Nadszedł istotny moment dla uczestników jednej z promocji konta w BNP Paribas.
To czas, gdy organizator rozsyła maile informujące o przyznaniu pierwszego bonusu pieniężnego, a więc gdy niezbędnym jest uzupełnienie danych do wypłaty premii. Przypominam o tym, a przy okazji też podpowiadam, jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.Finalizacja promocji "Nowy rok, nowy bonus" (z bonusami do 640 zł) w BNP Paribas
Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia szczegółowo omówiłem we wpisie: Odbierz 1040 zł w bonusach za konto w BNP Paribas (promocja "Nowy rok, nowy bonus").
Teraz przyszedł czas na pierwszą nagrodę - kto zrealizował warunki jej uzyskania, ten teraz powinien otrzymać od banku maila z powiadomieniem o przyznaniu pierwszej premii 100 zł. Na przesłanie tej wiadomości organizator dał sobie czas do 21.03.2025 r. i to w tej wiadomości można znaleźć kod, za pomocą którego należy zalogować się na stronie promocji - tam jednorazowo, najpóźniej do 26.03.2025 r. trzeba podać numer rachunku konta osobistego założonego w BNP Paribas w ramach promocji. I to właśnie na ten rachunek pierwsza premia (100 zł) ma wpłynąć już do 31.03.2025 r.
Poza tym w marcu, kwietniu, maju i czerwcu 2025 roku pamiętaj spełniać pozostałe warunki, by zgarnąć kolejne premie - po 135 zł każda. Ostania nagroda wpadnie do 31.07.2025 r. - do tego czasu nie zamykaj konta, ani nie rezygnuj z wydanej do niego karty oraz dostępu do bankowości internetowej.
Swoją drogą niektórzy mogą jeszcze spełniać warunki zgarnięcia 32 tysięcy punktów w programie Bezcenne Chwile (dzięki promocji "Zdobywaj nagrody z kartą Banku BNP Paribas"). O tym była mowa w prześwietleniu promocji, ale przy okazji niniejszego wpisu zasygnalizuję/przypomnę: do sumy transakcji kartą na potrzeby tej promocji (z punktami) nie zaliczają się płatności w aptekach (a z relacji Czytelników wynika, że niektórym to wykluczenie umknęło).
Nim przejdę do podpowiedzi co zrobić, jeśli wyczekiwany mail od organizatora do Ciebie nie dotarł, to niżej podpowiadam...
... jak obecnie zarobić więcej?
Jeśli spodobał Ci się udział w niniejszej promocji BNP Paribas, to podobnych promocji nie brakuje. Na ten moment szczególnie warto sprawdzić poniższe propozycje:
- 800 zł w bonusach za konto w Santander Banku
- do 650 zł premii pieniężnej od Millennium
- do 610 zł premii + 7% na lokacie w mBanku
- 500 zł premii dla otwierających konto w ING Banku Śląskim
- do 500 zł moneybacku za Konto Za Zero w PKO BP
A że nie samymi promocjami kont żyje bankobiorca, to są też i propozycje z kartą kredytową w roli głównej, w których do wzięcia jest do 1200 zł za kartę Citi Simplicity, 500 zł w bonach na zakupy za kartę w Pekao, czy 500 zł do wydania w Biedronce + moneybaack do 15 zł miesięcznie z kartą w Santander Banku.
Co zrobić w przypadku braku maila o nagrodzie?
Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, gdyż nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod potrzebny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy", "powiadomienia" lub "inne".
W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wiadomości od organizatora, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji:
"1. Reklamację, która dotyczy „Nowy rok, nowy bonus”, możesz złożyć:
1) na adres: Hagen sp. z o.o., ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa – z dopiskiem „Reklamacja” – albo
2) na adres e-mail: nowyroknowybonus@promocja.bnpparibas.pl
2. Reklamacja powinna zawierać:
1) Twoje: imię, nazwisko, adres do korespondencji oraz adres e-mailowy oraz
2) opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamację rozpatrzymy na podstawie tego regulaminu. Zrobimy to najszybciej, jak to możliwe i
nie później niż w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
4. Odpowiedź na reklamację prześlemy Ci taką samą drogą, którą otrzymaliśmy reklamację od
Ciebie, chyba, że wskażesz inaczej"
Treść takiej ewentualnej reklamacji nie musi być jakimś elaboratem. Wystarczy krótka notka choćby według następującego wzoru:
Biorę udział w promocji "Nowy rok, nowy bonus". Mimo spełnienia wszystkich warunków przewidzianych w regulaminie, a także realizacji aktywności wymaganych dla uzyskania nagrody, do dziś nie dotarła do mnie wiadomość powiadamiająca o przyznaniu pierwszej premii. W związku z powyższym zgłaszam reklamację i proszę o weryfikację mego zgłoszenia oraz przesłanie danych do logowania, które pozwolą mi podać numer rachunku konta do wypłaty należnej premii. Oto moje dane identyfikacyjne:
Imię i nazwisko:
Adres mailowy użyty podczas rejestracji na stronie promocji:
Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych (bo np. przegapisz maila od organizatora), to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis:
"Prosimy, przekaż nam numer Konta osobistego do 26 marca 2025 r. – wtedy przelew zlecimy do końca miesiąca. Jeśli spóźnisz się z przekazaniem numeru tego konta – napisz do nas na adres: nowyroknowybonus@promocja.bnpparibas.pl – ustalimy wspólnie z Tobą datę przelewu. Numer Konta osobistego musimy jednak otrzymać najpóźniej 31.01.2026 r. Jeśli otrzymamy go po tym terminie, nie będziemy mogli przekazać Ci żadnej z Nagród."
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz