Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Nowość: program VeloKorzyści dla klientów VeloBanku

700 zł od Santandera ⭐ Nest Bank: 900 zł + do 7,6%1100 zł za kartę Citi1020 zł od BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

9.10.2024

Nowość: program VeloKorzyści dla klientów VeloBanku

VeloBank odpalił nowy program lojalności dla swych klientów.

VeloKorzyści - co to jest? Jaka działa program lojalnościowy dla klientów VeloBanku
VeloKorzyści to możliwość uzyskiwania punktów za aktywność oraz korzystanie z różnych usług banku, które przełożą się na korzyści: nagrody (m.in. do 50 zł miesięcznie w postaci zwrotu za płatności, darmowy pakiet medyczny), zniżki i rabaty.

 
💡 Na wstępie przypomnę, że na osoby, które jeszcze nie mają konta osobistego w tym banku, na powitanie czeka do 650 zł w bonusach pieniężnych + do 7% dla oszczędności. W podlinkowanym wpisie znajdziesz opis zasad uczestnictwa, warunki promocji i prześwietlenie konta z oferty VeloBanku. A z takim kontem otworzysz już sobie drogę do korzystania z VeloKorzyści, nad którymi pochylam się poniżej.

VeloKorzyści - co to jest? Jaka działa program lojalnościowy dla klientów VeloBanku


Jak działa program VeloKorzyści? Na początek w dużym skrócie (o szczegółach piszę nieco niżej):

  • posiadaj produkty bankowe, ubezpieczenie, wykonuj transakcje, korzystaj z usług banku - za to będziesz otrzymywać punkty;
  • liczba zdobytych punktów będzie decydować, na którym poziomie programu się znajdziesz (przewidziane są cztery takie poziomy);
  • osiągnięcie danego poziomu w programie umożliwi zdobywanie określonych korzyści/nagród przygotowanych dla konkretnego poziomu.

Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, posiadająca dostęp do bankowości mobilnej VeloBanku (gdyż jedynie za jej pośrednictwem można przystąpić do programu).

Jak zarejestrować się w programie VeloKorzyści?


By wziąć udział w programie VeloKorzyści:

  • przystąp do programu VeloKorzyści za pośrednictwem bankowości mobilnej (program jest na czas nieokreślony; jego pierwsza edycja przewidziana jest do 31.12.2024 r., ale przystępując do danej edycji, w każdej z kolejnych będziesz brać udział z automatu) oraz
  • wyraź zgody marketingowe: "na marketing banku, oświadczenie – profilowanie na potrzeby marketingu; zgoda na marketing sms i telefoniczny banku, zgoda na marketing elektroniczny banku, zgoda na oferty marketingowe spółek powiązanych i podmiotów współpracujących z bankiem".

Program VeloKorzyści dostępny jest wyłącznie w najnowszych wersjach aplikacji mobilnych, więc jeśli ta niedawno nie była aktualizowana na Twym telefonie, to warto to teraz zrobić.

Niżej piszę o poziomach w programie VeloKorzyści, dostępnych nagrodach oraz o tym w jaki sposób zdobywać 

Jakie są poziomy w programie VeloKorzyści w VeloBanku?


Twój poziom w bieżącym miesiącu wskazywać będą punkty naliczone w poprzednim miesiącu. W trakcie miesiąca - po zgromadzeniu odpowiedniej liczby punktów - można przejść na wyższy poziom.

Do tego regulamin wskazuje, iż:

"Kiedy przystępujesz do programu wyznacznikiem Twojego bieżącego poziomu są punkty za aktywności z poprzedniego miesiąca kalendarzowego."


W programie bank przewidział 4 poziomy:
  • poziom 1 - do 49 punktów poziom 
  • poziom 2: od 50 do 99 punktów 
  • poziom 3: od 100 do 149 punktów 
  • poziom 4: od 150 punktów

W bankowości mobilnej znajdziesz liczbę zgromadzonych punktów, informację o swym poziomie w programie VeloKorzyści oraz dostępnych korzyściach  dla danego poziomu.

Nieco wyprzedzę informacje zawarte w dalszej części niniejszego wpisu (zaczynającego się od podtytułu "🧮 Naliczanie punktów w programie VeloKorzyści"), ale już tu dodam, że korzystając wyłącznie z konta osobistego, wydanej do niego karty oraz z konta oszczędnościowego, "wycisnąć" da się ok. 120 punktów. Chcąc załapać się na najwyższy, czyli czwarty poziom programu, trzeba by jeszcze posiadać któreś z ubezpieczeń sprzedawanych przez bank lub kredyt (gotówkowy, samochodowy lub hipoteczny) bądź kartę kredytową lub limit kredytowy w rachunku... Szkoda, że tak to wygląda, ale być może kolejne edycje przyniosą zmiany i również bez tych dodatkowych produktów da się uzbierać 150 punktów.

VeloKorzyści: nagrody


Dostępność korzyści i nagród zależy od poziomu, na którym plasują Cię zgromadzone punkty, a obecnie proponowane obowiązują do 31.12.2024 r. (czyli do końca 1. edycji).

Bank w programie VeloKorzyści daje m.in. oferty zniżek (np. na ubezpieczenie OC/AC w Link4), promocje (oferty specjalne) na swej internetowej platformie VeloMarket.pl (te propozycje można przejrzeć w aplikacji mobilnej w zakładce poświęconej VeloKorzyściom), a nawet pakiet medyczny za 0 zł (wyłącznie dla uczestników na poziomie 4) - w przypadku tego ostatniego należy jednak uważać, by nie wpaść w miesięczną opłatę (więcej o tym piszę nieco niżej).

Tu skupię się na tym, co najlepsze z naszego, bankobiorczego punktu widzenia. A jest to procentowo naliczany zwrot za określone płatności, który w regulaminie nazwany jest cashbackiem (począwszy od poziomu 2; najwyższy przewidziany jest dla poziomu 4): do 50 zł miesięcznie - będzie to cashback wymieniany na vouchery do VeloMarket.pl.

Cashback


Cashback dostępny jest od drugiego do czwartego poziomu i wynosi: 

  • 5% za płatności w usłudze "Moje rachunki" (to usługa udostępniana w VeloBanku, która uporządkowuje i ułatwia wykonywanie płatności za media, np. prąd, gaz, telefon itp.) oraz 
  • 20% za zakup biletów, wykonywanie płatności za autostrady oraz za e-winiety za pośrednictwem aplikacji VeloBanku.


Maksymalny zwrot w ramach cashbacku w każdym miesiącu kalendarzowym zależy od poziomu,  w którym uczestniczysz w programie i wynosi:

  • 10 zł dla poziomu 2
  • 25 zł dla poziomu 3
  • 50 zł dla poziomu 4


Pakiet medyczny

Ta korzyść przewidziana jest dla uczestników każdego poziomu, ale jedynie czwarty pakiet indywidualny jest za 0 zł. Przy nim bank zastrzega:

"Warunkiem skorzystania z Pakietu Medycznego w ramach VeloKorzyści jest przystąpienie do Umowy Ubezpieczenia Grupowego na podstawie OWU „Pakiet Medyczny” w bankowości mobilnej"


Chcąc skorzystać z pakietu medycznego, koniecznie zapoznaj się ze szczegółami opisanymi w punktach 22-24 regulaminu I edycji, do którego linkuję na końcu niniejszego wpisu, by nie naciąć się na koszty, jak choćby w przypadku, jak opisany w cytowanym fragmencie regulaminu:

"W przypadku zakończenia przez nas programu VeloKorzyści lub Twojej rezygnacji z udziału w programie, do końca Twojego rozpoczętego 12-miesięczego okresu ubezpieczenia obowiązuje Cię koszt ubezpieczenia dla wariantu indywidualnego 36 PLN"


Zniżki na ubezpieczenie OC/AC w LINK4
wynosi 10% (poziom 1), 12% (poziom 2), 15% (poziom 3) lub 20% (poziom 4). Rabat można wykorzystać za pomocą kodu, który będzie należało podać w kalkulatorze LINK4 udostępnionym w bankowości internetowej/mobilnej VeloBanku.

🧮 Naliczanie punktów w programie VeloKorzyści


No i teraz czas najwyższy przyjrzeć się, w jaki sposób można zdobywać punkty i ile punktów przysługuje za określone aktywności czy posiadane produkty.

Punkty za za jednostkową aktywność (w tej grupie można uzyskać max. 30 punktów w ciągu miesiąca):

  • 1 punkt za: 
    • płatność kartą,
    • płatność kartą kredytową,
    • płatność Blik w terminalu płatniczym,
    • płatność Blik w Internecie,
    • płatność Blik OneClik,
    • transakcję Blik Płacę Później
  • 3 punkty za:
    • Moje Rachunki - płatność za rachunek 
    • zakup biletu komunikacji miejskiej 
    • Parking - opłacenie parkowania 
    • Autostrada - opłacenie przejazdu 
    • E-winieta - zakup
    • Transakcja w kantorze 
    • Zakup karty podarunkowej
      (w przypadku tych aktywności, dających po 3 punkty, chodzi wyłącznie o transakcje w aplikacji mobilnej VeloBanku).


10 punktów za
"Zaksięgowane na koncie lub kontach osobistych prowadzonych w PLN, wpływy z rachunków w innym banku lub Twojego konta firmowego w naszym banku lub kont osobistych prowadzonych wyłącznie dla innych klientów w naszym banku; punkty nalicza się za każde 1000 PLN wpływów (bez względu na liczbę transakcji, którymi wpływy są realizowane)" - za wpływy w danym miesiącu kalendarzowym można uzyskać do 30 punktów.

1 punkt za zapoznanie się z ofertą VeloKorzyści – raz dziennie (maksymalnie 31 punktów w miesiącu).

5 punktów za powiązanie numeru telefonu z usługą BLIK (maksymalnie 5 punktów w miesiącu).

5 punktów (maksymalnie 5 punktów w miesiącu) za:

"Posiadanie aktywnych płatności mobilnych Apple Pay/Google Pay (przynajmniej jedna podpięta karta fizyczna lub wirtualna, liczone tylko jeden raz bez względu na liczbę kart w usłudze)"

30 punktów za posiadanie karty kredytowej (maksymalnie 30 punktów w miesiącu) 

30 punktów za posiadanie limitu kredytowego w koncie (maksymalnie 30 punktów w miesiącu) 

20 punktów za saldo na koncie oszczędnościowym (w PLN_ powyżej 1 000 zł przynajmniej na koniec jednego dnia w miesiącu - a precyzyjniej rzecz ujmując między godz. 21:00, a 0:00 (maksymalnie 20 punktów w miesiącu).

5 punktów za wpływ świadczenia 800+ (maksymalnie 5 punktów w miesiącu).

20 punktów za ubezpieczenie VeloSpokój lub VeloSpokój Plus do kredytu gotówkowego zawartego wyłącznie w kanałach zdalnych (maksymalnie 20 punktów miesięcznie).

40 punktów za posiadanie ubezpieczenia "Komfort Życia" i/lub "Start Życia", i/lub "Emerytur bez Obaw", i/lub "Oszczędności bez obaw" (maksymalnie 40 punktów miesięcznie).

10 punktów za posiadanie ubezpieczenia "Pakiet Zdrowie" (maksymalnie 10 punktów miesięcznie).

10 punktów za posiadanie ubezpieczenia "Ochrona na Wypadek" (maksymalnie 10 punktów miesięcznie).

10 punktów za posiadanie ubezpieczenia "Ochrona na Wypadek Junior" (maksymalnie 10 punktów miesięcznie).

40 punktów za posiadanie kredytu samochodowego lub gotówkowego w VeloBanku (maksymalnie 40 punktów miesięcznie) 

70 punktów za posiadanie kredytu hipotecznego w VeloBanku (maksymalnie 70 punktów miesięcznie) 

Punkty otrzymasz w dniu danej aktywności lub (w przypadku ubezpieczeń) w kolejnym dniu kalendarzowym po rozpoczęciu ochrony ubezpieczeniowej.

W przypadku, gdy aktywność polega na posiadaniu produktu, punkty otrzymasz w dniu, w którym produkt uzyskałeś, a w kolejnych miesiącach każdego pierwszego dnia miesiąca.

Kwoty niewykorzystanego cashbacku wygasają po upływie 12 miesięcy od zakończenia miesiąca, w którym dokonano naliczenia cashbacku.

🆕 Nowość! Od teraz powiadomienia o najlepszych promocjach bankowych możesz otrzymywać na Messengerze. Dołącz do kanału nadawczego: Bankobranie na Messengerze

🔗 Przydatne linki:

📚 Przydatne dokumenty:

29 komentarzy:

  1. 1 punkt za:
    płatność kartą,
    płatność kartą kredytową,
    płatność Blik w terminalu płatniczym,
    płatność Blik w Internecie,
    płatność Blik OneClik,
    transakcję Blik Płacę Później

    Tu jest max. 1 pkt za każdą transakcję? Czy można np. tylko płacić kartą i tyle ile ich będzie, tyle naliczy się punktów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę, to co miesiąc jest maks. liczba punktów do zdobycia niejako w danej kategorii. Jedną z kategorii sa "płatności" i możesz zdobyć maks. 31 punktów na miesiąc. W tej kategorii widzę też płatności za bilety czy rachunki w ich apce (za 3 pkt). Więc raczej tak trzeba do tego podchodzić. Jak zrobisz 10 płatności wymienionych wyżej w mcu = 10 pkt, dodatkowo kupisz 2 bilety = 6 pkt i razem 16 pkt za miesiąc

      Usuń
    2. Dla jasności, te pozycje:
      3 punkty za:
      Moje Rachunki - płatność za rachunek
      zakup biletu komunikacji miejskiej
      Parking - opłacenie parkowania
      Autostrada - opłacenie przejazdu
      E-winieta - zakup
      Transakcja w kantorze
      Zakup karty podarunkowej

      Mają być realizowane przez apke Velo, włącza się odpowiednie usługi, i kupuje karty podarunkowe w ich apce w odpowiedniej sekcji

      Usuń
    3. Mnie ten program nie rusza juz .nie otwieram konta velo bank

      Usuń
    4. patrz opis:
      "Punkty za za jednostkową aktywność max. 30 punktów w ciągu miesiąca"
      + w tej aktywności są też działania które dają po 3 punkty

      Usuń
    5. Za każdą transakcję jest 1 punkt, a w ramach grupy transakcji można uzbierać max. 30 pkt. Może być np. 30 x płatność kartą i też będzie 30 pkt.

      Usuń
  2. Jestemv ślepy, ale w aplikacji mobilnej nie widzę tych VeloKorzyści, tzn. jedyne co widze w usługach to aktywacja programu poleceń. No i VeloChwile (Mastercard). Gdzie to w aplikacji się dokładniej aktywuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Program VeloKorzyści dostępny jest wyłącznie w najnowszych wersjach aplikacji mobilnych, więc jeśli ta niedawno nie była aktualizowana na Twym telefonie, to warto to teraz zrobić."
      Aktualizacja pomogła i jest taki zielony krążek u góry, a także baner z informacją

      Usuń
    2. Zaktualizuj wersje aplikacji mobilnej.

      Usuń
    3. Musisz wejść do sklepu Google Play albo App Store i zaktualizować aplikację. W starej wersji programu nie było. Po aktualizacji jest widoczny od razu na głównej stronie po zalogowaniu.

      Usuń
  3. Szczerze.... Nie dość że sporo warunków do spełnienia do tego limity typu 30 punktów kategorii A w tym wszystkim najlepszy cashback w formie voucherów do Velo marketu żeby kupić płócienny worek na chleb za 35 zł.. szkoda czasu nawet na czytanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, szkoda że to nie żywa gotówka, nie wiem jak są naliczane te cashbacki, ale rachunki to się płaci na początku miesiąca, gdy jeszcze pewnie nie ma się odpowiedniej liczby punktów do poziomu 2 czy 3, a skoro punkty resetują się co miesiąc, więc za taką płatność co najwyżej 3 pkt. No chyba że naliczają je po zakończeniu danego miesiąca na podstwie liczby punktów z poprzedniego miesiąca - ale nie widzę żadnej informacji o tym w regulaminie

      Usuń
  4. Czyli muszę zbierać punkty żeby móc dostać cashback za rachunki za który dostanę voucher za który kupię fanty? Strasznie skomplikowane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cash back to usługa bankowa, dzięki której posiadacz karty płatniczej może pobrać gotówkę podczas dokonywania zakupów w sklepie 😋

      Usuń
    2. @Anonimowy 10 października 2024 09:32, zdecydowanie też jestem za rozróżnianiem:
      - cashback = wypłata gotówki z kasy sklepowej
      - moneyback = procentowo naliczany zwrot

      Acz niektóre banki (np. Alior i tu też Velo) cashback traktują jako zwroty za płatności. Na świecie (np. w USA) w tym kontekście też zazwyczaj używa się określenia 'cashback'.

      Usuń
  5. Tylko 70 pkt za kredyt hipoteczny? To powinno byc premiowane od razu poziomem 4 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale przy tych 70 pkt to już faktycznie łatwo o poziom 4.

      Usuń
  6. Mam konto w Velo ale nie skorzystam. Miałem kilka promocji po założeniu konta ale albo się skończyły, albo oprocentowanie spadło mimo tego że RPP , od chwili załozenia konta, pozostawił oprocentowanie na niezmienionym poziomie.Tak będzie i teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może wypowiedzenie zrób dla konta i zaproponują coś lepszego np. zwroty 5% (60 zł maks miesięcznie) przez 3 czy 6 mcy za normalne płatności, jak nic nie zaproponują, zawsze wypowiedzenie można cofnąć albo zamknąć konto

      Usuń
    2. Oferty na zatrzymanie ze zwrotami za płatności ustały z chwilą przejęcia Velo przez amerykański fundusz inwestycyjny Cerberus 😋

      Usuń
    3. A coś proponują? :)

      Usuń
    4. A tu się mylisz. Jestem w tej promocji. Włączona pod koniec sierpnia.

      Usuń
    5. Ja też. Dokładnie od 14 października, po wizycie w oddziale, jestem w promocji na zatrzymanie (60zł bonus + 9 miesięcy x moneyback 5% za płatności kartą/blikiem, max do kwoty 60zł/miesiąc).

      Usuń
  7. jakie rachunki zaliczają się do cashback 5% w VELO Bank płatności w "moich rachunkach" biorąc udział w programie velo korzyści. Rozumiem że płatności za gaz, prąd, telewizja się zaliczają, a dodatkowe zlecenia stałe np. raty za lodówkę, raty na kredyt konsumencki, czy płatność zlecona za karnet na siłownię się zalicza?

    OdpowiedzUsuń
  8. znalazlem odpowiedz: moje rachunki współpracują z billtech, i dostawcę są dostępne pod tym adresem. teoretycznie cokolwiek na tej liście zalicza się na 5% chyba ze sie myle. https://www.billtech.pl/bill-presentment/lista-dostawcow/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BillTech przyjmuje przelewy z Velo, ale nie płatności ich kartami 🤡

      Usuń
    2. Czyli płatność za rachunki dzięki tej opcji można uskutecznić tylko poprzez przelew?

      Usuń
  9. "Kwoty niewykorzystanego cashbacku wygasają po upływie 12 miesięcy od zakończenia miesiąca, w którym dokonano naliczenia cashbacku."

    Jak to rozumieć? - za każdy miesiąc cashback będzie się odkładał? Będzie widoczny w apce? To miałoby sens, wtedy można rzeczywiście nazbierać w miarę sensowną kwotę i wykorzystać przy zakupie czegoś sensownego, pytanie czy będzie można zastosować jednocześnie kilka cashbacków?

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcąc zakwalifikować się na najwyższy poziom trzeba posiadać któreś z ubezpieczeń sprzedawanych przez bank lub kredyt gotówkowy, samochodowy lub hipoteczny bądź kartę kredytową lub limit kredytowy w rachunku - czy to jakiś żart?

    OdpowiedzUsuń