Oto najnowsza promocja dla otwierających konto osobiste w Citibanku.
Na powitanie czeka 7,2% w skali roku na koncie oszczędnościowym (do 100 tys. zł; gwarantowane na 4 miesiące) oraz - oprócz odsetek - premia pieniężna do 320 zł (to 2 dychy więcej, niż w poprzedniej edycji). Do tego doszło skrócenie karencji dla byłych klientów.
[Promocja zakończona. Sprawdź aktualny ranking najlepszych kont oszczędnościowych.]
💰📈 Promocja Citibanku: "Zyskaj 7,2 % oraz do 320 PLN"
Dla kogo promocja konta? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, która nie posiada i po 30.06.2022 r. nie posiadała konta (osobistego, oszczędnościowego i/lub SuperOszczędnościowego) w Citibanku (wykluczenie obejmuje też współposiadaczy i pełnomocników konta). Tu mamy więc zmianę na plus - data wyznaczająca okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta została przesunięta o pół roku, więc dla niektórych może to oznaczać szansę na szybszy i opłacalny powrót.
Ewentualne posiadanie innych produktów Citibanku (np. karty kredytowej, pożyczki, kredytu czy rachunku firmowego) nie wyklucza z niniejszej promocji CitiKonta. Pamiętaj jedynie, że nawet jeśli masz już dostęp do bankowości internetowej Citibanku, to na potrzeby promocji wniosek o konto złożyć musisz na stronie promocji.
Limit uczestników. Promocja ma być dostępna do 17.09.2024 r., ale należy mieć jeszcze na uwadze, że może zakończyć się wcześniej, gdyż Citibank przygotował się na udział 3 000 uczestników. Obserwując poprzednie edycje promocji CitiKonta, wygląda na to, że bank nigdy nie chce, by ktokolwiek odszedł z kwitkiem, więc gdy kończy się pula, to wyłącza promocję, ale od razu w jej miejsce przygotowuje nową propozycję.
🎁 Nagrody. Na każdego uczestnika promocji czekają dwa bonusy pieniężne (20 oraz 300 zł) oraz promocyjne oprocentowanie na koncie oszczędnościowym - szczegóły tej propozycji wyglądają następująco:
- oprocentowanie: 7,2% w skali roku
- kwota środków na koncie oszczędnościowym objęta promocyjnym oprocentowaniem: do 100 000 zł
- czas obowiązywania promocyjnego oprocentowania na koncie oszczędnościowym: 4 miesiące następujące po miesiącu od otwarcia konta.
Zasady promocji "Zyskaj 7,2 % oraz do 320 PLN"
- do 17.09.2024 r. otwórz CitiKonto wraz z kontem oszczędnościowym;
- po wejściu na stronę promocji, a przed złożeniem wniosku o konto, zaakceptuj zgodę na pliki cookies - z doświadczenia wiem, że to gwarantuje prawidłowe zapisanie się wniosku (tak by konto brało udział w promocji);
- w każdym z czterech miesięcy po miesiącu otwarcia konta:
- wykonaj co najmniej 3 płatności kartą wydaną do konta na łączą kwotę min. 300 zł (rozwiewając wątpliwości: tu nie chodzi o to, by każda z tych transakcji była na 3 stówy; mogą być płatności na mniejsze kwoty, ale ważne by były min. 3 i by w sumie dały 300 zł) oraz
- zapewnij wpływ na CitiKonto (czyli konto osobiste) na kwotę min. 2 000 zł.
Premia 300 zł za wpływ wynagrodzenia
"Wpłata wynagrodzenia: oznacza sumę wpływów na Konto z tytułu: (i) wynagrodzenia (z umowy o pracę, stosunków powołania/ mianowania, kontraktów menedżerskich/ marynarskich/ wojskowych; umów o dzieło/zlecenia dokonanego bezpośrednio na Konto przez pracodawcę / zleceniodawcę) (ii) emerytury lub renty i świadczenia przedemerytalnego (iii) stypendium.
Wpłata wynagrodzenia nie może pochodzić z: (i)rachunków prowadzonych dla klientów indywidualnych prowadzących dla Uczestnika w Banku lub w innych instytucjach finansowych, (ii) wpłat własnych w naszych placówkach lub wpłatomatach, (iii) wpływów na konto od osób fizycznych."
Tu jednak podkreślę: taki wpływ (z powyższymi obwarowaniami) dotyczy spełniania warunków uzyskania premii 300 zł. Dla uzyskania promocyjnego oprocentowania na koncie oszczędnościowymi, wymogi dotyczące wpływów na konto osobiste są o wiele bardziej liberalne.
Premia 20 zł za zgody (Nagroda "Bądźmy w kontakcie")
By zdobyć ten bonus pieniężny, warunek jest jeden :
- zawierając z bankiem umowę o CitiKonto, wyraź zgody na:
- przesyłanie i prezentowanie przez Citibank informacji handlowych, w tym mających charakter reklamy lub marketingu bezpośredniego, środkami komunikacji elektronicznej (tzn. poprzez: system bankowości elektronicznej Citibank Online, sms, e-mail, powiadomienia w aplikacjach w tym powiadomienia w aplikacji Citi Mobile) oraz
- telefoniczne przekazywanie i prezentowanie przez bank informacji handlowych, w tym mających charakter reklamy lub marketingu bezpośredniego.
i nie wycofuj ich do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta.
Jeśli nie wyrazisz wyżej wymienionych zgód marketingowych, to jedynie nie otrzymasz bonusu 20 zł, ale nadal będziesz mieć prawo do promocyjnego oprocentowania 7,2% na koncie oszczędnościowym oraz do premii 300 zł za wpływ wynagrodzenia.
- na koniec miesiąca kalendarzowego otrzymasz odsetki wynikające z oprocentowania standardowego (obecnie wynosi 2% w skali roku)
- odsetki promocyjne (uzupełniające do poziomu 7,2% w skali roku) bank wypłaci Ci do 20. dnia miesiąca kalendarzowego następującego w kolejnym miesiącu po spełnieniu warunków (wpływ na konto osobiste + płatności kartą).
🔎 CitiKonto oraz konto oszczędnościowe - szczegóły oferty Citibanku
- 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
- 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej; 0 zł za pierwsze 3 (w miesiącu kalendarzowym) przelewy Express Elixir;
- 0 zł za kartę do konta (bez warunków);
- 0 zł za wypłatę gotówki kartą w bankomatach Citi (w pozostałych bankomatach darmowe są pierwsze 4 wypłaty kartą w miesiącu kalendarzowym, a piąta i każda kolejna kosztuje 8 zł).
Podczas zakładania konta w Citibanku warto zwrócić uwagę, by nie włączyć dodatkowych usług (bo one już są płatne), takich jak np. CitiPhone (za 9 zł miesięcznie). To usługa dobrowolna, która na potrzeby promocji nie jest wymagana, więc warto dopilnować, by jej nie aktywować.
- jeśli dotąd nie było Ci dane korzystać z konta oszczędnościowego, a do odkładania środków kusi Cię takie oprocentowanie, sprawdź wpis: Konto oszczędnościowe - co to jest? Jak działa i ile kosztuje? Czy warto zakładać? Wszystko co warto wiedzieć
- środki zgromadzone w Citibanku (w tym na koncie oszczędnościowym) podlegają pod Bankowy Fundusz Gwarancyjny, dający 100-procentową ochronę środków do kwoty nieprzekraczającej równowartości 100 tys. euro.
"4. Z Oferty możesz skorzystać, jeśli:
OdpowiedzUsuńa) jesteś osobą fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, będącą konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego,
b) jesteś Nowym klientem."
Czyli chyba jednak tylko dla nowych klientów :(
W zacytowanym fragmencie 'Nowy klient' został zapisany z wielkiej litery, a to oznacza pojęcie zdefiniowane. I w tym regulaminie możemy znaleźć taką definicję:
Usuń"Nowy klient: Jesteś nowym klientem / nową klientką, jeśli nie miałeś/aś Konta Osobistego/Oszczędnościowego lub Superoszczędnościowego od 30.06.2022 r. do dnia, w którym przystąpisz do promocji (dotyczy również wszystkich Współposiadaczy Konta lub osób, które były Pełnomocnikami do Konta)".
Konto jak już będzie do zamknięcia to można je zamknąć zdalnie?
OdpowiedzUsuńTak, opcja wypowiedzenia umowy o konto dostępna jest w bankowości internetowej.
UsuńPo ostatniej promce wiosennej złożyłem dyspozycję zamknięcia konta 31.05 czyli konto powinno być zamknięte 30.06 co potwierdzili w wiadomości e-mail.
UsuńKu mojemu zdziwieniu kilka dni temu otrzymałem listownie tzw. "Zestawie opłat" za okres okres 01.07-31-07 😋
Nie pobrali oplaty? U mnie włączyli sami te papierowe zestawienia i pobrali opłatę, musiałam pisac reklamację
UsuńZestawienie opłat to nieodpłatny dokument generowany przez bank po rozwiązaniu umowy. Obejmuje on okres od dnia założenia do dnia zamknięcia konta.
Usuń@Anonimowy, 8 sierpnia 2024, 16:35
UsuńCzyli za okres, w którym konto powinno być już zamknięte, tak?
Tak.
UsuńCzy w tej promocji konta też "pełnoletni" oznacza ukończone 21 lat?
OdpowiedzUsuńCzyli promocja na 20 zł + 7,2% oprocentowania. Bo raczej aby dostać te 300 zł za konto osobiste nie będę zmieniał rachunku do wypłaty wynagrodzenia u pracodawcy na 3 miesiące. Słaba promka, były z RORem u nich lepsze.
OdpowiedzUsuńZrób sobie przelew z konta innej osoby z tytułem wynagrodzenie i masz załatwione 300 :)
UsuńPrzelew z tytułem "Wynagrodzenie" z konta indywidualnego spełni ten warunek?
UsuńNo raczej mam wątpliwość przy tym zapisie: Wpłata wynagrodzenia nie może pochodzić z: (i)rachunków prowadzonych dla klientów indywidualnych prowadzących dla Uczestnika w Banku lub w innych instytucjach finansowych
UsuńNie
UsuńPrzelew z tytułu wynagrodzenia na pewno spełni 😋
UsuńSpróbować można. Tu na szali te 300 zł. A 20 zł + 7.2% i tak będzie.
UsuńPrzelew nie może być od osoby fizycznej czyli kogoś innego, może pochodzić tylko z konta firmowego :)
UsuńSzanowni Państwo komentujący powyżej
UsuńTu właśnie o to chodzi co napisałem i potwierdził komentujący "Anonimowy13 sierpnia 2024 09:47" - przelew od firmy. Nie zmieni tego napisanie w tytule przelewu "wynagrodzenie" :) Tak samo odpowiadając "Anonimowy11 sierpnia 2024 22:39" - Nie. Nie można spróbować bo robiąc takie akcje wykluczasz się z kolejnych choćby o konto osobiste w Citi.
Mówiąc krótko: nie warto jak nie dostaniesz przelewu od konta firmowego z wynagrodzeniem :)
Zalozenie konta w zadnym innym banku nie bylo tak trudne. Po licznych nieudanych probach ustawienia dowodu osobistego w taki sposob, zeby wszystkie krawedzie podswietlily sie na zielono i zeby dalo sie zrobic mu zdjecie w aplikacji, w koncu zostalam przekierowana do weryfikacji dowodu przez kuriera. Kilka dni czekalam na kontakt ze strony banku, potem kolejne kilka dni na kuriera. Ostatnim krokiem mial byc sms z informacja, ze dokumenty sa juz gotowe do podpisania i sms rzeczywiscie przyszedl, ale po zalogowaniu na stronie banku, zeby podpisac dokumenty, okazalo sie, ze nie mam zadnych dokumentow do podpisania. Jutro mija mi termin podpisania umowy, zeby zalapac sie na promocyjne oprocentowanie (to byla poprzednia edycja) i teraz zastanawiam sie, czy jesli nie uda sie tego sfinalizowac do jutra, to podwyzszone oprocentowanie przepada czy automatycznie zalapie sie na nowa edycje (wniosek zlozony w starej edycji, a ewentualne podpisanie dokumentow (o ile do niego dojdzie) w nowej)?
OdpowiedzUsuńLiczy się data złożenia wniosku i zaakceptowania przez bank, czyli załapałaś się na poprzednią promocję. Problemy z selfi są cały czas, wszyscy zgłaszają, a bank nic sobie z tego nie robi. Cały proces jest bardzo długi, dziwne, że bank nie potrafił lub nie chce tego skrócić i zrobić np weryfikację poprzez przelew z innego banku.
UsuńUdało się ostatecznie? U mnie to samo... żeby na koniec nie dostać promocyjnego oprocentowania. Cały proces zakładania konta, przejrzystość interfejsu na stronie jak i aplikacji mobilnej to jakiś żart.
UsuńWitam! Złotówa dlaczego nie zgłosisz do banku, że wiele osób skarży się na proces wnioskowania o konto? Że są problemy z selfi, wszystkich przekierowuje na kuriera i pomimo prawidłowo ustawiania dowodu do zdjęcia aplikacja banku automatycznie twierdzi, że zdjęcie nieczytelne i z automatu dokończenie tylko możliwe za pomocą kuriera. Może coś z tym zrobią, jeśli zgłosisz, że wiele osób, jak nie większość mówi o tym cały czas :)
OdpowiedzUsuńZgłaszałem już. Bank też monitoruje komentarze, więc jest na bieżąco, ale przede wszystkim najlepiej wie z własnych statystyk, widząc ile wniosków w jaki sposób się finalizuje.
UsuńNie wszyscy. U mnie w rodzinie w tej i ostatnich promkach Citi konta założyło 6 osób. Wyszło 3:3. Wniosek jest prosty: kto jest absolutnie nowym klientem to założy na selfie, ale kto już cokolwiek kiedyś miał ten musi się liczyć z tym że się nie przebije i skończy się na kurierze.
UsuńAha albo będzie umowa do akceptacji w bankowości jak już ktoś ma do karty kredytowej.
UsuńA mi i moim 4 znajomym nie udało się założyć konta na selfie pomimo prób. Ani ja ani znajomi nigdy nie byli klientami citi
UsuńJa jestem absolutnie nowym klientem i nie udało się założyć na selfie. Aplikacja testowana na dwóch urządzeniach i trzech przeglądarkach, iphone, android pixel i safari, chrome - nic nie zadziałało, zdjęcia "nieczytelne" lool. Nie chce mi sie juz tego debugować, ale na bank po stronie serwera backend błędy i generalny komunikat ubija proces. Po prostu aplikacja jest wadliwa i nie warto tracić czasu po pierwszej próbie, od razu lepiej przekierować sie na kuriera. Z drugiej strony jeśli bank nie potrafi poradzić sobie z tak trywialną czynnością ogarniętą przez wiele innych platform finansowych (identyfikacja na selfie na tym samym dowodzie przechodziła bez problemów) to budzi to moje znaczne zaniepokojenie poziomem innych rozwiązań IT tam zastosowanych - może jednak lepiej wycofać się z zakładania tam konta..
UsuńW koncu udalo mi sie podpisac umowe i zalogowac do bankowowsci internetowej, w ktorej otworzylam konto oszczednosciowe, ale po wejsciu w panel inwestycyjny wyswietla mi sie oprocentowanie bazowe na tym koncie oszczednosciowym rowne 0%. Doczytalam we wczesniejszych komentarzach, ze w bankowosci internetowej nie bedzie widoczne oprocentowanie promocyjne, ale chyba oprocentowanie standardowe na tym koncie nie powinno byc rowne 0 tylko 2%. Zastanawiam sie, czy cos przegapilam/popelnilam jakis blad.
OdpowiedzUsuńTak informacje w szczegółach konta zazwyczaj są aktualizowane dopiero po wpłacie kasy i dopiero kolejnego dnia roboczego.
UsuńNieprawda, ja od razu miałam 2% na koncie oszczędnościowym. Nic nie wpalacalam
UsuńPotwierdzam - dopiero po pierwszej wpłacie widać zmianę na 7,2%
UsuńGdzie widać? Chyba nie w apce?
UsuńWidać w bankowości internetowej oprocentowanie standardowe, reszta jest wypłacana do 20 następnego miesiąca jeśli spełnione zostały warunki promocji :) nigdzie nie będzie pisać 7.2%, będzie tylko 2%
UsuńU mnie wyświetla się 2 %. Coś poszło u Ciebie nie tak
OdpowiedzUsuńA ja nie mam karty debetowej w aplikacji ani bankowości internetowej. Usługi CitiPhone oraz CitiAlert wyłączyłem sam i napisałem dodatkowo prośbę o wyłączenie, bo niby mam wyłączone, a przychodzą mi wiadomości na e-mail (usługa CitiAlert) - w bankowości internetowej jest opcja wyłączenia CitiAlert. Natomiast wyłączenie CitiPhone możliwe jest po wysłaniu wiadomości do banku jako dyspozycja dotycząca konta osobistego. Straszny bałagan mają w Citi
OdpowiedzUsuńCitiAlerts to usługa platna tylko w wersji SMS. Powiadomienia w aplikacji lub mail nie są płatne.
UsuńCzyli jeżeli dopiero założyłam konto i była włączona automatycznie usługa citi alert, bo przychodziły SMS-y i e-maile to zapłacę za nią ???? Pan odpowiedzial na wiadomość w bankowości tylko, że na dzień zgłoszenia usługa jest wylaczona (ale to ja wyłączyłam, a automatycznie była włączona). Sama w bankowości zmieniłam na powiadomienia push zamiast citi alert. Masakra, a mówiłam konsultantowi, że zakładając konto proszę o wyłączenie płatnych usług (CitiPhone, Citialer itp.).
UsuńDo czego służą te alerty?
UsuńTo powiadomienia o zdarzeniach na rachunku.
UsuńCzy te powiadomienia są aktywne domyślnie?
UsuńTak trzeba je wyłączyć: z poziomu bankowości internetowej poprzez wiadomość z prośbą o wyłączenie CitiPhone oraz klikając na wylacz CitiAlerts :)
UsuńCzy to jest normalne, że po założeniu konta nie mam karty debetowej w bankowości? Nie mogę nawet dodać żadnej karty
OdpowiedzUsuńKarta pojawi się dopiero jak wyślą.
UsuńMi pomimo wyłączenia CitiPhone oraz CitiAlerts przychodzą powiadomienia na e-mail oraz SMS-y. Konsultant zapewnił mnie, że to pomyłka systemu i dlatego, że automatycznie były ustawione te usługi przy założeniu nowego konta. Jeśli pobierze się opłata to mam pisać reklamację. Coraz bardziej mnie ten bank zadziwia.
OdpowiedzUsuńZałożenie konta na selfi to niestety olbrzymi problem! Próbowałem założyć 3 dni od rana do wieczora! Nie udało się! Wkurzyłem się, bo jeśli za coś się biorę, to chce to doprowadzić do końca. Nigdy nie miałem konta w tym banku i niestety nie będę miał! Skoro bank nie potrafi tak jak inne banki stworzyć normalnej aplikacji do selfi to widocznie ma gdzieś klientów i doskonale wie, że są problemy!!! Bo to nie jest kwestia złego oświetlenia czy problemów po stronie zakładającego konto lecz problem aplikacji, która jest wadliwa !!! Zakładałem w innych bankach konto na selfi i w żadnym nie było problemów, a mam już sporo w tym doświadczenia. Citi Handlowy stawia na kredyty i bankowość kredytowa, dlatego ma gdzieś problemy z selfi dla konto osobistych ! Smutny wniosek, ale prawdziwy
OdpowiedzUsuńWitam, czy wymagany przy bonusie 300pln wpływ na konto z firmowego konta musi być jednorazowy? Czy mogą to być dwa przelewy np z ZUS i KRUS na kwotę ponad 2tys?
OdpowiedzUsuńCzy można korzystać równolegle z wypłat ZUS oraz KRUS ??
UsuńZaliczają SUMĘ wpływów.
UsuńMam wyłączone citi phone i citi alert a powiadomienia dalej przychodzą SMS-y oraz e-maile. Na infolinii dostałem info, że citi phone też mam włączone nadal. Wtf ??? Aplikacja się zawiesza i działa powoli. Bankowość też pełna błędów, nie widzę udzielonych zgód, nie można zmienić ustawień. Wtf ???
OdpowiedzUsuńMożna to zmienić. Niestety bank usługi płatne aktywuje .. automatycznie. CitiAlert wyłączysz w aplikacji. Ale CitiPhone tylko logując się na stronie banku. Wejdź w korespondencję/dyspozycje i napisz wiadomość, że prosisz o dezaktywację usługi CitiPhone.
UsuńNagroda Promocyjne Oprocentowanie - punkt 6) - podpunkt b) jest napisane że "Wpłaty, o których mowa powyżej nie mogą pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych."
OdpowiedzUsuńW artykule jest napisane że wpływy mogą pochodzić z dowolnego źródła, wytłumaczysz jak jest? Bo z regulaminu wychodzi że wpływy muszą być np. z rachunku firmowego a nie dowolnego.
Pozdrawiam
W zacytowanym fragmencie ("Wpłaty, o których mowa powyżej nie mogą pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych") słowo "Bank" zapisano z wielkiej litery, co oznacza pojęcie zdefiniowane w regulaminie promocji. W tym przypadku Bank = Citibank.
UsuńZatem: 'Wpłaty, o których mowa powyżej nie mogą pochodzić z rachunków prowadzonych przez Citibank dla klientów indywidualnych'. Zatem z tego wynika zapis z powyższego wpisu: "(...) wpływ może pochodzić z dowolnego źródła - może być to nawet Twój przelew z własnego konta w innym banku. Wykluczenie jest tylko jedno: nie zaliczy się przelew z innego rachunku prowadzonego przez Citibank dla klientów indywidualnych (nie zaliczy się np. przelew z konta współmałżonka, jeśli posiada konto w Citibanku)".
Dziękuję za wyjaśnienie i szybką odpowiedź. Dodaję tą stronę do ulubionych i zerknę tu ponownie za 3 miesiące;) Pozdrawiam serdecznie
UsuńJeżeli dzisiaj otworze konto to mam łącznie oprocentowanie 7,2% przez prawie pięć miesięcy? Zastanawia mnie ten zapis ,,oprocentowanie przez 4 miesiące następujące po otwarciu konta''.
OdpowiedzUsuń"4 miesiące następujące po miesiącu od otwarcia konta" oznacza, że 7,2% na koncie oszczędnościowym obowiązuje:
Usuń- od 1.09. do 31.12.2024 r. dla tych, którzy CitiKonto otworzyli w sierpniu;
- od 1.10.2024 do 31.01.2025 r. dla tych, którzy CitiKonto otworzyli we wrześniu.
Gdyby miało obowiązywać również w miesiącu otwarcia konta, wówczas to sformułowanie musiałoby brzmieć mniej więcej tak: 'do końca czwartego miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta'.
Czyli teraz nie opłaca się otwierać bo cały wrzesień nie ma oprocentowanych środków.
UsuńTo generalnie nie robi różnicy czy ktoś założył konto 8. bądź 29.08. albo 2.09. czy założy 16.09., bo każdy będzie mieć 7,2% w skali roku przez 4 miesiące kalendarzowe. Zaczekanie z otwieraniem konta nic nie zmienia (no a sama promocja jest dostępna już tylko do 17.09.2024 roku).
UsuńAle jezeli konto sie otworzy we wrześniu to srodki na konto oszczednosciowe oplaca sie dopiero wpłacić 1 października jeśli dobrze rozumiem.
UsuńCzyli jak otworze konto we wrześniu, to środki na konto oszczednosciowe opłaca sie wpłacić dopiero 1 października aby były po tym promocyjnym oprocentowaniu liczone?
OdpowiedzUsuńTak, 7,2% będziesz mieć od 1.10
UsuńCitibank,bank handlowy Nie polecam banku ani konta. Dodanie do Google Pay to udręka. Po dodaniu wywala karte z apki po 2-3 dniach mimo zatwierdzenia.Reklamacja nic nie dała.Serwis twierdzi ze to wina klienta.
OdpowiedzUsuńZ konta mimo ze są środki nie da się wypłacić swoich pieniędzy bo nie.Żenada