Nadszedł ważny moment dla uczestników jednej z promocji konta w BNP Paribas.
To czas, gdy organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu pierwszego bonusu pieniężnego, a więc gdy należy uzupełnić dane wypłaty premii. Przypominam o tym i również przy okazji podpowiadam, jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.Finalizacja promocji "Giga premia" (z bonusami do 600 zł) w BNP Paribas
Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia szczegółowo omówiłem we wpisie: Odbierz gwarantowane 600 zł w bonusach za konto w BNP Paribas w promocji "Giga premia".
Kto założył konto w promocji i aktywował wydaną do niego kartę do 8.05. oraz spełnił warunki przewidziane na maj, ten teraz powinien otrzymać od banku maila z powiadomieniem o przyznaniu pierwszej premii 240 zł. Na przesłanie tej wiadomości organizator dał sobie czas do 21.06.2024 r. i to w tej wiadomości można znaleźć kod, za pomocą którego należy zalogować się na stronie promocji - tam jednorazowo, najpóźniej do 26.06.2024 r. trzeba podać numer rachunku konta osobistego założonego w BNP Paribas w ramach promocji. I to właśnie na ten rachunek pierwsza premia (240 zł) ma wpłynąć już do 30.06.2024 r.
Poza tym w czerwcu pamiętaj spełniać pozostałe warunki, by zgarnąć drugą premię (280 zł), którą otrzymasz do 31.07.2024 r. (do tego czasu nie zamykaj konta, ani nie rezygnuj z wydanej do niego karty oraz dostępu do bankowości internetowej).
Nim przejdę do podpowiedzi co zrobić, jeśli wyczekiwany mail od organizatora do Ciebie nie dotarł, to niżej podpowiadam...
... jak obecnie zarobić więcej?
Jeśli spodobał Ci się udział w niniejszej promocji BNP Paribas, to podobnych promocji nie brakuje. Na ten moment szczególnie warto sprawdzić poniższe propozycje:
- 450 zł premii + 200 zł do Biedronki za konto w mBanku (+ 7% dla oszczędności + 100 zł za konto dla dziecka)
- 700 zł w bonusach za Konto w Santander Banku (teraz ze skróconym okresem wykluczenia dla byłych posiadaczy konta w tym banku)
- 650 zł w bonusach pieniężnych za VeloKonto
- 600 zł premii za konto w Banku Millennium
- 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim
Co zrobić w przypadku braku maila o nagrodzie?
Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, gdyż nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod potrzebny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy", "powiadomienia" lub "inne".
W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wiadomości od organizatora, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen (Hagen Sp. z o.o.), ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: gigapremia@promocja.bnpparibas.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e-mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."
Treść takiej ewentualnej reklamacji nie musi być jakimś elaboratem. Wystarczy krótka notka choćby według następującego wzoru:
Biorę udział w promocji "Giga premia". Mimo spełnienia wszystkich warunków przewidzianych w regulaminie, a także realizacji aktywności wymaganych dla uzyskania nagrody, do dziś nie dotarła do mnie wiadomość powiadamiająca o przyznaniu pierwszej premii. W związku z powyższym zgłaszam reklamację i proszę o weryfikację mego zgłoszenia oraz przesłanie danych do logowania, które pozwolą mi podać numer rachunku konta do wypłaty należnej premii. Oto moje dane identyfikacyjne:
Imię i nazwisko:
Adres mailowy użyty podczas rejestracji na stronie promocji:
Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych (bo np. przegapisz maila od organizatora), to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis:
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [czyli do 26.06.2024 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: gigapremia@promocja.bnpparibas.pl Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 20 kwietnia 2025 r. po tym terminie nagroda nie zostanie wydana. Przy czym jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego Organizator przypomni Laureatowi o jego wskazaniu za pomocą wiadomości sms na numer telefonu podany przez Uczestnika w Formularzu rejestracyjnym lecz nie wcześniej niż 2 miesiące po terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b."
To już dzisiaj (21.06) składać reklamację czy poczekać do jutra?
OdpowiedzUsuńa co chcesz reklamować - minął termin czy nie minął?
UsuńWłaściwie to te maile poszły chyba wczoraj, zresztą było zamieszanie trochę z nimi bo były podane źle emaile użytkowników...Jednak jeśli nie dostałeś jeszcze, to mają czas do końca dnia, więc reklamacja raczej jutro
UsuńA data 26.6 jest traktowana włącznie? Troszkę się zagapiłam i nie wiem, czy dziś jest ostatni dzień, czy termin upłynął dziś w nocy o północy
OdpowiedzUsuńDo dzisiaj włącznie
Usuń