w Biedronce. Nie jest to typowy sklep z alkoholem więc rozumiem że transakcja będzie miała kod który nie jest wykluczony?
    Dobrze że stacji benzynowych nie wykluczyli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rossmann mcc 5977 (Sklepy kosmetyczne – drogerie) nie ma na liście wykluczonych; jest wykluczony mcc 5912 (Drogerie i apteki)

      Usuń
    2. Tak, tu raczej chodzi o apteki polaczone z drogeria typu superpharm

      Usuń
  6. W wykluczeniach nie ma bukmacherów? Przecież można bardzo zakombinować w takim razie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wykluczone: (xv) 7511 – określający obstawianie zakładów (włącznie z loteriami), żetony w kasynach, (xvi) 7995 - określający zakłady bukmacherskie

      Usuń
  7. Może ktoś wytłumaczyć jak się płaci w taki sposób ???? Czy mam tylko podłączyć kartę pod ten portfel i płacić sama karta czy jak??? POMOCY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodajesz kartę np do google pay i ustawiasz telefon aby płacił zbliżeniowo przez NFC za pomocą gogle pay z ustawioną kartą płatniczą jako domyślną.

      Usuń
    2. Chyba niekoniecznie trzeba płacić zbliżeniowo, przez Google Pay można też robić transakcje w internecie i to też powinno liczyć się w promocji, tak mi się wydaje.

      Usuń
    3. Dodałam kartę Aliora przez apkę bankową do GPay. Kiedy wchodzę do aplikacji GPay ta karta jest widoczna ale ja nie planuję płacić zbliżeniowo tylko przez internet i tu jest problem. Kiedy próbuję zapłacić na stronie podstawia się inna karta, którą już wcześniej zapisałam na koncie Google, nie mam możliwości wybrania nowo dodanej karty. Kiedy wchodzę na konto Google, zakładka Płatności i subskrypcje to widać obie zapisane karty ale przy płaceniu pojawia się tylko ta stara. Spróbowałam dodać kartę Aliora ponownie, tym razem bezpośrednio przez konto Google, wyskoczył komunikat, że ta karta jest już dodana ale zapisała się jeszcze raz (obecnie mam 3 zapisane karty, w tym podwójnie kartę Aliora) i teraz można nią płacić przez internet.

      Usuń
    4. Na jakiej stronie usiłujesz dokonać tej płatności?

      Usuń
    5. Próbowałam na różnych stronach i cały czas do płacenia podstawiała się stara karta, tak jak pisałam, dodałam nową kartę jeszcze raz do konta Google i dopiero teraz podczas wykonywania płatności mogę wybrać, której karty chcę użyć. Dziwne, że zapisanie w samej aplikacji GPay nie wystarczy do płacenia w internecie.
      Liczę, że ta płatność internetowa zostanie uznana.

      Usuń
  8. Czy z płatności wykluczone są opłaty za energię elektryczną w Tauron?

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ta zgodę na otrzymywanie wiadomości marketingowych za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) ma być wydana Bezcennym Chwilom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak i ta zgoda musiała być wyrażona przed 15.01.

      Usuń
    2. Wie może ktoś gdzie te zgody są zaznaczone? (gdzie można to sprawdzić?)

      Usuń
    3. Wie może ktoś gdzie sprawdzić czy się ma włączone zgody?

      Usuń
    4. sprawdzisz po zalogowaniu się na swoje konto w BCh --moje konto --moje dane --zgody marketingowe

      Usuń
  10. Ile maksymalnie kart można mieć zarejestrowanych na ten sam adres email w BCh? Mam już 4 i nie wiem czy wyrabiać kolejną. Kusi mnie kredytówka z Paribasa ale szkoda by było gdybym nie mogła jej potem dopisać do Bezcennych Chwil. Wiem że wyrejestrowanie karty (żeby zwolnić miejsce) trwa aż miesiąc. Gdzieś widziałam, że może być do 20 tych kart ale czy to prawda? Pamiętam, że pisano o problemach z rejestracją, gdy starych kart było dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze pamiętam rozmowę z infolinią to koło 15 może zrobić się problem. Ja mam zarejestrowanych 9 i działa.

      Usuń
    2. Regulamin:
      "W przypadku Uczestników będących konsumentami, do 20 (dwudziestu) Kart wydanych dla danego posiadacza Karty, w tym do 10 (dziesięciu) Kart wydanych przez jedną Instytucję Finansową, może być zarejestrowanych w Programie (wliczając w to Programy Indywidualne) w tym samym czasie; w ciągu 12 miesięcy kalendarzowych Uczestnik będący konsumentem może dodać do 5 (pięciu) Kart w miejsce Kart wyrejestrowanych z Programu, wliczając w to sytuacje wymiany Karty"

      Usuń
  11. to punkty w Bezcennych Chwilach to po prostu żart, informacje są podawane już po tym jak promocja się skoczy, przecież gdybym wiedział żeby między 16.12.2023 14.01.2024 r dokonać płatności to bym to zrobił. Bezsens, mnie to raczej zniechęca do programu niż zachęca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale to coś jak rodzaj karencji. Też nikt nie informuje z wyprzedzeniem ile ona wyniesie za 2 lata.

      Usuń
    2. To promocja dla używających karty a nie kolekcjonerów.

      Usuń
    3. Z czego wnioskujesz, że to jest promocja dla używających karty, a nie dla kolekcjonerów?

      Usuń
  12. Dostał już ktoś punkty ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wykonaj płatności (w sklepach stacjonarnych lub internetowych) na sumę min. 200 zł(...)Punkty mają być przyznane w ciągu 30 dni roboczych od spełnienia powyższych warunków. liczymy od 15 stycznia - raczej szybko punktów nie będzie, tym bardziej, że np. u mnie transakcje w bezcennych chwilach rejestrują się kilka dni od realizacji

      Usuń
  13. Strasznie wymyślne te warunki, pewnie niewiele osób się kwalifikuje. Mam kartę nie dodaną do Portfela Cyfrowego, transakcja na min. 100zł w podanym okresie też była wykonana ale brak zgód marketingowych przed 15.01. Jeśli je wyrażę dopiero teraz to się dopatrzą?:)
    Waham się czy warto ryzykować, bo jeśli to nie przejdzie to spalę kartę do ewentualnej kolejnej wymyślnej promocji z GPay, której równie dobrze może wcale nie być:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ktoś otrzymał już 4000 pkt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie a spełniłam wszystkie warunki 🙂

      Usuń
    2. U mnie na dwie karty też cisza.

      Usuń
    3. U mnie również nic. Warunki dawno spełnione.

      Usuń
    4. No niby mają jeszcze czas - 30 dni roboczych od spełnienia warunków promocji,u mnie na 3 kartach także nic, czekamy

      Usuń
  15. Dalej cisza z punktami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy27 lutego 2024 21:48
      Dalej cisza z punktami?

      Jak makiem zasiał:)

      Usuń
    2. U mnie też cisza. Dajcie znać, jeśli ktoś dostał punkty. Jak dostanie to też dajcie znać.

      Usuń
    3. U mnie 30 dni roboczych mija 01.03. Zobaczymy.

      Usuń
    4. Ktoś dostał już punkty? Według moich obliczeń dziś powinny się pojawić i nadal nie ma.

      Usuń
    5. U mnie nic:(

      Usuń
    6. Też powinienem dostać do 1.03. Chyba jakiś automat nie zadziałał i punkty nie zostały doliczone. Pomógł kontakt z infolinią.

      Usuń
    7. Mogę potwierdzić wpis "Anonimowy4 marca 2024 09:39" - zadzwoniłem i po godzinie już go. Faktycznie automat nie zadziałał. Od razu na wszystkich kartach zaliczone :)

      Usuń
    8. Co to znaczy "automat nie zadziałał"? Jest regulamin i wszystkim mają wypłacić punkty bez upominania się o nie.

      Usuń
    9. Łukasz Michał6 marca 2024 14:23

      Po telefonie do nich punkty wpadły po około godzinie.

      Usuń
    10. Też potwierdzam, że po reklamacji punkty szybko wpadły ale dokładnie sprawdzali czy te wszystkie wymyślne warunki zostały spełnione.

      Usuń
    11. Dzięki za informację że pomaga telefon na infolinię. Zadzwoniłam, konsultant długo sprawdzał spełnienie warunków. Jeszcze dziś mam dostać promocyjne punkty na 2 karty.

      Usuń
  16. Czy dostał ktoś obiecane punkty bez dzwonienia na infolinię?

    OdpowiedzUsuń
  17. Dostał ktoś te punkty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Po reklamacji jakiś czas temu.

      Usuń
    2. Otrzymałem punkty po kontakcie z infolinią. Szybko i sprawnie. Po 2 godzinach. Ale o swoje trzeba było się upomnieć.

      Usuń
    3. Dzwoniłem wczoraj i mam czekać do 14 dni otrzymam odpowiedź na meila.
      Najgorzej pezprowadzona promocja przez MasterCard jak do tej pory.
      Nikt nie otrzymał punktów jeśli nie złożył reklamacji

      Usuń