Oto ważna chwila dla uczestników dwóch różnych promocji konta w BNP Paribas.
To czas, gdy organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu pierwszych bonusów pieniężnych, a więc gdy należy uzupełnić dane do wypłaty premii. Przypominam o tym i również przy okazji podpowiadam, jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.📧 Finalizacja 2 promocji konta w BNP Paribas: "Jesienny urok" i "Złota aura nagród"
Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia szczegółowo omówiłem we wpisie:
- "Jesienny urok" (z premią pieniężną do 600 zł i bonem 50 zł do Rossmanna)
- "Złota aura nagród" (wyłącznie z premią pieniężną do 620 zł).
Kto założył konto we wrześniowej promocji "Jesienny urok" lub październikowej akcji "Złota aura nagród" (lekko jeszcze zahaczającej o listopad) i spełnił warunki dla uzyskania nagród, ten teraz (zgodnie z regulaminami tych promocji najpóźniej do 22.11.2024 r. włącznie) powinien dostać maila z powiadomieniem o przyznaniu premii.
Za pomocą danych z tej wiadomości należy zalogować się na stronie promocji (odpowiednio: "Jesienny urok" i "Złota aura nagród") i tam jednorazowo, najpóźniej do 26.11.2024 r. (bez względu na edycję promocji) podać numer rachunku konta osobistego założonego w BNP Paribas w ramach promocji. I to właśnie na ten rachunek pierwsza premia ma wpłynąć już do 31.11.2024 r. (będzie to 125 zł w promocji "Jesienny urok" lub 70 zł w przypadku uczestników promocji "Złota aura nagród").
Poza tym nie zapomnij o spełnianiu warunków uzyskania premii za kolejne miesiące (pamiętaj też, by do tego czasu nie zamykać konta, ani nie rezygnować z wydanej do niego karty oraz dostępu do bankowości internetowej).
Nim przejdę do podpowiedzi co zrobić, jeśli wyczekiwany mail od organizatora do Ciebie nie dotarł, to niżej podpowiadam...
... jak obecnie zarobić więcej? 💸
Jeśli spodobał Ci się udział w niniejszej promocji BNP Paribas, to podobnych promocji nie brakuje. Na ten moment szczególnie warto sprawdzić poniższe propozycje:
- 900 zł z bezwarunkowo darmowym Nest Kontem (+ do 7,6% dla oszczędności);
- 700 zł w bonusach za konto w Santander Bank (w tej edycji obowiązuje krótszy okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta oraz uproszczone warunki);
- 650 zł premii za konto w Millennium (teraz z długo wyczekiwanym skróceniem okresu wykluczenia dla byłych klientów);
- do 620 zł premii + 7,5% na lokacie dla otwierających konto w mBanku (tym razem doszło jeszcze skrócenie karencji dla byłych klientów);
- 500 zł premii za Konto Jakże Osobiste (+ 8% na koncie oszczędnościowym) w Alior Banku;
❓ Co zrobić w przypadku braku maila o nagrodzie za konto w BNP Paribas?
Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, gdyż nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod potrzebny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy", "powiadomienia" lub "inne".
W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wiadomości od organizatora, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji ("Jesienny urok" oraz "Złota aura nagród"):
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen (Hagen Sp. z o.o.), ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail:
jesiennyurok@promocja.bnpparibas.pl (w promocji "Jesienny urok") lub
zlotaauranagrod@promocja.bnpparibas.pl (w promocji "Złota aura nagród")
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e-mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."
Treść takiej ewentualnej reklamacji nie musi być jakimś elaboratem. Wystarczy krótka notka choćby według następującego wzoru:
Biorę udział w "........................." [TU WPISZ JEJ NAZWĘ]. Mimo spełnienia wszystkich warunków przewidzianych w regulaminie, a także realizacji aktywności wymaganych dla uzyskania nagrody, do dziś nie dotarła do mnie wiadomość powiadamiająca o przyznaniu pierwszej premii. W związku z powyższym zgłaszam reklamację i proszę o weryfikację mego zgłoszenia oraz przesłanie danych do logowania, które pozwolą mi podać numer rachunku konta do wypłaty należnej premii. Oto moje dane identyfikacyjne:
Imię i nazwisko:
Adres mailowy użyty podczas rejestracji na stronie promocji:
Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych (bo np. przegapisz maila od organizatora), to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin każdej z promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis:
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [czyli do 26.11.2024 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: (...) [jesiennyurok@promocja.bnpparibas.pl (w promocji "Jesienny urok") lub zlotaauranagrod@promocja.bnpparibas.pl (w promocji "Złota aura nagród") - przyp. Mr. Złotówa]. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 26 września 2025 r. po tym terminie nagroda nie zostanie wydana. Przy czym jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego, Organizator przypomni Laureatowi o jego wskazaniu za pomocą wiadomości sms na numer telefonu podany przez Uczestnika w Formularzu rejestracyjnym lecz nie wcześniej niż 2 miesiące po terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b"
Jesienny urok. Potwierdzam, mail przyszedł. Dziś dopiero po 16-tej.
OdpowiedzUsuńA co z bonami na allegro? (Złota aura) Czy ktoś otrzymał SMS z kodem?
OdpowiedzUsuń