Oto ważny moment dla uczestników dwóch różnych promocji konta w BNP Paribas.
To czas, gdy organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu pierwszych premii pieniężnych, a więc gdy należy uzupełnić dane do wypłaty premii. Przypominam o tym i również przy okazji podpowiadam, jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.Finalizacja 2 promocji konta w BNP Paribas: "Aktywni latem" i "Łap okazję"
Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia szczegółowo omówiłem we wpisie:
- "Aktywni latem" (z premią pieniężną do 550 zł i bonem 70 zł do Biedronki)
- "Łap okazję" (wyłącznie z premią pieniężną do 610 zł).
Kto założył konto w czerwcowej promocji "Aktywni latem" lub lipcowej akcji "Łap okazję" i spełnił warunki dla uzyskania nagród, ten teraz powinien dostać maila z powiadomieniem o przyznaniu premii - na wysyłkę tych wiadomości organizator dał sobie czas:
- do 20.08. w promocji "Aktywni latem" (na marginesie: dla uczestników tej promocji to nie pierwsza nagroda - organizator już w lipcu rozsyłał bony do Biedronki) oraz
- do 22.08.2024 r. (w promocji "Łap okazję").
Za pomocą danych z tej wiadomości należy zalogować się na stronie promocji (odpowiednio: "Aktywni latem" i "Łap okazję") i tam jednorazowo, najpóźniej do 26.08.2024 r. (bez względu na edycję promocji) podać numer rachunku konta osobistego założonego w BNP Paribas w ramach promocji. I to właśnie na ten rachunek pierwsza premia ma wpłynąć już do 31.08.2024 r. (będzie to od 27,50 do 275 zł w promocji "Aktywni latem" lub 80 zł w przypadku uczestników promocji "Łap okazję").
Poza tym nie zapomnij o spełnianiu warunków uzyskania premii za kolejne miesiące (pamiętaj też, by do tego czasu nie zamykać konta, ani nie rezygnować z wydanej do niego karty oraz dostępu do bankowości internetowej).
Nim przejdę do podpowiedzi co zrobić, jeśli wyczekiwany mail od organizatora do Ciebie nie dotarł, to niżej podpowiadam...
... jak obecnie zarobić więcej?
Jeśli spodobał Ci się udział w niniejszej promocji BNP Paribas, to podobnych promocji nie brakuje. Na ten moment szczególnie warto sprawdzić poniższe propozycje:
- rekordowe 800 zł za Konto Santander - tym razem tutaj do wzięcia jest aż 700 zł premii (w tym stówa w specjalnej promocji banku dla Czytelników bloga Bankobranie) oraz bon 100 zł na zakupy; przy okazji warto też rzucić okiem na nowość z tego banku: kartę kredytową z moneybackiem do 15 zł miesięcznie;
- do 550 zł premii + bon 200 zł do Biedronki za konto w mBanku (do tego dochodzi jeszcze 7,5% dla oszczędności);
- do 600 zł premii za konto osobiste w Banku Millennium;
- 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim (w tej edycji bank uprościł warunki promocji) oraz
- do 500 zł dla otwierających konto w PKO BP (dzięki 5-procentowemu zwrotowi za płatności kartą).
Co zrobić w przypadku braku maila o nagrodzie za konto w BNP Paribas?
Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, gdyż nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod potrzebny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy", "powiadomienia" lub "inne".
W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wiadomości od organizatora, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji ("Aktywni latem" oraz "Łap okazję"):
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen (Hagen Sp. z o.o.), ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail:
aktywnilatem@promocja.bnpparibas.pl (w promocji "Aktywni latem") lub
lapokazje@promocja.bnpparibas.pl (w promocji "Łap okazję")
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e-mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."
Treść takiej ewentualnej reklamacji nie musi być jakimś elaboratem. Wystarczy krótka notka choćby według następującego wzoru:
Biorę udział w "........................." [TU WPISZ JEJ NAZWĘ]. Mimo spełnienia wszystkich warunków przewidzianych w regulaminie, a także realizacji aktywności wymaganych dla uzyskania nagrody, do dziś nie dotarła do mnie wiadomość powiadamiająca o przyznaniu pierwszej premii. W związku z powyższym zgłaszam reklamację i proszę o weryfikację mego zgłoszenia oraz przesłanie danych do logowania, które pozwolą mi podać numer rachunku konta do wypłaty należnej premii. Oto moje dane identyfikacyjne:
Imię i nazwisko:
Adres mailowy użyty podczas rejestracji na stronie promocji:
Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych (bo np. przegapisz maila od organizatora), to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin każdej z promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis:
W promocji "Aktywni latem"
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [czyli do 26.08.2024 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: aktywnilatem@promocja.bnpparibas.pl. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 25 czerwca 2025 r. po tym terminie nagroda nie zostanie wydana. Przy czym jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego, Organizator przypomni Laureatowi o jego wskazaniu za pomocą wiadomości sms na numer telefonu podany przez Uczestnika w Formularzu rejestracyjnym lecz nie wcześniej niż 2 miesiące po terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b"
oraz w promocji "Łap okazję"
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [czyli do 26.08.2024 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: lapokazje@promocja.bnpparibas.pl. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 14 lipca 2025 r. po tym terminie nagroda nie zostanie wydana. Przy czym jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego, Organizator przypomni Laureatowi o jego wskazaniu za pomocą wiadomości sms na numer telefonu podany przez Uczestnika w Formularzu rejestracyjnym lecz nie wcześniej niż 2 miesiące po terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b."
Dajcie znać jak wypłacą.
OdpowiedzUsuńMusisz zaczekać najpewniej do przyszłego piątku.
UsuńCześć, a kiedy mail z następną wypłatą we wrześniu?
OdpowiedzUsuń