Nadszedł ważny moment dla uczestników dwóch różnych promocji konta w BNP Paribas.
To czas, gdy organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu pierwszych nagród, a więc gdy należy uzupełnić dane do wypłaty premii. Przypominam o tym i również przy okazji podpowiadam, jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.Finalizacja 2 promocji konta w BNP Paribas: "Skocz w nowy Rok" oraz "Projekt: Walentynki"
Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia szczegółowo omówiłem we wpisie:
- "Skocz w nowy Rok" (z premią do 400 zł i bonami do Żabki o łącznej wartości 50 zł)
- "Projekt: Walentynki" (z premią do 440 zł i bonem 50 zł do Allegro).
Na marginesie dodam, że w obydwu promocjach szło załapać się na dodatkowe 200 zł - np. w postaci bonów na zakupy - dzięki promocji z powitalnymi punktami w programie Bezcenne Chwile; to jednak była odrębna propozycja, więc poniżej na niej już się nie skupiam.
Kto założył konto w promocji "Skocz w nowy Rok" lub "Projekt: Walentynki" i spełnił warunki dla uzyskania pierwszych nagród, ten teraz powinien dostać maila z powiadomieniem o przyznaniu premii - na wysyłkę tych wiadomości organizator dał sobie czas do 20.03. (zarówno w jednej, jak i drugiej promocji).
Za pomocą danych z tej wiadomości należy zalogować się na stronie promocji (odpowiednio: "Skocz w nowy Rok" lub "Projekt: Walentynki") i tam jednorazowo, najpóźniej do 26.03.2024 r. podać numer rachunku konta osobistego założonego w BNP Paribas w ramach promocji. I to właśnie na ten rachunek pierwsza premia ma wpłynąć już do 31.03.2024 r. (będzie to 200 zł w promocji "Skocz w nowy Rok" i 40 zł w przypadku uczestników promocji "Projekt: Walentynki"). W powyższym terminie organizator ma też przekazać (SMS-em) bon do Allegro (w akcji "Projekt: Walentynki").
Poza tym nie zapomnij o spełnianiu warunków uzyskania premii za kolejne miesiące (pamiętaj też, by do tego czasu nie zamykać konta, ani nie rezygnować z wydanej do niego karty oraz dostępu do bankowości internetowej).
Nim przejdę do podpowiedzi co zrobić, jeśli wyczekiwany mail od organizatora do Ciebie nie dotarł, to niżej podpowiadam...
... jak obecnie zarobić więcej?
Jeśli spodobał Ci się udział w niniejszej promocji BNP Paribas, to podobnych promocji nie brakuje. Na ten moment szczególnie warto sprawdzić poniższe propozycje:
- nawet 650 zł z VeloKontem - to promocja VeloBanku, gdzie zgarnąć można wysoki, bo 10-procentowy, a do tego bardzo szybki zwrot za płatności kartą wydaną do konta i/lub Blikiem. Taki moneyback jest naliczany praktycznie za jakiekolwiek codzienne płatności w sklepach, marketach, na stacjach paliw, czy w innych miejscach (również w Internecie - np. na Allegro), a można z nim zgarnąć do 600 zł; do tego dochodzi bonus pieniężny 50 zł za otwarcie konta z polecenia;
- 600 zł w bonusach za Konto Santander;
- do 500 zł premii za konto osobiste w Banku Millennium;
- 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim (co jest rekordową premią, jak na ten bank, bo w poprzedniej edycji do wzięcia było 250 zł);
- 450 zł łatwej premii za bezwarunkowo darmowe CitiKonto.
Co zrobić w przypadku braku maila o nagrodzie za konto w BNP Paribas?
Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, gdyż nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod potrzebny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy", "powiadomienia" lub "inne".
W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wiadomości od organizatora, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji ("Skocz w nowy Rok" oraz "Projekt: Walentynki"):
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen (Hagen Sp. z o.o.), ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail:
skoczwnowyrok@promocja.bnpparibas.pl (w promocji "Skocz w nowy Rok") lub
projektwalentynki@promocja.bnpparibas.pl (w promocji "Projekt: Walentynki")
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e-mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail"
Treść takiej ewentualnej reklamacji nie musi być jakimś elaboratem. Wystarczy krótka notka choćby według następującego wzoru:
Biorę udział w "........................." [TU WPISZ JEJ NAZWĘ]. Mimo spełnienia wszystkich warunków przewidzianych w regulaminie, a także realizacji aktywności wymaganych dla uzyskania nagrody, do dziś nie dotarła do mnie wiadomość powiadamiająca o przyznaniu pierwszej premii. W związku z powyższym zgłaszam reklamację i proszę o weryfikację mego zgłoszenia oraz przesłanie danych do logowania, które pozwolą mi podać numer rachunku konta do wypłaty należnej premii. Oto moje dane identyfikacyjne:
Imię i nazwisko:
Adres mailowy użyty podczas rejestracji na stronie promocji:
Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych (bo np. przegapisz maila od organizatora), to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin każdej z promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis:
W promocji "Skocz w nowy Rok"
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [czyli do 26.03.2024 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: skoczwnowyrok@promocja.bnpparibas.pl Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 9 lutego 2025 r. po tym terminie nagroda nie zostanie wydana. Przy czym jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego Organizator przypomni Laureatowi o jego wskazaniu za pomocą wiadomości sms na numer telefonu podany przez Uczestnika w Formularzu rejestracyjnym lecz nie wcześniej niż 2 miesiące po terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b."
oraz w promocji "Projekt: Walentynki"
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [czyli do 26.03.2024 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: projektwalentynki@promocja.bnpparibas.pl Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 25 lutego 2025 r. po tym terminie nagroda nie zostanie wydana. Przy czym jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego Organizator przypomni Laureatowi o jego wskazaniu za pomocą wiadomości sms na numer telefonu podany przez Uczestnika w Formularzu rejestracyjnym lecz nie wcześniej niż 2 miesiące po terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b."
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz