800 zł od Santandera1030 zł od BNP Paribas1200 zł za kartę Citi650 zł od Millennium600 zł od ING

23.02.2025

Uczestniku promocji "Sezon korzyści" (z bonusami za konto w BNP Paribas): czas uzupełnić dane

Nadszedł ważny moment dla uczestników jednej z promocji konta w BNP Paribas.

Finalizacja promocji "Sezon korzyści" (z bonusami do 700 zł) w BNP Paribas
To czas, gdy organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu pierwszego bonusu pieniężnego, a więc gdy należy uzupełnić dane do wypłaty premii. Przypominam o tym, a przy okazji też podpowiadam, jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.

Wspomniana szansa na zwiększenie zysków w BNP Paribas skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów tego banku (posiadanie konta nawet założonego w promocji w niczym nie przeszkadza). A do zgarnięcia jest 300 zł w bonach do Biedronki (+400 zł w bonach na zakupy, jeśli nie rejestrowałeś/-aś jeszcze swych kart BNP Paribas w programie Bezcenne Chwile). W podlinkowanym wpisie znajdziesz zasady uczestnictwa oraz omówienie warunków promocji.

Finalizacja promocji "Sezon korzyści" (z bonusami do 700 zł) w BNP Paribas


Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia szczegółowo omówiłem we wpisie: Hit powraca! Odbierz 1100 zł w bonusach za konto w BNP Paribas (promocja "Sezon korzyści").

W tej okazji do bankobrania pierwsze nagrody już zostały rozesłane w styczniu (bon do Biedronki o wartości 150 zł). Teraz przyszedł czas na nagrodę za spełnienie warunków promocji w styczniu - kto je zrealizował, ten teraz powinien otrzymać od banku maila z powiadomieniem o przyznaniu pierwszej premii 175 zł. Na przesłanie tej wiadomości organizator dał sobie czas do 21.02.2025 r. i to w tej wiadomości można znaleźć kod, za pomocą którego należy zalogować się na stronie promocji - tam jednorazowo, najpóźniej do 25.02.2025 r. trzeba podać numer rachunku konta osobistego założonego w BNP Paribas w ramach promocji. I to właśnie na ten rachunek pierwsza premia (175 zł) ma wpłynąć już do 28.02.2025 r.

Poza tym w lutym i marcu pamiętaj spełniać pozostałe warunki, by zgarnąć kolejne premie - 175 i 150 zł oraz bon do Biedronki o wartości 50 zł. Ostanie nagrody wpadną do 30.04.2025 r. - do tego czasu nie zamykaj konta, ani nie rezygnuj z wydanej do niego karty oraz dostępu do bankowości internetowej.

Swoją drogą niektórzy mogą jeszcze spełniać warunki zgarnięcia 32 tysięcy punktów w programie Bezcenne Chwile (dzięki promocji "Zdobywaj nagrody z kartą Banku BNP Paribas"). O tym była mowa w prześwietleniu promocji, ale przy okazji niniejszego wpisu zasygnalizuję/przypomnę: do sumy transakcji kartą na potrzeby tej promocji (z punktami) nie zaliczają się płatności w aptekach (a z relacji Czytelników wynika, że niektórym to wykluczenie umknęło).

Nim przejdę do podpowiedzi co zrobić, jeśli wyczekiwany mail od organizatora do Ciebie nie dotarł, to niżej podpowiadam...

... jak obecnie zarobić więcej?


Jeśli spodobał Ci się udział w niniejszej promocji BNP Paribas, to podobnych promocji nie brakuje. Na ten moment szczególnie warto sprawdzić poniższe propozycje:


🥳 No i jest też urodzinowa promocja z okazji 11. rocznicy Bankobrania - na wyłączność, na Czytelników bloga czeka rekordowe 1211 zł w bonusach za kartę kredytową Citibanku.

Co zrobić w przypadku braku maila o nagrodzie? 


Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, gdyż nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod potrzebny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy", "powiadomienia" lub "inne". 

W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wiadomości od organizatora, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji:

"1. Reklamację, która dotyczy „Sezon korzyści”, możesz złożyć: 

  1) na adres: Hagen sp. z o.o., ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa – z dopiskiem „Reklamacja” – albo 

   2) na adres e-mail: sezonkorzysci@promocja.bnpparibas.pl 

2. Reklamacja powinna zawierać: 

  1) Twoje: imię, nazwisko, adres do korespondencji oraz adres e-mailowy oraz 

  2) opis i przyczyny reklamacji. 

3. Reklamację rozpatrzymy na podstawie tego regulaminu. Zrobimy to najszybciej, jak to możliwe i nie później niż w ciągu 14 dni od jej otrzymania. 

4. Odpowiedź na reklamację prześlemy Ci taką samą drogą, którą otrzymaliśmy reklamację od Ciebie, chyba, że wskażesz inaczej"


Treść takiej ewentualnej reklamacji nie musi być jakimś elaboratem. Wystarczy krótka notka choćby według następującego wzoru:

Biorę udział w promocji "Sezon korzyści". Mimo spełnienia wszystkich warunków przewidzianych w regulaminie, a także realizacji aktywności wymaganych dla uzyskania nagrody, do dziś nie dotarła do mnie wiadomość powiadamiająca o przyznaniu pierwszej premii. W związku z powyższym zgłaszam reklamację i proszę o weryfikację mego zgłoszenia oraz przesłanie danych do logowania, które pozwolą mi podać numer rachunku konta do wypłaty należnej premii. Oto moje dane identyfikacyjne: 

Imię i nazwisko: 

Adres mailowy użyty podczas rejestracji na stronie promocji:


Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych (bo np. przegapisz maila od organizatora), to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis: 

"Prosimy, przekaż nam numer Konta osobistego do 25 lutego r. – wtedy przelew zlecimy do końca miesiąca. Jeśli spóźnisz się z przekazaniem numeru tego konta – napisz do nas na adres: sezonkorzysci@promocja.bnpparibas.pl – ustalimy wspólnie z Tobą datę przelewu. Numer Konta osobistego musimy jednak otrzymać najpóźniej 15.12.2025 r. Jeśli otrzymamy go po tym terminie, nie będziemy mogli przekazać Ci żadnej z Nagród."


🆕 Powiadomienia o najlepszych promocjach bankowych możesz otrzymywać na Messengerze. Dołącz do kanału nadawczego: Bankobranie na Messengerze

Bądź na bieżąco z promocjami.  na Twitterze i obserwuj na Facebooku:



7 komentarzy:

  1. Maila do zalogowania znalazłam w Ofertach. Przesłany 21 lutego.
    Dziękuję za przypomnienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Czy dostał ktoś wiadomość o 3 nagrodzie dotyczącej promocji "Bankowa Black okazja"?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spełniłam 1 warunku, niestety, może być napisane nie wiadomo jak czytelnie, ale i tak przegapię jak widać. Czy jeśli nie spełniłam warunków za styczeń, to nadal kwalifikuję się do nagrody za luty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z opisu promocji Złotówy: "Warunkiem uzyskania każdej z kolejnych nagród jest spełnienie warunków uzyskania nagrody poprzedniej. Na przykład: by zgarnąć 175 zł za luty, uprzednio (w styczniu) trzeba mieć spełnione warunki otrzymania 175 zł premii za styczeń".

      Usuń
    2. PS. Tylko punkty możesz zdobyć bo to odrębna promocja.

      Usuń
  4. Cześć. Czy jeśli nie spełniłem warunków w pierwszym miesiącu, to mogę spełnił w drugim, czyli lutym i otrzymać premię za luty?

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Hit powraca! Odbierz 800 zł w gwarantowanych bonusach za konto w Santander Banku

W praktyce mamy tutaj do czynienia z kumulacją aż czterech promocji.  Powrót tej okazji do bankobrania, to szansa dla tych, którzy nie zauwa...