Oto nowa promocja Santander Banku - tym razem dla zaproszonych (i mniej aktywnych) klientów.
Do wzięcia czeka łatwa premia 150 zł za wykonywanie przelewów za pośrednictwem aplikacji mobilnej.Jeśli chodzi o nowych klientów, to na niniejszą promocję się nie załapią, ale mogą otworzyć sobie drogę do podobnych okazji do bankobrania w przyszłości - sprawdź jak zyskać: do 800 zł w gwarantowanych bonusach dla otwierających konto osobiste w Santander Banku. W podlinkowanym wpisie znajdziesz prześwietlenie warunków uczestnictwa i zasad promocji oraz omówienie konta osobistego z oferty Santander Banku. Za to poniżej skupiam się już na najnowszej akcji.
Promocja "150 zł za aktywność w apce"
Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba posiadająca (lub współposiadająca) konto osobiste (w PLN) w Santander Banku otwarte przed 1.11.2024 r., która dodatkowo nie logowała się do aplikacji mobilnej ani bankowości internetowej Santander Banku co najmniej od 2024 roku.
Ponadto warunkiem uczestnictwa jest otrzymanie zaproszenia do promocji (rozsyłanie takich zaproszeń SMS-em lub powiadomieniem w aplikacji mobilnej bank przewidział w okresie od 3. do 17.02.2025 r.).
W regulaminie promocji bank też zastrzega, że możesz wziąć udział w promocji, o ile:
"1. Nie masz wyrażonego sprzeciwu na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych w celu marketingu bezpośredniego.
2. Mamy Twoje zgody na kontakt telefoniczny w celu marketingowym oraz elektroniczny w celu przesyłania informacji handlowych, co najmniej do dnia otrzymania nagrody"
🎁 Nagroda w promocji "150 zł za aktywność w apce". Każdy uczestnik, który spełni warunki promocji, otrzyma tytułowy bonus pieniężny 150 zł, który wpłynie na konto osobiste, więc będzie można go przelać, wypłacić lub wydać na dowolny cel.
🧐 Zasady promocji "150 zł za aktywność w apce"
Jeśli jest Ci dane znaleźć się w gronie wyróżnionych przez bank, a więc jeśli przesłał Ci on zaproszenie do promocji, to w lutym (od dnia otrzymania zaproszenia), marcu i kwietniu 2025 roku (w każdym z tych trzech miesięcy):
- zaloguj się do aplikacji mobilnej Santander Banku i za jej pośrednictwem wykonaj co najmniej jeden przelew: krajowy (Elixir, Express Elixir, BlueCash), walutowy lub zagraniczny, między Twoimi kontami, na telefon BLIK, na rachunki ZUS, do Urzędów Skarbowych i innych organów podatkowych.
🔗 Przydatne linki:
- 800 zł w bonusach dla otwierających konto w Santander Banku
- program poleceń konta w Santander Banku
- 500 zł do Biedronki + moneyback do 15 zł miesięcznie za kartę kredytową Visa Bonus
- promocja konta firmowego w Santander Banku
📚 Przydatne dokumenty:
Mam tylko konto oszczędnościowe
OdpowiedzUsuńOd wielu miesięcy nie mogę wykonać przelewu za pomocą aplikacji mobilnej sandandera to pić i lipa .Najpierw sprawie funkcjonowanie aplikacji a następnie reklamujcie.
OdpowiedzUsuńTo widocznie coś u ciebie nie tak w telefonie. Aplikacja działa bez żadnych problemów.
UsuńU mnie działa bez zarzutu. Przelewy na telefon robię często.
UsuńTeż u mnie działa.
UsuńMoże masz jakieś limity ustawione? Musisz wyjaśnić, zadzwoń na infolinię, sprawdź. Skoro innym działa. Psioczenie nie pomoże.
UsuńMasz jakiś robiłem po swojej stronie.jestem stałym klientem Santander i wszystko robię mobilnie.zadzwon na infolinię i mili ludzie poprowadzą cię.jak boisz się infolinię to podejdź do swojego doradcy w banku.nastaw swoją psychikę na pozytyw. Miłego dnia
UsuńMiłego dnia? Mam problem z apką - czy nikt nie jest w stanie mi pomóc?
UsuńPrzecież dostałeś relacje od innych i wskazówki co masz zrobić. Kto ma ci tu jeszcze pomóc i jak? Chyba rozmijasz się w adresowaniu tego roszczenia. Idź do banku albo dzwoń na infolinię.
UsuńPrzy aktywacji możliwości odbioru przelewu BLIK na telefon nie mogę skopiować wysłanego kodu weryfikacji w celu wklejenia go w odpowiednim polu w apce ... czy to wina mojego smartka?
UsuńSpróbuj zresetować 🙉
UsuńTo promka dla zaproszonych mniej aktywnych klientów? W jaki sposób można być "mniej aktywnym" klientem skoro dla uniknięcia dość wysokiej co-miesięcznej opłaty wymagany jest obrót kartą i/lub BLIK-IEM na kwotę 300 zł? To nie jest bezwarunkowo darmowe konto!
OdpowiedzUsuńNo jak ktoś się nie loguje od ponad 2 miesięcy to musi być nieaktywny. Podejrzewam że to mogą być jakieś inne konta, nie te które jest teraz które są nawet bez opłat i tak sobie leżą więc bank próbuje jakoś rozruszać takich klientów. Po te ogólnie są takie promocje.
UsuńCytat z powyższego opisu: "Udział wziąć może osoba posiadająca (lub współposiadająca) konto osobiste (w PLN) w Santander Banku otwarte przed 1.11.2024 r., która dodatkowo nie logowała się do aplikacji mobilnej ani bankowości internetowej Santander Banku co najmniej od 2024 roku"
UsuńDokładnie. Mój teść wciąż ma tam Konto Godne Polecenia jeszcze z czasów Wubeku gdy ich właścicielem był irlandzki Allied Irish Bank.
Konto Santander <26 lat bez karty też może leżeć nieużywane i jest bezpłatne.
UsuńJak ma wyglądać formularz zgody dla dziecka na udział w loterii,?
OdpowiedzUsuńJaki formularz? Jakiej loterii?
Usuń