700 zł od Santandera800 zł od mBanku1070 zł od BNP Paribas1000 zł za kartę Citi650 zł od Millennium500 zł od ING

21.05.2024

Uczestniku "Kwitnącej promocji" z bonusami do 520 zł za konto w BNP Paribas: czas uzupełnić dane!

Nadszedł ważny moment dla uczestników jednej z promocji konta w BNP Paribas.

Finalizacja "Kwitnącej promocji" (z bonusami do 520 zł) w BNP Paribas
To czas, gdy organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu pierwszych nagród, a więc gdy należy uzupełnić dane do wypłaty premii. Przypominam o tym i również przy okazji podpowiadam, jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.

Wspomniana szansa na zwiększenie zysków w BNP Paribas skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów tego banku (posiadanie konta nawet założonego w promocji w niczym nie przeszkadza). A do zgarnięcia jest 400 zł moneybacku z kartą kredytową (w podlinkowanym wpisie znajdziesz zasady uczestnictwa oraz omówienie warunków promocji).

Finalizacja "Kwitnącej promocji" (z bonusami do 520 zł) w BNP Paribas


Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia szczegółowo omówiłem we wpisie: "Zgarnij 520 zł na start za konto w BNP Paribas".

Kto założył konto w promocji i aktywował wydaną do niego kartę do 30.04., ten teraz powinien otrzymać od banku maila z powiadomieniem o przyznaniu pierwszych nagród: 20 zł premii i bonu o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka. Na przesłanie tej wiadomości organizator dał sobie czas do 21.05.2024 r. i to w tej wiadomości można znaleźć kod, za pomocą którego należy zalogować się na stronie promocji - tam jednorazowo, najpóźniej do 26.05.2024 r. trzeba podać numer rachunku konta osobistego założonego w BNP Paribas w ramach promocji. I to właśnie na ten rachunek pierwsza premia (20 zł) ma wpłynąć już do 31.05.2024 r.

Poza tym w maju, czerwcu i lipcu pamiętaj spełniać pozostałe warunki, by zgarnąć kolejne premie (2 x 160 zł + 1 x 130 zł), które otrzymasz odpowiednio do do 30.06., do 31.07. oraz do 31.08.2024 r. (do tego czasu nie zamykaj konta, ani nie rezygnuj z wydanej do niego karty oraz dostępu do bankowości internetowej). 

Nim przejdę do podpowiedzi co zrobić, jeśli wyczekiwany mail od organizatora do Ciebie nie dotarł, to niżej podpowiadam...

... jak obecnie zarobić więcej?


Jeśli spodobał Ci się udział w niniejszej promocji BNP Paribas, to podobnych promocji nie brakuje. Na ten moment szczególnie warto sprawdzić poniższe propozycje:


Co zrobić w przypadku braku maila o nagrodzie? 


Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, gdyż nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod potrzebny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy", "powiadomienia" lub "inne". 

W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wiadomości od organizatora, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji:

"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen (Hagen Sp. z o.o.), ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kwitnacapromocja@promocja.bnpparibas.pl 

2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e-mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 

3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."


Treść takiej ewentualnej reklamacji nie musi być jakimś elaboratem. Wystarczy krótka notka choćby według następującego wzoru:

Biorę udział w "Kwitnącej promocji". Mimo spełnienia wszystkich warunków przewidzianych w regulaminie, a także realizacji aktywności wymaganych dla uzyskania nagrody, do dziś nie dotarła do mnie wiadomość powiadamiająca o przyznaniu pierwszej premii. W związku z powyższym zgłaszam reklamację i proszę o weryfikację mego zgłoszenia oraz przesłanie danych do logowania, które pozwolą mi podać numer rachunku konta do wypłaty należnej premii. Oto moje dane identyfikacyjne: 

Imię i nazwisko: 

Adres mailowy użyty podczas rejestracji na stronie promocji:


Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych (bo np. przegapisz maila od organizatora), to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis: 

"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [czyli do 26.05.2024 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: kwitnacapromocja@promocja.bnpparibas.pl Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 11 kwietnia 2025 r. po tym terminie nagroda nie zostanie wydana. Przy czym jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego Organizator przypomni Laureatowi o jego wskazaniu za pomocą wiadomości sms na numer telefonu podany przez Uczestnika w Formularzu rejestracyjnym lecz nie wcześniej niż 2 miesiące po terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b."


Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij gwarantowane 700 zł za konto w Santander (teraz z krótszą karencją!)

Nowa edycja przynosi sporo zmian na lepsze.  W skrócie: to o wiele łatwiejsze warunki do spełnienia, skrócony okres wykluczenia dla byłych p...